D5 151kw – tlakuje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
D5 151kw – tlakuje
Už jsem to psal výše - hadička byla (montáž asi půl roku před poruchou).
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
D5 151kw – tlakuje
A netlakoval motor již před montáží hadičky? Nebo tak, nejezdilo se z narušeným válcem už delší dobu? Jde mě o to, jak se to projevovalo při jízdě ? jestli před závadou se třeba neměnila voda a tak ...
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
D5 151kw – tlakuje
Ne, motor předtím netlakoval, kapalina se neměnila. Prostě jsem se vracel v září 2020 z dovolené na Moravě a na dálnici najednou hláška "nízká hladina chladící kapaliny". Zastavil jsem na parkovišti, opatrně otevřel víčko a kapalina se doplnila sama (odfoukl tlak a hladina stoupla). No a to stále stejně po zhruba 60 km - občas se nějaká kapalina musela dolít. Auto během závady jezdilo normálně, spotřeba stejná. Nebýt té hlášky, nic nepoznáš. V lednu 2021 oprava a od té doby motor jak švýcarské hodinky.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
D5 151kw – tlakuje
dík za inf,odpověd,nepěkné to jenom číst..těch informací o průběhu jízdy před co předcházelo jaké opravy předcházely ..nejenom u tvého vozu ,, jsou málo zdokumentovány. Tak proto ta zvědavost po inf. Výsledky a ceny oprav jsou hned ,ale důvod ,,konstrukční vada-tak nějak odůvodněno ,, tak to buchne snad všem,že a vono né ?!
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Malý Slavkov
- Vůz: Volvo XC 60 D5
- Bydliště: Malý Slavkov High Tatras
D5 151kw – tlakuje
No tak teraz som zas na pochybach. Mam s60 D5 136 kw a xc/90 147 kw. Xc 90 je po repase hlavy. Stiahlo rozvod. Na vlozkach ziadne praskliny. David patocka hlavu urobil, ale aj tak sa mi straca cca 0.2 chladiacej za 2.000 km. Zeby som musel znova rozhodit motor? Auto ide v pohode.
_________________
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
D5 151kw – tlakuje
Na to stačí nedotažená hadice, nebo nějaká jiná netěsnost. Udělal bych test na CO2 a když by byl neg. tak pustit z hlavy.
Já to mám stejné, jen na rozdíl od tebe vím kudy mi to utíká. Co půl roku musím utahnout sponu na hadici co vede do reduktoru, když mi rudá hláška oznámí nízkou hladinu.
Já to mám stejné, jen na rozdíl od tebe vím kudy mi to utíká. Co půl roku musím utahnout sponu na hadici co vede do reduktoru, když mi rudá hláška oznámí nízkou hladinu.
-
Offline
- Příspěvky: 770
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
D5 151kw – tlakuje
Jestli ono to nebude jako s tím covidem. Někdo se očkuje a je mu to houby platné, někdo se neočkuje a nic se mu nestane. No a u těch Volv někdo pravidelně mění chladící kapalinu, nehoní to za studena a je mu to houby platné. Jiný na to kašle, a nic. Kdyby se udělala nějaká statistika, třeba by se zjistilo, že to postihovalo jenom auta z určitého časového období. Třeba se udělala nějaká série nekvalitních vložek, nebo něco takového. Ale to by asi nejlíp uměli říct chlapi kteří ty nešťastné případy řeší a opravují. Nám stojí doma rok D5 158kW biturbo s nájezdem lehce nad 100.000, taky trnu hrůzou, jestli a kdy do toho spadnu. Kapalina vyměněná, trubička doplněná, žena poučená, že zahřívat opatrně, no a co můžu víc udělat?
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
D5 151kw – tlakuje
Nechci nic přivolávat , ale téma z hora tomu přihrálo ,za mě auto prohřátý a posléze svižná jízda,konec jízdy probublám a neřeším.Nemrzka modrá,po 2l proplach celého systému . 2 hadička také na svém místě. Co by ten auták chtěl navíc. Z Pajerem tahám stromy z lesa a jenom brumlá .Volvo se pupínkuje jenom když to vidíí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Malý Slavkov
- Vůz: Volvo XC 60 D5
- Bydliště: Malý Slavkov High Tatras
D5 151kw – tlakuje
Vzhľadom k tomu že SK forum je biedne, tak pripajam svoj nazor. Obe auta čo mam unik je minimalny. Vidím v nádržkach zrazeniny vodnej páry. Ked dam kick down s60 samozrejme leti xc 90 je "línejši" pretože ten isty motor nemože potiahnut o 700 kg naviac. Na xc60 sa sem tam stratila kvapalina ale tak deci. Nechapem to.
_________________
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
D5 151kw – tlakuje
nedotažená hadice, nebo nějaká jiná netěsnost,jak říká Romulusw a test na CO2 držím palce
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
D5 151kw – tlakuje
Buď v klidu, jednoturbové motory na to netrpí a malý únik kapaliny není příznak prasklé vložky - hlavní příznak jsou natlakované (tvrdé) hadice a kolísání hladiny v nádobce. Mně dokonce v autorizáku ani nenaměřili spaliny v kapalině. Možná by se mohl rozepsat D.Patočka, které motory jsou postiženy nejvíce a jaké r.v. V jakém režimu byly motory před závadou samozřejmě vědět nebude. Za mě - režim běžný, žádné závodění (a už vůbec se studeným motorem) při dálničních jízdách dochlazování. V létě ale tahám 1600kg karavan (dle Patočky nemá vliv).mayo251 píše: ↑30 pro 2021 16:55 No tak teraz som zas na pochybach. Mam s60 D5 136 kw a xc/90 147 kw. Xc 90 je po repase hlavy. Stiahlo rozvod. Na vlozkach ziadne praskliny. David patocka hlavu urobil, ale aj tak sa mi straca cca 0.2 chladiacej za 2.000 km. Zeby som musel znova rozhodit motor? Auto ide v pohode.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Malý Slavkov
- Vůz: Volvo XC 60 D5
- Bydliště: Malý Slavkov High Tatras
D5 151kw – tlakuje
David by asi vedel najlepšie opísať závadu. Mal som pred dvoma rokmi novú opel astru 1.5 diesel 3 valec automat. Každých 7.000 km som chodil doplňovať adblue do autorizáku a vždy mi chýbalo cca 0.5 litra chladiacej kvapaliny a podľa autorizáku to bol normálny jav. U starej v40 v nafte som nemal s unikom problem. Ani u s80 v benzinovej verzii. Na súčasných autách nemám vratné hadičky na chladiči. Ale idem ich doplniť.
_________________
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5
Je: Volvo XC90 D5 EXECUTIVE 147 kW MY 2012 AT6
Volvo S60 D5 SUMMUM 136 kW MY 2008 AT6
Bolo: Volvo S80 2,4i MOMMENTUM 125 kW 2004 AT5
Volvo XC60 D5 SUMMUM 136 kW 2009 M6
Volvo V40 1,9 TD 66 kW 1998 M5
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
D5 151kw – tlakuje
To jsem nechtěl slyšet
V tom případě teorie o chybějící hadičce padá a může to postihnout kdykoliv a kohokoliv z nás co máme 2,4l 5vál a 2 turba bez ohledu na výkon či označení modelu. A prý nesmrtelný motor...
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
D5 151kw – tlakuje
Hadička byla (montáž asi půl roku před poruchou).--Hmm, a obráceně,co když se to stalo už před montáži hadičky a proč najednou se řešila hadička ?...,nebo auto se prodávolo už s prasklou vložkou?..,,cituji: Auto během závady jezdilo normálně, spotřeba stejná. Nebýt té hlášky, nic nepoznáš,prasklina menší posléze se zvětší ?,,nevím histori auta tak spekulace.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw – tlakuje
Hadicka se resila na zaklade informace z fora. Nespojuj to s vlozkou. Hadicka byla doplnena cca rok pred zavadou.
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
D5 151kw – tlakuje
Kubo, to neřeš. Chlapi se chtějí ujistit, že je to opravdu nemůže postihnout - ale taková jistota neexistuje. Takže trochu historie:
- auto bylo kupované jako nové v Dekomu Pardubice jako manažerský vůz
- celou dobu s ním jezdil jeden řidič (jednatel firmy), shodou okolností můj příbuzný
- po ukončení operativního leasingu si jej odkoupil pro sebe (z toho důvodu mělo nadstandartní servis nad rámec leasingových zvyklostí - např. výměna oleje automatu po 60tkm.)
- pak s ním 2 roky jezdila jeho manželka (cca 9 tis km)
- protože odkupoval další auto z operáku, toto poslal do světa (koupil jsem já) před prodejem bylo kompletně zaservisováno (nové brzdy vpředu i vzadu a další)
- já jsem auto kupoval jako pětiletou voňavku s nájezdem cca 170 tkm, ve 180 jsem udělal rozvody, jinak běžný servis.
- po zveřejnění fotek v galerii (fotka motoru) jsem byl upozorněn na chybějící hadičku a ta byla při příštím servisu doplněna
- jinak tři roky spokojeného užívání absolutně bez závad přišla výše popsaná porucha (tlakování)
- na autě byl po zjištění poruchy nejprve vyměněn EGR včetně chladiče EGR - zbytečně (ale je nový)
- poté oprava v T6R (motor Patočka) včetně nových hydroštelů a jedné vzduchové hadice
- auto nyní jezdí jak nové a dělá radost (v zaměstnání jsem měl k dispozici novou Octu 1,4TSI DSG, proti Volvu sračka)
Jestliže jsem napsal, že nebylo nic poznat, myslel jsem tím výkon, spotřebu, hlučnost atd. Ale neustálé kontroly nádobky, hlášky na palubáku a pocit, že něco je špatně - to není dobrý pocit.
Doufám, že jsem uspokojil místní historiky a pro ostatní: záruku, že se vám to stát nemůže si zkuste zjistit u D. Patočky.
Ještě jedna informace - je to moje druhé Volvo (první XC70 D5 136 kW man P2, MY2007 (120 tkm - 200 tkm) 2010 až 2017
Odkaz na galerii současného XC70 mám v podpisu
- auto bylo kupované jako nové v Dekomu Pardubice jako manažerský vůz
- celou dobu s ním jezdil jeden řidič (jednatel firmy), shodou okolností můj příbuzný
- po ukončení operativního leasingu si jej odkoupil pro sebe (z toho důvodu mělo nadstandartní servis nad rámec leasingových zvyklostí - např. výměna oleje automatu po 60tkm.)
- pak s ním 2 roky jezdila jeho manželka (cca 9 tis km)
- protože odkupoval další auto z operáku, toto poslal do světa (koupil jsem já) před prodejem bylo kompletně zaservisováno (nové brzdy vpředu i vzadu a další)
- já jsem auto kupoval jako pětiletou voňavku s nájezdem cca 170 tkm, ve 180 jsem udělal rozvody, jinak běžný servis.
- po zveřejnění fotek v galerii (fotka motoru) jsem byl upozorněn na chybějící hadičku a ta byla při příštím servisu doplněna
- jinak tři roky spokojeného užívání absolutně bez závad přišla výše popsaná porucha (tlakování)
- na autě byl po zjištění poruchy nejprve vyměněn EGR včetně chladiče EGR - zbytečně (ale je nový)
- poté oprava v T6R (motor Patočka) včetně nových hydroštelů a jedné vzduchové hadice
- auto nyní jezdí jak nové a dělá radost (v zaměstnání jsem měl k dispozici novou Octu 1,4TSI DSG, proti Volvu sračka)
Jestliže jsem napsal, že nebylo nic poznat, myslel jsem tím výkon, spotřebu, hlučnost atd. Ale neustálé kontroly nádobky, hlášky na palubáku a pocit, že něco je špatně - to není dobrý pocit.
Doufám, že jsem uspokojil místní historiky a pro ostatní: záruku, že se vám to stát nemůže si zkuste zjistit u D. Patočky.
Ještě jedna informace - je to moje druhé Volvo (první XC70 D5 136 kW man P2, MY2007 (120 tkm - 200 tkm) 2010 až 2017
Odkaz na galerii současného XC70 mám v podpisu
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
D5 151kw – tlakuje
Když to čtu tak nemám z Volva dobrý pocit , člověk si řekne že ve cca 200tis je tenhle motor při správné údržbě v dobré kondici a nic najednou by nemělo překvapit a ono to může přijít kdykoliv...když jsem dával hadičku tak jsem myslel že tohle je tímto vyřešeno. No nic.
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
D5 151kw – tlakuje
dík za popisMacek2 píše: ↑01 led 2022 17:12 Kubo, to neřeš. Chlapi se chtějí ujistit, že je to opravdu nemůže postihnout - ale taková jistota neexistuje. Takže trochu historie:
- auto bylo kupované jako nové v Dekomu Pardubice jako manažerský vůz
- celou dobu s ním jezdil jeden řidič (jednatel firmy), shodou okolností můj příbuzný
- po ukončení operativního leasingu si jej odkoupil pro sebe (z toho důvodu mělo nadstandartní servis nad rámec leasingových zvyklostí - např. výměna oleje automatu po 60tkm.)
- pak s ním 2 roky jezdila jeho manželka (cca 9 tis km)
- protože odkupoval další auto z operáku, toto poslal do světa (koupil jsem já) před prodejem bylo kompletně zaservisováno (nové brzdy vpředu i vzadu a další)
- já jsem auto kupoval jako pětiletou voňavku s nájezdem cca 170 tkm, ve 180 jsem udělal rozvody, jinak běžný servis.
- po zveřejnění fotek v galerii (fotka motoru) jsem byl upozorněn na chybějící hadičku a ta byla při příštím servisu doplněna
- jinak tři roky spokojeného užívání absolutně bez závad přišla výše popsaná porucha (tlakování)
- na autě byl po zjištění poruchy nejprve vyměněn EGR včetně chladiče EGR - zbytečně (ale je nový)
- poté oprava v T6R (motor Patočka) včetně nových hydroštelů a jedné vzduchové hadice
- auto nyní jezdí jak nové a dělá radost (v zaměstnání jsem měl k dispozici novou Octu 1,4TSI DSG, proti Volvu sračka)
Jestliže jsem napsal, že nebylo nic poznat, myslel jsem tím výkon, spotřebu, hlučnost atd. Ale neustálé kontroly nádobky, hlášky na palubáku a pocit, že něco je špatně - to není dobrý pocit.
Doufám, že jsem uspokojil místní historiky a pro ostatní: záruku, že se vám to stát nemůže si zkuste zjistit u D. Patočky.
Ještě jedna informace - je to moje druhé Volvo (první XC70 D5 136 kW man P2, MY2007 (120 tkm - 200 tkm) 2010 až 2017
Odkaz na galerii současného XC70 mám v podpisu
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
D5 151kw – tlakuje
Myslím, že motor 20d od BMW je daleko větší průserář, nebo 2,5 TDI 132 kW od VW (Audi), nebo V10 5,0 TDI VW, nebo 2,0 TDI PD s PDF. Takhle bych mohl pokračovat - žádná automobilka nemá čisté svědomí.Munga píše: ↑01 led 2022 18:15 Když to čtu tak nemám z Volva dobrý pocit , člověk si řekne že ve cca 200tis je tenhle motor při správné údržbě v dobré kondici a nic najednou by nemělo překvapit a ono to může přijít kdykoliv...když jsem dával hadičku tak jsem myslel že tohle je tímto vyřešeno. No nic.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw – tlakuje
A nebo třeba motory ingenium, ty jsou taky celkem "vychytane"
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4223
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
D5 151kw – tlakuje
Bohužel. To je velké zklamání A přístup automobilky jakbysmet.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
D5 151kw – tlakuje
Když to tak čtu, jsem rád, že jsem se nevyzpytatelného motoru zbavil .
...čeho se asi tak lehce nezbavím, jsou ty pneumatiky. Kupují vůbec lidé ojeté pneu?
...čeho se asi tak lehce nezbavím, jsou ty pneumatiky. Kupují vůbec lidé ojeté pneu?
_________________
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
-
Offline
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
D5 151kw – tlakuje
Jako jo a ne no. Ja si po koupi taky vyzral cernyho petra, ale prodejce ( soukroma osoba) byl natolik solidni, ze mi zaplatil opravu, nastesti jen tesneni pod hlavou. A nyni uz 5 rokem naprosto bez problemu. A po odstraneni uniku jako chladic, par hadic uz chladici kapalina nezmizi ani kapka.
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
D5 151kw – tlakuje
A který motor je vyzpytatelný? Já jsem na to auto vůbec nezanevřel. Když tady čtu, jak majitelé do některých aut postupně nasypou majlant, tak já jsem to měl jednorázově balík, ale jinak jen běžný servis. A hlavně to auto mi furt dělá radost - nic neklepe, nedrnčí - jen pohodlí a ticho. A výkonově pro moje potřeby naprosto dostatečné. A půjčku na opravu jsem si taky brát nemusel - finanční nouzí netrpím. Hlavně abych to teď nezakřikl a bylo to tak i nadáleikea píše: ↑03 led 2022 13:41 Když to tak čtu, jsem rád, že jsem se nevyzpytatelného motoru zbavil .
...čeho se asi tak lehce nezbavím, jsou ty pneumatiky. Kupují vůbec lidé ojeté pneu?
Ze současné produkce už bych těžko vybíral - o tablet v autě nestojím, auto online k bůhví komu taky nechci, a karavan dnes taky každé auto neutáhne.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5204T2 2.0 11'
D5 151kw – tlakuje
Tak vám přeju, ať to jezdí! Já z toho už měl blbý pocit.
Nedrnčí... to mi připomíná, že mi to mezi 1400-1500 ot. vibrovalo do volantu i pedálů. A taky, že jsem ve volantu při skoro plném rejdu a otáčení někdy cítil kopance.
Nedrnčí... to mi připomíná, že mi to mezi 1400-1500 ot. vibrovalo do volantu i pedálů. A taky, že jsem ve volantu při skoro plném rejdu a otáčení někdy cítil kopance.
_________________
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
V70 D3 120kW, 2011 / 230tis. km
V70 D5 151kW, 2011 / 180tis. km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé