EV: Diskuse o elektroautech
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 5829
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
EV: Diskuse o elektroautech
Přenosovou soustavu mame jednu z nejlepšich v EU a Čeps do ni dost investuje. Pamatuju spotřeby 11GW dneska jsme na 9GW. Většina je modernizovana. Ano jsou zde jine přeshranični toky, ale to řeši transfirmatory na hranicich.
Kde mame nedostatky je distribučni soustava, ale to je prostě zpusobeno jak požadavky na siť tak tim že některe vesnice maji 3x tolik domu. Tam se nestiha. Za komanču nebyl problem mit na chatě 190V. Nikdo to neřešil. Otec si na tohle napěti počital svařečku. Dneska to skoro nejde pod 220V. V minulosti se na přesnost sitě kašlalo 49.0Hz nebyl problem. Tak hodiny šly trochu pomaleji.
Kde mame nedostatky je distribučni soustava, ale to je prostě zpusobeno jak požadavky na siť tak tim že některe vesnice maji 3x tolik domu. Tam se nestiha. Za komanču nebyl problem mit na chatě 190V. Nikdo to neřešil. Otec si na tohle napěti počital svařečku. Dneska to skoro nejde pod 220V. V minulosti se na přesnost sitě kašlalo 49.0Hz nebyl problem. Tak hodiny šly trochu pomaleji.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Jop, tohle už jsme tady řešili milionkrát a ty jsi z toho furt překvapený, to máš tak krátkou pamět? Nebo vo co jde?
Přidáno za 3 minuty 23 sekund:
To záleží jak velkej buffer tam je.Carl-Gustaf Sudhoven píše: 14 čer 2025 00:30 Mě zajímalo, co se stane, když se baterie dostane na 0 %. Byl jsem už hodně vybitej, tak jsem to zkusil. Motal jsem se poblíž nabíječky a vyjel jsem to na nulu.
Překvapilo mě, že auto na mě nijak neřvalo, všechno fungovalo normálně. Žádný strašidelný upozornění. Klima běžela, světla svítily.
Další překvapení bylo, že když jsem při jednom procentu dal podlahu, auto normálně vystřelilo, jakoby nic.
Nevšiml jsem si snížení výkonu. Jsem měl vždycky zato, že skoro prázdná baterka prostě neumí dát plnej výkon. Asi umí.
Je mi jasný, že tam mají nějakej "polštář" v tom dojezdu. Ale dál jsem to zkoušet už nechtěl. Je to docela blbej pocit, bejt takhle bez šťávy. Být někde, kde to neznám, v zimě, nedej bože v zahraničí... Fuj
Kanystr s benzínem nějak k autu dostaneš, ale vymlácený elektro je problém.
Když je to vymlácený úplně napadrť, ani se prý nemusí po připojení AC probudit palubní nabíječka. Jedině DCčkem se to nastartuje.
Ale toto by snad auto nemělo nikdy dopustit, vždycky by si to mělo nechat nějakou neprůstřelnou rezervu.
Samozřejmě to byl jen test, normálně to člověk prostě nedopustí.
Tož tak


+ to co píše Pavel, fakt je to nebezpečný...
Přidáno za 16 minut 6 sekund:
Zatím jsem najel 1 075 km, za nabíjení jsem zaplatil 888 Kč (nabíjení na veřejnosti, při nákupu, kavárně, atd) 2 nabíjení byly u našich - takže free charge.

takže 0,8 kč na km


_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
To jste ale objevili ameriku...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 1747
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
propagacni material od WRENu bych necekal od nekoho, kdo ma doma flotilu fosilnich dinosauru s tapecirungama prolezlyma olovem do posledniho vlakna 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
To sedí, jen nevim, co to je wren 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 1747
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
EV: Diskuse o elektroautech
Aha, no tak už rozumím, zůstal jsem nechopen. Tím videjkem jsem chtěl podpořit tvoje tvrzení o upadající ynteligency, nikoliv podporovat jakákoliv hnutí směřující k utlačování tvé menšiny. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 1747
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
ale videjko pekne
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
EV: Diskuse o elektroautech
cesta Karpacz PL (pod Sněžkou) - Chomutov
Dva dospělí, tři děti, plný kufr, plná rakev na střeše.
Trasa na Liberec a pak po silnici č.13
Zastávky na čůrání a svačinu jsem nechával zapnuté auto aby běželo AC. Takže netto čas cesty je tak o 40 min méně. Prostě dle toho co ukazuje běžně navigace.
Rychlosti obec do 55, okres 99, rychlostky do 120 kvůli rakvi.
Dva dospělí, tři děti, plný kufr, plná rakev na střeše.
Trasa na Liberec a pak po silnici č.13
Zastávky na čůrání a svačinu jsem nechával zapnuté auto aby běželo AC. Takže netto čas cesty je tak o 40 min méně. Prostě dle toho co ukazuje běžně navigace.
Rychlosti obec do 55, okres 99, rychlostky do 120 kvůli rakvi.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 6293
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
EV: Diskuse o elektroautech
Pak to hoď i cestou zpět...
Ale jinak slušný čísla.

Ale jinak slušný čísla.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Že by, konečně...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Příspěvky: 1747
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
1. stroj, ktery nakrmil hladove italy
2. masina, ktera krmi pulku evropy
3. nesmysl na baterky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 457
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
EV: Diskuse o elektroautech
To Porsche je nádherný. Bohužel mají problém s akumulátorem, o čemž se Vaculík jaksi zapomněl zmínit. V Anglii některým dealerům zakazují prodej.
https://www.carscoops.com/2024/10/porsche-tells-taycan-owners-to-charge-up-to-80-until-q1-2025-or-battery-may-short-circuit/
https://www.carscoops.com/2025/05/porsche-taycan-sales-halted-battery-issue-uk-dealers-checkups/
https://www.carscoops.com/2024/10/porsche-tells-taycan-owners-to-charge-up-to-80-until-q1-2025-or-battery-may-short-circuit/
https://www.carscoops.com/2025/05/porsche-taycan-sales-halted-battery-issue-uk-dealers-checkups/
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
EV: Diskuse o elektroautech
To je smutný, ale fajn je, že se k tomu Porsche neotáčí zády a chce to vyřešit a snad v době kdy jeho pořízení bude na pořadu dne už bude mít vše vyřešeno.
@labanos Gečko jsem měl vždycky obdivoval, dokud jsem ho neměl zrovna teď na část dne půjčený, sice obyčejnou V8 biturbo. Přišlo mi to takové splašené auto od kolotočů, málo místa, hluk, sice plná výbava, dofuky sedadel v zatáčkách celkem vadilo jak to tlačilo, půjde asi nastavit intenzita, nezkoumal jsem jak. Možná je to tím, že určením je auto jinam jak na běžné cesty, ale do terénu na zasněžené hory s flaškou vodky v ruce
to musí být sakra zábava.
Já bych těch 6mega utratil asi za jiné auto.
Když se tomu naloží tak u pumpy povídačka o opici fakt platí . Pak to v elektrice při stejné či ještě vetší radosti, dává sakra větší ekonomický smysl.
@labanos Gečko jsem měl vždycky obdivoval, dokud jsem ho neměl zrovna teď na část dne půjčený, sice obyčejnou V8 biturbo. Přišlo mi to takové splašené auto od kolotočů, málo místa, hluk, sice plná výbava, dofuky sedadel v zatáčkách celkem vadilo jak to tlačilo, půjde asi nastavit intenzita, nezkoumal jsem jak. Možná je to tím, že určením je auto jinam jak na běžné cesty, ale do terénu na zasněžené hory s flaškou vodky v ruce

Když se tomu naloží tak u pumpy povídačka o opici fakt platí . Pak to v elektrice při stejné či ještě vetší radosti, dává sakra větší ekonomický smysl.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Mě se to libí, kdybych nevěděl, co s prachama, tak jako auto na výlety po rozbitějších cestách:-) Ta elektricka verze žere od 30kW/100km, takže majitel může být v klidu a chlubit se, jak moc to žere.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 719
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
EV: Diskuse o elektroautech
Možná je to tím, že určením je auto jinam jak na běžné cesty, ale do terénu na zasněžené hory s flaškou vodky v ruce
to musí být sakra zábava."
Nemusíš mít flašku vodky, stačí ti jen zákaz vjezdu a myslet si že můžeš vše, pak jen trocha ledu s chybou mezi volantem a sedačkou....

Nemusíš mít flašku vodky, stačí ti jen zákaz vjezdu a myslet si že můžeš vše, pak jen trocha ledu s chybou mezi volantem a sedačkou....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5320
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
EV: Diskuse o elektroautech
Se nedivím, chová se to jak nadmutá koza, když to člověk zašlapne, nějak moc přívětivé k řidiči se to nechová a těžiště je hodně vysoko.
Aspoň, že mohli vylézt šibrem a já si říkal proč ho tam dávají
Aspoň, že mohli vylézt šibrem a já si říkal proč ho tam dávají

-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Největší neduhy řeší ta EQ verze 

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
EV: Diskuse o elektroautech
kdes k tomu traktoru prisel? presne takovy ma muj tata ale i s kabinou, a je to 4x4koch píše: 29 čer 2025 22:52 IMG_5298.jpegchoose one:
1. stroj, ktery nakrmil hladove italy
2. masina, ktera krmi pulku evropy
3. nesmysl na baterky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvky: 1747
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
EV: Diskuse o elektroautech
mikrodovolena v IT, byl to nejaky Fiat, hezky stroj
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
EV: Diskuse o elektroautech
jj fiat DT tatovi slouzi uz par desitek let, v lese s tim vytahne to kde se zetor nechyta, nedavno jsem mu shanel olejovy filtr a ma to shodnou vlozku s Porsche 356a 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
EV: Diskuse o elektroautech
Ekonomické okénko: Za červen náklady 0,84 Kč/km (najeto 1544 km).
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2380
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
EV: Diskuse o elektroautech
Tak to si taky odložím.
Za červen 0,18.- Kč/Km najeto 2800km
Samozřejmě bych mohl rozpočítávat cenu FVE ale když to vezmu surově že prostě nabíjím jen ze slunce, tak to vychází viz výše.
Za červen 0,18.- Kč/Km najeto 2800km
Samozřejmě bych mohl rozpočítávat cenu FVE ale když to vezmu surově že prostě nabíjím jen ze slunce, tak to vychází viz výše.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé