D5 151kw - špatné studené starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Minulý majitel zmiňoval, že se to stalo po výměně žhaviček. Nechal tam dát se špatným napětím. Pak mu tam v jiném servisu zase nechali dát se správným napětím. Prý od té doby se to děje. Jestli se povedlo prohodit i vstřikovače, o tom nikdo nic neví ani vědět už nebude.
Vstřiky můžu přehodit z S80, kterou mám doma. Ale proč, když byly na testech? Že bychom nevěřili ani testům vstřikovačů?
Vstřiky můžu přehodit z S80, kterou mám doma. Ale proč, když byly na testech? Že bychom nevěřili ani testům vstřikovačů?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Vyzkoušel bych externí žhavicí sekvenci, myslím to tak, že bych odpojil žhavicky a připojil externí žhavicí okruh a tím nažhavil před startem.
-
Offline
- Příspěvky: 808
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
D5 151kw - špatné studené starty
Zdravim,ja to tady sleduji den co den. A jsem ten predchozi majitel,o to vice me to tady mrzi,kdyz ctu,ze se to nedari vyresit. Ja co si pamatuji tak jsem ten probkem mel tak jak ho Hajnej popisuje pri koupi vozu. Kdyz jsem na to poukazal v Nachode u R-Speed,tak me bylo receno,ze jsou tam spatne zhavice (jina voltaz nez ma byt) a vymenili vsech 5 a k tomu i rele zhaveni...Jenze to asi nemelo ten kyzeny efekt...Problem tak hak ho vnimam ted to nemelo...Jako by se to zhorsilo. Ty starty byly i v zime normalni a to jsem bufika nemel..Cas od casu to jako vynechalo pri startu,ale prikladal jsem to nizkym teplotam...Panatuji si,ze jsem sel do aura a na venk.teplomeru to v aute hlasi -23 °C...To bylo za me nejmene. Nazhavilo cca 5 s a naskocilo to ihned a na vsech 5 valcu...To co Hajnej popisuje ted je horsi urcite horsi...A nejvice me stve,ze proste nelze ukazat na tu konkretni vec...Ale me by to vedlo,a to jsem s Hajnym resil,nekde zpet tou cestou zhavice->rele zhaveni->a co je predtim...Nevim,se.e me to


_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Vapíku...tomu úplně nerozumím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Ze zhaviček sundas konektory a dočasně je zapojíš na nové vedení, které bude napájené přímo z baterky a nažhaviš přes rukou ovládaný spínač cca 5-10s a nastartuješ. Pokud to bude cajk je problém v okruhu žhavení.
-
Offline
- Příspěvky: 808
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
D5 151kw - špatné studené starty
A ja jak tomu h.vno rozumim si to myslim asi ted uz take...To nemuze byt jinde. Spravne zhavice,relatka a conja vim,co tam jeste muze byt...Preci kdyz to od jara do podzimu beha a stejne tak pod bufikem,tak tomu v chladu neco chybi nebo to spise neco nedela...do haje...Neni tady nejaka osoba,ktera by to chtela projit? Vypisuji odmenu 1000,-Kc a Hajnej me da ucet toho,kdo mu to vyresi...

_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
A nechtěl by se na to podívat sám pan Vapík?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Dalo by se, ale nevím kdy bych se na to dostal a hrozí tady nebezpečí z prodleni. Nemáš to blíž ke Kubovi?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
O vzdálenost ani tak nejde. Spíš o dílnu s vybavením a k tomu ten schopný člověk.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Tak do neděle jsem úplně Mimoň. Tak si můžeme dát vědět příští týden, každopádně pokud mi pošles takticko technické data můžu se při chvilce podívat do schematka jak to tam je zapojené.
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
D5 151kw - špatné studené starty
a pak se stavte u mne kluci, díky... 
ale já jsem teprve na začátku, jako první musím vyměnit zbylé 3 žhaviče atd

ale já jsem teprve na začátku, jako první musím vyměnit zbylé 3 žhaviče atd
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Měnilo se napájecí relé žhavení v pojistkové skříňce nebo i jednotka GCU (glow plug modul)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 848
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
hajnej: cetl sis co psal ten svedak co jsem tu daval odkaz?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Teď jsem se na něj podíval a Švéďák měl problém se zavzdušňováním přes těleso palivového filtru, to by taky mohl být kámen úrazu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
powl: moc dík za připomínku! Četl jsem to, ale asi zrovna někde z rychlíku a teď jsem se k tomu vrátil. No je to zajímavá zkušenost. Obaly filtrů bych byl taky schopen prohodit na obou autech.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
D5 151kw - špatné studené starty
Taky u tohoto auta po zapnutí klíčku několik vteřin čerpá čerpadlo v nádrži ? Pak bych před startem zkusil 2-3 tento cyklus čerpání a uvidíme
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Jenže mi do teorie obalu filtru zase nesedí ten dobrej start s bufikem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Měnila se jen jednotka GCU.Vapik píše: 15 úno 2022 08:54 Měnilo se napájecí relé žhavení v pojistkové skříňce nebo i jednotka GCU (glow plug modul)
relé xc70.JPGGCU XC70.JPGžhavení xc70.JPG
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw - špatné studené starty
Tak dalši možnost je to relé, můžeš ho prohodit s S80
-
Offline
- Příspěvky: 848
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
kde se rozdeluje palivo pro motor a pro bufik? uz v nadrzi nebo az dal? jestli to treba provoz bufiku neodvzdusni...hajnej píše: 15 úno 2022 09:22 Jenže mi do teorie obalu filtru zase nesedí ten dobrej start s bufikem.
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
D5 151kw - špatné studené starty
bufík jde přímo z nádrže samostatně
-
Online
- Příspěvky: 5816
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw - špatné studené starty
Bufik do toho nemotejte, privod je svoji hadickou se svym sanim. Bufik jen pokud bezi udela vždy luxusní starty.
-
Offline
- Příspěvky: 3319
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Zkus prohodit to relé v pojistkovce v motorovém prostoru a dej vědět. Je to levný a rychlý test.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Vapik díky. To relé udělám hned jako první akci. Netušil jsem, že tam je ještě nějaké další. Měl jsem za to, že je tam jen ta jednotka.
A s ohledem na bufík se tohle jeví jako slušná šance na úspěch.
A s ohledem na bufík se tohle jeví jako slušná šance na úspěch.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 848
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
tjn pokud je na nem nejaky prechodovy odpor, jednu svicku mohlo utahnout vpohode kdyz si to zkousel ale pri peti uz tam muze bejt velkej ubytek napeti
edit: i kdyz vlastne si nepsal jestli byly zapojeny vsechny nebo jen ta vyndana...tak nic
edit: i kdyz vlastne si nepsal jestli byly zapojeny vsechny nebo jen ta vyndana...tak nic

Naposledy upravil(a) powl dne 15 úno 2022 11:33, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Relife, Romulusw