Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3291
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
2 Sup
díky za typ, mě to právě přišlo divný, tak jsem si udělal cestou do práce okliku a vyjel pomalu nahoru na Cukrák a teprve pak zpátky na centrum, aby se pořádně prohřál motor
a až v centru u výjezdu z tunelu do Milady Horákové to po 25-30 km nakouřil a letělo to sakra svižně - kdyby odešlo AWD, tak hrabu jako blátošlap, co si ryje zákop před
dělostřeleckym přepadem.
díky za typ, mě to právě přišlo divný, tak jsem si udělal cestou do práce okliku a vyjel pomalu nahoru na Cukrák a teprve pak zpátky na centrum, aby se pořádně prohřál motor
a až v centru u výjezdu z tunelu do Milady Horákové to po 25-30 km nakouřil a letělo to sakra svižně - kdyby odešlo AWD, tak hrabu jako blátošlap, co si ryje zákop před
dělostřeleckym přepadem.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5276
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
S vadnym kroužkem jezdim co jsem to koupil. Vim že blbne v plnem rajdu. Když parkuju s koly rovně nemam problem. Stane se to když mam kola v rejdu + je vlhko nebo dlouho stojim. Ukaže se mi to tak 1-2x za zimu ( když zapomenu nechat kola rovně...)Ejdou Rotacak píše: ↑15 úno 2021 08:58 Já nechal Volvo v pátek před domem a převážel na šumavu tátovo auto, který si nechal v Prahe a ta svině svinská volví se mi zase pomstila
Sice ta 16 let stará baterka dneska ráno i po 4 dnech stání zase bez problémů chytla, ale....palubní počítač zahlásil "regulace proglůůzu dočasně vybnutáá"
k.u.r.v.a drát, to jako po 4 dnech stání chcípne AWD?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3291
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
2 War
to bude asi ono, já mám "zlozvyk", že kdykoli stojim s autama v kopci, tak natočim kola do boku. Co tak koukám po ostatních řidičích, skoro všichni stojí s kolama rovně.
to bude asi ono, já mám "zlozvyk", že kdykoli stojim s autama v kopci, tak natočim kola do boku. Co tak koukám po ostatních řidičích, skoro všichni stojí s kolama rovně.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5276
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
jo a ještě jeden postřeh. výrazně to zlepšila nová baterka. Jde o to, že tam jsou optické čidla. Když startuješ s baterkou, které už padá napětí moc hluboko může to taky umírat. Až budeš mít cestu přes servis nech si změřit baterku.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
moc se tomu nechtělo, baterka točila dobře, ale buď už jsou horší žhavičky, nebo přimrzlá nafta z ONA s VIFEM
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Tak dnes poslední mrazivý den v třeskuté zimě, už se má oteplovat.
Tak jsme se ráno náležitě rozloučili.
Z okna paneláku jsem od večera obhlížel situaci a sledoval postupné zamrzání ostatních automobilů.
Plný optimismu z předešlých tuhých rán jsem oškrábal mazla a ujal se startování po víkendovém promrznutí.
Sice u nás nebylo oněch -20°C, ale pocitově se to blížilo. Lehké zaváhání bylo, ale na druhou točku to už chytlo - příští zimu ta baterka už nejspíš nedá.
Tak jsme se ráno náležitě rozloučili.
Z okna paneláku jsem od večera obhlížel situaci a sledoval postupné zamrzání ostatních automobilů.
Plný optimismu z předešlých tuhých rán jsem oškrábal mazla a ujal se startování po víkendovém promrznutí.
Sice u nás nebylo oněch -20°C, ale pocitově se to blížilo. Lehké zaváhání bylo, ale na druhou točku to už chytlo - příští zimu ta baterka už nejspíš nedá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Synerov
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Já musím mít baterku na urdžovačce, jinak je přes noc KO. Doporučíte mi nějakou baterií co vydrží? Jaro >> podzim moc nejezdím, radši lítám na motorce. VOLVO XC70 2,5 T5
_________________
VOLVO XC70 T5 (2004), zelená metla, B5254T2, najeto 254 tkm
bylo VOLVO 240 GL (1989), bílá, B230F, najeto 167+ tkm
VOLVO XC70 T5 (2004), zelená metla, B5254T2, najeto 254 tkm
bylo VOLVO 240 GL (1989), bílá, B230F, najeto 167+ tkm
-
Offline
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Já nastartoval Focuse opět napoprvé, dneska -18. Žhavičky měněný při koupi(asi 8let), baterka bůh ví jaká, palivovej filtr starej cca 3 roky Nechápu...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5152
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Já to chápu... Stále se mě potvrzuje, že čím víc na auto sereš, tím líp funguje.... Taková nějaká zvrácená entropie.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
To mohu potvrdit. Když jsem měl Fábku, tak jsem jí mohl tejrat jak jsem chtěl a stejně ta mrcha dojela vždy kamkoliv a kdykoliv bylo třeba.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 5152
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Do Astry jsem poslední 2 roky lil jen benzín a když jsem slyše hydroštely, tak jsem doplnil olej. Když byla ohřatá, tak do rudýho a vona furt jede jak píchla svině...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Já (po hromadě zkušeností) ke všem strojům se chovám jako k živým tvorům. Protože oni jsou opravdu bytosti, sice mechanické, ale jsou živé.
Mají svojí hlavu, rádi se nechávají rozmazlovat, hýčkat, více se jim líbí když nic nemusí a je o ně staráno, rádi si užívají teplou garáž či hangár
krásný příklad - přiletělo k nám do servisu letadlo na drobnou modifikaci avioniky, odstranění několika nepodstatných závad a roční prohlídku.
Když přiletělo, tak jsme hned udělali s majitelem vcelku poctivou přejímací prohlídku včetně motorové zkoušky, s majitelem jsme probrali rozsah prací které je potřeba udělat. Všechno jsme udělali, práce jsme zakončili opět poctivou motorovou zkouškou a s vědomím, že naprosto všechno funguje tak jak má, jsme zavolali majiteli, ať si přijede převzít letadlo a může odletět. majitel byl spokojený, protože už měl pro něj naplánovanou práci, takže další den přijel, provedli jsme s ním ještě jednu přebírací motorovou zkoušku (vše naprosto bez chyby), majitel si letadlo převzal, vyřídil veškeré formality k odletu a odstartoval.
Načež udělal pouze okruh a zase přistál, přijel před hangár a že se objevil problém
(záměrně nebudu konkrétní) ...
Tak nám tam zase letadlo zase nechal, my jsme problém odstranili (nechápajíc, proč se objevil až při odletu, když předtím vše fungovalo, ale budiž)
Druhý den se situace opakoval, majitel přijel, společně jsem to přezkoušeli, vše v pořádku, majitel odstartoval a zase přistál s tím, že přestalo fungovat zase něco jiného (co při předchozím pokusu o odlet fungovalo, což nám potvrdil i majitel a při opravě se na nic z tohoto systému vůbec nesahalo)
Takže další dva dny opravy a další pokus o odlet a zase další závada, které se předtím vůbec neprojevila a s předchozíma ani neměla vůbec nic společného...
A takhle to proběhlo ještě dvakrát...
I sám majitel už jenom kroutil hlavou a říkal, že tomu letadlu se prostě z hangáru vůbec nechce - prostě jak předtím létalo (a vlastně bez zásadních závad x-měsíců 8 hodin denně a to samé vytížení jej opět čekalo), tak milému letadlu se zalíbilo, že si tak jenom hoví ve vytápěném hangáru, neustále jej někdo obskakuje a dělá mu dobře a ještě lépe a tak představa, že zase bude muset létat od nevidím do nevidím a spát venku na dešti jej evidentně nelákala a tak si vymýšlelo jednu závadu za druhou, jen aby nikam nemuselo
pokud v tomto příběhu vidíte podobnost s malými dětmi či domácími zvířaty, tak ji vidíte zcela správně
Letadla dělám už opravdu mraky let a věřte mi, že toto není ojedinělý případ, ba právě naopak, jsou to prostě potvůrky s vlastní hlavou a vlastním názorem
Mám je rád
Mají svojí hlavu, rádi se nechávají rozmazlovat, hýčkat, více se jim líbí když nic nemusí a je o ně staráno, rádi si užívají teplou garáž či hangár
krásný příklad - přiletělo k nám do servisu letadlo na drobnou modifikaci avioniky, odstranění několika nepodstatných závad a roční prohlídku.
Když přiletělo, tak jsme hned udělali s majitelem vcelku poctivou přejímací prohlídku včetně motorové zkoušky, s majitelem jsme probrali rozsah prací které je potřeba udělat. Všechno jsme udělali, práce jsme zakončili opět poctivou motorovou zkouškou a s vědomím, že naprosto všechno funguje tak jak má, jsme zavolali majiteli, ať si přijede převzít letadlo a může odletět. majitel byl spokojený, protože už měl pro něj naplánovanou práci, takže další den přijel, provedli jsme s ním ještě jednu přebírací motorovou zkoušku (vše naprosto bez chyby), majitel si letadlo převzal, vyřídil veškeré formality k odletu a odstartoval.
Načež udělal pouze okruh a zase přistál, přijel před hangár a že se objevil problém
(záměrně nebudu konkrétní) ...
Tak nám tam zase letadlo zase nechal, my jsme problém odstranili (nechápajíc, proč se objevil až při odletu, když předtím vše fungovalo, ale budiž)
Druhý den se situace opakoval, majitel přijel, společně jsem to přezkoušeli, vše v pořádku, majitel odstartoval a zase přistál s tím, že přestalo fungovat zase něco jiného (co při předchozím pokusu o odlet fungovalo, což nám potvrdil i majitel a při opravě se na nic z tohoto systému vůbec nesahalo)
Takže další dva dny opravy a další pokus o odlet a zase další závada, které se předtím vůbec neprojevila a s předchozíma ani neměla vůbec nic společného...
A takhle to proběhlo ještě dvakrát...
I sám majitel už jenom kroutil hlavou a říkal, že tomu letadlu se prostě z hangáru vůbec nechce - prostě jak předtím létalo (a vlastně bez zásadních závad x-měsíců 8 hodin denně a to samé vytížení jej opět čekalo), tak milému letadlu se zalíbilo, že si tak jenom hoví ve vytápěném hangáru, neustále jej někdo obskakuje a dělá mu dobře a ještě lépe a tak představa, že zase bude muset létat od nevidím do nevidím a spát venku na dešti jej evidentně nelákala a tak si vymýšlelo jednu závadu za druhou, jen aby nikam nemuselo
pokud v tomto příběhu vidíte podobnost s malými dětmi či domácími zvířaty, tak ji vidíte zcela správně
Letadla dělám už opravdu mraky let a věřte mi, že toto není ojedinělý případ, ba právě naopak, jsou to prostě potvůrky s vlastní hlavou a vlastním názorem
Mám je rád
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
No jo, to já zas Focusu říkám, že za dva roky půjde do šrotu, tak se snaží Na podzim dostal technickou se spoustou výhružek
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Tohle znám, pamatuju se, když před padesáti lety v Modřanech nestál jedinej panelák, tak jsme jako školáci s klukama lítali po začínajích pracovištích staveb inženýrských sítí.
A zaujaly mě buldozery (stalinci), který chlapy startovali v mrazu -10°C a s pásy s namrzlýma hroudama jílu se dávali do práce. Ty mašiny na to byly stavěný, ale už tenkrát jsem s nima soucítil a bylo mi jich docela líto
-
Offline
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Mě děda vyprávěl, jak na vojně při cvičení v Polsku nějakýmu náklaďáku (ZIL? Ural??) normálně rozdělali malý oheň pod motorem, aby to v mrazu nahodili.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 5152
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Tam V3Skam se dali číst noviny že, nebo se použil éterový sprej
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Taj stalinec mel benzinovej motor na start a zahrati nez se nastartoval diesel
Naposledy upravil(a) Ondra. dne 16 úno 2021 09:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 414
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Dva motory? Tak to je masakr, hybrid! To byli tehdá stroje!
Celkem by mě zajímalo jak to měli vyřešený, ale na netu schéma nikde nic...
Celkem by mě zajímalo jak to měli vyřešený, ale na netu schéma nikde nic...
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 440.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 320.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Na S100 je pomocný benzínový dvouválec (vodou chlazený 2-takt). I když tím dvoutaktem si už nejsem jistý.
Tenhle bobek se startoval elektricky nebo klikou a pak fungoval jako startér hlavního motoru.
Tenhle bobek se startoval elektricky nebo klikou a pak fungoval jako startér hlavního motoru.
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Jestli nekdo chcete kamarad ho provozuje muzu predat kontakt neco vam urcite rad povi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13195
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Na vojně taky tak.python.p píše:Tak V3Skam se dali číst noviny že, nebo se použil éterový sprej
Horší byly Tatry 815. Ty měly nějaký ventil, nebo co a při startu se nesmělo šlápnout na plyn, jinak se ten ventil zavřel a nepustil naftu do motoru.
Což bylo docela blbý u aut co měly pohotovost a musely být připravené (nafoukaný vzduch) na okamžitý výjezd.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2384
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Tak a já sem dostartoval (S80/TDI). Normálně mi to krásně chytlo, ometl jsem trochu toho antraxu, a jedu si... najednou auto netáhne. Nejede vůbec. Při tom praskajícím sněhu a hrajícím rádiu jsem si ani ničeho nevšiml. Praskl mi řemínek od čerpadla. To jsou radosti. A mechanik má na to čas až v pátek. Takže jsem bez své oblíbené osmdesátky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13195
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?
Tak jsem dneska málem neodjel od baráku. Cesta jeden led. Naštěstí si s tím AWD poradilo, ale bylo to tak tak.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Vizibable