posledních pár dní mi Dongle hlásil nějak často regeneraci dpf a dnes jsem se podíval do grafu na D5T5 a přijde mi to jako dost velký skok oproti klasickému plnění/vypalování. Netušíte prosím o co jde (smrt dpf či?).
děkuju a pozdravy do víkendu
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Toto mohu potvrdit. Týká se to hlavně VEA motorů, kdy po poslední aktualizaci SW ECM ve Volvu to pálí skoro kdykoliv.
Vie sa, ktorý spôsob je lepší? Či už pri 8 g alebo 2Xg? Asi je lepšie častejšie, aspoň sa pri poruche nezabetónuje hneď filter.Jakub Svoboda píše: Týká se to hlavně VEA motorů, kdy po poslední aktualizaci SW ECM ve Volvu to pálí skoro kdykoliv.
Takže když ti to vypaluje častěji v tom 4valci VEA jak píšeš , i ta spotřeba se zárověn zvyšuje častěji s tím pálením ?Jakub Svoboda píše: ↑24 dub 2022 21:02 To mě u XC70 taky palí mezi 26-28g jenze tam je 5ti valec. Kdezto co jsem psal vyse se vztahuje ke 4valci VEA. Do doby nez probehla aktualizace SW, tak to tak palilo az okolo 26-28g. Nyni po aktualizaci jsem se za pul roku nedostal nad 8g. A dle foto vyse je uplne fuk, zda se jede 20km nebo 170km
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé