Galerka závoďáka VRZČ

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Tradičně už jen doplním, že s diferákem nic nebylo, kromě urezlé tyčky odvětrání, takže jsme trousili olej v ostrých levých zatáčkách, a po otevření jsme navíc zjistili, že nám čidlo rychlosti škrtá o svoje ozubené kolo a ještě ke všemu máme zcela zarezlý vypouštěcí šroub. Nic z toho nebrání využití a plnému nasazení, nicméně to odvětrání jsme opravili, olej vyměnili a vyčistili obal difu.
PZ brzdič nás trápil v mostě, trochu nám to blilo brzdovku a nevěděli jsme, co se děje, a to sme dávali 2023 uplně nový, abychom měli klid. Po důkladnějším průzkumu tekla brzdovka mezi půlkama brzdiče. Po rozborce se zjistilo, že jeden okroužek je asi o 0,3 mm menší než ten druhý. Nalezen starší funkční, vyměněn za prcka, složeno, odvzdušněno a snad bude klid.
Trable se spojkou z posledních závodů jsme přičetli náhodnému jevu, protože spojka nevykazuje žádný problém s chodem pedálu, kéž by takhle šly všechny moje spojky... takže jsme to pěkně odignorovali.
K přesunu olejového filtru jsme přistoupili proto, že chceme měřit tlak a teplotu oleje, protože po tech cca 600km nám 10w40 tsi od ravenolu pěkně zčernal. Když jsme předtím jezdili na mobil 5w50, nebo mogul extreme 10w40, tak se to nedělo. Nojo, ale redukce pod filtr znemožní následnou montáž filtru a origo redukce pro turbomotory zase koliduje se svodama. Takže se filtr přendá na podběh, kde byla baterie a bude tam hafo místa na případnou další montáž odbočky do chladiče. A hlavně, čidlo se nebude klepat na motoru, kde občas umí i upadnout nebo umřít.
Už zbejvá to "jen" dotáhnout a doladit detaily, protože redukce byly moc dlouhý, nebo krátký a po nastartování tekl olej proudem :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3307
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Vapik »

Pěkná práce :good:
Měl bych dotaz na hadice, jaké jste použili? Mam už dlouho nachystaný materiál na přesunutí filtru na 2jz a už jsem ho tam jednou i měl. Použil jsem hydraulické hadice s lisovanými koncovkami, ale mají moc velký vnější průměr a celkově se mi to vůbec nelíbilo. Díky

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Hele koupil jsem to na ebayi od číňana jako kit. Teď jsem kontroloval a je to velikost na fitinky AN10. Píšou tam nylon raided a maji uvnitř nějakej drátěnej xindl. Hyudraulika asi nemá smysl, kolik tam je, 10bar max, spíš tak 7.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3307
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Vapik »

To bude velice bodované taky mam an10. Hen jsem to nasál po částech a něco vyráběl. Tak vezmu taky tu hadici od Číňana. Ja tu hydrauliku zkoušel z důvodu dostupnosti udělal mi to bracha.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8177
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Závodění na Autodromu Most si už bohužel nejspíš nezopakujeme a Polygon Vysoké Mýto, kam se šestihodinovka přesunula, je spíš pro motokáry než pro rozměrné Volvo 940.

Tak jsme si tuto sobotu užili Trackday na velkém prostoru letištní plochy u obce Lnáře, který pořádali kluci z Driving's Cool.

Zhruba kilometrový okruh vytyčený kužely se dopoledne jezdil proti směru hodinových, odpoledne se směr jízdy otočil. To je fajn, aspoň se vyrovnalo zatížení pneu, kterým mizel vzorek před očima.

Devítka opět zvládla dalších šest hodin v rychlém závodním tempu bez jediného zaváhání a spotřebovala prakticky do nuly jen další pneumatiky a zadní brzdové destičky. Ty přední kupodivu tolik ani při ostrém tempu nemizely.

Zde jsou nějaké momentky z přípravy:


DSC01292.JPG
DSC01295.JPG


Díky velkorysému prostoru v kufrech Volv 2/7/9 máme po x akcích skvěle vybavenou mobilní dílnu se vším potřebným. Tentokrát však nebylo téměř nic zapotřebí.

Nikdy se ale nesmí zapomenout na nejdůležitější nástroj:


DSC01323.JPG


A jde se na to:


DSC01322.JPG
DSC01293.JPG
DSC01296.JPG
DSC01297.JPG
DSC01298.JPG
DSC01302.JPG
DSC01303.JPG
DSC01304.JPG
DSC01314.JPG
DSC01315.JPG
DSC01317.JPG
DSC01318.JPG


A je tady šachovnicový prapor. Šest hodin uplynulo neskutečně rychle.


DSC01325.JPG


Vše uklidit, naložit Závoďák a zběžně zrekapitulovat závodní den.


DSC01312.JPG


Kam se ty zadní destičky poděly?!


DSC01327.JPG


Ohledně pneumatik ještě doplním, že vzadu se skvěle osvědčily Continentaly Premium Contact 5 205/55R16V

Vepředu jsme začínali s Kleberama Dynaxer HP3 ve stejném rozměru. Dopadly takto:


DSC01321.JPG


Po přezutí na Micheliny Primacy HP 225/45R17W se jízdní vlastnosti posunuly o neskutečný kus dopředu.



A zde je ještě několik momentek z improvizovaného paddocku:


DSC01307.JPG
DSC01308.JPG
DSC01319.JPG
DSC01324.JPG


A také jsme měli návštěvu. V Teamu VRZČ je však vše a vždy v nejlepším pořádku!


DSC01311.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Galerka závoďáka VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Mě bavila nejvíc ta variabilita aut na trati... se závoďákem tam pokaždý jezdila jiná auta. Pouze ten náš chudáček byl furt na trati, zatímco ostatní dali pár kol a pak jeli chladit, odpočívat... :twisted:
Opět se ukázalo, že gumy jsou alfa a omega, protože dynaxery byly vzorkem skoro nový, ale plnoletý a auto na nich bylo nedotáčivostí až otravný. Contíky, co zbyly z Mostu, na zadku prostě držely a až přefouknutí na 2,8 s Michelinama vepředu udělalo auto neutrálním.
Chlápek co tak drandil s motokárou s motorem 600ccm si se všema hrál... 63let mu je a furt jak malej smrad :D
Jo a spojka, co zlobila v Mostě, asi dostala rozum a držela fest. :thumbup:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé