Tu jehlu jsem hledal 5 měsíců. Za tu dobu se u nás v inzerátech vyskytly 2ks. Jeden s nájezdem 470 tisíc a druhý s podomácku generálkovaným motorem, který se potkal. Abych upřesnil tu jehlu tím nejdůležitějším - cena do 310 a nájezd do 250 (mířil jsem na ročníky 08 -10 se 136kw verzí) Nakonec jsem přešvihl o 50, které jsem chtěl pro strýčka příhodu.
Ve Švédsku jich za 2 měsíce bylo cca 10-15. Bohužel prodat auto do jiného státu je tam ochota jen u bazarů. Soukromníci o tom většinou nechtějí ani slyšet. Tím z hledáčku odpadly 2/3 aut. Takže ani ve Švédsku pro mě nebyl kdoví jaký výběr. Nakonec se vybíralo ze 3 aut. Jedno brutálně prozrezlé (místy durch) a druhé bylo celkově o něco v horším stavu, než to, které jsem včera dotáhl domů. Vždy jsem si auta vybíral sám a nikdy jsem nešlápl vedle, takže varianta nechat někoho druhého, ať auto vybere, byla pro mě krajně nepříjemná, nicméně jediná možná. Toliko k té jehle.
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Jakub Svoboda píše: 15 bře 2025 16:19
Tu chybu oken ti vygeneroval Vdash, dělá to. Smaž a neřeš.
Tak Vdash chyby oken smazat neuměl. Vida to zmákla napoprvé, včetně kalibrace dojezdů. Aspoň jsem zjistil, že je v háji baterie. Včera dobita na 100%, dnes po 5 minutách bufíkování (zkoušel jsem, zda funguje) a po napíchnutí auta na diagnostiku už byla hláška "baterie vybitá, úsporný režim". Napětí 12,05V, takže hned objednána nová na zdejší doporučení YUASA 12V 85Ah 800A. V kufru jsem našel kupu faktur od minulého majitele od roku 2015 doteď a rozvody mezi nimi nebyly, takže asi ještě původní (najeto 222 tisíc)
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Kdybys řešil tu korozi a chtěl jít neinvazivní cestou (černý nástřiky voskem), klidně se ozvi, můžu dát tip (nejsem obchodník, jen vyzkoušeno k mé spokojenosti)
Jinak moc pěkné auto a ať dělá jen radost
raolsa píše: 16 bře 2025 18:39
Ono P3 baterii celkem žerou, takže bych hned nepanikařil. Ale nová baterie neublíží.
Apropo, nechceš si založit galerii, že bych tam přesunul tvé příspěvky?
V XC60 2017 P3 vydržala autobatéria z výroby 7,5 roka a skoro 200 tis km
_________________ XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil
Jen ta světla, co nejdou vypnout, xenony plus pozičky dají cca 90W (7,5A), takže ani běžná 5A chytrá nabíječka to nestíhá. A kde jsou všechny jednotky, servomotorky apod., že? Kvůli tomu jsem teď koupil 15A nabíječku, abych mohl blbnout s Vdashem a Vidou
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Když to přepneš do pozice 1 (krátký stisk), tak světla nesvítí. Teprve dlouhý stisk (bez noze na brzdě u A/T) to přepne do pozice 2, kdy už svítí i světla.
Ahoj kamarádi, mám možnost koupit Volvo XC 60 v naftě 2.4. Neměl by někdo možnost zjistit jestli má auto DPF, podle VIN? Nebo je nějaká možnost, jak jednoduše zjistit přímo u auta?
VIN: YV1DZ694492032866
Díky.