hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
a prevence je měnit kompresor jen tak čas od času ? po jakým intervalu ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Nosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.
No... Jen tak zkusmo, vstřiky, turbo, dpf, egr, intercoolerNosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Jasně, ale díky Chaseho se to začíná pomalu krátit 

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Tak rám mě u 3.2 netrápí. Klima, údajně bych měl mít jiny ložisko už, tak snad do budoucna ok. 
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Já když kupoval S80 , měla najeto 167tis km, ted má 420tis km a vše z výše vypsaných mám stále původní. Jen ten EGR je vypnutý od D5T5. Asi štěstí?Kein píše: 24 kvě 2021 11:51Nosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.No... Jen tak zkusmo, vstřiky, turbo, dpf, egr, intercoolerNosound89 píše: 24 kvě 2021 11:22 Jasně, vždy budou výjimky mezi motorizacemi a nemlžeme jednoznačně říct nafta = více ku*vítek oproti benzínu.![]()

_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Ne, nekoupil jsi stočenkuThor123 píše: 24 kvě 2021 17:29Já když kupoval S80 , měla najeto 167tis km, ted má 420tis km a vše z výše vypsaných mám stále původní. Jen ten EGR je vypnutý od D5T5. Asi štěstí?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Tak jestli rolluješ dálnice tak se nedivím. Ona D5 není vůbec špatný motor. Problém je ten, že trend, teď už snad minulých dnů, byl koupit diesel a jezdit stím město a meziměsto. Benzínu s nepřímým vstřikováním je to tak nějak u ***, ten se prostě napije a neřeší.
UEDIT: JAZYK pane kolego!
UEDIT: JAZYK pane kolego!
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 369
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
je tam doporučená výměna po 10ti letech. zvhledem k tomu, že když se kousne, může to mít fatální následkygigy píše: 24 kvě 2021 11:26 a prevence je měnit kompresor jen tak čas od času ? po jakým intervalu ?

_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
U nás se dá sehnat i levněji. Nejlevnější již od 6000,- Kč - Valeo.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 5801
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Jen bacha, to Valeo je 5ti drazka, ale to nicemu nevadi pokud je zbytek 3drazka. Proste 2 se nepouziji.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Už mám na cestě tento https://automotoprikryl.cz/kompresor-klimatizace-valeo-813140?utm_source=eshop_order_email&utm_medium=email&utm_campaign=eshop_order_email&utm_content=order_itemlkopcansky píše: 25 kvě 2021 08:12 odkiaľ si kupoval? našiel som tento napríklad https://volvozone.sk/produkt/101754-kompresor-klimatizacie-p3-2-0-d3-d4-2-4d-d5-2011-2-0-t4-t5-2-5-t-t5-2011-novy-typ-remenice-3pk?tid=259&fbclid=IwAR0z8WlsmQO4GN47kJsBOzZ9hzivKEX4scPZBdyh3b2ZMiIJHA4jbA-uVh0
A jak píše Kuba, je to 5ti drážka, ale použiju 3 drážkový řemen.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 25 kvě 2021 10:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6159
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Ložisko asi cajk, ale když se ti zadřou písty...Kein píše: 24 kvě 2021 16:29 Tak rám mě u 3.2 netrápí. Klima, údajně bych měl mít jiny ložisko už, tak snad do budoucna ok.![]()

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12912
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
tvl jako jesi se zadíraji písty a dáš do toho novej kompresor, tak jak dlouho v tom humusu zvládne pracovat??? Nestačilo by "jen" přidat či odsát olej v okruhu?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Proč se vlastně ty písty zadřou?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 3309
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Jestli se zadíraji písty tak je to na kompletní výměnu systému. Možná ještě velmi kvalitní očista by mohla stačit. Rozebral někdo nějaký takto umrtvený kompresor?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Hele nevím. Na klimu jsem se během po-nákupního servisu zatím nedostal takže těžko říct a na cestě je už novej kompresor.Urvanej píše: 25 kvě 2021 10:49 tvl jako jesi se zadíraji písty a dáš do toho novej kompresor, tak jak dlouho v tom humusu zvládne pracovat??? Nestačilo by "jen" přidat či odsát olej v okruhu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Podle toho co mi hajnej popisoval, tak se zadřelo ložisko, ne kompresor.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Ale to by mělo být udělané tak, že když se kousne kompresor, urve se řemenice a zůstane se protáčet. Anebo u Volva je to jinak?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Jak u kterého kompresoru. U některých je opravdu "gumová" spojka řemenice. U dalších jsou plíšky, které by se měly utrhnout (někdy praskají sami od sebe). Blbý je, když se kousne řemenice, jako v Hajného případě. Tam pak nepomůže nic a praskne řemen, nebo to člověk stihne a chcípne motor.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
No jo, to je vlastně pravda, mám dlouhé vedení... Když se kousne sám kompresor, urvou se plíšky nebo gumy, ale když se kousne ložisko na kterém sedí řemenice, je vymalováno.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Řekl bych, že jsem měl opět z prdele kliku 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12912
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Některý kompresory nemaji spojku a regulace výkonu je skrz zdvih pístů. Vynález, který omezuje zhoupnutí motoru při sepnutí spojky. Problém je, že pak vlastně běží furt.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 3309
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Je to "super truper" řešení, které automobilce zlevní kompresor na úkor životností a oblečené je to do zvýšení uživatelského komfortu, typický VA/VE aktivita v praxi . Myslím že už to je skoro u všech nových aut.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
hajnej - XC70 D5 2011 151kw AWD Summum - Višeň
Tak dneska to byla pro Radka docela velká šichta, ale zase si chlapec poradil. Klobouk dolů až na svou pleš
Takže co se dělo při 253tkm a nějaký drobný....?
- olej Ravenol 5W40 VMO
- novej klima kompresor Valeo + řemen - upečenej kompresor ze zadřenýho ložiska viz foto
- volnoběžka altíku - preventivně, ale trochu to nakonec šustilo (no ještě aby ne po těch km...)
- klínovej řemen + kladka - preventivně když už je tam skoro všechno nový, ať je na dalších 30tis km klid,
- přední náboje kol FAG - konečně přestalo všechno možné hučení, který jsem sváděl na zimní pneu (po přezutí na letní stále hukot). S autem se teď jede úplně jinak, je slyšet jen aerodynamický hluk. Fakt super! Ale s tím se Radek fakt natrápil. Tohle byla nejtěžší operace, kterou jsem zatím viděl. Ještě jednou díky.
Doufám, že na auto chvíli nesáhnu. No teda další akce budou vzpěry kufru a mříže v kufru. To už, doufám, zvládnu svépomocí u baráku.

Takže co se dělo při 253tkm a nějaký drobný....?
- olej Ravenol 5W40 VMO
- novej klima kompresor Valeo + řemen - upečenej kompresor ze zadřenýho ložiska viz foto
- volnoběžka altíku - preventivně, ale trochu to nakonec šustilo (no ještě aby ne po těch km...)
- klínovej řemen + kladka - preventivně když už je tam skoro všechno nový, ať je na dalších 30tis km klid,
- přední náboje kol FAG - konečně přestalo všechno možné hučení, který jsem sváděl na zimní pneu (po přezutí na letní stále hukot). S autem se teď jede úplně jinak, je slyšet jen aerodynamický hluk. Fakt super! Ale s tím se Radek fakt natrápil. Tohle byla nejtěžší operace, kterou jsem zatím viděl. Ještě jednou díky.
Doufám, že na auto chvíli nesáhnu. No teda další akce budou vzpěry kufru a mříže v kufru. To už, doufám, zvládnu svépomocí u baráku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 31 kvě 2021 07:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé