Ahoj, poslední dobou stále něco, až mě už Volvo pomalu přestává bavit.
Dnes v mrazu jsem otevřel dveře (nebyly nijak moc přituhlé), ale při zavírání jsem zjistil, že se pokazil mechanizmus jen zajišťuje dveře zavřené.
Tento zobáček viz foto (foto z netu, lepší jsem teď nenašel) je volný (jakoby se něco ulomilo) a zamčení, odemčení s ním nic nedělá. Dveře jsem při jízdě musel držet, nic příjemného
Jako bys tu byl nováček. Ještě jsi nezaregistroval, že na P3 odchází motůrky v zámku?
Jestli se tedy bavíme o stejných potížích...
EDIT: ty motůrky auto nezamknou, ale nevím, jestli to má spojitost s tím háčkem
Auto stálo venku a mrzlo, že? Možná ješte drobet tam mohlo zatéci co? Pak se uklidníme a jen to prostě zatuhlo. Dej to do tepla a prolej olejem. Mel jsem to same loni na XC
Jj, venku a -6. Ráno jsem ho ještě hodil do garáže a prostrikl alespoň WDckem. Než přijdu z práce. Nelíbí se mi, ale že ten zobáček je úplně volný měl by držet buď v zajištěné nebo nezajištěné poloze, ne?
tohle se mi kdysi stávalo i na renault laguně. jak byl mráz (ale tak -15), tak jsem půlku cesty musel dveře držet.
je to tak trochu první varování, že se ti ve dveřích drží vlhkost a je třeba zkontrolovat odvodové ďoury a vyčistit spodek dveří zevnitř (bývá tam slušného nepořádku).
edit: zkus si to na funkčních dveřích. když budeš kliku pořád držet otevřenou, tak se to bude chovat stejně ne? ale pokud ti to dělá furt i jak je už tepleji, tak ti tam asi fakt něco prdlo.
_________________ .:::.Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM.:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM.:::. Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
Zkus to prohřát fénem. Včera večer jsem takhle řešil zamknutí S60 (P2) u auta manželky. Ta totiž odemyká dálkáčem, ale zamyká klíčkem - z důvodu eliminace vadného alarmu, který se pak sám spouští. A když večer dorazila domů, klíč šel strčit do zámku, ale nešlo s ním pootočit. Fénem se to spravilo (rozmrzlo to).
_________________ Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
marekbm píše: 07 led 2022 09:45
tohle se mi kdysi stávalo i na renault laguně. jak byl mráz (ale tak -15), tak jsem půlku cesty musel dveře držet.
je to tak trochu první varování, že se ti ve dveřích drží vlhkost a je třeba zkontrolovat odvodové ďoury a vyčistit spodek dveří zevnitř (bývá tam slušného nepořádku).
edit: zkus si to na funkčních dveřích. když budeš kliku pořád držet otevřenou, tak se to bude chovat stejně ne? ale pokud ti to dělá furt i jak je už tepleji, tak ti tam asi fakt něco prdlo.
Dobrý nápad, to jsem nezkoušel jestli se chovají jiné dveře s otevřenou klikou stejně.
z-d-e-n-a píše: 07 led 2022 09:49
Kdyby nejhůř bylo, nemusíš kvůli tomu kupovat celej zámek, ta el. část s problémovejma motorkama je oddělitelná od té části co tě zlobí... 8A77B01A-49F7-4BEE-9E6A-DA8A1C1F9F3D.jpeg
Ale tu část co mě zlobí asi nekoupím samostatně.
AVčka mi odpověděly celý zámek za 2500.
jinak kdybys chtěl hanbit volvo, že se sere a chválit, že na mustangu by se to nestalo, tak nezapomeň, že tyhle zámky jsou práce fordu . a co je mustang ?
_________________ .:::.Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM.:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM.:::. Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
A je tam pouze půlka dveří, že?
Ne, takhle jsem to nemyslel. Spíše je člověk někdy naštvaný jak se začne sypat více věcí najednou. Vymění se jedna a po*ere druhá. To pak začne pochybovat... U Vovla bych chtěl jako u primárního auta zůstat, jiné značky mě tak nenadchly.