1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 695
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od powl »

david.xjr píše: 02 čer 2022 22:05
Warcz píše: 02 čer 2022 19:42

Posunující se čas na přístrojovce ukazuje na závadu budíku, ale že by to zkratovalo komunikaci těžko říct. Moje teorie je, že ten problém bude při nízkém napětí ( nefunjícím motoru ). Dala by se potvrdit, kdyby se auto připojilo na druhé nastartované auto, aby po vypnutí motoru nekleslo napětí v autě. Nicméně i kdyby se to potvrdilo pořád to bude potvrzovat to co si myslíme. Někde bude studeňák.

EDIT stejně nechápu co znamená tohle na LCD:
image.png
Baterku jsem kupoval novou. Je na ní ještě záruka. Cca 6 měsíců zpět. Ale víte co mě napadlo? Jak říkám nejsem mechanik.....ale.... Když mě tenkrát odešel ten alternátor (original z mého volva). Tak se tam dal alternátor z toho motoru,který se dal jako nový do auta. Ale nezjišťovalo se potřebné napětí na dobíjení. atd. Prostě se to jen vyměnilo a auto jezdilo pouze týden pak to začlo dělat. Co kdyby to bylo nesprávným alternátorem,který dává špatné dobíjecí napětí?
jenze tobe to dela spis opak, podle toho co pises

Dokud to jde jen na baterii tak to zlobi a kdyz zacne altik davat stavu tak to maka

Ja bych mrknul na svorky na baterii, na privod "+" baterie v motorovem prostoru, ukostreni baterie, ukostreni motoru...pak bych odpojil tu palubku jak pise raolsa a pak bych to vzdal zacal shanet autoelektrikare s osciloskopem, protoze on tam uvidi i rychly zakmity, ktery ti multimetr neukaze

koukam ze ses z Liberce, pokud chces, mel sem tam kontakt na cloveka, kterej dokazal memu otci rozchodit nestartujici common rail s elektrickou zavadou, tebou nabizenych 1000kc na to ale stacit asi nebude
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »

Warcz píše: 02 čer 2022 22:14 Moje věštecká koule by spíše přikláněla nejdříve na ty budíky. Říkám si, že kdyby ty budíky na CANu dělaly bordel s otáčkoměrem, tak by to mohlo ovlivňovat i auto. Teoreticky po nastartování se zvedne napětí a začne to fungovat relativně v pořádku a smazáním chyb začne řídící jednotka motoru normálně fungovat. Asi první věc bych opravdu zkusil vyhodit budíky jestli náhodou auto nezačne bez budíku normálně fungovat.

Alternátor buď nabíjí nebo ne. Předpokládám, že mechoš se podíval na napětí v síti při startu a při provozu, ale obecně by to prostě odrovnalo baterku, ale nedělalo takový binec. Tohle bude něco na sběrnici, nebo jednotkách.
Jak říkám. Nejsem mechoš. Jen si říkám jestli to nemá souvislost s tím alternátorem. Každopádně mluvil jsem s mechošem a zítra zkusíme i vaší variantu. Ale pokud si pamatuji dobře tak budíky tenkrát ještě takhle neblbi. No uvidíme. Každopádně dám vědět kde byla pravda. Natočím video jako důkaz a pak budu chtít číslo účtu nebo se bude pátrat dál.

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »

powl píše: 02 čer 2022 22:23
david.xjr píše: 02 čer 2022 22:05
Baterku jsem kupoval novou. Je na ní ještě záruka. Cca 6 měsíců zpět. Ale víte co mě napadlo? Jak říkám nejsem mechanik.....ale.... Když mě tenkrát odešel ten alternátor (original z mého volva). Tak se tam dal alternátor z toho motoru,který se dal jako nový do auta. Ale nezjišťovalo se potřebné napětí na dobíjení. atd. Prostě se to jen vyměnilo a auto jezdilo pouze týden pak to začlo dělat. Co kdyby to bylo nesprávným alternátorem,který dává špatné dobíjecí napětí?
jenze tobe to dela spis opak, podle toho co pises

Dokud to jde jen na baterii tak to zlobi a kdyz zacne altik davat stavu tak to maka

Ja bych mrknul na svorky na baterii, na privod "+" baterie v motorovem prostoru, ukostreni baterie, ukostreni motoru...pak bych odpojil tu palubku jak pise raolsa a pak bych to vzdal zacal shanet autoelektrikare s osciloskopem, protoze on tam uvidi i rychly zakmity, ktery ti multimetr neukaze

koukam ze ses z Liberce, pokud chces, mel sem tam kontakt na cloveka, kterej dokazal memu otci rozchodit nestartujici common rail s elektrickou zavadou, tebou nabizenych 1000kc na to ale stacit asi nebude
No to právě nevím. Při nastartování motor běží,ale vůbec nereaguje na plynový pedál. Když jsem to měl na vidě a byla tam ta chyba a klíček v poloze dvě,ale vypnutý motor. Tak se zkoušel plynový pedál a ten krásně vykreslil křivku. To samé s chybou po nastartování,ale otáčkoměr nevyletěl. Pak se smazala chyba a pedál plynu opět vykreslil křivku a otáčkoměr vyletěl. Takže tedy: pedál plynu vždy vykreslil křivku,že funguje ať s chybou před startem nebo po startu nebo po vymazání chyby. Už jsem volal mechošovi a zítra na to mrkneme včetně budíků. Jen ještě jedna věc,kterou jsem zapoměl zmínit. Při vymazání chyby (cca 0,5s) "zahoupe" běh motoru jako kdyby chtěl chcípnout. Tak si říkám to napětí třeba......

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5277
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od Warcz »

nene to dělá normálně, když mažu chyby zahoupou otáčky. Vem že tomu smažeš mapy a další věci. Když to budete točit tak ideálně i natáčet VIDU.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »

Warcz píše: 02 čer 2022 22:14 Moje věštecká koule by spíše přikláněla nejdříve na ty budíky. Říkám si, že kdyby ty budíky na CANu dělaly bordel s otáčkoměrem, tak by to mohlo ovlivňovat i auto. Teoreticky po nastartování se zvedne napětí a začne to fungovat relativně v pořádku a smazáním chyb začne řídící jednotka motoru normálně fungovat. Asi první věc bych opravdu zkusil vyhodit budíky jestli náhodou auto nezačne bez budíku normálně fungovat.

Alternátor buď nabíjí nebo ne. Předpokládám, že mechoš se podíval na napětí v síti při startu a při provozu, ale obecně by to prostě odrovnalo baterku, ale nedělalo takový binec. Tohle bude něco na sběrnici, nebo jednotkách.
Nemám vidu. Aby se rozumělo. Mechanik to je jeden týpek (druhý mechanik)co byl u toho když se měnil motor (v servisu) Tak se do toho zakousnul,že na to musí přijít a dělá mi to v podstatě zadarmo. Vidu nemá. Má jí v liberci Viktor Šeda a nebo autorizák. Takže video bude bez vidy. Každopádně těch lidí,kteří nad tím bádali je asi 5 a všichni chtějí vědět čím to bylo. Měl jsem to i u jednoho v polsku a ten fakt zlaté ruce ( měnil kabelový svazek). A nepřišel na to. Osobně si myslím,že když to dělá týden po výměně alternátoru. Tak se přikláním k altíku. Hlavně proto,že se nezjištovali jaké hodnoty to dává. Mám nové volvo a tam alternátor dělal taky brikule. Když jsem zajel do cvikova k formánkovi tak mi ani nevěřil,že to alternátor fakt dělal. Každopádně zítra půjdeme po alternátoru (zjistíme hodnoty) Kostra a ty budíky. A uvidíme. Pak zavolá někomu kdo dělá elektriku do aut a má ten osciloskop.
Naposledy upravil(a) david.xjr dne 03 čer 2022 05:20, celkem upraveno 1 x.

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »

powl píše: 02 čer 2022 22:23
david.xjr píše: 02 čer 2022 22:05
Baterku jsem kupoval novou. Je na ní ještě záruka. Cca 6 měsíců zpět. Ale víte co mě napadlo? Jak říkám nejsem mechanik.....ale.... Když mě tenkrát odešel ten alternátor (original z mého volva). Tak se tam dal alternátor z toho motoru,který se dal jako nový do auta. Ale nezjišťovalo se potřebné napětí na dobíjení. atd. Prostě se to jen vyměnilo a auto jezdilo pouze týden pak to začlo dělat. Co kdyby to bylo nesprávným alternátorem,který dává špatné dobíjecí napětí?
jenze tobe to dela spis opak, podle toho co pises

Dokud to jde jen na baterii tak to zlobi a kdyz zacne altik davat stavu tak to maka

Ja bych mrknul na svorky na baterii, na privod "+" baterie v motorovem prostoru, ukostreni baterie, ukostreni motoru...pak bych odpojil tu palubku jak pise raolsa a pak bych to vzdal zacal shanet autoelektrikare s osciloskopem, protoze on tam uvidi i rychly zakmity, ktery ti multimetr neukaze

koukam ze ses z Liberce, pokud chces, mel sem tam kontakt na cloveka, kterej dokazal memu otci rozchodit nestartujici common rail s elektrickou zavadou, tebou nabizenych 1000kc na to ale stacit asi nebude
Jestli myslíte Viktora Šedu tak u toho jsem to měl a tam mi bylo řečeno na řídící jednotku motoru. To se vyměnilo a nic.

C 3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 437
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: A(r)s(ch)
Vůz: V70 II

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od C 3 »

Nejdrive bych otevrel kapotu a podival se na takovou jednu cervenou pojistku klimy (10A). Ta bude prepalena, tak ji vymen... nastartuj a pokud se předali znovu, mas KO klimu (odpoj iniciacni kablik od klimy, vymen pojistku ... )

:-D

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2223
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od Zajsoft »

To co pise C3, mi je nejake povedome, mam pocit, ze se to tu resilo nekdy v poslednim roce...
Jeste bych preventivne overil v momente, kdy se dany problem projevi, kouknout fyzicky na klapku, zda neni kousla/pridrena.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2434
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od Chase »

Tak, tak, pedál plynu je na stejné pojistce jak klimakompresor. Navíc už jsem potkal pár aut, kde klimakompresor docela slušně vyzhavil svorky pod tou pojistkou, takže dokud se to pořádně všechno neporovnalo, plyn fungoval jen když zrovna vítr foukal od severu a měsíc byl v úplňku.

Mám pocit, že tu nezazněla konkrétní chyba toho pedálu (ono jich totiž může být minimálně 5 různých).
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »

C 3 píše: 03 čer 2022 05:37 Nejdrive bych otevrel kapotu a podival se na takovou jednu cervenou pojistku klimy (10A). Ta bude prepalena, tak ji vymen... nastartuj a pokud se předali znovu, mas KO klimu (odpoj iniciacni kablik od klimy, vymen pojistku ... )

:-D
No nevěřil jsem vlastním očím co by měla klimoška společného s plynovým pedálem. Hlavně proto,že kdyby byla pojistka v hajzlu tak by asi plynový pedál nešel ani po smazání chyby :D Klimoška i když nepoužívám tak vím,že funguje. Na tu pojistku jsaem kouknul hned ráno a ta byla taky v pořádku. Ještě pro jistotu jsem kouknul na všechny pojistky červeného tipu 10 ampérů. Tak a teď jsem vám uvařil hlavu co? :lol: Tak na co bych měl kouknout dál? Mechoš právě předělává kostru. A uvidíme. Ještě zkusíme i ty budíky,ale tam se prý musí proklemovat nějaké dráty aby to nehodilo pak chybu při znovuzapojení

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál! VYŘEŠENO!!!!!!!!!!!

Příspěvek od david.xjr »

Tak pánové už se konečně na to přišlo!!!!!!! Byl špatný snímač spojkového pedálu!!!!!! Tento snímač prý zamezuje spálení spojky když vám zůstane viset spojkový pedál! Tak omezí výkon respektive nefunguje vám plynový pedál aby se nezničila spojka v motoru! Tak mi to bylo teď vysvětleno. 2,5roku stálo to skoro 40tisíc a pak je to píčovina za 2,50 kč GRRRRRRRR masakr!!!!Skáču tady radostí a jdu se ožrat.......sorry,ale musím. Mimochodem na vidě to bylo cca 10x a jednou z toho pořádně a tuhle chybu to neukazovalo ani jednou!!!!!!!!

Zajsoft
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2223
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od Zajsoft »

Gratulace!, on je tam i kvuli tempomatu.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13194
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od raolsa »

A jak konkrétně je špatný? Protože když se nepohybuje v rozsahu, který je definován v programu, tak to hodí jeho chybu. S tím už jsem se setkal vícekrát, ale že by to odstavilo plynový pedál, tak s tím jsem se ještě nesetkal.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »

Zajsoft píše: 04 čer 2022 18:49 Gratulace!, on je tam i kvuli tempomatu.
Díky moc....2,5 roku......Měněny všechny kabely v motoru. Klapka,Pedál plynu. Řídící jednotka. Baterka. .....Mechoš dělal tu kostru na vaši radu a nic. Pak si vzpoměl,že u audiny tenhle snímač dělal stejný brikule s plynovým pedálem. Tak mrknul jestli to tam taky není. Odpojil to a jede to jako prase....JAKO KURVA VELKÝ PRASE...... Dám video. Teď to má mechoš na technickou.

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »

raolsa píše: 04 čer 2022 19:07 A jak konkrétně je špatný? Protože když se nepohybuje v rozsahu, který je definován v programu, tak to hodí jeho chybu. S tím už jsem se setkal vícekrát, ale že by to odstavilo plynový pedál, tak s tím jsem se ještě nesetkal.
Nevím. Vypadalo to na bordel na kontaktech té sběrnice. Momentálně teď to tam není. Projde to technickou a půjde to zpět.

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5277
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od Warcz »

Mazec. Gratulace, ať to lita.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Dural8
Offline
Příspěvky: 1283
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od Dural8 »

Vaha vzduchu. A nejde tam dat kdejaka z kelly - proste nefunguje. A az se tam da ta spravna, tak je treba vymazat adaptace, jinak Te to svede na zcesti, pac ihned po zalozeni te nove vahy to pojede jeste na stare adaptace a chvili se to bude srat - mysleno tarokovat, nereagovat na plyn a tak. Anebo kdyz to zvladnes, auto pojede kilometr od kilometru lepe a lepe a nebudes muset ani adaptace mazat.
Presne takhle me kdysi dobehla S60 2.4T, vymena plynoveho pedalu probehla taktez.
Poradil bych pujcit si vahu z jezdiveho auta ci koupit origo a najet aspon 20km. Z kelly jsem mel pujcene 3 (i rozdilne vyrobce) a ani jedna nefungovala idealne (vse druhovyroba).
_________________
V60 D4

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »

Obrázek Dural8 Už je vyřešeno!!!!! Popsáno o něco výš. A váha vzduchu určitě ne,protože tam je docela nova. Cca 4 roky a stála mě 4500,- :lol: Byl to snímač na spojkovým pedálu


david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »

Warcz píše: 04 čer 2022 20:25 Mazec. Gratulace, ať to lita.
https://ulozto.cz/tamhle/XYPh19R3AHNA/name/Nahrano-4-6-2022-v-22-01-56?view=gallery&sort=exif_date&lightbox=3ZU3VQ8AN603#!ZJMxMGR1MTHkLzMzZzL3MQD5AwyzDH5VDKOFMa5fHHAJAJV3 Tohle to. Jeden chlup a vypne ti celé auto na dva a půl roku

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »


raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13194
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od raolsa »

Jop, tohle jsem už viděl, ale auto i tak pořád fungovalo.
Proto bych rád viděl v diag co to přesně způsobovalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

david.xjr
Offline
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo xc70

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od david.xjr »

raolsa píše: 04 čer 2022 19:07 A jak konkrétně je špatný? Protože když se nepohybuje v rozsahu, který je definován v programu, tak to hodí jeho chybu. S tím už jsem se setkal vícekrát, ale že by to odstavilo plynový pedál, tak s tím jsem se ještě nesetkal.
Hele diagnostika psala (anglicky chyba plynového pedálu) Vždycky tohle tam bylo pak se občas ukázala chyba klapky a nějaký další blbosti.Ale to už nebylo nic společné s tímto. O spojce vůbec nic ani náznak! Jak koukám tak už si mě radil když jsem tento problém tady jednou psal :D https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=77647
Nevím přesně tedy doslova jak to tam bylo napsané,ale myslím,že: accelerátor pedal analog sensor. Tohle pořád tohle. Pak občas tu klapku a nějaký věci kolem. Ale bylo to přesně co jsem psal včera. Jak se to vyndalo auto jede jako stádo sviní. Nastartuješ a prostě plynový pedál je opravdu véééééélmi citlivý.... Hlavně když to je načipovaný od BSR :D Jsem rád,že tu prezentuju vyřešení,protože by někdo mohl mít stejný problém a bude natom trávit taky hodně času. Mě to trvalo 2,5roku!!!! Stalo se to týden potom co auto prošlo technickou a teď je to 5,5 měsíce po technické. Koupil jsem mezitím novější 3,2 2008. Takže tohle staré už jsem řešil jen tak. Ale je tam strašně narváno. Skoro 200tisíc. Tak mi bylo líto to prodat jako celek na náhradní díly.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 2181
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od jirka87 »

Po bitve kazdy general,takze se mi to blbe pise a tobe se to bude blbe cist, ale myslim si,ze kdybys s tim jel uz pred temi 2.5lety do autorizaku, tak sis usetril cas,nervy a hodne penez i presto,ze i tam by padlo asi neco navic.

Co uz ted...uzivej auto :good:

Dural8
Offline
Příspěvky: 1283
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

1000 korun odměna za zjištění problému-Auto nereaguje na plynový pedál!

Příspěvek od Dural8 »

Pardon, četl jsem na začátku a pak Raolsu že jak konkrétně je špatný...tak jsem myslel, že problém přetrvává. Nuž tak heuréka :)
_________________
V60 D4

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé