Jaká chladicí kapalina je správná?
Mám tam modrozelenou.
Nebo je to jedno ve chvíli kdy nedolévám a dávám komplet celý systém novou? A jde jen o správný poměr?
XC70 P3 - čidlo mlžení oken?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 650
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 P3 - čidlo mlžení oken?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC70 P3 - čidlo mlžení oken?
Blbost, kdyz se delal bufik, chladicka byla cista.
Nicmene to co resis je podle me normalni chovani jak jsem jiz psal.
Vypni si klimu a jezdi, uvidis, ze mam pravdu.
Nicmene to co resis je podle me normalni chovani jak jsem jiz psal.
Vypni si klimu a jezdi, uvidis, ze mam pravdu.
-
Offline
- Příspěvky: 650
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 P3 - čidlo mlžení oken?
To je pravda vlastně, ty bys v tom nějaký kal nebo bordel mohl odhalit.
Ale nevypouštěl jsi systém celý.
Klimu vypínám když není potřeba. Ale to na věci nic nemění když je venku 10 stupňů. Tak to pořád dokáže do auta foukat studený vzduch jako kdybych ji měl.
Ale nevypouštěl jsi systém celý.
Klimu vypínám když není potřeba. Ale to na věci nic nemění když je venku 10 stupňů. Tak to pořád dokáže do auta foukat studený vzduch jako kdybych ji měl.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
XC70 P3 - čidlo mlžení oken?
Podle mě je rozhodující, zda máš v interiéru teplotu, kterou sis navolil na panelu. Pokud ano, pak ten chladný vzduch nahoru je prostě vlastnost. Pokud by ti měl foukat teplejší na hlavu, musela by řj zákonitě ubrat na teplotě nohou a to by nebylo to pravé ořechové.
A zaplý kompresor by na to neměl mít skoro žádný vliv - od toho je tam mísící klapka, aby chladnější doředila teplejším a opačně dle potřeby tak, aby z daných výdechů šel takový vzduch, jaký má - od toho jsou tam teplotní čidla. To je přece rozdíl mezi digitální a manuální klimou. Si teda myslím.

A zaplý kompresor by na to neměl mít skoro žádný vliv - od toho je tam mísící klapka, aby chladnější doředila teplejším a opačně dle potřeby tak, aby z daných výdechů šel takový vzduch, jaký má - od toho jsou tam teplotní čidla. To je přece rozdíl mezi digitální a manuální klimou. Si teda myslím.

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 650
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 P3 - čidlo mlžení oken?
No jasně...
Ale prostě se to nechová komfortně.
Na nohy mi je teplo a na hlavu cítím až moc svěží vánek. A nejen já. I dvorní spolujezdkyně
Prostě je to zvláštní.
Vypadá to jak když někde něco nehraje...
Ale možná je to fakt jen vlastnost ne tolik vydařená no.
A nebo jít jinou cestou. Proč by to víc topilo na nohy?
Pak by o to víc musel vršek vyrovnávat to teplo odspodu.
Ale prostě se to nechová komfortně.
Na nohy mi je teplo a na hlavu cítím až moc svěží vánek. A nejen já. I dvorní spolujezdkyně

Prostě je to zvláštní.
Vypadá to jak když někde něco nehraje...
Ale možná je to fakt jen vlastnost ne tolik vydařená no.
A nebo jít jinou cestou. Proč by to víc topilo na nohy?
Pak by o to víc musel vršek vyrovnávat to teplo odspodu.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 650
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 P3 - čidlo mlžení oken?
Tak abych tohle nějak uzavřel pro ostatní...
I přesto, že byla klimatizace několikrát čištěna a to i "profesionálně" čističem i ozónem, při jejím vypnutí se z ní s přibývajícími teplotami linul ne zrovna voňavý vzduch a dokázalo to vydechnout na sklo i vlhko.
To mi nedalo a koupil jsem si nějaký svůj německý prostředek s dlouhou hadičkou a hustou pěnou na klimatizace a výparníky z Autoprofi.
Vlezl pod palubku...prostříkal pořádně výparník od filtru (už po několikáté) a hlavně odtokovou hadičku a skrz ní na zadní stranu výparníku (pravděpodobně poprvé) a vida...zmizel nejen zápach, což se dalo předpokládat, ale hlavně už se to nechová ani tak nekomfortně s teplotou!
Takže pokud někdo bojuje s podobným nastavováním teplotu...tohle je cesta za 250,- a dvacet minut práce
I přesto, že byla klimatizace několikrát čištěna a to i "profesionálně" čističem i ozónem, při jejím vypnutí se z ní s přibývajícími teplotami linul ne zrovna voňavý vzduch a dokázalo to vydechnout na sklo i vlhko.
To mi nedalo a koupil jsem si nějaký svůj německý prostředek s dlouhou hadičkou a hustou pěnou na klimatizace a výparníky z Autoprofi.
Vlezl pod palubku...prostříkal pořádně výparník od filtru (už po několikáté) a hlavně odtokovou hadičku a skrz ní na zadní stranu výparníku (pravděpodobně poprvé) a vida...zmizel nejen zápach, což se dalo předpokládat, ale hlavně už se to nechová ani tak nekomfortně s teplotou!
Takže pokud někdo bojuje s podobným nastavováním teplotu...tohle je cesta za 250,- a dvacet minut práce

_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Online
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
XC70 P3 - čidlo mlžení oken?
Můžeš dát odkaz co jsi konkrétně použil? Díky
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC70 P3 - čidlo mlžení oken?
Tohle dělám vždy při výměně kabinového filtru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 650
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 P3 - čidlo mlžení oken?
Já právě taky dělám.
Ale jen takhle od filtru to pořád bylo málo. Asi to zanedbával někdo předemnou víc. Pomohlo až opravdu takhle poctivě i z druhé strany odtokovou hadičkou.
Použil jsem toto. Dělá to pěknou pěnu tak jako Kubovi.
https://www.alza.cz/auto/autoprofi-penovy-cistic-klimatizace-a-vyparniku-250ml-d6111592.htm
Ale jen takhle od filtru to pořád bylo málo. Asi to zanedbával někdo předemnou víc. Pomohlo až opravdu takhle poctivě i z druhé strany odtokovou hadičkou.
Použil jsem toto. Dělá to pěknou pěnu tak jako Kubovi.
https://www.alza.cz/auto/autoprofi-penovy-cistic-klimatizace-a-vyparniku-250ml-d6111592.htm
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]