Sinki+imrija: 944

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#101 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Petr Marek »

Kdo si hraje nezlobí! :wink:
A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!! :Bravo: :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#102 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Petr Marek píše:Kdo si hraje nezlobí! :wink:
A vy jste si s tím interiérem vyhráli pěkně!! :Bravo: :good:
Bohužel už by to chtělo znovu vyluxovat :D
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#103 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od raolsa »

Ty silentbloky už si říkaly o výměnu. :DObrázek
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#104 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Jo, říkám že by to chtělo vyluxovat :-D
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#105 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Urvanej »

Tvl ale co pak dá práci vyčistit to rameno od toho přirezlýho bordelu... sem na to normálně obětoval jedno hnusný dláto. :bad:
Hlavně dotahovat až posazený na kolech, jinak to za pár tisíc děláš znova.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#106 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od raolsa »

Urvanej píše:Hlavně dotahovat až posazený na kolech, jinak to za pár tisíc děláš znova.
Tak to se snad dělá u všech silentbloků co mají průběžný šroub. :wink: Akorát, že někteří "mechanici" to buď prostě nevědí, nebo na to hážou bobek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#107 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od Urvanej »

Njn, občas zapomínám, že jsou někteří jedinci, kteří to vědí :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#108 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od vityjan »

Hoši vysvětlete mi proč? Už jsem to slyšel tolikrát a nikdo mi nevysvětlil proč to tak má bejt?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#109 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od raolsa »

Protože když máš kola ve vzduchu tak jsou ramena svěšená směrem dolů. A když v téhle poloze utáhneš silentbloky, tak když dáš auto na zem, tak se ramena pootočí do běžné polohy při jízdě a trochu nakroutí silentbloky. Ty jsou tak vlastně pořád napružené místo toho, aby se nakroutily jenom když se auto zhoupne. Takže dříve odejdou.
Proto se silentbloky musí utahovat až když je auto na zemi a ramena v běžné poloze.
Snad jsem to napsal srozumitelně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#110 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od vityjan »

Diky Radku!
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#111 Sinki+imrija: 944

Příspěvek od imrija »

Po výměně čepů, uložení stabíku, uložení ramen apod. modrá začala zase poslušně držet na silnici a přestala plavat a nedotáčet. Jízda na kostkách je teď super! Díky Radku!
Stejně tak díky za poslepování výfuku a výměnu vodní pumpy. A za revizi brzd, vč. výměny hadic a seřízení posilovače!

Předtím jsem vyměnil těsnění svodů a sání, to druhé vřele doporučuju, leč to příliš nechápu - auto jezdilo uchlastané, trošku víc to žralo, střílelo to do výfuku a výfuk smrděl benzínem.
Od výměny se to zkulturnilo a auto získalo podstatně větší krouťák v nižších otáčkách. Výfuk nesmrdí (místo nespáleného benzínu jsou cítit hořké mandle) a pravidelnou cestu domov-Praha jsem zvládl za 3/4 paliva, za kolik jsem to zvládal předtím.
Původní těsnění bylo na spodní hraně uplně hadrovité, na čemž měl pravděpodobně podíl i tekoucí domeček termostatu. Ten jsem přetěsnil, na základě čehož mi zřejmě díky přítomnosti bubliny v okruhu zemřela vodní pumpa.

Před zimou musíme ještě zvládnout vyměnit kohout na topení a pořešit brzdy, které jsou stále naprd.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“