A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!!
Sinki+imrija: 944
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8406
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Sinki+imrija: 944
Kdo si hraje nezlobí!
A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!!

A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Sinki+imrija: 944
Bohužel už by to chtělo znovu vyluxovatPetr Marek píše:Kdo si hraje nezlobí!![]()
A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!!![]()
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14686
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Sinki+imrija: 944
Ty silentbloky už si říkaly o výměnu. 


_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Sinki+imrija: 944
Jo, říkám že by to chtělo vyluxovat 
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13256
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Sinki+imrija: 944
Tvl ale co pak dá práci vyčistit to rameno od toho přirezlýho bordelu... sem na to normálně obětoval jedno hnusný dláto. 
Hlavně dotahovat až posazený na kolech, jinak to za pár tisíc děláš znova.
Hlavně dotahovat až posazený na kolech, jinak to za pár tisíc děláš znova.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14686
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Sinki+imrija: 944
Tak to se snad dělá u všech silentbloků co mají průběžný šroub.Urvanej píše:Hlavně dotahovat až posazený na kolech, jinak to za pár tisíc děláš znova.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13256
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Sinki+imrija: 944
Njn, občas zapomínám, že jsou někteří jedinci, kteří to vědí 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 989
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Sinki+imrija: 944
Hoši vysvětlete mi proč? Už jsem to slyšel tolikrát a nikdo mi nevysvětlil proč to tak má bejt?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14686
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Sinki+imrija: 944
Protože když máš kola ve vzduchu tak jsou ramena svěšená směrem dolů. A když v téhle poloze utáhneš silentbloky, tak když dáš auto na zem, tak se ramena pootočí do běžné polohy při jízdě a trochu nakroutí silentbloky. Ty jsou tak vlastně pořád napružené místo toho, aby se nakroutily jenom když se auto zhoupne. Takže dříve odejdou.
Proto se silentbloky musí utahovat až když je auto na zemi a ramena v běžné poloze.
Snad jsem to napsal srozumitelně.
Proto se silentbloky musí utahovat až když je auto na zemi a ramena v běžné poloze.
Snad jsem to napsal srozumitelně.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 989
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Sinki+imrija: 944
Po výměně čepů, uložení stabíku, uložení ramen apod. modrá začala zase poslušně držet na silnici a přestala plavat a nedotáčet. Jízda na kostkách je teď super! Díky Radku!
Stejně tak díky za poslepování výfuku a výměnu vodní pumpy. A za revizi brzd, vč. výměny hadic a seřízení posilovače!
Předtím jsem vyměnil těsnění svodů a sání, to druhé vřele doporučuju, leč to příliš nechápu - auto jezdilo uchlastané, trošku víc to žralo, střílelo to do výfuku a výfuk smrděl benzínem.
Od výměny se to zkulturnilo a auto získalo podstatně větší krouťák v nižších otáčkách. Výfuk nesmrdí (místo nespáleného benzínu jsou cítit hořké mandle) a pravidelnou cestu domov-Praha jsem zvládl za 3/4 paliva, za kolik jsem to zvládal předtím.
Původní těsnění bylo na spodní hraně uplně hadrovité, na čemž měl pravděpodobně podíl i tekoucí domeček termostatu. Ten jsem přetěsnil, na základě čehož mi zřejmě díky přítomnosti bubliny v okruhu zemřela vodní pumpa.
Před zimou musíme ještě zvládnout vyměnit kohout na topení a pořešit brzdy, které jsou stále naprd.
Stejně tak díky za poslepování výfuku a výměnu vodní pumpy. A za revizi brzd, vč. výměny hadic a seřízení posilovače!
Předtím jsem vyměnil těsnění svodů a sání, to druhé vřele doporučuju, leč to příliš nechápu - auto jezdilo uchlastané, trošku víc to žralo, střílelo to do výfuku a výfuk smrděl benzínem.
Od výměny se to zkulturnilo a auto získalo podstatně větší krouťák v nižších otáčkách. Výfuk nesmrdí (místo nespáleného benzínu jsou cítit hořké mandle) a pravidelnou cestu domov-Praha jsem zvládl za 3/4 paliva, za kolik jsem to zvládal předtím.
Původní těsnění bylo na spodní hraně uplně hadrovité, na čemž měl pravděpodobně podíl i tekoucí domeček termostatu. Ten jsem přetěsnil, na základě čehož mi zřejmě díky přítomnosti bubliny v okruhu zemřela vodní pumpa.
Před zimou musíme ještě zvládnout vyměnit kohout na topení a pořešit brzdy, které jsou stále naprd.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé