info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
Grilko1
Ověřený

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Grilko1 »

Ahoj,
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

U v70 II je to v motorovem prostoru pojistka c. 1. Nazev Preheating... bude to asi stejne.
A co udelat? Napichnout na origo diagnostiku, vycist chyby. Nasledne vyndat bufik, rozebrat, vycistit a vymenit vadne veci. Na 90% to bude pouze tryska. Tu jsem schopen sehnat. Chces-li pomoci s bufem, dojed do Zlina
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Corek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Corek »

Grilko1 píše:Ahoj,
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš
Já myslím, že to tu je.
1) Vyčistit
2) Nějaká součáska je vadná = vyměnit
3) To podle mě hulí nejvíc, je praskej výměník

Teď jen zjistit, která možnost je tvůj případ.

Která pojistka to je nevím.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od ok2ucx »

Anebo jinak - jestli platí všechny tyto 3 podmínky současně:

1. pokud je v pořádku dávka paliva (regulátor tlaku + palivová pumpa)
2. palivo je správně rozprášené (tryska = špička na regulátoru OK + rozprašovací misky)
3. je tam i správné množství vzduchu (motorek + kompresorová vrtulka z plastu nahoře)

potom bufík nehulí. Tohle je základní troubleshooting.

Prasklý výměník - to by ti hulilo relativně málo, ale hlavně by ti mizela chladící kapalina.


Palivo tam zjevně máš, řešil bych to co nejdříve, osobně také tipuji na vadnou trysku s regulátorem = prosakující membrána a/nebo chybějící tryska na špičce. Rozebrat, otestovat. Když tlačí palivová pumpa (trkač), palivo musí stříkat jemným paprskem ze špičky a hlavně nesmí prosakovat nikudy jinudy, tedy typicky kolem těla regulátoru (přes membránu).

Než tohle opravovat (jde to blbě a spolehlivost nebývá vysoká), vyplatí se koupit celý tento regulátor nový. Nestojí to raketu, ale hlavně budeš mít na léta pokoj.


V každém případě: pokud si na toto netroufáš, zajeď někam, kde ti to zrepasují solidně. Stejně potřebuješ diagnostiku na zjištění chyb, případně odblokování, ev. test (spuštění) všech akčních členů.

Bufík není úplně sranda, když se něco po..., tak auto hoří.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Corek píše:[
3) To podle mě hulí nejvíc, je praskej výměník

Teď jen zjistit, která možnost je tvůj případ.

Která pojistka to je nevím.
Ale nestraš hned. Může to být i tryska, která propouští a tím pádem je tam víc nafty, než stihne shořet.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Grilko1
Ověřený

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Grilko1 »

Díky za vyčerpávající odpovědi, ale podle toho si na opravu určitě netroufnu.
Seženu tu někde kontakt na "odborníka na Volvo" v regionu K.Vary ( nebo alespoň v ZČ )
Nerad bych naletěl chytrákovi co všechno ví, všechno zná a bude opravovat formou pokus omyl.

Díky
Lukáš

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Jsi trochu zručný? Máš základní nářadí? Šroubovák plochý, křížový, hvězdičkový? Mas gola sadu s klíči 10, 12, 13? Máš parkoviště a hever? Pokud ano, tak shoď nárazník a postupuj dle návodu viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=48853 To zvládneš. Je to návod na V70, ale bufík by měl být stejně a bude stejný.
Já ho prvně kuchal jen dle slovního návodu a podařilo se. Nejsem žádný extra kutil, ale taky zase nejsme úplně jalový.
Jo a den předem vypij dvě lahve vína - korky se ti budou hodit na zašpuntování hadic s chladicí kapalinou. A pokud s tím budeš chtít jezdit, tak i kovovou trubičku si uřízni, ať ty dvě hadice můžeš spojit.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Haben píše:A pokud s tím budeš chtít jezdit, tak i kovovou trubičku si uřízni, ať ty dvě hadice můžeš spojit.
Můžu ti změřit průměr trubky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Mohu zmerit tu, kterou jsem z hadic v nedeli vyndal
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Burdis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 42
Registrován: 11 roků
Bydliště: Vrbno pod Pradědem / Mnichov
Vůz: Volvo S60 D5 120kW rv.2003

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Burdis »

Ahoj kluci,chtěl jsem se zeptat jestli je možné,třeba podle VINka,dohledat jaké číslo má ŘJ bufíka? bufika totiz na aute mam ale nejak mu chybí ŘJ... :cry: nebo jestli maj všechny D5 ŘJ bufa stejnou? díky za případnou odpověď burdis :)
_________________
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od ok2ucx »

Že by někdo vykostil z auta ŘJ, není tolik pravděpodobné, jako že jen vyhodil pojistku. Pohledej první tu.

Jestli ji někdo vyhodil, je pravděpodobné, že bufík hulil a v režimu nejde vypnout jinak než tou pojistkou.

ŘJ bufíka je přímo na těle bufíka, z podběhu to asi moc vidět není, zvláště pokud nevíš kde přesně hledat.

Jinak - ŘJ jsou - dle všeho - všechny stejně. I tak jich 98% je naftových.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Burdis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 42
Registrován: 11 roků
Bydliště: Vrbno pod Pradědem / Mnichov
Vůz: Volvo S60 D5 120kW rv.2003

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Burdis »

nn mel jsem prave sundanej celej predni naraznik a RJ tam neni ;-)
_________________
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )

Burdis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 42
Registrován: 11 roků
Bydliště: Vrbno pod Pradědem / Mnichov
Vůz: Volvo S60 D5 120kW rv.2003

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Burdis »

tim padem se zeptam tady, nemate nahodou nekdo na prodej RJ jednotku na naftoveho bufika? jinak je to na S60 D5 120kw rv 2003 :-)
_________________
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Burdis píše:tim padem se zeptam tady, nemate nahodou nekdo na prodej RJ jednotku na naftoveho bufika? jinak je to na S60 D5 120kw rv 2003 :-)
Dej si poptávku přímo do sekce bazaru. Tuším, že mi někdo rok zpátky nabízel.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Po zprovozneni bufiku jsem si vsiml, ze bufik po nastartovani auta pracuje az do dosazeni teploty vody na optimum a jeste chvili po. Co se mi ale nelibi, ze kdyz jedu kratkou trasu, tak se bufik vypne s motorem a dochladi jej po cca minutu vrtulka. Vadi to necemu, ze se takto bufik vypne? Nebo lze nejak nastavit, aby vzdy doohral motor na optimum a pak se vypnul bez zavislosti na vypnuti motoru?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Borys
Offline
Příspěvky: 145
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Borys »

Haben píše:Po zprovozneni bufiku jsem si vsiml, ze bufik po nastartovani auta pracuje az do dosazeni teploty vody na optimum a jeste chvili po. Co se mi ale nelibi, ze kdyz jedu kratkou trasu, tak se bufik vypne s motorem a dochladi jej po cca minutu vrtulka. Vadi to necemu, ze se takto bufik vypne? Nebo lze nejak nastavit, aby vzdy doohral motor na optimum a pak se vypnul bez zavislosti na vypnuti motoru?
Proc si nevypnes automaticky start a nenahrajes časovače s přímým startem treba pres D5T5?
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Casovace i primy start mam. Ale pri +4 to nepouzivam.
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Borys
Offline
Příspěvky: 145
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Borys »

Haben píše:Casovace i primy start mam. Ale pri +4 to nepouzivam.
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem
A bufik se ti tedy zapina porad automaticky pri teplote pod 5°C ?
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Ano, bufik se sam sepne.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Lashiman
Offline
Příspěvky: 69
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: bude V70II

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Lashiman »

Keď nastartujem smrdí, ale nedymi. Za chvíľu kúri. Strašne moc to ale zožerie. To je normálne? :D dlhodobú spotrebu mi za 3 startovania na 20 kilometroch zdvihlo o 0,3l a dojazd padol o skoro 100 km :D

Borys
Offline
Příspěvky: 145
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Uherský Brod
Vůz: XC 90, D5, 2007

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Borys »

Haben píše:Ano, bufik se sam sepne.
Asi se budu opakovat, ale proc si to nenechas vypnout?
Mel jsem to same, kratke trasy. Ted si to zapnu kdy potrebuji nebo i na kratkou trasu dam primy start, ale bufik se nevypne s vypnutim motoru. Dojede do konce.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Vypnout to nechci, protoze zena si hrat se spustenim bufiku nebude. Musi to byt automaticky. Proto se ptam, zda jde nastavit, kdyz se sam bufik zapne, tak dokonci i cyklus.
Zenu proste nechci ani nemohu nutit, at si s nastavovanim hraje. A to, ze najedes v PPC na primy start a podrzis tlacitko je jedno. Kdyz auto neni zamrzle, nevzpomene si na to. Casovac, primy start tedy pouzit umi, ale sahne po nem, jen kdyz je auto zamrzle, aby neskrabala.

K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Lashiman
Offline
Příspěvky: 69
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: bude V70II

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Lashiman »

Haben píše:K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
Zabudol som. Moj je automaticky bez casovaca, teda bezi az ked nastartujem. Bol som kupovat nejake veci na majstrovanie, cize som potreboval priestor, inac na kratko chodim radsej v zime inym autom. Bolo to 9,5km, potom len kusok mozno 1km a odtial zase okolo tych 9... A pauzy medzi startovanim urcite menej nez hodina. Motor nestihol vychladnut. Rozumiem to ale tak ze ked sa kurenie zacne startovat, cyklus dokonci a az potom sa vie vypnut. A ked to spravi 3x no... Pripadne mohlo este dpf chciet vypalovat a mame dalsiu spotrebu k tomu.

Haben
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

Kdyz mas automaticky start, tak se bufik sepne pri startu a vypne po ohrati a nebo drive s vypnutim motoru. Pokud jedes tak kratkou trasu, tak jede celou dobu bufik, takze tere on + studeny motor zere vice + poskakovani po meste. Rekl bych, ze je to normal
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

coach
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Doloplazy
Vůz: S60 D5 MY05,S80 D5 MY04

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od coach »

Je zde nekdo z okoli Olomouce,kdo by mi mohl zdiagnostikovat bufik na me S60 D5 MY05? Pred par dny se zablokoval

- MI5 -
_________________
Volverouš - S80, MY 04, D5, manuál
Volverin - S60, MY 05, D5, automat, Momentum
Diagnostika k dispozici.
----------------------------------------------------------
Cali - Opel Calibra, 2.0i, C20NE, 1994, stále ještě stojí na parkovišti
Škodovky - 105, 120, Rapid 135, Rapid 120-depozit a ustájen

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé