Ano, opravdu se D3/D4 dělala ve 120kw, ale vždy je to FWD s kódem motoru D5244T17 tedy myslim....Majkl1 píše: 21 pro 2024 15:19 Tak pánVIN překvapivě neposlal (prý ať si ho vyhledám dle SPZ). Auto bych stejně nevzal, jen jsem chtěl ze zajímavosti vědět.
Koukám po další XC70 a i když jsem si myslel, že už v tom mám jasno, tak jsem se utopil v motorizaci. Je to 120kw verze D4. Co jsem dohledal, tak XC70 by takový motor mít neměla. Tak jsem hledal dál a zmatek v označení motorů byl jen větší a větší.
Hádám správně, že jde o dvoulitr 5ti válec s Euro 5 D5204T2? (I když podle odkazu by to mělo mít vlastně označení D3 a XC70 by měla mát vždy jen D5). Pokud ano, je tento motor, co se spolehlivosti a kultivovanosti chodu porovnatelný se starou D5 D5244T4?
Safra ještě jsem někde zachytil, že i XC70 může být jen dvoukolka. Nejde o tento případ? To by potom neeee
"Dvoulitry D3 se nabízely ve verzích s výkony 100, 110, 120 a 130 kW a vždy se pojily výhradně s jedním turbodmychadlem. Naproti tomu verze s objemem 2,4 litru dostala poprvé také dvojici kaskádovitě uspořádaných turbodmychadel a tedy sekvenční přeplňování. To se pojilo s výkonnějšími verzemi 151 a 158 kW."












 x 1
 x 1
