info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ahoj,
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš
-
Online
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
U v70 II je to v motorovem prostoru pojistka c. 1. Nazev Preheating... bude to asi stejne.
A co udelat? Napichnout na origo diagnostiku, vycist chyby. Nasledne vyndat bufik, rozebrat, vycistit a vymenit vadne veci. Na 90% to bude pouze tryska. Tu jsem schopen sehnat. Chces-li pomoci s bufem, dojed do Zlina![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.png)
A co udelat? Napichnout na origo diagnostiku, vycist chyby. Nasledne vyndat bufik, rozebrat, vycistit a vymenit vadne veci. Na 90% to bude pouze tryska. Tu jsem schopen sehnat. Chces-li pomoci s bufem, dojed do Zlina
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.png)
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já myslím, že to tu je.Grilko1 píše:Ahoj,
po přečtení tohoto vlákna jsem se bohužel nedozvěděl jasnou odpověď na jednoduchou otázku co udělat pro to, aby mi nehulilo nezávislé topení tak, že XC90 není v "mlze" vlastně ani vidět.
Takže pokud k tomu není "jednoduchý návod", prosím poradit jakou pojistku mám vyndat, abych bufíka odpojil.
Další kecy manželky, že vypadá na semaforech jako rumunská cikánka už poslouchat nechci, díky
Lukáš
1) Vyčistit
2) Nějaká součáska je vadná = vyměnit
3) To podle mě hulí nejvíc, je praskej výměník
Teď jen zjistit, která možnost je tvůj případ.
Která pojistka to je nevím.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Anebo jinak - jestli platí všechny tyto 3 podmínky současně:
1. pokud je v pořádku dávka paliva (regulátor tlaku + palivová pumpa)
2. palivo je správně rozprášené (tryska = špička na regulátoru OK + rozprašovací misky)
3. je tam i správné množství vzduchu (motorek + kompresorová vrtulka z plastu nahoře)
potom bufík nehulí. Tohle je základní troubleshooting.
Prasklý výměník - to by ti hulilo relativně málo, ale hlavně by ti mizela chladící kapalina.
Palivo tam zjevně máš, řešil bych to co nejdříve, osobně také tipuji na vadnou trysku s regulátorem = prosakující membrána a/nebo chybějící tryska na špičce. Rozebrat, otestovat. Když tlačí palivová pumpa (trkač), palivo musí stříkat jemným paprskem ze špičky a hlavně nesmí prosakovat nikudy jinudy, tedy typicky kolem těla regulátoru (přes membránu).
Než tohle opravovat (jde to blbě a spolehlivost nebývá vysoká), vyplatí se koupit celý tento regulátor nový. Nestojí to raketu, ale hlavně budeš mít na léta pokoj.
V každém případě: pokud si na toto netroufáš, zajeď někam, kde ti to zrepasují solidně. Stejně potřebuješ diagnostiku na zjištění chyb, případně odblokování, ev. test (spuštění) všech akčních členů.
Bufík není úplně sranda, když se něco po..., tak auto hoří.
P.
1. pokud je v pořádku dávka paliva (regulátor tlaku + palivová pumpa)
2. palivo je správně rozprášené (tryska = špička na regulátoru OK + rozprašovací misky)
3. je tam i správné množství vzduchu (motorek + kompresorová vrtulka z plastu nahoře)
potom bufík nehulí. Tohle je základní troubleshooting.
Prasklý výměník - to by ti hulilo relativně málo, ale hlavně by ti mizela chladící kapalina.
Palivo tam zjevně máš, řešil bych to co nejdříve, osobně také tipuji na vadnou trysku s regulátorem = prosakující membrána a/nebo chybějící tryska na špičce. Rozebrat, otestovat. Když tlačí palivová pumpa (trkač), palivo musí stříkat jemným paprskem ze špičky a hlavně nesmí prosakovat nikudy jinudy, tedy typicky kolem těla regulátoru (přes membránu).
Než tohle opravovat (jde to blbě a spolehlivost nebývá vysoká), vyplatí se koupit celý tento regulátor nový. Nestojí to raketu, ale hlavně budeš mít na léta pokoj.
V každém případě: pokud si na toto netroufáš, zajeď někam, kde ti to zrepasují solidně. Stejně potřebuješ diagnostiku na zjištění chyb, případně odblokování, ev. test (spuštění) všech akčních členů.
Bufík není úplně sranda, když se něco po..., tak auto hoří.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ale nestraš hned. Může to být i tryska, která propouští a tím pádem je tam víc nafty, než stihne shořet.Corek píše:[
3) To podle mě hulí nejvíc, je praskej výměník
Teď jen zjistit, která možnost je tvůj případ.
Která pojistka to je nevím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky za vyčerpávající odpovědi, ale podle toho si na opravu určitě netroufnu.
Seženu tu někde kontakt na "odborníka na Volvo" v regionu K.Vary ( nebo alespoň v ZČ )
Nerad bych naletěl chytrákovi co všechno ví, všechno zná a bude opravovat formou pokus omyl.
Díky
Lukáš
Seženu tu někde kontakt na "odborníka na Volvo" v regionu K.Vary ( nebo alespoň v ZČ )
Nerad bych naletěl chytrákovi co všechno ví, všechno zná a bude opravovat formou pokus omyl.
Díky
Lukáš
-
Online
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jsi trochu zručný? Máš základní nářadí? Šroubovák plochý, křížový, hvězdičkový? Mas gola sadu s klíči 10, 12, 13? Máš parkoviště a hever? Pokud ano, tak shoď nárazník a postupuj dle návodu viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=48853 To zvládneš. Je to návod na V70, ale bufík by měl být stejně a bude stejný.
Já ho prvně kuchal jen dle slovního návodu a podařilo se. Nejsem žádný extra kutil, ale taky zase nejsme úplně jalový.
Jo a den předem vypij dvě lahve vína - korky se ti budou hodit na zašpuntování hadic s chladicí kapalinou. A pokud s tím budeš chtít jezdit, tak i kovovou trubičku si uřízni, ať ty dvě hadice můžeš spojit.
Já ho prvně kuchal jen dle slovního návodu a podařilo se. Nejsem žádný extra kutil, ale taky zase nejsme úplně jalový.
Jo a den předem vypij dvě lahve vína - korky se ti budou hodit na zašpuntování hadic s chladicí kapalinou. A pokud s tím budeš chtít jezdit, tak i kovovou trubičku si uřízni, ať ty dvě hadice můžeš spojit.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Můžu ti změřit průměr trubky.Haben píše:A pokud s tím budeš chtít jezdit, tak i kovovou trubičku si uřízni, ať ty dvě hadice můžeš spojit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mohu zmerit tu, kterou jsem z hadic v nedeli vyndal ![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.png)
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Vrbno pod Pradědem / Mnichov
- Vůz: Volvo S60 D5 120kW rv.2003
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ahoj kluci,chtěl jsem se zeptat jestli je možné,třeba podle VINka,dohledat jaké číslo má ŘJ bufíka? bufika totiz na aute mam ale nejak mu chybí ŘJ...
nebo jestli maj všechny D5 ŘJ bufa stejnou? díky za případnou odpověď burdis ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/cray.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Že by někdo vykostil z auta ŘJ, není tolik pravděpodobné, jako že jen vyhodil pojistku. Pohledej první tu.
Jestli ji někdo vyhodil, je pravděpodobné, že bufík hulil a v režimu nejde vypnout jinak než tou pojistkou.
ŘJ bufíka je přímo na těle bufíka, z podběhu to asi moc vidět není, zvláště pokud nevíš kde přesně hledat.
Jinak - ŘJ jsou - dle všeho - všechny stejně. I tak jich 98% je naftových.
P.
Jestli ji někdo vyhodil, je pravděpodobné, že bufík hulil a v režimu nejde vypnout jinak než tou pojistkou.
ŘJ bufíka je přímo na těle bufíka, z podběhu to asi moc vidět není, zvláště pokud nevíš kde přesně hledat.
Jinak - ŘJ jsou - dle všeho - všechny stejně. I tak jich 98% je naftových.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Vrbno pod Pradědem / Mnichov
- Vůz: Volvo S60 D5 120kW rv.2003
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
nn mel jsem prave sundanej celej predni naraznik a RJ tam neni ![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
_________________
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Vrbno pod Pradědem / Mnichov
- Vůz: Volvo S60 D5 120kW rv.2003
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
tim padem se zeptam tady, nemate nahodou nekdo na prodej RJ jednotku na naftoveho bufika? jinak je to na S60 D5 120kw rv 2003 ![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
Volvo S80 2.4T 147kW r.v. 2002 B5244T3 (20.5.2013-13.8.2015) najeto 40 000 km
Volvo C70 2,4T 147kW r.v. 2001 B5244T3(20.8.2015-31.10.2015) najeto cca 5 000 km
Volvo S60 D5 120kW r.v. 2003 D5244T(16.10.2015-? )
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dej si poptávku přímo do sekce bazaru. Tuším, že mi někdo rok zpátky nabízel.Burdis píše:tim padem se zeptam tady, nemate nahodou nekdo na prodej RJ jednotku na naftoveho bufika? jinak je to na S60 D5 120kw rv 2003
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Po zprovozneni bufiku jsem si vsiml, ze bufik po nastartovani auta pracuje az do dosazeni teploty vody na optimum a jeste chvili po. Co se mi ale nelibi, ze kdyz jedu kratkou trasu, tak se bufik vypne s motorem a dochladi jej po cca minutu vrtulka. Vadi to necemu, ze se takto bufik vypne? Nebo lze nejak nastavit, aby vzdy doohral motor na optimum a pak se vypnul bez zavislosti na vypnuti motoru?
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Proc si nevypnes automaticky start a nenahrajes časovače s přímým startem treba pres D5T5?Haben píše:Po zprovozneni bufiku jsem si vsiml, ze bufik po nastartovani auta pracuje az do dosazeni teploty vody na optimum a jeste chvili po. Co se mi ale nelibi, ze kdyz jedu kratkou trasu, tak se bufik vypne s motorem a dochladi jej po cca minutu vrtulka. Vadi to necemu, ze se takto bufik vypne? Nebo lze nejak nastavit, aby vzdy doohral motor na optimum a pak se vypnul bez zavislosti na vypnuti motoru?
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Online
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Casovace i primy start mam. Ale pri +4 to nepouzivam.
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.png)
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji3.png)
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A bufik se ti tedy zapina porad automaticky pri teplote pod 5°C ?Haben píše:Casovace i primy start mam. Ale pri +4 to nepouzivam.
Stejne tak mam topeni zbytkovym teplem
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Online
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ano, bufik se sam sepne.
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bude V70II
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Keď nastartujem smrdí, ale nedymi. Za chvíľu kúri. Strašne moc to ale zožerie. To je normálne?
dlhodobú spotrebu mi za 3 startovania na 20 kilometroch zdvihlo o 0,3l a dojazd padol o skoro 100 km ![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Asi se budu opakovat, ale proc si to nenechas vypnout?Haben píše:Ano, bufik se sam sepne.
Mel jsem to same, kratke trasy. Ted si to zapnu kdy potrebuji nebo i na kratkou trasu dam primy start, ale bufik se nevypne s vypnutim motoru. Dojede do konce.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Online
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Vypnout to nechci, protoze zena si hrat se spustenim bufiku nebude. Musi to byt automaticky. Proto se ptam, zda jde nastavit, kdyz se sam bufik zapne, tak dokonci i cyklus.
Zenu proste nechci ani nemohu nutit, at si s nastavovanim hraje. A to, ze najedes v PPC na primy start a podrzis tlacitko je jedno. Kdyz auto neni zamrzle, nevzpomene si na to. Casovac, primy start tedy pouzit umi, ale sahne po nem, jen kdyz je auto zamrzle, aby neskrabala.
K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
Zenu proste nechci ani nemohu nutit, at si s nastavovanim hraje. A to, ze najedes v PPC na primy start a podrzis tlacitko je jedno. Kdyz auto neni zamrzle, nevzpomene si na to. Casovac, primy start tedy pouzit umi, ale sahne po nem, jen kdyz je auto zamrzle, aby neskrabala.
K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bude V70II
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zabudol som. Moj je automaticky bez casovaca, teda bezi az ked nastartujem. Bol som kupovat nejake veci na majstrovanie, cize som potreboval priestor, inac na kratko chodim radsej v zime inym autom. Bolo to 9,5km, potom len kusok mozno 1km a odtial zase okolo tych 9... A pauzy medzi startovanim urcite menej nez hodina. Motor nestihol vychladnut. Rozumiem to ale tak ze ked sa kurenie zacne startovat, cyklus dokonci a az potom sa vie vypnut. A ked to spravi 3x no... Pripadne mohlo este dpf chciet vypalovat a mame dalsiu spotrebu k tomu.Haben píše:K dotazu vyse. Ano spotrebu ti to zdvihnozt musi. Cim kratsi trasy, tim vice. Tedy pokud das casovac a bufik ti jel 3x po hodine a dohromady jsi ujel jen 20 km, tak bufik si vzal cca 1,5 l paliva. To se na 20 km opravdu projevi. Kdybys najel 200 km, tak to temer nepoznas. Resenim je si nenechat jet bufik hodinu, ale sedat do auta po 20 min. Motor uz trochu ohraty bude, uz bude fucet i teplo do interieru a budou rozmrazena okna. Za 3 km jizdou pak ohrejes auto uplne. A spotreba bufiku tak bude tretinova
-
Online
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Kdyz mas automaticky start, tak se bufik sepne pri startu a vypne po ohrati a nebo drive s vypnutim motoru. Pokud jedes tak kratkou trasu, tak jede celou dobu bufik, takze tere on + studeny motor zere vice + poskakovani po meste. Rekl bych, ze je to normal
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Doloplazy
- Vůz: S60 D5 MY05,S80 D5 MY04
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Je zde nekdo z okoli Olomouce,kdo by mi mohl zdiagnostikovat bufik na me S60 D5 MY05? Pred par dny se zablokoval
- MI5 -
- MI5 -
_________________
Volverouš - S80, MY 04, D5, manuál
Volverin - S60, MY 05, D5, automat, Momentum
Diagnostika k dispozici.
----------------------------------------------------------
Cali - Opel Calibra, 2.0i, C20NE, 1994, stále ještě stojí na parkovišti
Škodovky - 105, 120, Rapid 135, Rapid 120-depozit a ustájen
Volverouš - S80, MY 04, D5, manuál
Volverin - S60, MY 05, D5, automat, Momentum
Diagnostika k dispozici.
----------------------------------------------------------
Cali - Opel Calibra, 2.0i, C20NE, 1994, stále ještě stojí na parkovišti
Škodovky - 105, 120, Rapid 135, Rapid 120-depozit a ustájen
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé