Přenosovou soustavu mame jednu z nejlepšich v EU a Čeps do ni dost investuje. Pamatuju spotřeby 11GW dneska jsme na 9GW. Většina je modernizovana. Ano jsou zde jine přeshranični toky, ale to řeši transfirmatory na hranicich.
Kde mame nedostatky je distribučni soustava, ale to je prostě zpusobeno jak požadavky na siť tak tim že některe vesnice maji 3x tolik domu. Tam se nestiha. Za komanču nebyl problem mit na chatě 190V. Nikdo to neřešil. Otec si na tohle napěti počital svařečku. Dneska to skoro nejde pod 220V. V minulosti se na přesnost sitě kašlalo 49.0Hz nebyl problem. Tak hodiny šly trochu pomaleji.
EV: Diskuse o elektroautech
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6159
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Jop, tohle už jsme tady řešili milionkrát a ty jsi z toho furt překvapený, to máš tak krátkou pamět? Nebo vo co jde?
Přidáno za 3 minuty 23 sekund:
To záleží jak velkej buffer tam je.Carl-Gustaf Sudhoven píše: 14 čer 2025 00:30 Mě zajímalo, co se stane, když se baterie dostane na 0 %. Byl jsem už hodně vybitej, tak jsem to zkusil. Motal jsem se poblíž nabíječky a vyjel jsem to na nulu.
Překvapilo mě, že auto na mě nijak neřvalo, všechno fungovalo normálně. Žádný strašidelný upozornění. Klima běžela, světla svítily.
Další překvapení bylo, že když jsem při jednom procentu dal podlahu, auto normálně vystřelilo, jakoby nic.
Nevšiml jsem si snížení výkonu. Jsem měl vždycky zato, že skoro prázdná baterka prostě neumí dát plnej výkon. Asi umí.
Je mi jasný, že tam mají nějakej "polštář" v tom dojezdu. Ale dál jsem to zkoušet už nechtěl. Je to docela blbej pocit, bejt takhle bez šťávy. Být někde, kde to neznám, v zimě, nedej bože v zahraničí... Fuj
Kanystr s benzínem nějak k autu dostaneš, ale vymlácený elektro je problém.
Když je to vymlácený úplně napadrť, ani se prý nemusí po připojení AC probudit palubní nabíječka. Jedině DCčkem se to nastartuje.
Ale toto by snad auto nemělo nikdy dopustit, vždycky by si to mělo nechat nějakou neprůstřelnou rezervu.
Samozřejmě to byl jen test, normálně to člověk prostě nedopustí.
Tož tak


+ to co píše Pavel, fakt je to nebezpečný...
Přidáno za 16 minut 6 sekund:
Zatím jsem najel 1 075 km, za nabíjení jsem zaplatil 888 Kč (nabíjení na veřejnosti, při nákupu, kavárně, atd) 2 nabíjení byly u našich - takže free charge.

takže 0,8 kč na km


_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12909
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
To jste ale objevili ameriku...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
propagacni material od WRENu bych necekal od nekoho, kdo ma doma flotilu fosilnich dinosauru s tapecirungama prolezlyma olovem do posledniho vlakna 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12909
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
To sedí, jen nevim, co to je wren 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12909
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Aha, no tak už rozumím, zůstal jsem nechopen. Tím videjkem jsem chtěl podpořit tvoje tvrzení o upadající ynteligency, nikoliv podporovat jakákoliv hnutí směřující k utlačování tvé menšiny. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1687
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
ale videjko pekne
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
EV: Diskuse o elektroautech
cesta Karpacz PL (pod Sněžkou) - Chomutov
Dva dospělí, tři děti, plný kufr, plná rakev na střeše.
Trasa na Liberec a pak po silnici č.13
Zastávky na čůrání a svačinu jsem nechával zapnuté auto aby běželo AC. Takže netto čas cesty je tak o 40 min méně. Prostě dle toho co ukazuje běžně navigace.
Rychlosti obec do 55, okres 99, rychlostky do 120 kvůli rakvi.
Dva dospělí, tři děti, plný kufr, plná rakev na střeše.
Trasa na Liberec a pak po silnici č.13
Zastávky na čůrání a svačinu jsem nechával zapnuté auto aby běželo AC. Takže netto čas cesty je tak o 40 min méně. Prostě dle toho co ukazuje běžně navigace.
Rychlosti obec do 55, okres 99, rychlostky do 120 kvůli rakvi.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 6159
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Pak to hoď i cestou zpět...
Ale jinak slušný čísla.

Ale jinak slušný čísla.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Lachtan