Protože proto...
Já dal minule taky novou trysku a hulil. Po měsíci možná dvou přestal fungovat, tak jsem ho jen vyčistil a jede bez kouře už tři měsíce.
Co otáčky ventilátoru? Zkusil bych vyčistit uhliky...
_________________ D5T5 ST2, egr off + dongle VIN YV1TS796961433633
Čau, nám se malá (2,5) teď taky v noci budí se šíleným až histerickým řevem. Neotevře oči, přitulí se párkrát pofňukne a spí dál. Nic nám taky neřekne, ale vyvozujeme nějaký špatný sen. Kolikrát jsem třeba do půlnoci vzhůru (mobil ) a je to u ní z ničeho nic, takže přilehnutí končetiny jsem vyloučil. A je to vždy 1x za noc většinou po 2 - 3 hodinách spánku.
python.p píše: ↑07 dub 2022 23:10
Tak otevřu tu otázku. Otázku co mě trošku trápí.
..............
Mladšímu je teď skoro 5. Ve věku, co popisujete se tohle dělo často. U nás to byly asi špatné sny. Taktéž stačilo pohladit a klid, ale bylo to třeba 5x za noc. Začal jsem mladšímu cenzurovat pohádky a časem to odeznělo. Děti se někdy něčeho bojí, co nám dospělým vůbec nepřijde strašidelné (starší se bál hodně raka v Křemílkovi - prkotina, ten díl jsem musel přeskakovat)
raolsa píše: ↑09 dub 2022 23:17
Proč vyčištěný naftový bufík u P2 s novou tryskou pořád kouří?
Teda jenom chvíli po startu, pak už ne.
ještě mám teorii, že se tryska při nasouvání horního víka/krytu bufíka nějak pohne a pak dává naftu nějak blbě...
když mi s novou tryskou taky při startech kouřil a pak přestal fungovat, tak po rozebrání byly saze v místě jakoby naproti trysky...
tohle je vyřešeno dost nešťastně
_________________ D5T5 ST2, egr off + dongle VIN YV1TS796961433633
Tryska to jenom pouští do té mističky, kde se to má pomoci rotace rozprostřít a následně s těma packama venku smíchat se vzduchem. Až ta směs má hořet. Alespoň tak by to mělo fungovat. Otázka zní, proč se tvoří saze i na té misce. Možná se tam dělají, když bufík dohořívá a plamen se dostane výše, nevím.
Každopádně, když jsem zkoušel bufík s vadnou tryskou, ze které cákala nafta okolo víčka, bez horního víka, tak plamen šlehal až nahoru.
S novou tryskou už ne.
_________________ Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Také se připojím s jedním dotazem, na který jsme nenašli uspokojivou odpověď.
Kamarád vozí na srazy svojí Buggy takto za Busem. V Busu jede s rodinou, v Buggy závodí ve sprintech. Podval nemá, ale používá toto spojovací zařízení, které dostal při koupi Buggy v Belgii. Je na něm vyražená homologace E a nějaké dlouhé číslo. Na náhledu ještě není zapojená elektrika, ale tu k tomu má také, takže na Buggy svítí světla, brzdovky i blinkry. Buggy má rz, platné doklady a samozřejmě i povinné ručení. Zamykání volantu u Buggy není. Nikdy ho Policie za to neprudila, ale otázka je, jestli to je dle naší legislativy v pořádku nebo není.
Díky!
Buggy.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Bohužel si myslím, že konkrétně v ČR to není možné. Jediná legální možnost je konstrukce pod přední kola (jsou pak ve vzduchu a tažené auto jede jen po zadních. Pak je, ale potřeba splnit podmínku maximální hmotnosti pro nebržděný přívěs.
Strojnický papíry jsem dělal loni, začali to chtít v práci i po konstruktérech. Já to dělal v Příbrami a praktické přímo u nás na testovacím polygonu, je to pohodička.
Nic méně pokud se tím nebudeš živit, a nehodláš omylem zbořit sousedovi chalupu, překopnout vedení nebo si pod bagrem ustlat tak je nepotřebuješ.
Pokud by jsi měl něco v merku a chtěl to konzultovat, tak se klidně ozvy.
Já chci taky svuj bagr a strojnický papíry kvůli tomu neplánuju.
Už nějakou dobu si pohrávám s myšlenkou buď takovýho toho podkopu s kolečkama na jedný straně a tahá se to za autem, nebo na vleku. Nebo klasickej pásák, ten nejmenší, ať už kubota, yanmar nebo jinej japonec. Ale to je hodně jetý za dvojnásobek toho s kolečkama novýho. A ty podkopy jsou prej i na to domácí žvýkání hodně slabý, tak nevim, no.
Momentálně mam zálusk na tohle, ale jsem nerozhodný a musim počkat až přijde vejplata
Účko: Buď patriot a kup českou výrobu i když teda ne od českého majitele. Pokud bych kupoval já tak bych vzal něco té velikosti jako v inzerátu, ale jak píšeš má to své limity a zrovna ten yanmar z takhle širokou lopatou je tak na nečechranou zeminu do pevné podkladu s tím velkou parádu neuděláš.
Tak tam mam zprostředkovanou zkušenost s nakladačem a přístupem servisu... děkuji toto opravdu neeee. No, zkrátka jako běžnej autoservis, teda pardon, dílovyměňovač. Jen u auta to tak neštv, protože těch je všude dost, ale pokud ti stroj na vydělávání peněz půl roku stojí kvůli o-kroužku za 60Kč, a mezitim se vyměnila půlka hydrauliky...