jenze tobe to dela spis opak, podle toho co pisesdavid.xjr píše: ↑02 čer 2022 22:05Baterku jsem kupoval novou. Je na ní ještě záruka. Cca 6 měsíců zpět. Ale víte co mě napadlo? Jak říkám nejsem mechanik.....ale.... Když mě tenkrát odešel ten alternátor (original z mého volva). Tak se tam dal alternátor z toho motoru,který se dal jako nový do auta. Ale nezjišťovalo se potřebné napětí na dobíjení. atd. Prostě se to jen vyměnilo a auto jezdilo pouze týden pak to začlo dělat. Co kdyby to bylo nesprávným alternátorem,který dává špatné dobíjecí napětí?Warcz píše: ↑02 čer 2022 19:42
Posunující se čas na přístrojovce ukazuje na závadu budíku, ale že by to zkratovalo komunikaci těžko říct. Moje teorie je, že ten problém bude při nízkém napětí ( nefunjícím motoru ). Dala by se potvrdit, kdyby se auto připojilo na druhé nastartované auto, aby po vypnutí motoru nekleslo napětí v autě. Nicméně i kdyby se to potvrdilo pořád to bude potvrzovat to co si myslíme. Někde bude studeňák.
EDIT stejně nechápu co znamená tohle na LCD:
image.png
Dokud to jde jen na baterii tak to zlobi a kdyz zacne altik davat stavu tak to maka
Ja bych mrknul na svorky na baterii, na privod "+" baterie v motorovem prostoru, ukostreni baterie, ukostreni motoru...pak bych odpojil tu palubku jak pise raolsa a pak bych to vzdal zacal shanet autoelektrikare s osciloskopem, protoze on tam uvidi i rychly zakmity, ktery ti multimetr neukaze
koukam ze ses z Liberce, pokud chces, mel sem tam kontakt na cloveka, kterej dokazal memu otci rozchodit nestartujici common rail s elektrickou zavadou, tebou nabizenych 1000kc na to ale stacit asi nebude