Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Ty brzdy jsou parádní!
A ty přední jsou fakt pořádní mastodonti, zejména narozdíl od těch zadních.
Já konzerva bych jen volil usedlejší barvu třmenů Ale to by zas tak nevyniklo, takže chápu.
_________________ Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964 GALERIE Foto-rajče
Modra kastle, zlute trmeny zcela ok. Preci jsou to svedske barvy.
Ja na stribrne C30 mam taky zlute trmeny a je to ok.
Zadni kotouce a tmeny vypadaji nyni opravdu srandovne.
Co se divim, tak ze ti ze servisu auto vratili z umazanymi trmeny. Bych je hnal a chtel je ciste, protoze jsou nove.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Já dal chlapům v AV na výběr, protože jsem se nedokázal rozhodnout. Říkám "stříkněte je na černo, červeno nebo žluto, každou
variantu zkousnu, neumím se rozhodnout".
K těm popiskům na třmeny. Nechci je nechávat takhle žlutý, do nejužšího výběru se tedy dostáva "IKEA", "Chiquita" nebo
"Volvo XC90 Performance". nechci je nechávat zase sundávat a nápis složitě lakovat přes šablonu. Nevíte jestli existuje nějakej speciální žáruvzdornej typ nálepky?
Brzdím sporadicky, krátce a razantně. Z kopce brzdim rychlostma a na brzdu nešlapu vůbec, tak by to mohly ty nálepky i
dlouhodobě vydržet?
Jinak krapet zadrbu - třmeny jsou dost špinavé, oprasené od kolomazu a špatně nalakované.
Nic jsem neřešil, vycházejí mi vstříc a stejně to bude za pár týdnů zablité od nečistot, tak co, ale na první
dobrou to na mě dojem neudělalo ani trochu.Lakování třmenů za 6 000kč vč. 2 balení barvy jsem si představoval
alespoň na 80%. Tohle bych si stříkl v garáži líp - lakoval jsem sjezdový rámy na DH 10 let včetně trojbarevných
kombinací vidlice, ráfku atd.....narychlo jsem vygoolil jeden svůj výtvor.
Lakování třmenů je vyloženě velká slabota, envím kdo to dělal, pátrat po tom nebudu, ale má se co učit chlapec.
Ale jinak jsem velmi spokojen, s celkovou cenou, tím že mi chlapi vyšli vstříc a mohl si dovézt EBC a Zimmerman,
termínem dodání. Takže vcelku spokojenost, jako vždy po servise v AV. Na barvičky to holt nejezdí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
ne, LED mám jen v obrysovkách a v couvačkách. Do hlavních světlometů bych to nedal kvůli ostatním řidičům.
Jsou tam premiové žárovky od OSRAM, H9 - Cool blue boost, 5000K, off-road varianta 75W (origo myslim 60W)
a H7 OSRAM Night Breaker Laser. Svítí to parádně. Kór po přechodu z origo Volváckejch, co mi tam dávali
před rokem v T6R nebo kde to auto tehdy bylo
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Taky jsem na cenu za lakovani trmenu cumel. Ja to dal za 2 dny na chate a stalo me to 250 kc za barvu, ktere zbylo jeste na dalsi 2 auta a cca 6 hodin prace. Neni to profesionalni, ale pokud se divas z metru, tak je to ok a je to 1000x hezci jak puvodni nenatrene orezle a zasle trmeny
Naposledy upravil(a) Haben dne 26 úno 2019 17:55, celkem upraveno 1 x.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Nebudu rozvádět komplet cenovej rozpočet, to by bylo vůči AV nefér. Sluší se ale říct, že jsem dostal předem kompletní cenovou nabídku na všechny položky, kterou jsem akceptoval. Takže tak. To že samotné lakování dopadlo nic moc. Tak alespoň mě může hřát u srdce, že jako totální amatér mám "stříkací" schopnosti o dost lepší
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Vypadá to moc pěkně, ale sorry, za ty peníze bych to nezkousl ani já. Takže propříště víš, že lakování u nich ne-e. Já k nim jezdím už 3tí rok a poslední rok co servis nešéfuje osobně D.Průša mi přijde, že spíše hledí na kvantitu než kvalitu. A proto jsem si začal dělat dost věcí sám, když vím, že to zvládnu.
musím říct, že mě Váš názor docela zamrzel. Nevím, z jakého vzorku dat čerpáte, ale pan Martynek vede servis podstatně délě než jeden rok a statisticky je chybovost mnohem menší. Navíc našel nové levnější dodavatele dílů a vůbec vypiloval některé vnitrofiremní procesy k lepšímu. Na kvantitu bohužel hledět musíme, znásobil se počet mechaniků, zvedáků a vybavení vůbec, takže se chlapci musí otáčet. Kvalitu práce se ale snažíme držet pořád stejnou. Pořád víte předem co budete platit, pořád Vám při jakékoli změně voláme, pořád víte z jakých dílů to budeme dělat. Nikdo není dokonalý a nikdo bezchybný. Když se ale vyskytne problém, vždy z toho vyvodíme důsledky a je to pro nás ponaučení.
Ohledně ceny za lakování. Pan Tesař vše věděl dopředu a, viz výše, s tím dopředu souhlasil. Možná by bylo dobré doplnit informaci, že se nejednalo o prosté lakování třmenů olepených izolačkou na voze, ale kompletní rozborka, několikanásobné čištění a broušení a nakonec dvojitý finální nástřik s ochrannou dosedacích ploch. Na chatě s jednosložkovou barvou to určitě zvládnete levněji. Ponaučení pro nás? Budeme se držet mechanické práce a lakování dostane do rukou odborník. Za třmeny od maziva jsem se panu Tesařovi osobně omluvil. Chyba je samozřejmě na naší straně.
_________________ AVdíly - http://www.avdily.cz - náhradní díly a servis Volvo a Audi
SubaTech - http://www.subatech.cz - náhradní díly Subaru
EKOLOGICKÉ LIKVIDACE VOZIDEL - likvidace@avdily.cz
MitsuDíly - náhradní díly Mitsubishi - VéVéVé.mitsudily.cz
Konkrétní příklady by asi bylo nejlepší probrat osobně, první nemilá zkušenost je z prosince 2017, což mohl být jeho začátek. A druhá ze září 2018. Vícekrát jsem u Vás nebyl, prostě nyní jezdím a jezdím, tak není potřeba nic řešit. Ale konkrétně výměnu oleje si již dělám sám. Také vím, že se ke konci loňského roku ledacos změnilo, jak jste popisoval výše.
Samozřemě to nic nemění na tom, že bych k Vám přestal jezdit.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 28 úno 2019 07:17, celkem upraveno 1 x.
Co se tyce renovace tremenu ja bych to za 6k na kseft nedelal. Je to desna piplacka.
Strikani trochu skoda, kdyz se to uz delalo na cisto.
Snad panove dali nove gumicky a tesnenicka na pistky radne to promazali.
_________________ Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
p. Svoboda : Jj, moc rád si s Vámi dám kafe a probereme to. Nechci nad tím mávnout rukou. Chci aby u nás byli spokojení všichni.
xSam : ano, samozřejmě, při takové investici se to už dělalo komplet. Prachovky, gumičky, odvzdušňováky atd. Prostě vše co šlo. Na předek se dávaly pancéřové hadice, na zadek se bohužel nevešly, drhly o kolo.
_________________ AVdíly - http://www.avdily.cz - náhradní díly a servis Volvo a Audi
SubaTech - http://www.subatech.cz - náhradní díly Subaru
EKOLOGICKÉ LIKVIDACE VOZIDEL - likvidace@avdily.cz
MitsuDíly - náhradní díly Mitsubishi - VéVéVé.mitsudily.cz
Sákriš, upřímně mě mrzí, že v tomhle vlákně došlo k výměně názorů, která není úplně pozitivní a neznalý může nabýt dojmu,
že AV díly nějak výrazně pochybili. Pokud budu mluvit za sebe tak vlastně ani ne. Už v prvním příspěvku, kde jsem si posteskl
nad ne úplně 100% nástřikem atd. jsem v závěru jasně napsal, že jsem s celkovým přístupem AV velmi spokojený,
zrovnatak s celkovou cenou - a bylo to tak pokaždé, když jsem za chlapama s autem přijel.
Už jsem vystřídal hodně servisů, jsem trochu úchyl a laboruju, pátrám, zkouším nové možnosti. AV díly jasně vedou,
kontaktováním zákazníka o změnách termínů, případných zádrhelech při prováděném servisu, cenu znáte +- přesně
vždy dopředu. Já už rok všem Volvařům, kteří nechodí na Volvo.forum doporučuju, ať přestanou jezdit k Soldatovi,
T6R atd. (pokud nejde o servis u Davida Patočky) a jedou do AV - poměr kvalita a rozsah provedené práce vs. cena je
pro zákazníka vcelku bezkonkurenční.
Navíc mě David Průša překvapil, když mi včera osobně volal z dovolené a omluvil se, že mi mlaďoši předali třmeny
špinavé od maziva - to není standardní přístup majitele servisu. Většinou Vás pošlou k šípku.
Kluci tam jsou sami, vedení čerpá dovolenou.
2 XSam
jo, jedna z položek cenového rozpočtu byl i repas všech 4ks třmenů a jediné co mě zamrzelo byla položka
za lakování. Ve finále jen kvůli tomu, že byly třmeny opatlané. Jinak bych to detailně ani nestudoval a spokojeně
odjel.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Omlouvám se za plevelení vlákna, můj koment také nebyl myšlen nějak negativně , i když to tam mohlo vypadat.
Jedním z kladů AV je cena, protože u nás garážníci berou i více. A rozhodně přístup u garážníků není tak profesionální, což týmu AVdílů se daří velice dobře.
raketa ta "raketa" potřebuje ještě tak 150 - 200 000kč, abych mohl bez zardění v tváři říct, že to je 2 tunová dálniční střela ve velmi dobrém
technickém stavu.
Komplet silentbloky v celym autě, komplet sportovní podvozek, dvouhmota, spojka atd. atd. a to spoléhám na to, že neodejde
motor, převodovka, poloosy....prostě na číču
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
tak od tý doby, co mám nový brzdy, tak pozoruju, že Volvajs začal žrát olej (už jsem dolejval 1l na 500km) a ztrácí se chladicí kapalina (taky jsem už dolejval tak 0,5l) dop*dele! Nikdy se neztratila v nadsázce ani kapka a teď během 14 dní to musím kontrolovat a měřit obden.
Zejtra jedu na výměnu turba, tak chlapi při té příležitosti nechám rovnou zkontrolovat, co s tím vehiklem z ničeho nic je. Pos*al bych se. Bílej šlem ve voleji není.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Nějak to nechápu, olej čistej, nikde žádnej bílej šlem. Expanzní nádržka s chladící kapalinou taky čistá, ale pozoruju, že se mi posledních 14 dní oboje ztrácí, nijak závratně, ale úbytek tam je
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG