Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vosér výměna spojkoveho ložiska, nový olej v převodovce, tyče stabilizatoru, čepy řízení.
Takže zítra geometrie.
Ještě mi neco tluče na zadni nápravě, ale nemel jsem čas prověřit co to může být. Zadni naprava na s80 je celkem složitá , ale mohly by to být tyčky stabilizatoru?
Takže zítra geometrie.
Ještě mi neco tluče na zadni nápravě, ale nemel jsem čas prověřit co to může být. Zadni naprava na s80 je celkem složitá , ale mohly by to být tyčky stabilizatoru?
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Příspěvky: 3483
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
mohly, ty bych prošel jako první
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tod2: Ano, pravá zadni to ma za sebou.
Ještě mě napadlo horní uložení tlumiče.
Podobný projev měly vymlacené uložení na E46.
Ještě mě napadlo horní uložení tlumiče.
Podobný projev měly vymlacené uložení na E46.
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14287
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska výměna radiátoru topení.
Mám nový traťový rekord, výměna, včetně kalibrace klapek a projetí za účelem odvzdušnění, 60 minut.
Jsem zvědavý na kolik mi bufík vytopí auto v pondělí ráno.
Mám nový traťový rekord, výměna, včetně kalibrace klapek a projetí za účelem odvzdušnění, 60 minut.

Jsem zvědavý na kolik mi bufík vytopí auto v pondělí ráno.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes se mi povedlo (a nejsem první ani poslední) nepovolit resp. žvejknout šroubek pro nastavení hladiny převodovky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To jsem zvědavej, jak to bude ráno vytopený.raolsa píše: 17 pro 2021 18:31 Dneska výměna radiátoru topení.
Mám nový traťový rekord, výměna, včetně kalibrace klapek a projetí za účelem odvzdušnění, 60 minut.
Jsem zvědavý na kolik mi bufík vytopí auto v pondělí ráno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14287
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ukojím tvoji zvědavost hned, žádná změna, furt to auto nevytopí na víc než 12°C. 
Respektive dneska jsem to naprogramoval na 14:05, páč jsme ve dvě chtěli jet do Liberce.
Bufík se zapnul v 13:35, na digiteploměru bylo v tu dobu 7°C, přišel jsem do auta 14:05 a ukazovalo to 12°C.
Motor chlup nad třetí čárkou.
Bufík běžel naplno.
Začínají mi docházet nápady.

Respektive dneska jsem to naprogramoval na 14:05, páč jsme ve dvě chtěli jet do Liberce.
Bufík se zapnul v 13:35, na digiteploměru bylo v tu dobu 7°C, přišel jsem do auta 14:05 a ukazovalo to 12°C.
Motor chlup nad třetí čárkou.
Bufík běžel naplno.
Začínají mi docházet nápady.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to mám radost, že nejsem jediný. 
Přesně tohle mi benzínový bufík na T5 dělá taky. I při puštění 60 minut před odjezdem v teplotách kolem 0 to auto vytopený příliš není, ale motor je cca kolem té třetí čárky.

Přesně tohle mi benzínový bufík na T5 dělá taky. I při puštění 60 minut před odjezdem v teplotách kolem 0 to auto vytopený příliš není, ale motor je cca kolem té třetí čárky.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pořešil jsem šrouby s imbusem ,ten origo šroub utahuji citovkou ,ale i tak umí pozlobithajnej píše: 19 pro 2021 14:04 Dnes se mi povedlo (a nejsem první ani poslední) nepovolit resp. žvejknout šroubek pro nastavení hladiny převodovky.

,,na obr.ještě délka neupravena,,
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zdenal....to není úplně špatná myšlenka. Ten origo šroub je z nějakýho bláta + neumětel hajnej v akci.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!


_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12944
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hele ale na přenesenej moment je lepší torx než imbus... tady bych viděl spíš fakt jako vadu materiálu, bláto když se kousne, tak nic nepomůže, ale zase se dobře odvrtává 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak je to tady..1
Jjo ten šurvajs se dobře seká i odvrtává,ale imbus se dobře povoluje
dodám :pokud tam není tedy 10letííí... 

Jjo ten šurvajs se dobře seká i odvrtává,ale imbus se dobře povoluje


Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 20 pro 2021 11:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Online
- Příspěvky: 2183
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky už se mi to stalo, možná za to mohl jen blbě zažvejknutej o-kroužek, každopádně stačilo šroubek pořádně zahřát a šel ven. Na xc90, která předtím jezdila do t6r, už byl místo něj šroubek s šestihranou hlavou a ořech se vejde, takže i to je řešení.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jjo ,prostě šroubek s jemným stoupáním ,,6hran,imbus..torx na posledním místě, teda za mě.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Online
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Můžete mi někdo napsat délku šroubu a co je tam za závit? Na jaro mě čeká další výměna a ten původní torx už to začíná mít za sebou, tak bych si to rád nachystal. Díky
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
M8, metrický,stoupání 1mm,délka 10 až 15mm.
Oprava: M8 -Jakub má pravdu
Oprava: M8 -Jakub má pravdu

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) zdenal111 dne 20 pro 2021 14:07, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 5827
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
M10 to rozhodne není
-
Online
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Máte prosím nějaké poznatky z výměny ostřikovačů? Mám bez vyhřívání s lakovanou krytkou.Jakub Svoboda píše: 03 pro 2017 15:05Napiš prosím číslo dílu podle faktury, také se je chystám měnit. Děkujiselap píše:Tak jsem nechal vyměnit trapné ostřikovače za rozprašovače, je to sice lepší ale na předchozím autě ty rozprašovače fungovaly líp.
Smutné je, že nejmenovaný autorizák to nezvládl na jednu nebo akceptovatelné 2 návševy, nakonec po 4 návštěvách je vše ok.
Krytku vytáhnu nahoru a ostřikovač také? Nebo je na to dobré mít nějaký fígl... pacičky, na které je dobré být opatrný. Potřeba něco zespodu odjistit/pohlídat si?
Díky moc
-
Offline
- Příspěvky: 5827
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Otevri kapotu, vycvakni gumovou zaslepku/pruchodku a uvidis packy, ty zmacknes a tlacis nahoru ven. To je cele, krytka by mela jit prendat.
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Super, díky moc.
-
Offline
- Příspěvky: 592
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna oleje v AT. Při najetí na nájezdy svítilo sluníčko (děláno ve sněhu před barákem). Při povolení výpustního šroubu vánice jak v ruským válečným filmu a trvala až do chvíle, když jsem korigoval hladinu oleje. I ten pes byl zalezlý na zápraží a nechtěl vystrčit ani čumák.
Nicméně se snad zdařilo. Olej jsem teď měnil po cca 7000 km, protože po koupi auta jsem naznal, že je ještě původní z továrny (i podle faktur od minulého majitele a najeto 200tis.). Poslední cca 2 tisíce začala převodovka někdy vykazovat mírné pohupování otáček na 4q při jízdě do mírného kopečku a při udržovačce třeba ve městě. Při povolení plynu nebo přidání pohupování ustalo. Minule AT prošlo 12L Ravenolu a dneska z ní vytekla stejně tmavě hnědá sračka jako minule. Asi rozpuštěný bordel za těch 13 let.
Po krátké testovací jízdě po výměně jsem si uvědomil, že jsem doteď ani nezaznamenal, jak se postupem času zhoršovala kvalita řazení. Nic strašného, žádné kopání ani škubání, ale práce měniče byla taková "zvláštní". Každé přeřazení bylo jiné. Někdy měnič uzamykal rychle, jinde pomalu a jindy jakoby nevěděl, co má dělat (vše jen při malém plynu, pod plynem vše OK). Teď vše, jak má být. Ale byla to fakt krátká jízda jen na konec vesnice a zpět. Takže jetli došlo opravdu ke změně uvidím až zítra.
Když jsem měl napíchlou VIDu na reset km v TCM, tak jsem juknul na DPF. Auto za cca 15 tisíc km co ho mám ani jednou neregeneroval a zaplnění max. 7g (asi prasklý filtr). Dnes tam bylo 11g, tak jsem si řekl, že zkusím nucenou (vím, nebyl důvod - jen jsem chtěl vědět, zda to auto vůbec ještě umí a zda to dotáhne až na nulu, což nikdy nebyla). Dal jsem start, motor nahodil 2000 otáček a během chvíle mi VIDA hlásila, že regenerace neproběhla nebo nebyla spuštěna, tlačítko STOP šedé, přitom motor stále v otáčkách a teplota v DPF na 670°C. Zaplnění doběhlo až na nulu, ale přes diagnostiku nešla regenerace ukončit. Musel jsem natvrdo klíčkem. Neví někdo, proč tohle VIDA udělala? Komunikace nevypadla, hodnoty jsem stále viděl online.

Nicméně se snad zdařilo. Olej jsem teď měnil po cca 7000 km, protože po koupi auta jsem naznal, že je ještě původní z továrny (i podle faktur od minulého majitele a najeto 200tis.). Poslední cca 2 tisíce začala převodovka někdy vykazovat mírné pohupování otáček na 4q při jízdě do mírného kopečku a při udržovačce třeba ve městě. Při povolení plynu nebo přidání pohupování ustalo. Minule AT prošlo 12L Ravenolu a dneska z ní vytekla stejně tmavě hnědá sračka jako minule. Asi rozpuštěný bordel za těch 13 let.
Po krátké testovací jízdě po výměně jsem si uvědomil, že jsem doteď ani nezaznamenal, jak se postupem času zhoršovala kvalita řazení. Nic strašného, žádné kopání ani škubání, ale práce měniče byla taková "zvláštní". Každé přeřazení bylo jiné. Někdy měnič uzamykal rychle, jinde pomalu a jindy jakoby nevěděl, co má dělat (vše jen při malém plynu, pod plynem vše OK). Teď vše, jak má být. Ale byla to fakt krátká jízda jen na konec vesnice a zpět. Takže jetli došlo opravdu ke změně uvidím až zítra.
Když jsem měl napíchlou VIDu na reset km v TCM, tak jsem juknul na DPF. Auto za cca 15 tisíc km co ho mám ani jednou neregeneroval a zaplnění max. 7g (asi prasklý filtr). Dnes tam bylo 11g, tak jsem si řekl, že zkusím nucenou (vím, nebyl důvod - jen jsem chtěl vědět, zda to auto vůbec ještě umí a zda to dotáhne až na nulu, což nikdy nebyla). Dal jsem start, motor nahodil 2000 otáček a během chvíle mi VIDA hlásila, že regenerace neproběhla nebo nebyla spuštěna, tlačítko STOP šedé, přitom motor stále v otáčkách a teplota v DPF na 670°C. Zaplnění doběhlo až na nulu, ale přes diagnostiku nešla regenerace ukončit. Musel jsem natvrdo klíčkem. Neví někdo, proč tohle VIDA udělala? Komunikace nevypadla, hodnoty jsem stále viděl online.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Čau ,,vytekla stejně tmavě hnědá sračka jako minule,, holt síla nových olejů ,čas ukáže jestli ty výměny něco zachránily.. AT. za studena řadí v jiném režimu ,hodnot´až se zahřeje ..Můj at. jsem po koupi proplachoval 3x ,ted´už malinovka a klid v duši 

_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 592
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky jsem si říkal, že na jaře to vyměním ještě jednou. Před koupí jsem měl strach, že mě jedna výměna bude stát tak kolem sedmičky a ještě budu muset někam do spešl servisu. Že to bude ani ne třetina a k tomu doma před barákem, jsem nečekal. Příjemné překvapení 

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé