No ako sa pohybuju hodnoty po case? Lebo aj mne vzdy po nejakom zasahu sa to ustalilo na dva tri dniJasko píše: 12 zář 2021 08:18 Tak u mňa pravdepodobne vyriešene vybral som von dpf kat na pohľad čiste dal som ho vyčistiť chlapik natočil video a nešiel bordel pri čistení.Katalizátor vyzeral tiež ok kedže som mal prasknutý vlnovec ten som vymenil a keď už som to mal rozhodené tak som sa pustil do rozvodov potom egr a tam bol na 99%problém egr ovlada malý motorček ktorý je napojený na prevodovku a znej je vývod na ovladanie ventilu a v tom prechode som mal vybité klzne ložisko a ventil sa nevedel uzavrieť sám všetko som vyčistil mechanický som ho zavrel skusil som naliať lieh či tesní všetko bolo ok nasledne som dal vypnuť egr v ecm reset filtra dpf +kalibracia snimača tlaku dpf a zatiaľ to vyzerá že je to ok. Zaplnenie filtra po cca 30 km do 1 gramu predtým vypaloval každých 10km .Záhada pre ňa je že to nenabonzovala diagnostika.
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Zatiaľ som hodnoty sledoval len po oprave cez vidu a to len teplotou na kate a dpf tam sa to da odhadnuť kedy vypaluje dpf.nemam carscaner no mam nabehane asi 350km spotreba sa ustalila na cca 8,5L (jazdim kratke trasy) a hlaška plny filter sa neukazala takže asi je to vyriešene.Kubik18 píše:No ako sa pohybuju hodnoty po case? Lebo aj mne vzdy po nejakom zasahu sa to ustalilo na dva tri dniJasko píše: 12 zář 2021 08:18 Tak u mňa pravdepodobne vyriešene vybral som von dpf kat na pohľad čiste dal som ho vyčistiť chlapik natočil video a nešiel bordel pri čistení.Katalizátor vyzeral tiež ok kedže som mal prasknutý vlnovec ten som vymenil a keď už som to mal rozhodené tak som sa pustil do rozvodov potom egr a tam bol na 99%problém egr ovlada malý motorček ktorý je napojený na prevodovku a znej je vývod na ovladanie ventilu a v tom prechode som mal vybité klzne ložisko a ventil sa nevedel uzavrieť sám všetko som vyčistil mechanický som ho zavrel skusil som naliať lieh či tesní všetko bolo ok nasledne som dal vypnuť egr v ecm reset filtra dpf +kalibracia snimača tlaku dpf a zatiaľ to vyzerá že je to ok. Zaplnenie filtra po cca 30 km do 1 gramu predtým vypaloval každých 10km .Záhada pre ňa je že to nenabonzovala diagnostika.
Inač odporučam overiť funkčnosť egr ventilu da sa to v pohode z predu odskrutkovať tan čierny plast a keď sa zatlači na ventil tak by sa mal vratiť sam naspeť lepšie je ho demontovať a skusiť či aj tesní… egr off to istí

-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
A spotrebu si mal predtym aku? Vecsiu? Lebo ja tiez jazdim iba kratke trasy a spotrebu mam 7,9 dlhodoby priemer. Ze ci tomu zase moc neublizim ked dam egr off. Nerozumiem sa moc tomu egr iba to ze pusta vlastne "sracky" naspet do motora
ale ze co to spravi ked sa to vypne.

-
Offline
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Potom ta část sraček pujde do DPF - otázka je co je menší zlo..
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Spotrebu som mal okolo 11L nabehane mam 400000 tisic a mam at+ awdKubik18 píše:A spotrebu si mal predtym aku? Vecsiu? Lebo ja tiez jazdim iba kratke trasy a spotrebu mam 7,9 dlhodoby priemer. Ze ci tomu zase moc neublizim ked dam egr off. Nerozumiem sa moc tomu egr iba to ze pusta vlastne "sracky" naspet do motoraale ze co to spravi ked sa to vypne.
-
Offline
- Příspěvky: 650
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
No...
A já dnes po 300 km (200 km okresky a obce nahoru dolů + 100 dálnice) znovu zápal při jízdě 20 minut od startu a kopcích při 12 gramech.
Jako jsem rád, že to pálí. Ale nechápu tu logiku...
Stejně je něco špatně.
V pátek jde auto k mechanikovi. Mimojiné se utěsní termostat na vodě a vyčistí EGR. Tak uvidíme.
A já dnes po 300 km (200 km okresky a obce nahoru dolů + 100 dálnice) znovu zápal při jízdě 20 minut od startu a kopcích při 12 gramech.
Jako jsem rád, že to pálí. Ale nechápu tu logiku...
Stejně je něco špatně.
V pátek jde auto k mechanikovi. Mimojiné se utěsní termostat na vodě a vyčistí EGR. Tak uvidíme.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 855
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Poznatek z Craftera, měli jsme taky problém s vypadlováním co chvilu, po roce problémů se rozsvítila kontrolka motoru, vyměnila se lambda sonda, která do té doby nic nehlásila, ale očividně byla už načlá, teď auto ožilo a vypalování nula..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 650
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Taky možnost, že je to jen nějaká čidlovina.
Každopádně já to tipuji na egr podle všech indicií a při jaké jízdě se filtr zanáší nejvíc. I jemné pocukávání při nízkých otáčkách 1400-1550 by ho mohlo naznačovat.
Otázka je, pokud nebude stačit jen vyčistit a bude profukovat...jestli ho nezaslepit.
Co pak na to DPF?
Každopádně já to tipuji na egr podle všech indicií a při jaké jízdě se filtr zanáší nejvíc. I jemné pocukávání při nízkých otáčkách 1400-1550 by ho mohlo naznačovat.
Otázka je, pokud nebude stačit jen vyčistit a bude profukovat...jestli ho nezaslepit.
Co pak na to DPF?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
U mna vcera cesta cca 30km z toho asi 15 dalnica vypalovalo z 25g na 0g. Zastavil som asi na 30min. pak zas cesta dom a zas vypalovalo z 24g na 0g
a zvacajne ked aj vypali a potom stojim chvilu na volnobehu a rozbehnem sa tak to vyskoci kludne aj na 6-10g hned. ten volnobeh jak keby to hodne zanasal u mna

-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Nebude to rychlim zanasanim. Je to proste nejaka vypoctova chyba podla toho co mam uz za dlhu dobu odsledovane. Keby tam bolo rychle zanasanie tak hodnota iba stupa. Ale nam tie hodnoty pocas jazdy lietaju... Dam neutral a hodnota padne uplne dole.. Zaradim rychlost vyskoci hore tam si lieta kade tade zase pustim plyn a spadne dole... Proste nejaka zaludna kravina typu egr, lambda alebo uz neviemArkaz píše: 25 zář 2021 21:47 U mna vcera cesta cca 30km z toho asi 15 dalnica vypalovalo z 25g na 0g. Zastavil som asi na 30min. pak zas cesta dom a zas vypalovalo z 24g na 0ga zvacajne ked aj vypali a potom stojim chvilu na volnobehu a rozbehnem sa tak to vyskoci kludne aj na 6-10g hned. ten volnobeh jak keby to hodne zanasal u mna

-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
no a mozno to pocita dobre len ide oto ake su vstupne hodnoty. a ak je napr netesnost na potrubi tak samozrejme ze to ukazuje blbosti. Nedavno som si vsimol na pletenci taky hrdzavy flak mozno tam bude diera. u mna bude asi nutne zhodit komplet dpf a pletenec a skontrolovat to.
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Netesnosť na výfuku zistiš ľahko naštartuješ motor kus handry niekto ti upcha vyfuk vzadu a sleduješ kde to pušťa.Arkaz píše:no a mozno to pocita dobre len ide oto ake su vstupne hodnoty. a ak je napr netesnost na potrubi tak samozrejme ze to ukazuje blbosti. Nedavno som si vsimol na pletenci taky hrdzavy flak mozno tam bude diera. u mna bude asi nutne zhodit komplet dpf a pletenec a skontrolovat to.
-
Offline
- Příspěvky: 516
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ešte priznaj, koľko km máš? nebude to tým, že DPF už je činné len na malý objem sadzí? ak vynecháme veličinu gramy....Arkaz píše: 25 zář 2021 21:47 U mna vcera cesta cca 30km z toho asi 15 dalnica vypalovalo z 25g na 0g. Zastavil som asi na 30min. pak zas cesta dom a zas vypalovalo z 24g na 0ga zvacajne ked aj vypali a potom stojim chvilu na volnobehu a rozbehnem sa tak to vyskoci kludne aj na 6-10g hned. ten volnobeh jak keby to hodne zanasal u mna
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ano je to mozne to je teoria ktorej verim najviac ze z mojho DPF je cinna cast vlozky Rozumej ta ktora neni plna nespalitelnym popolcekom tak mozno 20%. km mam 489tis
dpf povodne

-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Mimo tema použivate niekto scanner z ios? Chcem kupiť a pozeram že z iosom si velmi nerozumeju.
-
Offline
- Příspěvky: 655
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Tak asi musím mít v PDF prasklinu. Cca 2000km jsem neutíral koncovku a je teď zvnitřku očouzená. Ne moc, ale hadr byl od sazí. Od doby, co auto mám (8tis. km) jsem se nedostal se zaplněním nad 5g. Opticky pod zátěží nekouří ani náznakem.
Pokud neprojdu na emisích a budu filtr měnit, musí být originál (cca 31tis.) nebo je odzkoušená i nějaká náhrada (případně jaká)?
Pokud neprojdu na emisích a budu filtr měnit, musí být originál (cca 31tis.) nebo je odzkoušená i nějaká náhrada (případně jaká)?

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 5889
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Co jsem ti psal na 3 strane? No ze to plneni neni moc OK.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Necelých 20.800,- včetně dph za originál (bez práce), pokud budeš měnit v autorizáku. Jinak 27.700,- pokud ho jenom koupíš a budeš montovat jinde. Podmínkou je vrátit starý. Kdybys nevrátil, pak je cena 37 tisíc.Majkl1 píše: 20 říj 2021 14:16 Pokud neprojdu na emisích a budu filtr měnit, musí být originál (cca 31tis.) nebo je odzkoušená i nějaká náhrada (případně jaká)?![]()
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 3603
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
aha a nebude to nakonec tak, že oni si starý nechají, zrepasují a pak ho dají zase do oběhu??



_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Podle mě jo a problém v tom nevidím. 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 655
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Takže náhrady (Bosal, Walker,...) nefungují?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Vytěží se z toho nějaké drahé kovy - slušně se za to platí ve specializovaných sběrnách.Deshi píše: 20 říj 2021 15:29 aha a nebude to nakonec tak, že oni si starý nechají, zrepasují a pak ho dají zase do oběhu??![]()
![]()
Proto kombinace hnědočecha s aku pilkou z lidlu není pro majitele suv příznivá pač tyhle auta nemusí zvedat takže pár minut práce a pár tisíc doma..
Furt lepší než baterky z hybrida..
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ja som zatial pocul na Walker SiC dobre ohlasi. ja ked budem musiet menit dam ten.
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Kubik18 píše: 18 zář 2021 16:15No ako sa pohybuju hodnoty po case? Lebo aj mne vzdy po nejakom zasahu sa to ustalilo na dva tri dniJasko píše: 12 zář 2021 08:18 Tak u mňa pravdepodobne vyriešene vybral som von dpf kat na pohľad čiste dal som ho vyčistiť chlapik natočil video a nešiel bordel pri čistení.Katalizátor vyzeral tiež ok kedže som mal prasknutý vlnovec ten som vymenil a keď už som to mal rozhodené tak som sa pustil do rozvodov potom egr a tam bol na 99%problém egr ovlada malý motorček ktorý je napojený na prevodovku a znej je vývod na ovladanie ventilu a v tom prechode som mal vybité klzne ložisko a ventil sa nevedel uzavrieť sám všetko som vyčistil mechanický som ho zavrel skusil som naliať lieh či tesní všetko bolo ok nasledne som dal vypnuť egr v ecm reset filtra dpf +kalibracia snimača tlaku dpf a zatiaľ to vyzerá že je to ok. Zaplnenie filtra po cca 30 km do 1 gramu predtým vypaloval každých 10km .Záhada pre ňa je že to nenabonzovala diagnostika.
Rovnaka otazka

-
Offline
- Příspěvky: 655
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Možná hloupý dotaz. Pokud bych si nechal sw upravit DPF OFF, jak by to bylo na STK? Předpokládám, že když je to dobře udělané, tak co se sw týká, tak na nic nepřijdou a auto by šlo na test. Ale co reálný test emisí? Pokud je můj motor celkově v pořádku má šanci projít i s DPF OFF nebo ani omylem?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]