Problém s motorem B230F
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 625
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
Problém s motorem B230F
na tvým místě bych pořídil ten novej, co radí Petr. A když náhodou nebude fungovat (což se téměř jistě nestane), tak ho bez potíží udáš dál, si myslim.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
Problém s motorem B230F
Tak jsem zpět a ...nevím
Regulátor jsem nakonec vyzkoušel 2,5 i 3 b a motoru je úplně jedno kterej tam je takže jsem zůstal u toho 3b.Jako změna nastala, ale nějaká taková - na plyn to ted jede skoro perfektně , jen občas to zaškobrtne jako by vynechávalo zapalování. Ovšem na benzín je to skoro nepoužitelné - projevy se zhoršili - zastudena vcelku ok, jak se trochu ohřeje, začne vynechávat, chvíli táhne ,chvíli ne a celkově vůbec nemá sílu. Pokud prošlápnu plyn a otáčky vylezou nad 3 - 3500, tak to jede jak za mlada . Volnoběh si potom sedne na skoro 1200-1500 ot - stačí vypnout zapnout klíček a spadne na 800-900.. Jsem z toho jelen , proč jsou projevy na plyn a na benzín tak odlišné ??
Uděláno:
Nová cívka
Nové víčko rozdělovače + palec
Nové kabely
Nové svíčky ( NGK 7822)
Nová lambda
V sání není netěsnost
Nové podávací čerpadlo
Tlak na liště na volnoběh ok
Jo a svíčky jsou naprosto cihlově červený ??
Regulátor jsem nakonec vyzkoušel 2,5 i 3 b a motoru je úplně jedno kterej tam je takže jsem zůstal u toho 3b.Jako změna nastala, ale nějaká taková - na plyn to ted jede skoro perfektně , jen občas to zaškobrtne jako by vynechávalo zapalování. Ovšem na benzín je to skoro nepoužitelné - projevy se zhoršili - zastudena vcelku ok, jak se trochu ohřeje, začne vynechávat, chvíli táhne ,chvíli ne a celkově vůbec nemá sílu. Pokud prošlápnu plyn a otáčky vylezou nad 3 - 3500, tak to jede jak za mlada . Volnoběh si potom sedne na skoro 1200-1500 ot - stačí vypnout zapnout klíček a spadne na 800-900.. Jsem z toho jelen , proč jsou projevy na plyn a na benzín tak odlišné ??
Uděláno:
Nová cívka
Nové víčko rozdělovače + palec
Nové kabely
Nové svíčky ( NGK 7822)
Nová lambda
V sání není netěsnost
Nové podávací čerpadlo
Tlak na liště na volnoběh ok
Jo a svíčky jsou naprosto cihlově červený ??
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Problém s motorem B230F
odmontuj čidlo klepání z bloku a zkus to tak projet
jo a benzín máš letošní?
jo a benzín máš letošní?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
Problém s motorem B230F
Benzín je novej...jsem vlastně původně chtěl plyn úplně zdemontovat na čidlo zas o víkendu zkouknu...
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Problém s motorem B230F
OK, něco z toho co píšeš je špatně. Motor nemůže mít většinu věcí nových, běžet takhle zle a ještě k tomu mít správně barevný svíčky. Máš změřený tlak na liště?
Plyn do toho vůbec netahej a ani ho nezkoušej. Dokud nepoběží dobře na benzín, nemůže běžet dobře na plyn.
Po každym zásahu proveď reset řj. Hlásí vůbec nějakou chybu?
Plyn do toho vůbec netahej a ani ho nezkoušej. Dokud nepoběží dobře na benzín, nemůže běžet dobře na plyn.
Po každym zásahu proveď reset řj. Hlásí vůbec nějakou chybu?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
Problém s motorem B230F
dost možná je to blbost, ale co benzínový filtr?
edit: promiň, už jsem dohledal, žes ho měnil
edit: promiň, už jsem dohledal, žes ho měnil
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
Problém s motorem B230F
Tlak cca 2,9 na volnoběh chybu to hlásí na pozici 2 -- 3-1-1 to mělo být chybějící signál z rychloměru , což teda nevím k čemu to jednotka používá ??
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Problém s motorem B230F
k řízení volnoběhu
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 625
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
Problém s motorem B230F
mě naposledy celkem vypeklo čerpadlo v nádrži. Auto nejdřív občas zakoplo, potom chvílema ztrácelo výkon, ke konci moc nestartovalo a běželo mizerně na volnoběh. Měnil jsem svíčky, kabely, regulátor a nic. Tlak na liště byl. Chyba byla v nádrži.
Ověřil bych asi znova funkci čerpadel.
Pak ještě někdo zmiňoval chybu řj, tak zkusit půjčit od někoho a prohodit, jestli se to zlepší?
Ověřil bych asi znova funkci čerpadel.
Pak ještě někdo zmiňoval chybu řj, tak zkusit půjčit od někoho a prohodit, jestli se to zlepší?
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
Problém s motorem B230F
No čerpadlo v nádrži je nové tak snad funguje - a navíc ve vysokých otáčkách to jede dobře, tak kdyby bylo málo benzínu, tak by to v otáčkách nejelo ?? ale kouknu...
A ta chyba - signál to bere z budíků ? - to bych pak spojoval s tím, že ten budík je úplně v ..zádeli --po poslední opravě mi alespon funguje otáčkoměr, teploměr a kupodivu i palivoměr občas , tachometr je bez šance...
Mám co dělat
A ta chyba - signál to bere z budíků ? - to bych pak spojoval s tím, že ten budík je úplně v ..zádeli --po poslední opravě mi alespon funguje otáčkoměr, teploměr a kupodivu i palivoměr občas , tachometr je bez šance...
Mám co dělat
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7793
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Problém s motorem B230F
Měl jsem velice podobný problém. Moje '93 240 B230F M47 v okamžiku vyšších otáček než 3000 hlásila chybu 3-1-1 a volnoběh se držel až do vypnutí zapalování na dvojnásobných otáčkách. Problém byl ve výstupu signálu z rychloměru z pinu 31/6 do ECU pin 34, jehož příčinou byl chybný chip v rychloměru. Po výměně chipu je vše v pořádku. Závadu jsem hledal docela dlouho a na vyřešení mě navedl tento topic na Turbo Bricks, na který mě nasměroval Uřvanej a výměnu chipu provedl Sergej. Velký dík pánové, bez vaší pomoci bych nejspíš stále tápal!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7793
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Problém s motorem B230F
Dvě funkční řídící jednotky mám momentálně doma. Je to 0 280 000-951 pro LH 2,4 bez turba a bez EGRukolemjdouci píše: ↑07 úno 2022 20:26Pak ještě někdo zmiňoval chybu řj, tak zkusit půjčit od někoho a prohodit, jestli se to zlepší?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
Problém s motorem B230F
Tak odpojení čidla klepání žádná změna...Zato jsem zkusil jinou váhu vzduchu co mám starou a změna byla velká,ale stejně to není ok, jen projevy byli asi tak o 60 % menší - mohlo by to být i tou váhou? - přeci jen obě staré co mám mají najeto minalne 500 tis.... A nebo ta RJ...
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Online
- Příspěvky: 625
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
Problém s motorem B230F
za me mohla, ale jsem spis uzivatel, nez mechanik :-/
navic to neni levna vec, tak bych ji nechaval spis k zaveru patrani
navic to neni levna vec, tak bych ji nechaval spis k zaveru patrani
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
Problém s motorem B230F
No 12 000 se mi za váhu dávat nechce
Začínám se klonit k té RJ - dneska jsem i proměřil a dal nový čidlo teploty a zase trošinku změna, ale asi v rámci tolerance.
RJ co tam je je 561 - růžová nálepka - cože to přesně dělá za problémy ?
TO - Petr Marek asi využiju nabídky na vyzkoušení jestli teda jsou záměnné ??
Začínám se klonit k té RJ - dneska jsem i proměřil a dal nový čidlo teploty a zase trošinku změna, ale asi v rámci tolerance.
RJ co tam je je 561 - růžová nálepka - cože to přesně dělá za problémy ?
TO - Petr Marek asi využiju nabídky na vyzkoušení jestli teda jsou záměnné ??
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Online
- Příspěvky: 625
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
Problém s motorem B230F
no tak to sme doma, 561 růžová - odchází obvod spínaní čerpadla
samozřejmě to tím bejt nemusí, ale zkusil bych jednotku prohodit na chvíli, jestli nastane změna
Imrija na to má hack
někde tu byl seznam jednotek a jejich spolehlivost, vč. kompatibilty
https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineFIComputer.html
edit: Pink label models problematic. White label 561 less problem prone. -933, -935 and -951 known good subsitutions.
edit2: na tom odkazu je i schéma, který umí nahradit špatnej obvod v ECU a viz výše, Imrija umí vyrobit a osadit. Vyzkoušeno, funguje.
samozřejmě to tím bejt nemusí, ale zkusil bych jednotku prohodit na chvíli, jestli nastane změna
Imrija na to má hack
někde tu byl seznam jednotek a jejich spolehlivost, vč. kompatibilty
https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineFIComputer.html
edit: Pink label models problematic. White label 561 less problem prone. -933, -935 and -951 known good subsitutions.
edit2: na tom odkazu je i schéma, který umí nahradit špatnej obvod v ECU a viz výše, Imrija umí vyrobit a osadit. Vyzkoušeno, funguje.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7793
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Problém s motorem B230F
Honzo, ten seznam je zde, o tři příspěvky výš!
Jirko, řídící jednotka je k dispozici.
Jirko, řídící jednotka je k dispozici.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Online
- Příspěvky: 625
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
Problém s motorem B230F
omlouvám se, nevšimnul jsem si. jsem blb. třeba si Jirka 18 počte zajímavosti okolo jednotek celkově, stojí to za to,
anebo si to spíchne doma na koleně podle toho šémátka
anebo si to spíchne doma na koleně podle toho šémátka
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7793
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Problém s motorem B230F
Však v klidu, omlouvat se není potřeba!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
Problém s motorem B230F
Netřeba se omlouvat , zajímavé čtení
Na spíchávání doma úplně nevím kde brát čas Takže bych s dovolením spíš zapůjčil jednotku a ozkoušel - jen teď nestíhám , tak v horizontu 3 týdnů ....
Já z tý zanedbaný chudinky udělám časem hezký funkční auto , podvozek je hotov, dořešit motor , přeházet a nalakovat sem tam nějaký blatník --- no a pak už jen interiér
Na spíchávání doma úplně nevím kde brát čas Takže bych s dovolením spíš zapůjčil jednotku a ozkoušel - jen teď nestíhám , tak v horizontu 3 týdnů ....
Já z tý zanedbaný chudinky udělám časem hezký funkční auto , podvozek je hotov, dořešit motor , přeházet a nalakovat sem tam nějaký blatník --- no a pak už jen interiér
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: Volvo 740 2,3 1989
Problém s motorem B230F
Tak jsem úplně zapomněl se podělit, že problém jsem naprostou náhodou vyřešil - přestal hrát pravý reprák a když jsem šel po drátech z rádia, tak jsem objevil ve svazku nad ŘJ v palubce podivně ohlodané - dráty -asi od nějaké myšky záludné. Ta jsem všechny dráty opravil, zaizoloval - no a auto od té doby jede normálně Na tohle bych asi normálně nepřišel
_________________
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Volvo 740 2,3 1989
Lancia Kappa 2,4 jtd 2000
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé