Sinki+imrija: 944
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#101 Sinki+imrija: 944
Kdo si hraje nezlobí!
A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!!
A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#102 Sinki+imrija: 944
Bohužel už by to chtělo znovu vyluxovatPetr Marek píše:Kdo si hraje nezlobí!
A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!!
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#103 Sinki+imrija: 944
Ty silentbloky už si říkaly o výměnu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#104 Sinki+imrija: 944
Jo, říkám že by to chtělo vyluxovat
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#105 Sinki+imrija: 944
Tvl ale co pak dá práci vyčistit to rameno od toho přirezlýho bordelu... sem na to normálně obětoval jedno hnusný dláto.
Hlavně dotahovat až posazený na kolech, jinak to za pár tisíc děláš znova.
Hlavně dotahovat až posazený na kolech, jinak to za pár tisíc děláš znova.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#106 Sinki+imrija: 944
Tak to se snad dělá u všech silentbloků co mají průběžný šroub. Akorát, že někteří "mechanici" to buď prostě nevědí, nebo na to hážou bobek.Urvanej píše:Hlavně dotahovat až posazený na kolech, jinak to za pár tisíc děláš znova.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#107 Sinki+imrija: 944
Njn, občas zapomínám, že jsou někteří jedinci, kteří to vědí
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 882
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#108 Sinki+imrija: 944
Hoši vysvětlete mi proč? Už jsem to slyšel tolikrát a nikdo mi nevysvětlil proč to tak má bejt?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#109 Sinki+imrija: 944
Protože když máš kola ve vzduchu tak jsou ramena svěšená směrem dolů. A když v téhle poloze utáhneš silentbloky, tak když dáš auto na zem, tak se ramena pootočí do běžné polohy při jízdě a trochu nakroutí silentbloky. Ty jsou tak vlastně pořád napružené místo toho, aby se nakroutily jenom když se auto zhoupne. Takže dříve odejdou.
Proto se silentbloky musí utahovat až když je auto na zemi a ramena v běžné poloze.
Snad jsem to napsal srozumitelně.
Proto se silentbloky musí utahovat až když je auto na zemi a ramena v běžné poloze.
Snad jsem to napsal srozumitelně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#111 Sinki+imrija: 944
Po výměně čepů, uložení stabíku, uložení ramen apod. modrá začala zase poslušně držet na silnici a přestala plavat a nedotáčet. Jízda na kostkách je teď super! Díky Radku!
Stejně tak díky za poslepování výfuku a výměnu vodní pumpy. A za revizi brzd, vč. výměny hadic a seřízení posilovače!
Předtím jsem vyměnil těsnění svodů a sání, to druhé vřele doporučuju, leč to příliš nechápu - auto jezdilo uchlastané, trošku víc to žralo, střílelo to do výfuku a výfuk smrděl benzínem.
Od výměny se to zkulturnilo a auto získalo podstatně větší krouťák v nižších otáčkách. Výfuk nesmrdí (místo nespáleného benzínu jsou cítit hořké mandle) a pravidelnou cestu domov-Praha jsem zvládl za 3/4 paliva, za kolik jsem to zvládal předtím.
Původní těsnění bylo na spodní hraně uplně hadrovité, na čemž měl pravděpodobně podíl i tekoucí domeček termostatu. Ten jsem přetěsnil, na základě čehož mi zřejmě díky přítomnosti bubliny v okruhu zemřela vodní pumpa.
Před zimou musíme ještě zvládnout vyměnit kohout na topení a pořešit brzdy, které jsou stále naprd.
Stejně tak díky za poslepování výfuku a výměnu vodní pumpy. A za revizi brzd, vč. výměny hadic a seřízení posilovače!
Předtím jsem vyměnil těsnění svodů a sání, to druhé vřele doporučuju, leč to příliš nechápu - auto jezdilo uchlastané, trošku víc to žralo, střílelo to do výfuku a výfuk smrděl benzínem.
Od výměny se to zkulturnilo a auto získalo podstatně větší krouťák v nižších otáčkách. Výfuk nesmrdí (místo nespáleného benzínu jsou cítit hořké mandle) a pravidelnou cestu domov-Praha jsem zvládl za 3/4 paliva, za kolik jsem to zvládal předtím.
Původní těsnění bylo na spodní hraně uplně hadrovité, na čemž měl pravděpodobně podíl i tekoucí domeček termostatu. Ten jsem přetěsnil, na základě čehož mi zřejmě díky přítomnosti bubliny v okruhu zemřela vodní pumpa.
Před zimou musíme ještě zvládnout vyměnit kohout na topení a pořešit brzdy, které jsou stále naprd.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 95 Odpovědi
- 6034 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 5 Odpovědi
- 313 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 401 Odpovědi
- 51259 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od olivin
-
- 2 Odpovědi
- 1050 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Benjamin Krejčí
-
- 7 Odpovědi
- 503 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej