EV: Diskuse o elektroautech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 165
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo XC60 D5 '14
x 1
EV: Diskuse o elektroautech
Tak se taky přidám - za červen najeto cca 800 km, náklady 0 Kč - nabíjeno jen z FVE.
_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
EV: Diskuse o elektroautech
To je krásný:-)
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
EV: Diskuse o elektroautech
To mi připomíná moje excelovský tabulky tady...
Do jedné si píšu ostrovní elektrárnu, kde každou vyrobenou a spotřebovanou kWh násobím 6Kč a tím graf návratnosti se pomalu přibližuje investici.
A do druhé si píšu elektro skútr... Zde tankuji z FVE za 0Kč... a tím jsou nízké náklady.
A teď otázka... kde se ztrácí těch 6kč

Do jedné si píšu ostrovní elektrárnu, kde každou vyrobenou a spotřebovanou kWh násobím 6Kč a tím graf návratnosti se pomalu přibližuje investici.
A do druhé si píšu elektro skútr... Zde tankuji z FVE za 0Kč... a tím jsou nízké náklady.
A teď otázka... kde se ztrácí těch 6kč



_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Neztrácí, takhle to prostě funguje! 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 165
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo XC60 D5 '14
x 1
EV: Diskuse o elektroautech
Jasně, rozumím otázce. Nechci otevírat diskuzi na téma návratnost FVE. Jen jsem se "pochlubil", že jsme zatím nevyužili ani jednou veřejnou nabíječku - ani nemám zřízenou žádnou registraci. Časem na to také dojde. Elektroauto máme od dubna a jezdí se s ním jen couračky - hlavně manželka do práce. A v porovnání s tím, že s předchozím autem (Volvo S60, automat, fordí dvoulitr 149 kW) jsou náklady na palivo u Mazdy nula (Volvo cca 3,40 Kč na 1 km).
FVE máme 3,5 roku, nikdy jsem neřešil návratnost. Motivem bylo rozhodnutí, jak naložit s tehdy volnými penězi. Investovat neumíme, umění nerozumíme, tak jsme to vrazili do FVE. Cílem pro nás je mít co nejnižší náklady na bydlení - za pár let jdeme do důchodu a kdo ví, jak to bude.
Tož tak.
FVE máme 3,5 roku, nikdy jsem neřešil návratnost. Motivem bylo rozhodnutí, jak naložit s tehdy volnými penězi. Investovat neumíme, umění nerozumíme, tak jsme to vrazili do FVE. Cílem pro nás je mít co nejnižší náklady na bydlení - za pár let jdeme do důchodu a kdo ví, jak to bude.
Tož tak.
_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
-
Offline
- Příspěvky: 1747
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trutnovsko
EV: Diskuse o elektroautech
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 I, 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Příspěvky: 1471
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
EV: Diskuse o elektroautech
...
Ono to opravdu tak vypadá...

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Jakože pokud letěl ještě 150m někam do pole, myslím, že ten požár už je vedlejší a podle vraku to začalo hořet někde od předu... Zajímavější by byly fotky zespod a zevnitř, jestli to šlo od trakční a nebo od 12V baterky.faktotum píše: 13 črc 2025 14:05 ...stane se
https://www.echo24.cz/a/HSBkc/zpravy-svet-tragicka-nehoda-u-keiselbronnu-elektromobil-shorel-i-se-spolujezdcem
Přidáno za 33 sekund:
A koho to překvapuje ať zvedne ruku...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 777
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
EV: Diskuse o elektroautech
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Tohle se mi dost libí
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Jop, fakt hezký a už celkem vychytaný, ale děngy na to nemám 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 921
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
EV: Diskuse o elektroautech
mě se líbí kombi:
https://www.novinky.cz/clanek/auto-mercedes-ukazal-sve-prvni-elektricke-kombi-dorazi-i-se-spalovacim-motorem-40530462
cena kolem 1,4 Mio, to není tak hrozný, za pár let jako ojetý za půl koule mě to bude zajímat 
https://www.novinky.cz/clanek/auto-mercedes-ukazal-sve-prvni-elektricke-kombi-dorazi-i-se-spalovacim-motorem-40530462
To je fakt mazec, s tímto bych už žádné spalovací auto nepotřebovalElektrická verze bude dostupná ve verzích CLA 250+ s pohonem zadních kol a CLA 350 4Matic jako čtyřkolka. Základní verze je osazena elektromotorem na zadní nápravě o výkonu 200 kW (272 k) a dojezd na jedno nabití by se měl pohybovat okolo 761 kilometrů dle WLTP.
Výkonnější varianta nabídne systémový výkon 260 kW (354 k). Dojezd by pak měl být kolem 730 kilometrů dle WLTP.
Obě elektrické verze stojí na nové 800V platformě a jsou osazeny lithium-iontovou baterií s kapacitou 85 kWh, která bude podporovat nabíjení při výkonu až 320 kW, což je v kompaktním segmentu nadprůměrná hodnota. Během deseti minut by tak za optimálních podmínek mělo být možné získat dojezd dalších 310 km.


-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Já bych byl skeptický k tomu dojezdu... Většina aut jezdí kolem 15 až 20 kWh na 100 km ... Takže reálně bych to viděl těch 400km svižněji a nějakých 550km v klidečku.
Jojo za 3 roky za 500 bych prodal i XC70 a šel bych do toho.

Jojo za 3 roky za 500 bych prodal i XC70 a šel bych do toho.

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 921
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
EV: Diskuse o elektroautech
Jo, to je mi jasný, že to nebude jezdit za 12 KWh po dálnici, ale spíš za 20. I tak za mě pohoda. Konečně kombík a konečně něco použitelnýho co trochu vypadá a není to Tesla.
-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Ten dojezd bych tomu v létě i věřil, i to potvrzují první recenze (dálnice kolem 14kWh). V každodením provozu tedy do 500km (nabíjení 10-80%). Za mě tedy v pohodě i jako hlavní auto do rodiny na delší výlety, no problémo. V konfigurátoru jsem se teda se zadokolkou dostal na cca 1,5 mio, ale nevidím v tom žádný kompromis a je to 5 let napřed narozdíl od současné TM3.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 457
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
EV: Diskuse o elektroautech
Akorát škoda že bez převodníku, který první kusy mít nebudou (a u novějších bude za příplatek) si na 400v nabíječkách člověk auto nenabije.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Překvapivě jsem zjistil, že mi na C40 nejvíc rozčuluje 11kW palubní nabíječka... i kdybych ten EV tarif od čezu měl, tak je mi skoro k prdu, protože za ty 4h od 11-4 nabiji cca půl baterky. O kolik by byla s tou 22kW dražší??? 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
ty myslíš 400V DC nabíječku ? tz má to 800V architekturu, takže to musi byt DC krmeno 800V.Pep píše: 18 črc 2025 12:44 Akorát škoda že bez převodníku, který první kusy mít nebudou (a u novějších bude za příplatek) si na 400v nabíječkách člověk auto nenabije.
400V AC 11KW je podle mě něco jiného to bude mít každé auto. Ad 11 VS 22kW je to fajn, ale máte doma 3x32A ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 457
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
EV: Diskuse o elektroautech
Ano, myslím DC 400v. Takže třeba u Lidlu s CLA nenabiješ. Například E-GMP od HMG používají elektromotor a měnič, takže mohou nabíjet jak na DC 400v nabíječkách, tak i na 800v.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Jojo, s Pepem ten muj canc uplně nesouvisí, jen mi to připomněl tím, že zmínil nabíječky.
Doma mam 3f/32A, tzn. na 27A bych se vůbec nebál jít v tom intervalu 23-03 hod, což je cca 19kW. Tzn. za ty 4h narvu celou baterku.
Doma mam 3f/32A, tzn. na 27A bych se vůbec nebál jít v tom intervalu 23-03 hod, což je cca 19kW. Tzn. za ty 4h narvu celou baterku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Nemáš mít tak velkou baterku, pak by tě to netrápilo
Já jedu max 7,2kWh a to tak nějak stačí.
Tak to jsem se svým odhadem nebyl daleko od pravdy.



Já jedu max 7,2kWh a to tak nějak stačí.
Tak to jsem se svým odhadem nebyl daleko od pravdy.

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
7,2kW, to mi podezřele připomíná VW 1F nabíječku, která je naprosto strašná, protože potřebuje na to stejnejch 32A. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
jj, je to nevýhoda toho auta. Novější modeli mají už 3F a jedou rychleji.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Ano CLA bude nabíjet na 400V DC až s nějakým HW updatem koncem roku. Zajímá mě, na kolik si to budou cenit... Sám přemýšlím, jestli bych si za to připlatil, protože podle mě budoucnost je 800V, v zahraničí často aj u toho Lidlu. A kolikrát bych s takovým dojezdem nabíjel jinde než v doma, abych řešil třeba trochu vyšší cenu za nějakou UFC nabíječku.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé