Celoroční pneu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Celoroční pneu
Nevím jestli bych státem dotovany vývoz a krádeže know-how nazval zdravou konkurenci. Jinak s druhou částí souhlasím.
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Celoroční pneu
Hmm, máš pravdu s tou krádeží know-how a dotacemi, beru zpět tu zdravou konkurenci.
Nicméně problém je hlubší. Evropa jako bývalá koloniální velmoc už neměla suroviny, ale uměli jsme vyrobit výrobky s vysokou přidanou hodnotou díky know-how. A tím jsme prosperovali.
Stále jsme však hledali, jak více a více vydělat, výroba se přesunula do Číny. Mylná naše představa, že Číňan bude makat za hrstku rýže a běloch s Excelem bude šéfovat. Jsme kde jsme, Čína většinu know-how má od nás a v mnoha věcech už je i dál a umí vyrobit levněji. Znám to z energetiky. Je mi blbý to říct, ale je to z velké části naše chyba.
Nicméně třeba nás to v Evropě nakopne, že si výrobu a tím i know-how přesuneme zpět do Evropy. Pardon, lehce jsem odbočil z tématu
Nicméně problém je hlubší. Evropa jako bývalá koloniální velmoc už neměla suroviny, ale uměli jsme vyrobit výrobky s vysokou přidanou hodnotou díky know-how. A tím jsme prosperovali.
Stále jsme však hledali, jak více a více vydělat, výroba se přesunula do Číny. Mylná naše představa, že Číňan bude makat za hrstku rýže a běloch s Excelem bude šéfovat. Jsme kde jsme, Čína většinu know-how má od nás a v mnoha věcech už je i dál a umí vyrobit levněji. Znám to z energetiky. Je mi blbý to říct, ale je to z velké části naše chyba.
Nicméně třeba nás to v Evropě nakopne, že si výrobu a tím i know-how přesuneme zpět do Evropy. Pardon, lehce jsem odbočil z tématu
-
Offline
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Celoroční pneu
Tome teď už souhlas 

-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Celoroční pneu
2 Tomas 78
pěkně a stručně napsáno

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 6151
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Celoroční pneu
Taky podepisuji v plném rozsahu. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 124
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
Celoroční pneu
Jenže to už nejde. Co se mohli naučit se naučili a dokonce zde nastala situace, že někde žák předčí učitele.
Know how už zpátky vrátit nelze a budeme rádi, když Evropa aspoň zůstane na úrovni Asie a situace se neobrati a nestane se z nás montovna pro Asii.
Oni se totiž taky budou snažit přesouvat "špinavou" práci jinam. Ač to není moc morální, tak můžeme jen doufat, že to odnese jih. Jenže tam na práci nikdy moc nebyli.
Doba levné pracovní sili v Asii pomalu končí a nevím zda bude, z naší strany, zajímavé sledovat další vývoj.
Know how už zpátky vrátit nelze a budeme rádi, když Evropa aspoň zůstane na úrovni Asie a situace se neobrati a nestane se z nás montovna pro Asii.
Oni se totiž taky budou snažit přesouvat "špinavou" práci jinam. Ač to není moc morální, tak můžeme jen doufat, že to odnese jih. Jenže tam na práci nikdy moc nebyli.
Doba levné pracovní sili v Asii pomalu končí a nevím zda bude, z naší strany, zajímavé sledovat další vývoj.
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Celoroční pneu
Pomohou současné, politické, diplomatické špičky. Pan Lipavský je odborník. Věřím mu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Celoroční pneu
Byl jsem přezout a drobný postřeh:
- jak jsem psal, původní Nokian SeasonProof vyroben v Rusku. Při nazouvání OK kromě jedné pneu, která měla dost závaží (myslím, že 80g) a ani pootočení na disku nepomohlo
- Nokian SeasonProof 1 vyroben v Číně, při nazouvání ok, závaží max 25g. Jedna pneu 60g, po pootočení na disku 15g
Gumy jsem prohlédl, vypadají v pohodě, nekvality ve výrobě bych se nebál. Uvidíme, až je projedu. Nokian má rozpracovaný závod v Rumunsku, kam plánuje přesunout výrobu z Číny po dokončení.
- jak jsem psal, původní Nokian SeasonProof vyroben v Rusku. Při nazouvání OK kromě jedné pneu, která měla dost závaží (myslím, že 80g) a ani pootočení na disku nepomohlo
- Nokian SeasonProof 1 vyroben v Číně, při nazouvání ok, závaží max 25g. Jedna pneu 60g, po pootočení na disku 15g
Gumy jsem prohlédl, vypadají v pohodě, nekvality ve výrobě bych se nebál. Uvidíme, až je projedu. Nokian má rozpracovaný závod v Rumunsku, kam plánuje přesunout výrobu z Číny po dokončení.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 124
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
Celoroční pneu
Takže máš v hajzlu disk 
_________________
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
V70R 1998 manual, S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda (zbavte mě toho šmejdu) CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Celoroční pneu
To si nemyslím, prostě se sešla nevyváženost na disku a na gumě. Jak jsem psal, vše v pohodě do nějakých 25g. Tohle konkrétní kolo po pootočení ze 60g na 15g. Pán je precizní a když se mu to nezdá, pootočí pneu a často to pomůže.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: frantisekkozisek