PZ brzdič nás trápil v mostě, trochu nám to blilo brzdovku a nevěděli jsme, co se děje, a to sme dávali 2023 uplně nový, abychom měli klid. Po důkladnějším průzkumu tekla brzdovka mezi půlkama brzdiče. Po rozborce se zjistilo, že jeden okroužek je asi o 0,3 mm menší než ten druhý. Nalezen starší funkční, vyměněn za prcka, složeno, odvzdušněno a snad bude klid.
Trable se spojkou z posledních závodů jsme přičetli náhodnému jevu, protože spojka nevykazuje žádný problém s chodem pedálu, kéž by takhle šly všechny moje spojky... takže jsme to pěkně odignorovali.
K přesunu olejového filtru jsme přistoupili proto, že chceme měřit tlak a teplotu oleje, protože po tech cca 600km nám 10w40 tsi od ravenolu pěkně zčernal. Když jsme předtím jezdili na mobil 5w50, nebo mogul extreme 10w40, tak se to nedělo. Nojo, ale redukce pod filtr znemožní následnou montáž filtru a origo redukce pro turbomotory zase koliduje se svodama. Takže se filtr přendá na podběh, kde byla baterie a bude tam hafo místa na případnou další montáž odbočky do chladiče. A hlavně, čidlo se nebude klepat na motoru, kde občas umí i upadnout nebo umřít.
Už zbejvá to "jen" dotáhnout a doladit detaily, protože redukce byly moc dlouhý, nebo krátký a po nastartování tekl olej proudem
