Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12909
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jakube, já tam nikdy nic nekupoval, jen si pamatuju storky. Jezdil jsem kolem poměrně pravidelně, ještě když měli třetinovou plochu a auta vypadala dobře...
Myslim, že to bude stejný jako Ačka, Esa, apod. Prostě velkej bazar, co jede na objem a je jim fuk co to je za auto... a jestli je auto dobrý nebo ne je otázka štěstí. Co jsem se bavil 15 let zpátky s mechošem, tak pokud bylo auto hodně špatný, tak doporučoval zákazníkům ho prodat do velkýho bazaru a neřešit nic. Bez starostí, nějaká almužna v ruce a de se dál. A fungovalo to.
Myslim, že to bude stejný jako Ačka, Esa, apod. Prostě velkej bazar, co jede na objem a je jim fuk co to je za auto... a jestli je auto dobrý nebo ne je otázka štěstí. Co jsem se bavil 15 let zpátky s mechošem, tak pokud bylo auto hodně špatný, tak doporučoval zákazníkům ho prodat do velkýho bazaru a neřešit nic. Bez starostí, nějaká almužna v ruce a de se dál. A fungovalo to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: ...
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zdravím, můžu se Vás tu ještě zeptat na radu, na co si dát pozor, jestli jsou ty motory převodovky spolehlivé a podobně u těchto dvou aut?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/206791272
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/206751642
Předem dík.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/206791272
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/206751642
Předem dík.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: Octavia II 4x4
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zdravím
Obracím se zde také o radu zda koupit druhou V60 nebo V60CC (2019-2022/3). Výhledově auto chci koupit na 5-10 let. CC zvažuji spíše kvůli manželce, kdy je menší postavy a má ráda vyšší pohled na vozovku. Je zvyklá na výhled z Mazdy 5.
Osobně zvýšené kombíky se mi líbí.
Ale nevím k jaké motorizaci se přiklonit. 80% nabídek CC jsou auta v naftě. Tady jsem právě na vážkách jestli jít do D4, D5, nebo raději šáhnout po benzínu T5, B5 popř. T6? Hybrida zvažuji z praktického hlediska - pomůže při rozjezdech auta a tím pádem bude o něco nižší spotřeba. Ale B5 je v V60 jen v 7st. dvojspojce. 8 st. Aisin je jen v T5, nebo v 60CC.
Ještě uvažujeme o Outbacku, nebo potom něco z koncernu Passat, nebo A4 allroad (je "malá" pro rodinu), nebo event. A6?
Mockrát děkuji za rady, postřehy.
Bylo by možné se s někým případně setkat z F-M, Karviné, Ostravy?
Obracím se zde také o radu zda koupit druhou V60 nebo V60CC (2019-2022/3). Výhledově auto chci koupit na 5-10 let. CC zvažuji spíše kvůli manželce, kdy je menší postavy a má ráda vyšší pohled na vozovku. Je zvyklá na výhled z Mazdy 5.

Ale nevím k jaké motorizaci se přiklonit. 80% nabídek CC jsou auta v naftě. Tady jsem právě na vážkách jestli jít do D4, D5, nebo raději šáhnout po benzínu T5, B5 popř. T6? Hybrida zvažuji z praktického hlediska - pomůže při rozjezdech auta a tím pádem bude o něco nižší spotřeba. Ale B5 je v V60 jen v 7st. dvojspojce. 8 st. Aisin je jen v T5, nebo v 60CC.
Ještě uvažujeme o Outbacku, nebo potom něco z koncernu Passat, nebo A4 allroad (je "malá" pro rodinu), nebo event. A6?
Mockrát děkuji za rady, postřehy.
Bylo by možné se s někým případně setkat z F-M, Karviné, Ostravy?
_________________
---------
Octavia II 4x4
Pokukuji po V60/CC, Subaru Outback,...
---------
Octavia II 4x4
Pokukuji po V60/CC, Subaru Outback,...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12909
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
ZadrHell: hele to je těžký takhle poradit. Každý má svoje mouchy a mnohem víc než na konstrukci tady záleží na chování předchozího majitele, což ti nikdo z fotky nepoví.
ikmi: Já si myslim, že hybrid spojuje to špatné z obou světů ropy i elektriky. Volil bych co nejjednodušší benzín a ideálně s nepřímým vstřikem. Na ty konkrétní dotazy odpovědět neumím.
ikmi: Já si myslim, že hybrid spojuje to špatné z obou světů ropy i elektriky. Volil bych co nejjednodušší benzín a ideálně s nepřímým vstřikem. Na ty konkrétní dotazy odpovědět neumím.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 574
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Koukám po jedné XC70 (136kw) v manuálu. Docela mě zaráží, co vše bylo (prý preventivně) měněno u auta, co má najeto 140 tis (to považuji za sotva zajetý motor
). U Volva bych takový servis čekal někde po 300 tis km. Co si o tom myslíte?

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 239
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Najezd pekne nizky, ale jinak cena dost brutal. Na to, ze nema ani xenony, podle me nebude mit ani vyhrev sedacek (Ital), interier radsi nefotil, protoze to bude socka, r.v. 2007... Za tu cenu bych si teda predstavoval aspon 2011+ a super vybavu.
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Vzdyť je ti stočený.......
Přidáno za 1 minuta 28 sekund:
Vzdyť je to stočený.......
Ta ECM jsou km v kolika to stahli, no a pac ostatni jednotky maj min, tak je to jasny.
Rozdíl byvá max do 100km, ale ne 10tis
Přidáno za 1 minuta 28 sekund:
Vzdyť je to stočený.......
Ta ECM jsou km v kolika to stahli, no a pac ostatni jednotky maj min, tak je to jasny.

Rozdíl byvá max do 100km, ale ne 10tis
-
Offline
- Příspěvky: 639
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Psal, ze je vymenena ridici jednotka
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Stejně tam píše bláboly, interval se nastavuje v DIM.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Podle mě je totální nesmysl, aby bylo v těhle kilometrech potřeba měnit cokoli na tomhle autě, krom brzd. Takže určitě stočenka a cena je nesmysl. Kdyby chtěl tak 150 kKč, tak možná, ale musel by doložit, že se tam opravdu tohle všechno měnilo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Pisnete mu nekdo o VIN, docela rad bych se mrkl do Vdash
-
Offline
- Příspěvky: 574
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Požádal jsem ho o VIN, tak uvidíme, co z něj vypadne.
Původně jsem chtěl XC60. Dnes jsem si jednu byl prohlédnout. Do teď jsem v žádné neseděl. Pro mě byl překvapením malý kufr. Ani ne tak plochou, ale výškou a zkosením kufru. Tam bych dva psy (NO a Beauceron) fakt nedal. Navíc mě ani nikterak neuchvátil pocit, když jsem si sednul za volant. Ani jsem si to nebyl projet. Takže půjdu opět do XC70. Ideálně stejnou, co jsem měl (P3 136kw), jen tentokrát v manuálu. Bohužel takových, co mě zajímají je fakt minimum (spíše mikrominimum). Manuál, D5244T4, černá kůže s výhřevem (nebo jiný tmavý odstín), nájezd do 200tis. s dobrým a poctivým předchozím servisem. Drobným kosmetickým vadám se nebráním. Když by byla s webastem, chrochtal bych si blahem.
Přidáno za 17 minut 13 sekund:
VIN sice neposlal (prý zítra), ale už to pomalu leze ven. V Itálii motor na maděru - špatně udělané rozvody. Nová hlava, nové ................,
Kapota od krup, ale prý si toho nikdo nevšimne.
Jsem si říkal, že v tomto nájezdu musí být ještě všechno původní (teda až na rozvody)
Původně jsem chtěl XC60. Dnes jsem si jednu byl prohlédnout. Do teď jsem v žádné neseděl. Pro mě byl překvapením malý kufr. Ani ne tak plochou, ale výškou a zkosením kufru. Tam bych dva psy (NO a Beauceron) fakt nedal. Navíc mě ani nikterak neuchvátil pocit, když jsem si sednul za volant. Ani jsem si to nebyl projet. Takže půjdu opět do XC70. Ideálně stejnou, co jsem měl (P3 136kw), jen tentokrát v manuálu. Bohužel takových, co mě zajímají je fakt minimum (spíše mikrominimum). Manuál, D5244T4, černá kůže s výhřevem (nebo jiný tmavý odstín), nájezd do 200tis. s dobrým a poctivým předchozím servisem. Drobným kosmetickým vadám se nebráním. Když by byla s webastem, chrochtal bych si blahem.
Přidáno za 17 minut 13 sekund:
VIN sice neposlal (prý zítra), ale už to pomalu leze ven. V Itálii motor na maděru - špatně udělané rozvody. Nová hlava, nové ................,
."motor rozebrán do šroubku"
Kapota od krup, ale prý si toho nikdo nevšimne.
Jsem si říkal, že v tomto nájezdu musí být ještě všechno původní (teda až na rozvody)
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 239
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Za 300..
A výhřev u Itala, to nebývá obvyklé a bez VINu nebo fotky interiéru to nezjistíme.

_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ve 140k km dělat novou spojku s dvouhmotou taky něco napoví.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Když už jsme u těch cenovejch nesmyslů, tak tahle S80 asi taky bude těžko hledat ženicha
https://auto.bazos.cz/inzerat/195511285/volvo-s80-136kw-190tkm-plna-vybava-android-radio-1025.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/195511285/volvo-s80-136kw-190tkm-plna-vybava-android-radio-1025.php
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 239
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ten potah na tom volantu
Zvenku uplne jak moje vcetne kol, takze pekne
Ma navic jen adaptivni tempomat a hlidani pruhu, chybi oproti memu asi dvojita okna, plus to ma starsi. Tak ja bych se nebranil prodeji me taky kolem 350


Zvenku uplne jak moje vcetne kol, takze pekne



_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvky: 574
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak pánVIN překvapivě neposlal (prý ať si ho vyhledám dle SPZ). Auto bych stejně nevzal, jen jsem chtěl ze zajímavosti vědět.
Koukám po další XC70 a i když jsem si myslel, že už v tom mám jasno, tak jsem se utopil v motorizaci. Je to 120kw verze D4. Co jsem dohledal, tak XC70 by takový motor mít neměla. Tak jsem hledal dál a zmatek v označení motorů byl jen větší a větší.
Hádám správně, že jde o dvoulitr 5ti válec s Euro 5 D5204T2? (I když podle odkazu by to mělo mít vlastně označení D3 a XC70 by měla mát vždy jen D5). Pokud ano, je tento motor, co se spolehlivosti a kultivovanosti chodu porovnatelný se starou D5 D5244T4?
Safra ještě jsem někde zachytil, že i XC70 může být jen dvoukolka. Nejde o tento případ? To by potom neeee
Koukám po další XC70 a i když jsem si myslel, že už v tom mám jasno, tak jsem se utopil v motorizaci. Je to 120kw verze D4. Co jsem dohledal, tak XC70 by takový motor mít neměla. Tak jsem hledal dál a zmatek v označení motorů byl jen větší a větší.
Hádám správně, že jde o dvoulitr 5ti válec s Euro 5 D5204T2? (I když podle odkazu by to mělo mít vlastně označení D3 a XC70 by měla mát vždy jen D5). Pokud ano, je tento motor, co se spolehlivosti a kultivovanosti chodu porovnatelný se starou D5 D5244T4?

Safra ještě jsem někde zachytil, že i XC70 může být jen dvoukolka. Nejde o tento případ? To by potom neeee
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Je v tom pak docela guláš. Může to bejt klidně podlazená bi-turbo verze (má např. jancho). A nebo taky jak říkáš dvoukolka s dvoulitrem a 5 válců. Tady se bez VIN nebo kodu motoru nepohneš.
Přidáno za 9 minut 36 sekund:
Co tahle? Webasto přítomno https://auto.bazos.cz/inzerat/195615009/volvo-xc70-d5-151kw-webasto-dph.php
A nebo tahle mě taky zaujala - docela fajn cena a vyhřívaný volant! Bufík tam bude zaručeně taky. https://auto.bazos.cz/inzerat/195426510/volvo-xc70-24d4-133kw-4x4-rv-2014-kuze-vyhrev-navi-el-kufr.php
Přidáno za 23 minut 12 sekund:
Tak a tahle verze XC70 D3 AWD v manuálu ty všechny teorie nabourává
https://auto.bazos.cz/inzerat/194829353/volvo-xc70-d3-4x4.php
Přidáno za 9 minut 36 sekund:
Co tahle? Webasto přítomno https://auto.bazos.cz/inzerat/195615009/volvo-xc70-d5-151kw-webasto-dph.php
A nebo tahle mě taky zaujala - docela fajn cena a vyhřívaný volant! Bufík tam bude zaručeně taky. https://auto.bazos.cz/inzerat/195426510/volvo-xc70-24d4-133kw-4x4-rv-2014-kuze-vyhrev-navi-el-kufr.php
Přidáno za 23 minut 12 sekund:
Tak a tahle verze XC70 D3 AWD v manuálu ty všechny teorie nabourává
https://auto.bazos.cz/inzerat/194829353/volvo-xc70-d3-4x4.php
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 574
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
O těch prvních dvou vím. Na třetí jsem kvůli nájezdu a označení D3 ani nekoukal (to je fakt faul, co se označení týká). První je 151kw verze, které se chci pokud možno vyhnout (riziko vložek válců). Vím, nájezd 350 by to riziko mohl zmenšit, ale přece. Nicméně má světlý interiér a já chci tmavý. A to druhé je automat a já sháním manuál. Rád bych sehnal auto s nájezdem do 200tis km. Ano, bude to oříšek.
Ale díky za snahu, ta se cení vždy
PS: U té první je super odpočet DPH, to bych využil.
PS2: U té 120kw, co jsem dával odkaz předtím nemá na kufru označení AWD, takže předpokládám, že je to FWD.

Ale díky za snahu, ta se cení vždy

PS: U té první je super odpočet DPH, to bych využil.
PS2: U té 120kw, co jsem dával odkaz předtím nemá na kufru označení AWD, takže předpokládám, že je to FWD.
Naposledy upravil(a) Majkl1 dne 21 pro 2024 16:29, celkem upraveno 1 x.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ano, opravdu se D3/D4 dělala ve 120kw, ale vždy je to FWD s kódem motoru D5244T17 tedy myslim....Majkl1 píše: 21 pro 2024 15:19 Tak pánVIN překvapivě neposlal (prý ať si ho vyhledám dle SPZ). Auto bych stejně nevzal, jen jsem chtěl ze zajímavosti vědět.
Koukám po další XC70 a i když jsem si myslel, že už v tom mám jasno, tak jsem se utopil v motorizaci. Je to 120kw verze D4. Co jsem dohledal, tak XC70 by takový motor mít neměla. Tak jsem hledal dál a zmatek v označení motorů byl jen větší a větší.
Hádám správně, že jde o dvoulitr 5ti válec s Euro 5 D5204T2? (I když podle odkazu by to mělo mít vlastně označení D3 a XC70 by měla mát vždy jen D5). Pokud ano, je tento motor, co se spolehlivosti a kultivovanosti chodu porovnatelný se starou D5 D5244T4?
Safra ještě jsem někde zachytil, že i XC70 může být jen dvoukolka. Nejde o tento případ? To by potom neeee
"Dvoulitry D3 se nabízely ve verzích s výkony 100, 110, 120 a 130 kW a vždy se pojily výhradně s jedním turbodmychadlem. Naproti tomu verze s objemem 2,4 litru dostala poprvé také dvojici kaskádovitě uspořádaných turbodmychadel a tedy sekvenční přeplňování. To se pojilo s výkonnějšími verzemi 151 a 158 kW."
-
Offline
- Příspěvky: 574
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Už jsem díky absenci označení AWD na kufru vyvodil, že jde asi o FWD, co je pro mě nepřijatelné 

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak to nebudeš mít úplně lehký hledání. Manuál, AWD, nájezd do 200tkm a ne bi-turbo. Je to vůbec reálný něco sehnat???
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Já třeba teď vím o XC60 2010 a najeto 140tis, ale tu beru pro kolegu
-
Offline
- Příspěvky: 574
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Mě povídej. Slevit krapet v nájezdu případně mohu, pokud bude auto pěkné. Ale ne s půl mega na tachometru. Sám najedu tak 50 tis. za rok a aspoň 3-5 let bych si ho chtěl nechat.hajnej píše: 21 pro 2024 16:52 Tak to nebudeš mít úplně lehký hledání. Manuál, AWD, nájezd do 200tkm a ne bi-turbo. Je to vůbec reálný něco sehnat???
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 1268
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ja kdyz prodaval svou xc60tku tak odpovidala pozadavkum, najeto 147tkm, awd, 136kw, d5. Ale taky byla do hodiny pryc.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé