hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
gigy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 504
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od gigy »

a prevence je měnit kompresor jen tak čas od času ? po jakým intervalu ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Kein »

Nosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.
Nosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.
No... Jen tak zkusmo, vstřiky, turbo, dpf, egr, intercooler 😁
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Nosound89 »

Jasně, ale díky Chaseho se to začíná pomalu krátit :D
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Kein »

Tak rám mě u 3.2 netrápí. Klima, údajně bych měl mít jiny ložisko už, tak snad do budoucna ok. 😁
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 905
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Thor123 »

Kein píše: 24 kvě 2021 11:51
Nosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.
Nosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.
No... Jen tak zkusmo, vstřiky, turbo, dpf, egr, intercooler 😁
Já když kupoval S80 , měla najeto 167tis km, ted má 420tis km a vše z výše vypsaných mám stále původní. Jen ten EGR je vypnutý od D5T5. Asi štěstí? :D
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Nosound89 »

Thor123 píše: 24 kvě 2021 17:29Já když kupoval S80 , měla najeto 167tis km, ted má 420tis km a vše z výše vypsaných mám stále původní. Jen ten EGR je vypnutý od D5T5. Asi štěstí? :D
Ne, nekoupil jsi stočenku 😁
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Kein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1642
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Kein »

Tak jestli rolluješ dálnice tak se nedivím. Ona D5 není vůbec špatný motor. Problém je ten, že trend, teď už snad minulých dnů, byl koupit diesel a jezdit stím město a meziměsto. Benzínu s nepřímým vstřikováním je to tak nějak u ***, ten se prostě napije a neřeší.
UEDIT: JAZYK pane kolego!
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Siggi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 369
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Čavisov
Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Siggi »

gigy píše: 24 kvě 2021 11:26 a prevence je měnit kompresor jen tak čas od času ? po jakým intervalu ?
je tam doporučená výměna po 10ti letech. zvhledem k tomu, že když se kousne, může to mít fatální následky :-)
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od lkopcansky »

_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4580
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od jancho »

U nás se dá sehnat i levněji. Nejlevnější již od 6000,- Kč - Valeo.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5798
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jen bacha, to Valeo je 5ti drazka, ale to nicemu nevadi pokud je zbytek 3drazka. Proste 2 se nepouziji.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od hajnej »

Naposledy upravil(a) hajnej dne 25 kvě 2021 10:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6159
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od python.p »

Kein píše: 24 kvě 2021 16:29 Tak rám mě u 3.2 netrápí. Klima, údajně bych měl mít jiny ložisko už, tak snad do budoucna ok. 😁
Ložisko asi cajk, ale když se ti zadřou písty... :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12909
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Urvanej »

tvl jako jesi se zadíraji písty a dáš do toho novej kompresor, tak jak dlouho v tom humusu zvládne pracovat??? Nestačilo by "jen" přidat či odsát olej v okruhu?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od hajnej »

Proč se vlastně ty písty zadřou?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3309
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Vapik »

Jestli se zadíraji písty tak je to na kompletní výměnu systému. Možná ještě velmi kvalitní očista by mohla stačit. Rozebral někdo nějaký takto umrtvený kompresor?

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od hajnej »

Urvanej píše: 25 kvě 2021 10:49 tvl jako jesi se zadíraji písty a dáš do toho novej kompresor, tak jak dlouho v tom humusu zvládne pracovat??? Nestačilo by "jen" přidat či odsát olej v okruhu?
Hele nevím. Na klimu jsem se během po-nákupního servisu zatím nedostal takže těžko říct a na cestě je už novej kompresor.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14261
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od raolsa »

Podle toho co mi hajnej popisoval, tak se zadřelo ložisko, ne kompresor.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

ren
Offline
Příspěvky: 879
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od ren »

Ale to by mělo být udělané tak, že když se kousne kompresor, urve se řemenice a zůstane se protáčet. Anebo u Volva je to jinak?

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14261
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od raolsa »

Jak u kterého kompresoru. U některých je opravdu "gumová" spojka řemenice. U dalších jsou plíšky, které by se měly utrhnout (někdy praskají sami od sebe). Blbý je, když se kousne řemenice, jako v Hajného případě. Tam pak nepomůže nic a praskne řemen, nebo to člověk stihne a chcípne motor.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

ren
Offline
Příspěvky: 879
Registrován: 4 roky 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od ren »

No jo, to je vlastně pravda, mám dlouhé vedení... Když se kousne sám kompresor, urvou se plíšky nebo gumy, ale když se kousne ložisko na kterém sedí řemenice, je vymalováno.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od hajnej »

Řekl bych, že jsem měl opět z prdele kliku :pardon:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12909
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Urvanej »

Některý kompresory nemaji spojku a regulace výkonu je skrz zdvih pístů. Vynález, který omezuje zhoupnutí motoru při sepnutí spojky. Problém je, že pak vlastně běží furt.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3309
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od Vapik »

Je to "super truper" řešení, které automobilce zlevní kompresor na úkor životností a oblečené je to do zvýšení uživatelského komfortu, typický VA/VE aktivita v praxi . Myslím že už to je skoro u všech nových aut.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň

Příspěvek od hajnej »

Tak dneska to byla pro Radka docela velká šichta, ale zase si chlapec poradil. Klobouk dolů až na svou pleš :Rose:
Takže co se dělo při 253tkm a nějaký drobný....?
- olej Ravenol 5W40 VMO
- novej klima kompresor Valeo + řemen - upečenej kompresor ze zadřenýho ložiska viz foto
- volnoběžka altíku - preventivně, ale trochu to nakonec šustilo (no ještě aby ne po těch km...)
- klínovej řemen + kladka - preventivně když už je tam skoro všechno nový, ať je na dalších 30tis km klid,
- přední náboje kol FAG - konečně přestalo všechno možné hučení, který jsem sváděl na zimní pneu (po přezutí na letní stále hukot). S autem se teď jede úplně jinak, je slyšet jen aerodynamický hluk. Fakt super! Ale s tím se Radek fakt natrápil. Tohle byla nejtěžší operace, kterou jsem zatím viděl. Ještě jednou díky.

Doufám, že na auto chvíli nesáhnu. No teda další akce budou vzpěry kufru a mříže v kufru. To už, doufám, zvládnu svépomocí u baráku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 31 kvě 2021 07:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé