Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
pjslf
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Ford Mondeo 2.0 TDCi

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od pjslf »

[smention u=14357]Tod2[/smention] Ano, je to spíš "zkrácený" interval oproti výrobcem předepsaných 30tkm/1rok, přesně jak psal Max007. Sám měním olej a filtry max po 10tkm, ale takové auto jsem v nabídce neviděl. Člověk musí být v tomhle trochu realista a výměna po 17-20tkm jednou ročně je pořád o dost lepší než protahování do 30tkm. To už je hodně za hranou.

Nad tím režimem provozu manželkou jsem také přemýšlel, ale jenom na nákupy asi člověk bydlící ve městě nenajezdí 20tkm ročně. Spíš bych si tipnul dojíždění do práce. To se můžu při prohlídce poptat.

Přidáno za 17 minut 44 sekund:
[smention u=15961]Jakub Svoboda[/smention] Děkuji za názor. Taky se mi tenhle kousek zamlouvá. Na mondeu jsem čištění sání a EGR + zaslepení dělal, jen tam to bylo krapet přístupnější soudě dle video návodu, co jsem pro D5 viděl. :) Po koupi bych to udělat taktéž (SW OFF).

Nějak nechápu, proč by ale tohle "mechanika" odradilo. Nemohla ta "karbonizace" znamenat ještě něco jinýho? Předpokládám, že na chodníku před prodejcem asi nezkoumal stav ventilů apod.
Je mi jasný, že takhle na dálku se těžko věští z koule a chce to omrknout na místě, jen na to moje schopnosti asi úplně nestačí, tak se snažím zjistit co nejvíce předem a sehnat někoho, kdo to okoukne a napíchne na diagnostiku a bude vědět.

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4572
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od jancho »

Kousek od Nymburka v Pískové Lhotě je https://vikingcars.cz/

A ještě v pohodlné dojezdové vzdálenosti (Český Brod) je Pavel Soldát

servis SOLDÁT s.r.o.
778 480 206

https://g.co/kgs/jax44RG
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

pjslf
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Ford Mondeo 2.0 TDCi

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od pjslf »

Díky za tip! Shodou okolností jsem Viking Cars před chvilkou přes mapy taky objevil a zrovna pročítal vlákno https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=64226 :) Moc informací se člověk nedozví, ale dle recenzí na netu to vypadá dobře. Zkusím se s nimi domluvit a zajet tam s autem.

Máš s nimi vlastní zkušenost? V tom vlákně si psal, že tam možná pojedeš na geometrii.

bajt
Offline
Příspěvky: 96
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Nymburk
Vůz: ,mercedes b170,xc60 d3 my17
Bydliště: Nymburk

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od bajt »

ahoj,ja s nimi zkusenost mam.jeste se predeslou s80 jsem byl na vymene loziska kola a myslim i oleje a filtru a vse ok.byli vstricni a nabidli me i odvoz-nevyuzil jsem.maji i origo diag-vidu.jen maji hodne prace,takze kontaktovat co nejdriv.ale domluvit se s nima da.

pjslf
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Ford Mondeo 2.0 TDCi

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od pjslf »

Tak zítra ráno se na něj jedu mrknout. Žádnou posilu jsem nesehnal a v poledne je tam další zájemce, tak bohužel nestihnu ani s tím někam zajet na zkouknutí. Máte nějaké poslední rady na co se nezapomenout podívat a zkontrolovat?

pjslf
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Ford Mondeo 2.0 TDCi

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od pjslf »

Auto je to vizuálně fakt pěkný. Má pár šrámů, ale na svůj věk dobrý. Na spolujezdcově straně byly lakovaný přední i zadní dveře + rozstřik na blatnících. Potvrzeno měřákem. Dveře byly odřené a odneslo to i zrcátko - vyměněno za originál. Osazení oplastování na té straně ale má svoje mouchy. Přední nárazník nesedí úplně přesně a gril má asi ulámané nějake packy, protože nedrží úplně napevno. Ostatní slícování vypadá v pořádku. Korozi jsem nikde na karoserii nenašel. Jen lehce na podvozku, trochu víc na zadní nápravě a hodně na středním dílu výfuku.

Interiér je opravdu velmi zachovalej a krásnej, komplet vyčištěnej. Nic nedrnčelo a nevrzalo.

Převodovka řadila bez škubání. Zátah mi přišel solidní. Očekával jsem ho u biturba vetší, ale možná to je dáno hmotností auta. Podvozek se zdál v dobrém stavu. Nikde jsem nenašel zmínku o výměně tlumičů, ale neměl jsem pocit, že by byly unavený. Brzdy jsou čtvrt roku zpět komplet udělaný. Brzdí velmi dobře. Auto netáhne ke straně a zdá se stabilní.

Rozvody nechal prodejce udělat tento týden, bohužel se asi neměnila vodní pumpa. Fakturu jsem neviděl, ale asi tam dle jeho slov není. Škoda.

Objevil jsem ale pár nedostatků a k nim bych měl několik dotazů:
  • Diagnostika odhalila chybu zaneseného EGR ventilu. To jsem tak trochu čekal dle předchozí diskuze, takže spíše stvrzení problému.
  • Koncovky výfuku byly lehce od sazí. Žádná černota, ale poprašek tam byl. Je to v klidu nebo je to náznak, že DPF na tom není dobře a je to důvod k obavám?
  • V nízkých otáčkách se neslo do interiéru trochu dunění motoru a takové rušivé cvakání. Přijel jsem starým TDCi, takže jsem celkem zvyklý, ale tohle mě zarazilo. Občas to přestalo, jindy to bylo slyšet hlasitěji. Většinou po vypnutí motoru a opětovném nastartování i s minimální pauzou. Cvakalo to pak během jízdy celkem dlouho. Z venku i s otevřenou kapotou to nebylo tolik slyšitelné. S hodně prohřátým motorem už to nebylo tak výrazné. To jsou hydroštely? Nebo co by to mohlo být a jaké si z toho dělat starosti?
  • Servisku jsem viděl až na místě a překvapivě tam byly díry v prohlídkách. Tuším že druhý a třetí servis byl z nějakého důvodu dělán asi až po dvou letech (tj. 40tkm) od předchozího. Mezi jsou prostě nevyplněné kolonky. To mi dělá přiznám se dost vrásky, jestli byl opravdu takhle přetažen interval. Prodejce zkusí ještě zavolat do těch servisů a zjistit jak to bylo. Přijde mi to zvláštní, že by to v záruce tekhle zanedbáváal, když se jinak o auto evidentně staral a do servisu jezdil pravidelně.
  • Na domečku olejového filtru a pod ním byl olej. Zateklý na alternátor. Nevím, zda šlo o únik nebo pozůstatek z předchozí výměny. Olejem byla opatlaná ale i hadice nad ním u trubky sání vzduchu (viz fotka). Tam nechápu jak se to dostalo a vypadá to na prosakování hadice na přírubě. Netušíte co to je zač?
    image.png
  • Špatně se otevírají elektrické dveře kufru. Vyjedou skoro úplně nahoru, pak se zastaví, spadnou zpátky o cca 10cm dolů a tak zůstanou. Člověk jim musí manuálně pomoct do horní polohy. To jsou jen unavené plynové vzpěry nebo je to komplikovanější?
  • Chtěl jsem zjistit stav oleje, ale nepodařilo se mi to. Ačkoli motor nebyl nastartován, volba v menu na palubáku byla zašedlá a nšela vybrat. Na to je nějaký fígl?
S autem jsme se velmi na rychlo stavili i ve Viking Cars, kde to napíchli na Vidu a našli ty chyby s EGR. Servisák říkal, že těžko soudit, neb zanesený EGR většinou bývá důsledek jiných problémů. Zmiňoval možnou souvislost s přicpaným DPF (k němu žádná chyba nebyla). Že by to prý vzal na emise, aby změřili kouřivost. Zda prý není DPF např. prasklý. Pokud by byly emise v pohodě, tak by se toho prý tolik nebál a zkusil ventil a sání vyčistit. V opačném připadě to prý smrdí většími výdaji. Pak si auto krátce projel a žádné připomínky neměl. Bohužel to cvakání se u něj zrovna jako na potvoru projevovalo jen velmi utlumeně, tak na to říkal, že mu to přijde v pořádku.

Nakonec jsem se rozhodnul si to ještě rozmyslet a poradit se, než to rozseknu. Budu vděčný, pokud někdo přispějete radou nebo zkušeností.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Egr - mas foto chyby?
Vyfuk - lehce to je vzdy, rozhodujici je se podivat uplne dovnitr, je videt cca 50cm
Duneni - to je skoro vlastnost, ale treba i unavene silenty motoru
Domecek filtru - to je bolest techto motoru, staci utesnit tu trubku do PCV
5 dvere - ano vzpery cca 1300Kč
Olej - je tam fyzicka merka nebo nesmis nastartovat, pouze zap zapalovani, pak se hladina ukaze
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14252
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od raolsa »

Ten olej je z té hadice odvětrání, častá závada. Moc to nejde opravit, leda vyměnit trubku sání za cca 4 kKč a za 4 roky to poteče zas. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

pjslf
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Ford Mondeo 2.0 TDCi

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od pjslf »

Díky za reakce!

Ty kódy chyb EGR jsem si bohužel trubka nevyfotil. :roll: Zkusil jsem teď jestě napsat SMS, zda by mi je zaslal, ale už to asi bude passé. Mají už zavřeno a v pondělí nikdo nic asi nedohledá.

Ten domeček olej. filtru je podle vás teda opatlanej olejem, co prosakuje z tý hadice z PCV? V tom případě je to teda slušný, protože od toho byl dost opatlanej i alternátor. Tomu to asi v takovym množství moc radost nedělá.

S tím cvakáním náhodou netušíte někdo?

Přidáno za 29 minut 17 sekund:
Tak kódy chyb už jsou bohužel nenávratně v tahu. Prý to psalo "permanentní chyba EGR ventilu". To ale asi moc nenapoví. No holt poučení pro příště. Vše si fotit...

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Kdyz je nekdo prase a neda si hadr na altik, tak pri vymene filtru ho zakonite vzdy zleje olejem. Takze toto je prkotina.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14252
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od raolsa »

Cvakání by mohla být volnoběžka alternátoru, ale bez videa (i s ním) těžko říct.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

pjslf
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Ford Mondeo 2.0 TDCi

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od pjslf »

Ještě mě k těm přeskočeným kolonkám v servisce napadlo, zda u aut původem z ČR neexistuje nějaká elektronická evidence záručních servisních prohlídek. Nevíte někdo?

Přidáno za 6 minut 4 sekundy:
[smention u=7368]raolsa[/smention] Díky za tip. Dá se nějakým jednoduchým způsobem potvrdit/vyloučit, že to dělá právě ona? To cvakání bylo víc slyšet v interiéru. Asi se to tam něčím neslo. Venku s otevřenou kapotou to tolik hlasitý nebylo, což bych u ty volnoběžky čekal spíš.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14252
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od raolsa »

Stačí sundat řemen. ALe málokdo to zvládne bez ulomení napínáku. :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

pjslf
Offline
Příspěvky: 8
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Ford Mondeo 2.0 TDCi

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od pjslf »

Tak do toho se radši u cizího auta pouštět nebudu :)

Zkoušel jsem na YT hledat videa s podobným tikajícím zvukem motoru a našel toto:
https://www.youtube.com/watch?v=Un7iBfDnj8E

Tak to asi opravdu vypadá na ty hydroštely. Před výměnou cvakání a dunění, po ní oboje zmizelo.

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 566
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Majkl1 »

Tak dnes po dvou a půl měsících mám xc70 doma. Jak jsem psal, u nás jsem dle mých požadavků žádnou nenašel (2,4 V5, manuál, webasto, tmavá kůže), tak jsem oslovil firmu, která dováží volva ze Švédska.
Jízda z Prahy domů (170km) naprosto pohodová. Už jsem se dlouho tak pohodlně nesvezl (a to máme doma i Touarega V6 na vzduchovém podvozku) Auto má své mouchy, ale nic, co jsem stejně neřešil u většiny koupených aut (křivé kotouče), nějaké ty drobné kosmetické vady, o nichž jsem byl předem informován. Palubák nic nehlásí, na VIDU to napíchnu až v klidu zítra. Hned zkusím nahrát češtinu místo té švédské haťmatilky.
Teď si uvědomuji, že středový displej s nastavením, rádiem apod. byl česky. ???
Vše, co jsem musel bylo u zprostředkovatele zadat své požadavky a pak už jen čekat, než nějaké najde. To trvalo cca 6 týdnů. Dalších cca 5-6 týdnů trvalo, než jsem do auta sedl. Nákup, převoz, dovozovou i přepis jsem neřešil. Jen jsem si zařídil pojistku.

Celková cena byla nakonec o něco (spíše dost) vyšší, než jsem původně zamýšlel, ale pokud se nic na autě nepodělá, tak to s radostí přežiju.

Úsměvný mi vykouzlilo, když při prvním sednutí do auta na palubáku svítil nájezd přesných 222 222km :-)

Takže pro ty, kteří shání volvo a nemohou ho u nás sehnat, mohou zkusit dříve jmenovanou firmu. Případné moje bližší info o firmě přes SZ.
4cf3158e-4fac-41b1-9934-43019065b0d5.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Nitty
Offline
Příspěvky: 222
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S80

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Nitty »

Jak vypadá zespod (koroze) oproti vozům původem ČR?
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 566
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Majkl1 »

Upřímně - jednak je u nás dneska mokro a a hlavně jsem ještě nenašel odvahu. Za auto jsem už zaplatil před nějakou dobou, tak bych stejně neměl páku na nějaké vyjednávání. Vzebrubnou prohlídku udělám zítra. Zatím jsem před chvilkou aspoň nahrál češtinu a zkouknul diagnostiku (vdash). Ta je zcela čistá bez chyb. Pouze chyba okénka řidiče a spolujezdce - nejde automatický dojezd. Doufám, že bude stačit přes Vidu nakalibrovat.
Laufy jsou naprosto čisté ani náznak sazí, tak aspoň tak :-)
Motor je suchý, jen klasicky hadice k IC je krapet poblitá. Fridex čistý bez mastnoty. Od vyrovnávací nádobky chybí z výroby hadička k odvzdušnění, což budu řešit. Dále jsem našel ulámané packy u krytu baterie (blbina) a vylomený kryt konektoru na váhu vzduchu (na funkci rostlináře žádný vliv). Prasklinu na zadním zpětném světlu (nerosí). Zítra shodím dekl motoru a kouknu na zbytek. Zrovna objednávám oleje, filtry. Rozvody půjdou snad hned po neděli. Na poprvé je nechám udělat v servisu, příště sám.
Motor je velmi tichý, žádných pazvuků jsem si nevšiml. Možná nějaká řemenice zlehýnka šustí, ale nevím, zda top nejde od klimakompresoru.
Příjemně mě překvapiula manuální převodovka. V testech jsem často četl o její nepřesnosti apod., ale tahle chodí tak hladce, jako ještě u mě v žádném jiném autě. Jen si budu muset zvyknout na tu zpátečku, která je jinde, než u všech mých ostatních aut :-)
Další "neřest" je chybející malý kousek z konce boční plastové lišty na jedněch dveří. Na fotkách jsem si toho ani nevšiml.
Pokud nebude auto ze spodu příiš zrezlé, budu moc spokojený.
Možná kůže na sedačkách mohla být na ten nájezd v lepším stavu, ale žádná katastrofa to také není.
Dost mi chybí rezerva, tu musím sehnat. Nejsem typ na tekuté opraváře.

Tak update. Našel jsem odvahu a kouknul zespodu na auto. Upřímně, čekal jsem to horší. Na 13 let staré auto ježděné ve Švédsku to není tak hrozné. Minulá xc70 původem z ČR na tom byla stejně, možná o ždibec hůř.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14252
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od raolsa »

Na tu korozi jsem taky zvědavý, protože co jsem viděl auta ze Švédska tak to nebyla žádná hitparáda.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tu chybu oken ti vygeneroval Vdash, dělá to. Smaž a neřeš.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 566
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Majkl1 »

Přes Vdash nejde smazat. Po načtení chyb je žlutá, při pokusu smazat zčervená. Zkusím smazat přes Vidu.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14252
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od raolsa »

A zkalibroval jsi okna, alespoň ručně?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 566
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Majkl1 »

Ručně jsem to zkoušel, ale bez úspěchu.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Tod2
Offline
Příspěvky: 3477
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Tod2 »

A co to má za motor V5? :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 566
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Majkl1 »

To víš, prvotní nadšení z nového korábu udělá své :o
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Jasper
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II

Příspěvek od Jasper »

5ti valec vyrabeny jeste v roce 2016...Kdyz omlazuji a mam tak striktni podminky jako Majkl mel,tak eliminace zvysene koroze a problemu s autem muzu resit i treba takto. Ta specifikace zadani co Majkl mel me neprijde jako jehla v kupce...
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé