něco žere baterku-nastavení multimetru
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
něco žere baterku-nastavení multimetru
Taky můžeš mít v hajzlu kontakty/kabely... prostě přechodový odpory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 522
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
něco žere baterku-nastavení multimetru
Chtělo by to přizvat někoho, kdo alespoň tuší co jsou to volty a ampéry a umí zacházet s voltmetrem a (nejlépe) klešťovým ampérmetrem.mirekcafa píše: ↑18 led 2021 13:50 Warcz.....můj problém je ten, že mi to občas a stále častěji na plně nabitou baterku starter neutáhne a po dvou až třech pokusech po pár vteřin startování je ta baterka vycuclá, (a někdy to naskočí na brnk) Vyzkoušené 3 baterky a je to stejné. Nevím jestli by to vycuclo baterku tímto způsobem i při špatném ukostření. Zatím auto stojí dělat to budu z jara. Myslím že je to starter......ale rád si nechám poradit.
Změřit hodnoty napětí na baterce a odebíraného proud při startování (jak už bylo zmíněno), při tom neúspěšném. A hned bude jasno.
Osobně si dovolím hádat, podle toho co popisuješ, je problém buď:
- ve startéru, který je KO, bere vysoký proud, ale netočí se. Někdy ano, někdy ne. To pak po několika pokusech může dost otřást i s funkční baterkou i když ji to nemůže vybít. To se nedá stihnout ani několika vteřinami zkratování.
- nebo někde v přívodu je velký přechodový odpor, nebo ve startéru uhlíky, komutátor, což neumožní startéru podat výkon. Připomíná to špatnou baterku, která nedává. Ovšem pak po několika startováních bude baterka stále v pohodě.
- pro úplnost ještě třetí možnost je, že všechny baterky které jsi do pokusu nastartovat vložil jsou už v baterkovém nebi.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvky: 892
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
něco žere baterku-nastavení multimetru
Zkoušel jsi startovat přes kabely z jiného auta? Tím bys mohl vyloučit tu baterku.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
něco žere baterku-nastavení multimetru
Zeb......jeden příklad za všechny v listopadu....baterka nabitá , ráno bez problému nastartuju, jedu kvůli technické známému na servis, ten to tak za hoďku prohlídl takže sedám chci odjet a start zas umíráček, mechoš vzal pomocnou baterku a chytlo to na cvrnk. Ráno to jdu zkusit a zas start na cvrnk. Odpoledne chci odjet a zas nic. Mě to připadá že ten starter po nastartování zůstane v nějaké pozici kdy má problém točit anebo v jiné pozici kdy zatočí.
Něco podobného co popisuje Jarda .JM
Něco podobného co popisuje Jarda .JM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
něco žere baterku-nastavení multimetru
Jo, tak na tohle existuje léčba. Jmenuje se to kladivo. Fakt kolikrát stačí lehce poklepat startér a jede se dál. Naposledy jsem tohle dělal někdy v roce 2010 na uplně nové fobii 2 rv 2005, najeto 5tkm. ![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
Ale tak snad poznáš, že se startér ani nehne, nebo aspoň nějak se snaží točit.
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
Ale tak snad poznáš, že se startér ani nehne, nebo aspoň nějak se snaží točit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
něco žere baterku-nastavení multimetru
urvanej: jj....znám, ale raději ho vyměním...má za sebou 330t km....myslím že má na to už nárok a je to nejpravděpodobnější závada...
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
něco žere baterku-nastavení multimetru
kdyžtak poklepávej jen násadou kladiva
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13194
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
něco žere baterku-nastavení multimetru
Násada je málo, chce to pořádný ťukec. ![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
něco žere baterku-nastavení multimetru
Takže to byl startér, dnes jsem ho vyměnil a na bnk několikrát za sebou:) ještě preventivně odpojit tu houkačku pod podběhem ....
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
něco žere baterku-nastavení multimetru
klidový odběr - je to takhle ok? Nevím jak s desetinou čárkou jestli jsou tedy hodnoty dobré při tomhle nastavení multimetru. Skáče to z 0,09 do 0,20 a většinou je to kolem 0,13.
Když jsem zapnul autokameru (připojil usb) tak hodnoty zůstaly stejné což jsem myslel že se zvýší - kameru podezřívám že žere baterku i vypnutá. Edit : měřeno na zamknutém autě po 30ti minutách
Když jsem zapnul autokameru (připojil usb) tak hodnoty zůstaly stejné což jsem myslel že se zvýší - kameru podezřívám že žere baterku i vypnutá. Edit : měřeno na zamknutém autě po 30ti minutách
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
něco žere baterku-nastavení multimetru
V tomhle rozsahu to hrozně lže. Znamenalo by to 150mA, což je asitak 10x víc, než by mělo. Ale přepni rozsah na chvilku na 200mA a hlavně nic s autem nedělej, nebo si spálíš pojistku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
něco žere baterku-nastavení multimetru
Nemám mít red kabel na zdířce + 10A?
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
něco žere baterku-nastavení multimetru
Vyřešeno - Blbne mi měřák, auto je v pořádku a baterku pravděpodobně žrala kamera která se neuspala takže ta lepší varianta.
-
Online
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
něco žere baterku-nastavení multimetru
přesně jak jsem ti to psal. ![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
něco žere baterku-nastavení multimetru
Jo, on mi v některém režimu měří dobře a v jiném háže kraviny. Já myslel že prostě funguje a nebo nefunguje .
No aspoň že tak.
Zase na to jak jsem s ním často jiskřil tak je fakt dobrej
. Vezmu fixu, trochu tam ty políčka proškrtám a ještě poslouží..
No aspoň že tak.
Zase na to jak jsem s ním často jiskřil tak je fakt dobrej
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
něco žere baterku-nastavení multimetru
Hele nejlíp měří, když máš rozsahy tesně nad hodnotou, kterou budeš měřit. Měřit 150mA na rozsahu 10A je nesmysl u každého měřáku. A taky ta zdířka...
toho jsem si nevšiml ![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
Elektronika bejvá stejná, jen se mění odpory, které to používá v daném rozsahu, takže bych ty rozsahy uplně neškrtal.
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
Elektronika bejvá stejná, jen se mění odpory, které to používá v daném rozsahu, takže bych ty rozsahy uplně neškrtal.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
něco žere baterku-nastavení multimetru
On mi to přeměřoval kámoš s profiměřákem a říkal že dvě větve mám ko, hážou kraviny ať je nepoužívám, zbytek měřil prakticky totožně.Ono to i s kabelem na zdířce 10A blblo. Hlavně že je auto ok. Kameru mohu pořešit později - možná bude stačit ji píchnout na jinou pojistku která ji nebude probouzet .
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé