XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#1 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

Delší dobu bojuji s pocitem, že mi klima prostě chladí víc než je třeba.
Automatická síla větráku je nastavena na minimum.
Mám vyměněné čidlo teploty interiéru.
A přesto...22 stupňů v tomhle počasí dává teplo třeba prvních 20 minut jízdy (vyhřívám ráno bufíkem) po ránu. Odpoledne když vyleze sluníčko chladí v podstatě hned. Ne intenzivně a ne z prostředních otvorů a ne z sloupků vzadu, tam teplo.
Ale výdechy na boční skla (a nejspíš i čelní) prostě chladí.
To mě přivádí k čidlu mlžení oken.
Kde ho najdu?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od raolsa »

Řekl bych, že žádné není. :D Jenom čidlo vlhkosti.

Apropo, a tobě je v autě zima? Nebo proč to řešíš?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 424
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
It’s my birthday

#3 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Macek2 »

U mého auta je čidlo vlhkosti za vnitřním zpětným zrcátkem a jeho chybu zahlásí diagnostika (naposledy mě na to upozornil Kuba). Ale myslím, že u tebe bude chyba jinde.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5122
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#4 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Bych rekl, ze resis beznou spravnou funkci klimy.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#5 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

Jasně, mám na mysli čidlo vlhkosti, je tam z tohohle důvodu :)

A řeším to proto, že se prostě špatně vychytává moment komfortního nastavení uvnitř auta.
Nikdy jsem s tím v žádném neměl problém.
Ale je zima, ne léto. Není normální abych při nastavených klidně 23 stupních po nějaké relativně krátké době jízdy cítil jak na mě táhne...
Můžu teplotu zvýšit zase o stupeň, ale tím to jen oddaluji a nebo zase topím moc (v první moment) a takové teplo nechci.

Špatně se to ladí.

Klimu používám celý život, umím s ní žít. Volva to samé.
A vždycky jsem naopak byl neskutečně spokojený jak to krásné funguje příjemně.
Tohle je jiné a nebaví mě to :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#6 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od raolsa »

Můžu tě uklidnit, že mě to tuhle zimu začalo dělat taky. Prostě cítím, že na mi na levou stranu hlavy táhle zima. Dřív to nedělalo. Měl jsem celoročně nastaveno na 21°C a pohoda, ale letos to blbne. Musel jsem klimu nastavit na 23°C a jakž takž to jde, ale pořád nic moc.
Jediný co jsem změnil je, že jsem nainstaloval bufíka.
Asi nějaké skvrny na slunci, nebo co. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#7 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

Přesně takhle! Jen ta souvislost s bufíkem chybí.

Ale řešení to mít nějaké musí sakra :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#8 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak naprosto přesná modelová situace:
Odjezd bufíkem vyhřátým autem, prvních dejme tomu 30 minut jízdy 22 stupňů nastavených a spokojenost. Potom začínám cítit na hlavě chladněji a jediné místo odkud fouká vlažný vzduch je ofuk bočních oken (možná i čelního), zadní výdechy teplo, prostřední neznatelně skoro nic.
Zvyšuji na 23 bez výraznějšího efektu.
Venku nula, vycházející slunce, v autě nastaveno 24 a pořád to samé.
Tohle přece normální není sakra :)

Dá se nějak vlézt do toho zrcátka zezadu? Zkusím jen vyfoukat prach skrz otvory, možná to zalepím zkušebně.
Klapky to nebudou? Kalibruji je celkem pravidelně díky tomuhle. Při kalibraci jsou slyšet že jezdí všude. Směřování vzduchu na jednotlivé výdechy funguje bez chyby.
Už mě to fakt neba :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 328
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008

#9 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Majkl1 »

Teoreticky (ještě jsem se s tím nesetkal) by to mohlo dělat i "sluneční" čidlo - to červený uprostřed palubky. Snímá nejen intenzitu, ale i směr slunečního svitu a podle toho i mění nastavení klimatroniku. Při stejných teplotních podmínkách, ale při různém úhlu světla se může i dost měnit teplota i směrování vzduchu z ofuků - aby byla udržena pocitová (nikoli skutečná) teplota v interiéru. Pokud by to čidlo házelo nesmysl, mohlo by se to možná chovat, jak popisuješ. Ale ještě jsem neslyšel (nejsem mechanik), že by to čidlo někomu zlobilo. :oops:
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#10 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

Taky mě to napadlo...
Ale nemám vysledováno s jistotou, jak velkou roli v tom hraje slunce. Ale pocitově to smysl dává.
Otázka jak zjistím jaké ukazuje hodnoty a jaké jsou správné.
Ve VIDĚ o tomhle čidlu nevím (možná tam je), ale asi nebude ukazovat ve stupních Celsia abych poznal jak nesmyslné hodnoty hází.
Ale můžu ho zkusit zalepit taky... To je pravda.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#11 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Napadlo mě to čidlo vnitřní teploty, ale píšeš že jsi ho měnil. To jsi dával nový nebo jetý? Jestli ti třeba neodešel ten motůreček v čidle...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#12 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

Nejdřív jsem měl venku svoje, vyčistil a dal zpátky. Větráček se točil i na něm.
Druhé čidlo není nové, ale funguje. Teplotu v kabině podle Vidy dává uvěřitelnou. A hlavně vzadu to topí pořád.
Jediné co chladí jsou přední na skla.
Proto se snažím zaměřit tímhle směrem.
Kdyby to chtělo udržovat teplotu a chladit, nebude to chladit jen tímhle.
A nebo vážně klapky rozebrat.
Zkusím zalepit to sluneční čidlo, ale víc to tipuju na tu funkci udržení nezamlžených oken nějakou pomatenou. Jen z čeho vychází a bere data.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#13 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Kdyby nejhůř bylo, můžu ti poskytnout na půjčení a vyzkoušení zpětné zrcátko s tím čidlem. Bohužel ho nemám vyzkoušený...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#14 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak nevím. Zalepená obě čidla. Na sluníčku nevidím na přístroje, ale klima furt stejná...

Člověk sedne do auta vyfoukaný z venku a chce si užít teplo pohodlí a místo toho mu za chvíli začne foukat svěží vánek na palici :-D ale nohy v teple...
To jsem mohl mít Dacii a kroutit si jen teplo nebo zima...a ne stupně.

Vidím to na klapky... Už mám vypozorováno, že či výš je výdech, tím chladnější vzduch.
Na nohy teplo...prostřední méně a horní vlažné.

Kde ty klapky jsou? Jaký je tam přístup? Jaká je to pakárna? :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 50
Registrován: 2 roky 11 měsíců
Bydliště: Divec
Vůz: V70 III 2.0 D2

#15 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Bican »

Jsem nováček s Volvem, ale mám podobnou zkušenost u mé P3 V70. Ráno ohřeju auto bufíkem. Topí, ale jakmile začne svítit sluníčko na senzor, tak začne foukat studený vzduch. V diagnostice se mi při koupi objevila chyba senzoru vlhkosti, ale od té doby je klid. Předpokládal jsem, že to bude tím, že auto stálo v obchodě. Mám nastaveno 20 stupňů na obě strany a vypnutý kompresor.
Popravdě jsem to bral jako vlastnost, stejně jako nemožnost režimu Mono a ovládat teplotu jedním ovladačem, stejně jako snahu auta ochladit vnitřek na požadovanou teplotu při vypnutém kompresor a vnější teplotě vyšší než je zvolená puštěním ventilátoru na plné otáčky.
Nedá mi to postesknout si na Alfu Romeo, která byla naprosto dokonalá. Ráno při rozjezdu měla stažený ventilátor a nasměrovala směr vzduch na okno, po ohřátí motoru se změnil směr vzduchu i na nohy a ventilátor přidal na rychlosti. Pokud jsem měl nastavenou teplotu nižší než venku při vypnutém kompresoru, tak nedělala nic. Nechal běžet ventilátor, tak jak byl.
Možná to Volvo dělá taky jenom o tom nevím. :)
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#16 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od raolsa »

Volvo to dělá taky, stačí mít zmáčknuté AUTO a na nic jiného nesahat. Proč vypínáš kompresor? Nech ho zapnutý, alespoň se ti nebudou mlžit okna.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 50
Registrován: 2 roky 11 měsíců
Bydliště: Divec
Vůz: V70 III 2.0 D2

#17 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Bican »

Díky, nevěděl jsem to. Na Alfě to bylo vidět na panelu topení, že se mění směr atd. Jsem zvyklý jezdit s vypnutým kompresorem a okno se mi nemlží. Přijde mi to zbytečné, mít ho stále zapnutý. Kompresor jednou za čas zapnu. Topení mám nastavené na auto.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#18 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

Právě, že Volvo tohle umí taky a troufám si říct, že ještě lépe než italové...minimálně o dost lépe než třeba Alfa GT kterou jsem sice miloval, ale z úplně jiných důvodů :-)

Jen prostě tahle P3 s tím má problém...z nějakého důvodu...na který se snažím přijít...
Kompresor teď vypínám taky, ale jen přesně z těchhle důvodů, aby mi to na horní část nechladilo přímo, ale jen z venku. Jinak dokud se to neprojeví jedu s ním.

Co ty klapky? Asi prohlédám jestli to tu někdo nedělal.
Jsou "dvoje"? Na směrování vzduchu do jednotlivých zón a pak na škrcení teplého a studeného vzduchu? Protože ty do zón mi evidentně fungují.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#19 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Jasko »

Schumi_01 píše:Právě, že Volvo tohle umí taky a troufám si říct, že ještě lépe než italové...minimálně o dost lépe než třeba Alfa GT kterou jsem sice miloval, ale z úplně jiných důvodů :-)

Jen prostě tahle P3 s tím má problém...z nějakého důvodu...na který se snažím přijít...
Kompresor teď vypínám taky, ale jen přesně z těchhle důvodů, aby mi to na horní část nechladilo přímo, ale jen z venku. Jinak dokud se to neprojeví jedu s ním.

Co ty klapky? Asi prohlédám jestli to tu někdo nedělal.
Jsou "dvoje"? Na směrování vzduchu do jednotlivých zón a pak na škrcení teplého a studeného vzduchu? Protože ty do zón mi evidentně fungují.
Skušal si cez meni nastavenie klimy zmeniť pomer mixovaneho vzduchu?

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#20 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

A to jde kde?
V menu mám snad jen časovač recirkulace a rychlost ventilátoru v auto nastavení.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#21 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Jasko »

Schumi_01 píše:A to jde kde?
V menu mám snad jen časovač recirkulace a rychlost ventilátoru v auto nastavení.
Hej už som rano pozeral že v menu to nieje tak potom cez vidu som tam hrabal

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#22 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

V té jsem se snažil zkusit všechno možné. Ale tohle si tam nepamatuji...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#23 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak jezdím s rtuťovým teploměrem v držáku nápojů a sleduju :)
Celkem mě fascinuje, že v autě je podle něj třeba 21 stupňů, na klimě nastaveno 23...a ono to nahoře spíš chladí.

A opravdu, když v tu chvíli dám ventilátor na maximum a přepínáním jednotlivé zóny, tak na nohy vedro...uprostřed průměr...a na hlavu chladnější.

Hrátky s Vidou nic moc nepřinesly.
Veškeré kalibrace vyzkoušené. Žádné míchání vzduchu jsem nenašel. Žádné anomálie taky ne.

Pouze...vnitřní teplotu to ukazuje nestabilní.
Rtuť ukazuje 22...a vnitřní teplota ve Vidě jezdí od třeba 24,2 po 22,2 rychle po setinkách dolů a pak zase odznovu a dokola.
Čidlo je zánovní vyměněné, dělalo to i minulé, akorat ukazovalo víc. Je to normální?
Nebo to není čidlem a něčím jiným? Nějaký odpor?

A důležitá věc... Tohle "chlazení' horní části paluby se děje fakt až po jízdě tak 20 minut třeba. Do té doby se to chová normálně a předvídatelně. Ale podle rtuťového kdy se sedlo do chladného auta s 15 stupni uvnitř, se jelo cca těch 20 minut...bylo v autě nějakých necelých 20 stupňů...a začínalo to už nahoře chladit.
Celou dobu nastaveno 23 stupňů na Auto bez zásahu.

Přivádí mě to k myšlence, jestli to nemůže být něčím jiným.
Po zahřátí auta... Ale třeba termostat na chladiči je taky nový (protože rosil).
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12077
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#24 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Urvanej »

Hele ještě mi napadla taková blbost, ale ber v potaz, že o P3 vim naprostý kuloví:
Nemá auto ještě nějaký čidlo třeba u zrcátka, nebo někde u hlavy, který by řikalo, že je tam moc velkej hic? Nechce se mi věřit, že by to mělo řízení jen podle jednoho čidla, o kterým se zmiňuješ.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#25 XC70 P3 - čidlo mlžení oken?

Příspěvek od Schumi_01 »

O tom já vím právě taky prdlajs :)

Ale určitě je ve zpětném zezadu. Ovšem co vím, mělo by mu jít hlavně o vlhkost. Každopádně to se vyfoukalo vzduchem a taky bylo zaslepené páskou. Žádný rozdíl.

Ovšem včera jsem byl s Motlem z D5T5 kvůli EGR a Stage 2.
Sám mi to projel Vidou a nenašel žádné anomálie. Nenašel teda ani onu distribuci vzduchu např. 70 % dolů a 30 nahoru. Jako to prý má P2. Motorky v normě, takže klapky by to být neměly.
Ale měl dobrý nápad... Odkalit chladicí systém.
Mně to přijde jak když to je kvůli zahřátí motoru větším především. Ale vím, že termostat mám nový, tak jsem touhle cestou nešel.
Ale je pravda, že to může být plné kalu a pak to dělá bordel.
Takže při nejbližší příležitosti zkusím tohle.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“