Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Kluci dotaz: potřebuju vyměnit omezovač dveří. Koukal jsem na návod, vše jasné, kromě jedné věci: na sundání obložení je tam zobrazena taková špachtle. To je něco speciálního nebo si to můžu vyrobit z kousku tvrdýho plastu? Děkuji
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14298
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Můžeš použít cokoli čím nepoškodíš obložení. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 653
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ideálně cokoliv plastovýho. Ale jde to vytahnout i rukou.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
@raolsa, @Giew: díky moc kluci, vše jasné!



-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8191
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mě se ideálně osvědčil "nůž" z dětské kuchyňky...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Díky, to je dobrý nápad
Díl dorazil, je z roku 2007, ještě o 3 roky starší jak moje auto, tak snad to nějakou dobu bude držet
Dneska to dělat nebudu, potřebuju odjet z chaty dříve, kdybych se s tím nějak zadrbal.
Jestli jste to už někdo dělali: stačí tedy sundat jen ten tapec, nebo musím odpojovat i kliku a ten tlačítkový panel? Měl jsem představu, že bych povolil ten tapec, nějak ho podložil nebo někdo by ho někdo držel a vyndal reprák + vyměnil ten omezovač a pak to nasadil.
Dělal jsem to kdysi na OI, jakž takž představu mám, ale vím, že kolem kliky apod. tam bylo milion šroubů, tak kdyby to šlo jednodušeji, bylo by to fajn.


Jestli jste to už někdo dělali: stačí tedy sundat jen ten tapec, nebo musím odpojovat i kliku a ten tlačítkový panel? Měl jsem představu, že bych povolil ten tapec, nějak ho podložil nebo někdo by ho někdo držel a vyndal reprák + vyměnil ten omezovač a pak to nasadil.
Dělal jsem to kdysi na OI, jakž takž představu mám, ale vím, že kolem kliky apod. tam bylo milion šroubů, tak kdyby to šlo jednodušeji, bylo by to fajn.
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
-
Offline
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
V mezičase jsem to nevydržel a vyměnil
Šlo to dobře, protože ve VIDA bylo vidět, kde jsou jaké úchyty, tak jsem to sundal rukou. Odpojil konektory a nechal jen lano na kliku a položil výplň vedle a hotovo. Sorry za hloupé dotazy, někdy je lepší se zeptat, než být překvapen
@ren: díky za odkaz, to nemá chybu a za ty peníze není co řešit, hned večer objednám pro příště
Díky všem a pěknou Ne!


@ren: díky za odkaz, to nemá chybu a za ty peníze není co řešit, hned večer objednám pro příště

Díky všem a pěknou Ne!

-
Offline
- Příspěvky: 5836
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Doporucuji origo Volvo, 10ks za cca 250Kč. Ta čina mi šla rychle do kopru. Číslo ale musim nekde najit.
-
Offline
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
EDIT:
Já to hledal ve VIDA, ale právě nenašel ...
PS: musím pochválit AV Díly. Rychlá komunikace a dodání dílu. I když jsem v příspěvku nahoře poukazoval, že uvedený díl je starší než moje auto, tak po tom, co jsem si to pořádně prohlédl, tak ten díl určitě v podstatně lepším stavu než díly na mém autě
Já to hledal ve VIDA, ale právě nenašel ...

PS: musím pochválit AV Díly. Rychlá komunikace a dodání dílu. I když jsem v příspěvku nahoře poukazoval, že uvedený díl je starší než moje auto, tak po tom, co jsem si to pořádně prohlédl, tak ten díl určitě v podstatně lepším stavu než díly na mém autě

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14298
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Je lepší platit v zahraničí Revolut kartou a mít tam peníze v Kč, nebo si to převést na Eura?
Kurz teď dost lítá.
Kurz teď dost lítá.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
vždy platím českou kartou v místní měně a přijde mi to nejrozumnější a bez starostí, jestli jde nějak pár korun ušetřit, tak mi to za to asi nestojí, abych toto zjišťoval
hlavně teda nedávat platbu v korunách, vždy v měně dané země
hlavně teda nedávat platbu v korunách, vždy v měně dané země
-
Offline
- Příspěvky: 653
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jak říká Tod, ve výsledku to bude pár korun. Ale pokud to chceš řešit, nastav si limitní příkaz na nákup té měny (např. eura) podle grafu na nějakou "výhodnou" cenu, která je reálná, že se vyplní než pojedeš.
Každopádně pozor - budeš-li platit o víkendu, je lepší mít dopředu vyměněno, protože tam je jinak minimálně 0.5% poplatek a kurz je horší než ve všední dny.
Každopádně pozor - budeš-li platit o víkendu, je lepší mít dopředu vyměněno, protože tam je jinak minimálně 0.5% poplatek a kurz je horší než ve všední dny.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 5836
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ja teď platil kartou ve Vidni a v přepoctu to bylo 25,2Kč za 1€
Jo a bylo to v sobotu.
Jo a bylo to v sobotu.
-
Offline
- Příspěvky: 1828
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Revolut jako takový neznám, ale méně výhodný kurz českých bank na celé / větší dovolené je znát. Sám používám Equabank s tím, že si můžete založit účet i v EUR / USD. Pak když někde v zahraničí platíte kartou, automaticky to nejprve chce strhnout peníze z primární měny té země a pokud nejsou peníze, vezme to z CZK konta přes kurz EquaBank. Výměna peněz se udělá přes online směnárnu, která má znatelně lepší kurz než banka samotná *).
V případě Chorvatska, Maďarska a dalších to bere z EUR účtu také, ale kurz místní měna - EURo je dán kurzem MasterCard a s tím nic neuděláte. V tomhle ten Revolut může být lepší.
*) už jsem to dlouho nedělal, nikde jsme teď nebyli
V případě Chorvatska, Maďarska a dalších to bere z EUR účtu také, ale kurz místní měna - EURo je dán kurzem MasterCard a s tím nic neuděláte. V tomhle ten Revolut může být lepší.
*) už jsem to dlouho nedělal, nikde jsme teď nebyli

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak třeba mBank má tak otřesný kurzy, že si s úsměvem na líci dojedu vyměnit EURa na dovolenou do směnárny a budu na dovolený platit hotově 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1274
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ja kartu zase pouzivam jako posledni moznost. Vymenim vzdy u bratrance co pracuje v nemecku a mam klid. Co zbude hodim do sejfu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14298
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Aktuální kurz Revolut je 24,54.Jakub Svoboda píše:Ja teď platil kartou ve Vidni a v přepoctu to bylo 25,2Kč za 1€
Jo a bylo to v sobotu.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 653
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
To, že to vyjde jinak o pár korun bylo myšleno jako rozdíl mezi výměnou eur na Revolutu předem vs. placení Revolut kartou a konverze při každé částce zvlášť.Tomas78 píše: 19 črc 2022 16:47 Revolut jako takový neznám, ale méně výhodný kurz českých bank na celé / větší dovolené je znát. Sám používám Equabank s tím, že si můžete založit účet i v EUR / USD. Pak když někde v zahraničí platíte kartou, automaticky to nejprve chce strhnout peníze z primární měny té země a pokud nejsou peníze, vezme to z CZK konta přes kurz EquaBank. Výměna peněz se udělá přes online směnárnu, která má znatelně lepší kurz než banka samotná *).
V případě Chorvatska, Maďarska a dalších to bere z EUR účtu také, ale kurz místní měna - EURo je dán kurzem MasterCard a s tím nic neuděláte. V tomhle ten Revolut může být lepší.
*) už jsem to dlouho nedělal, nikde jsme teď nebyli![]()
S normálními bankami to ani srovnávat nejde, škubou Tě korunu na každým euru.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4946
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ranný P2 má D5 a 2,4T stejný/záměnný alternátor? Děkuji
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4946
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Otázka, na kterou neznám odpověď
revolut je super a nedam na něj dopustit, ale neposílal bych na něj velký částky, přece jenom to není krytý. Revolutku mám dva roky a ještě mě nenabídla přechod na revolut bank, což mi trochui štve. Další možnost kteoru jsem využíval byla RB směnárna když mám účet na u RB, tak mi na debetce za 30 kč měsíčně nabízí kurz revolutu hodně blízkej, tahle služba se dá libovolně aktivovat a deaktivovat
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 653
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
... Ti to nenabízí přechod na revolut bank? Mně to nabízeli asi půl roku a od července mně ten přechod vynutili... Není to divný?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4946
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Otázka, na kterou neznám odpověď
nikde to nevidím
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 653
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mně to chodilo furt do mailu.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 6200
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tož borci zkuste naleštit své koule, ty křišťálové.
Volvo V70XC B5234T3, dal jsem nové cívky, auto jede naprosto v pohodě, ALE! Ve vidě ECM-3300 Ignition coil cylinder 1, signal. Signal missing. Intermittent fault. A to u každého válce. Cívky jsou nový, nějaký DENCKERMANN E100028, podle VIN sedí. Svíčky cajk. Když tam dám starý cívky, tak komunikace běží, ale jsou tam missfire. Páč jsou popraskané.
Dneska jsem to všechno prošel a zkontroloval. Kostřící šroubky jsou dotažené, kabely neporušené, nikde žádná viditelná chyba...
Proklikaval jsem VIDU a tam píšou o vyndaní a zandaní ECM, což mi přijde zvláštní, ale nemělo by se jednat teda o nějakej, jakože "restart".
Napadá někoho kde by mohla být chyba? Auto jede na klid, ale prostě mě to sere.
Díky
Volvo V70XC B5234T3, dal jsem nové cívky, auto jede naprosto v pohodě, ALE! Ve vidě ECM-3300 Ignition coil cylinder 1, signal. Signal missing. Intermittent fault. A to u každého válce. Cívky jsou nový, nějaký DENCKERMANN E100028, podle VIN sedí. Svíčky cajk. Když tam dám starý cívky, tak komunikace běží, ale jsou tam missfire. Páč jsou popraskané.
Dneska jsem to všechno prošel a zkontroloval. Kostřící šroubky jsou dotažené, kabely neporušené, nikde žádná viditelná chyba...
Proklikaval jsem VIDU a tam píšou o vyndaní a zandaní ECM, což mi přijde zvláštní, ale nemělo by se jednat teda o nějakej, jakože "restart".
Napadá někoho kde by mohla být chyba? Auto jede na klid, ale prostě mě to sere.
Díky
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: yebat