něco žere baterku-nastavení multimetru
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
něco žere baterku-nastavení multimetru
Taky můžeš mít v hajzlu kontakty/kabely... prostě přechodový odpory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 679
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
něco žere baterku-nastavení multimetru
Chtělo by to přizvat někoho, kdo alespoň tuší co jsou to volty a ampéry a umí zacházet s voltmetrem a (nejlépe) klešťovým ampérmetrem.mirekcafa píše: 18 led 2021 13:50 Warcz.....můj problém je ten, že mi to občas a stále častěji na plně nabitou baterku starter neutáhne a po dvou až třech pokusech po pár vteřin startování je ta baterka vycuclá, (a někdy to naskočí na brnk) Vyzkoušené 3 baterky a je to stejné. Nevím jestli by to vycuclo baterku tímto způsobem i při špatném ukostření. Zatím auto stojí dělat to budu z jara. Myslím že je to starter......ale rád si nechám poradit.
Změřit hodnoty napětí na baterce a odebíraného proud při startování (jak už bylo zmíněno), při tom neúspěšném. A hned bude jasno.
Osobně si dovolím hádat, podle toho co popisuješ, je problém buď:
- ve startéru, který je KO, bere vysoký proud, ale netočí se. Někdy ano, někdy ne. To pak po několika pokusech může dost otřást i s funkční baterkou i když ji to nemůže vybít. To se nedá stihnout ani několika vteřinami zkratování.
- nebo někde v přívodu je velký přechodový odpor, nebo ve startéru uhlíky, komutátor, což neumožní startéru podat výkon. Připomíná to špatnou baterku, která nedává. Ovšem pak po několika startováních bude baterka stále v pohodě.
- pro úplnost ještě třetí možnost je, že všechny baterky které jsi do pokusu nastartovat vložil jsou už v baterkovém nebi.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 941
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
něco žere baterku-nastavení multimetru
Zkoušel jsi startovat přes kabely z jiného auta? Tím bys mohl vyloučit tu baterku.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
něco žere baterku-nastavení multimetru
Zeb......jeden příklad za všechny v listopadu....baterka nabitá , ráno bez problému nastartuju, jedu kvůli technické známému na servis, ten to tak za hoďku prohlídl takže sedám chci odjet a start zas umíráček, mechoš vzal pomocnou baterku a chytlo to na cvrnk. Ráno to jdu zkusit a zas start na cvrnk. Odpoledne chci odjet a zas nic. Mě to připadá že ten starter po nastartování zůstane v nějaké pozici kdy má problém točit anebo v jiné pozici kdy zatočí.
Něco podobného co popisuje Jarda .JM
Něco podobného co popisuje Jarda .JM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
něco žere baterku-nastavení multimetru
Jo, tak na tohle existuje léčba. Jmenuje se to kladivo. Fakt kolikrát stačí lehce poklepat startér a jede se dál. Naposledy jsem tohle dělal někdy v roce 2010 na uplně nové fobii 2 rv 2005, najeto 5tkm. 
Ale tak snad poznáš, že se startér ani nehne, nebo aspoň nějak se snaží točit.

Ale tak snad poznáš, že se startér ani nehne, nebo aspoň nějak se snaží točit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
něco žere baterku-nastavení multimetru
urvanej: jj....znám, ale raději ho vyměním...má za sebou 330t km....myslím že má na to už nárok a je to nejpravděpodobnější závada...
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
něco žere baterku-nastavení multimetru
kdyžtak poklepávej jen násadou kladiva
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14300
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
něco žere baterku-nastavení multimetru
Násada je málo, chce to pořádný ťukec. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
něco žere baterku-nastavení multimetru
Takže to byl startér, dnes jsem ho vyměnil a na bnk několikrát za sebou:) ještě preventivně odpojit tu houkačku pod podběhem ....
-
Online
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
něco žere baterku-nastavení multimetru
klidový odběr - je to takhle ok? Nevím jak s desetinou čárkou jestli jsou tedy hodnoty dobré při tomhle nastavení multimetru. Skáče to z 0,09 do 0,20 a většinou je to kolem 0,13.
Když jsem zapnul autokameru (připojil usb) tak hodnoty zůstaly stejné což jsem myslel že se zvýší - kameru podezřívám že žere baterku i vypnutá. Edit : měřeno na zamknutém autě po 30ti minutách
Když jsem zapnul autokameru (připojil usb) tak hodnoty zůstaly stejné což jsem myslel že se zvýší - kameru podezřívám že žere baterku i vypnutá. Edit : měřeno na zamknutém autě po 30ti minutách
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
něco žere baterku-nastavení multimetru
V tomhle rozsahu to hrozně lže. Znamenalo by to 150mA, což je asitak 10x víc, než by mělo. Ale přepni rozsah na chvilku na 200mA a hlavně nic s autem nedělej, nebo si spálíš pojistku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
něco žere baterku-nastavení multimetru
Nemám mít red kabel na zdířce + 10A?
-
Online
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
něco žere baterku-nastavení multimetru
Vyřešeno - Blbne mi měřák, auto je v pořádku a baterku pravděpodobně žrala kamera která se neuspala takže ta lepší varianta.
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
něco žere baterku-nastavení multimetru
přesně jak jsem ti to psal. 

-
Online
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
něco žere baterku-nastavení multimetru
Jo, on mi v některém režimu měří dobře a v jiném háže kraviny. Já myslel že prostě funguje a nebo nefunguje .
No aspoň že tak.
Zase na to jak jsem s ním často jiskřil tak je fakt dobrej
. Vezmu fixu, trochu tam ty políčka proškrtám a ještě poslouží..
No aspoň že tak.
Zase na to jak jsem s ním často jiskřil tak je fakt dobrej

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
něco žere baterku-nastavení multimetru
Hele nejlíp měří, když máš rozsahy tesně nad hodnotou, kterou budeš měřit. Měřit 150mA na rozsahu 10A je nesmysl u každého měřáku. A taky ta zdířka...
toho jsem si nevšiml 
Elektronika bejvá stejná, jen se mění odpory, které to používá v daném rozsahu, takže bych ty rozsahy uplně neškrtal.


Elektronika bejvá stejná, jen se mění odpory, které to používá v daném rozsahu, takže bych ty rozsahy uplně neškrtal.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
něco žere baterku-nastavení multimetru
On mi to přeměřoval kámoš s profiměřákem a říkal že dvě větve mám ko, hážou kraviny ať je nepoužívám, zbytek měřil prakticky totožně.Ono to i s kabelem na zdířce 10A blblo. Hlavně že je auto ok. Kameru mohu pořešit později - možná bude stačit ji píchnout na jinou pojistku která ji nebude probouzet .
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé