Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2296
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Já osobně Volvu věřím to bezpečí, ale co se týká kvality respektive šetření při výrobě tak tam červená tužka hodně řádila. Ono to nebude u konkurence moc jiné, ale v rodině mám 2x toyotu ta kvalita zpracování, poruchovost to je o bambilion jinde.
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ještě koukám na tohle - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/157936971 oboje maj u sebe, takže prohlídnu oboje....
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Hele a co spotřebák k té V60 Polestar? Když se podívám třeba na přední brzdy, kotouče 371 mm nejsou moc běžný...
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak si rovnou odpovím sám - podle skandixu přední kotouče 585€ za kus, destičky 485€ sada. Slušná cena pouze za materiál. Zadní už by měly být stejné s běžnou produkcí
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
V60 Polestar je holt specifické auto - zážitky budou tedy specificky krásné, ale může se stát, že i drahé a občas těžko dostupné. U V60 T5 poslední generace to bude standardní liga, která dle mě ale určitě nezarmoutí. Pokud V60 poslední generace, pak zvaž T6 motorizaci, která je oproti T5 zase o kus zábavnější. Ale T5 za mě na běžné ježdění i 90% předjíždění dostačuje až až.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14708
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
No ještě je tady možnost, že tam je Polestar pouze dohraný a bude to mít normálnější brzdy. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tohle je čistokrevný polestar 
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nížkovice
- Vůz: V70 III T6 AWD 12', 224 kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jak to tak čtu, asi se budu muset uklidnit a sledovat a čekat, než něco přijde. Zas si říkám, nová auta dnes nejsou, a hned tak brzo zase nebudou (hlavně koncern, ale i jiní), takže ceny ojetin se asi budou držet nahoře dýl, tak abych se nějakých lepšíh cen dočkal..? Ikdyž Volvo asi většinu populace nezajímá. Nebo?KubasCZ píše: 16 pro 2021 18:16 Ahoj, zkusím ti odpovědět za mě, jako půlročního majitele XC70 T6.
Byl jsem na tom před více jak rokem v rozhodování stejně jako ty, s tím že podmínka pro mě byla prakticky jen XC70 P3 benzín. Jak píšeš, jediné dvě varianty jsou 3.2 nebo T6. Jelikož jde o druhé auto do rodiny, roční nájezd není zas tak velký, abych řešil nafta/benzín. Takže T6 byla pro mě nejideálnější volba, i vzhledem k výkonu a požitku z jízdy. Spolehlivost 3.2/T6 nedokážu soudit, jsem jen uživatel a mám teď první zkušenost...
....
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D4 AWD 2015 BSR Stage 3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zdravím, Volvisté,
naskytla se mi možnost koupě V70 III D4 2015. Na pondělí 20.12. odpoledne (holt je to trochu narychlo, ale jiný termín nebyl
), je domluvena předprodejní prohlídka ve volvo servise v Ústí nad Labem. Ale to auto tam bylo v poslední době servisováno a termín jsme takto rychle dostali jen díky kontaktům prodávajícího, tak nevím, nakolik to bude zcela "objektivní". Jinak ale prodávající zcela korektní a auto se zdá zcela v pořádku.
Jde-li o auta, jsem takový informovaný laik, proto bych měl rád při prohlídce někoho k ruce, který bude 100% na mé straně a bude tomu rozumět tak, aby případnou "neobjektivnost" servisu odhalil
.
Chtěl bych se tedy zeptat, zdali tu mezi námi není někdo nebo nemáte tip na někoho, kdo by byl ochoten a schopen takto narychlo to auto se mnou prohlédnout. Ideálně samozřejmě někdo z Ústí n/L či okolí a nebo pak z Prahy, odkud pojedu já (takže doprava případně zajištěna).
Samozřejmě to nechci zadarmo, zaplatím co se dohodneme.
Díky.
Karel
naskytla se mi možnost koupě V70 III D4 2015. Na pondělí 20.12. odpoledne (holt je to trochu narychlo, ale jiný termín nebyl
Jde-li o auta, jsem takový informovaný laik, proto bych měl rád při prohlídce někoho k ruce, který bude 100% na mé straně a bude tomu rozumět tak, aby případnou "neobjektivnost" servisu odhalil
Chtěl bych se tedy zeptat, zdali tu mezi námi není někdo nebo nemáte tip na někoho, kdo by byl ochoten a schopen takto narychlo to auto se mnou prohlédnout. Ideálně samozřejmě někdo z Ústí n/L či okolí a nebo pak z Prahy, odkud pojedu já (takže doprava případně zajištěna).
Samozřejmě to nechci zadarmo, zaplatím co se dohodneme.
Díky.
Karel
_________________
V70 III D4 133 kw AWD 2015, BSR Stage 3
V70 II D5 120 kW MY05,
ex: 945 2.0 100 kw 1997
V70 III D4 133 kw AWD 2015, BSR Stage 3
V70 II D5 120 kW MY05,
ex: 945 2.0 100 kw 1997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Já bych věřil, že to bude objektivní. Jezdím do UL občas na servis a vedoucí servisu je fakt fér chlap. Nebál bych se.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Pokud se jedná o 4 válec VEA, podíval bych se na problémy s EGR a chladiči EGR. Zdá se, že D4 na to trpí nejvíce. Je to logické vzhledem namáhání. Zkontrolovat se to téměř nedá bez demontáže EGR. Je také možná zvýšená spotřeba oleje spojená s karbonizací. Výměna EGR a chladiče stojí asi 30 000 Kč.
Jednoduše lze zkontrolovat MAP sensor a jeho zanesení. Případně odmontorvat trubku z EGR do sání a nakouknout tam.
Hodně štěstí.
Jednoduše lze zkontrolovat MAP sensor a jeho zanesení. Případně odmontorvat trubku z EGR do sání a nakouknout tam.
Hodně štěstí.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak jak jsi dopadl?hrusaq píše: 17 pro 2021 09:39 Uvidím na místě, zkusím pohnout cenou, a uvidím co mi případně nabídnou za moje auto na protiúčet....
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Nosound - takže - Polestar paráda, ale servisní náklady jsou úplně jinde - Ohlins podvozek, přední čtyřpísty atd atd atd, takže zkrátka těch 360koní má k sobě z velký části jiný věci než klasická V60, a na to já nejsem, nemyslel jsem že to bude takový drámo, nicméně se mi na místě velice zalíbila - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/157936971 - kterou zvažuju poměrně hodně:) Něco našlápnutýho bych rád taky, časem pro sebe, a to podle všeho nebude Volvo..
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jojo Polestar
to je stejné u všech vrcholových verzí u každé automobilky, co jsem si kdy zjišťoval (BMW-M, Opel-OPC, M-B AMG ani nezmiňuji..).
Provozovat takové auto jako daily není sranda.
Takže ještě nějakou dobu v nabídce zůstane.
Provozovat takové auto jako daily není sranda.
Takže ještě nějakou dobu v nabídce zůstane.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D4 AWD 2015 BSR Stage 3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Díky, nakonec jsem měl i někoho k ruce a proběhlo to v pořádku. Auto je domahajnej píše: 18 pro 2021 21:13 Já bych věřil, že to bude objektivní. Jezdím do UL občas na servis a vedoucí servisu je fakt fér chlap. Nebál bych se.
_________________
V70 III D4 133 kw AWD 2015, BSR Stage 3
V70 II D5 120 kW MY05,
ex: 945 2.0 100 kw 1997
V70 III D4 133 kw AWD 2015, BSR Stage 3
V70 II D5 120 kW MY05,
ex: 945 2.0 100 kw 1997
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D4 AWD 2015 BSR Stage 3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Díky, jen toto byla D4 2,4 5válec 133 kw (měl jsem to uvést podrobněji). Nicméně auto se zdálo být v pořádku a je domaBican píše: 19 pro 2021 18:19 Pokud se jedná o 4 válec VEA, podíval bych se na problémy s EGR a chladiči EGR. Zdá se, že D4 na to trpí nejvíce. Je to logické vzhledem namáhání. Zkontrolovat se to téměř nedá bez demontáže EGR. Je také možná zvýšená spotřeba oleje spojená s karbonizací. Výměna EGR a chladiče stojí asi 30 000 Kč.
Jednoduše lze zkontrolovat MAP sensor a jeho zanesení. Případně odmontorvat trubku z EGR do sání a nakouknout tam.
Hodně štěstí.
_________________
V70 III D4 133 kw AWD 2015, BSR Stage 3
V70 II D5 120 kW MY05,
ex: 945 2.0 100 kw 1997
V70 III D4 133 kw AWD 2015, BSR Stage 3
V70 II D5 120 kW MY05,
ex: 945 2.0 100 kw 1997
-
Offline
- Příspěvky: 6018
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak co vubec ta XC60, jak to dopadlo?MartinR píše: 05 pro 2021 19:39 Zdary pánové Volvisti,
pořád se prokousávám inzercemi Volv a už jsem se přistihl, že jsem dal do hledáčku i XC60. Pravděpodobně se pletu, ale působí to na mně, že XC70 a XC60 jsou dost podobné vozy. A vlastně, ta myšlenka na XC60 mi vůbec nevadí a hlavně jich je na výběr mnohem více. Zrovna teď se bavím s pánem majitel o tomto kousku : https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc60/154199925 . Auto kupoval před třemi lety v Průhonicích jako tříleté (100 000km) a teď jak prý dělá dlouho z domova už nevyužívá... V servisce pokračuje po 15tis, loni prý udělal brzdy,kotouče a olej v ATM a více se prý neřešilo. Takže ty další investice čekají na nového majitele : komplet rozvody, AWD a určitě ještě něco. Jsem smířen stím, že když se kupuje 6-leté auto (150tis km), tak si to bude žádat nějaké investice. V čem je jiné R-Design od klasiky? Na mne jako laika, napadají ty sedačky, že jsou sportovnější... Je tam ještě něco zásadnějšího, proč se třeba tomu vyhnout?
Jinak auto vypadá dobře s dobrou výbavou a cena mi přijde v pohodě ( a ještě odpočet daně).
Díky za případné reakce
MartinR
-
Offline
- Příspěvky: 939
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
U XC60 se nabízela ventilovaná sedadla od faceliftu s paketem Inscription.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahaa. To jsem netušil. Jdu si projet inzeráty.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Opravdu se bavíme o P3? Mobile.de ani jedno auto.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Mám doma cenníky XC60 pre SK trh modelových ročníkov 2015, 2016 a 2017 a o ventilovaných sedačkách sa tam nepíše. Ohľadom Incription sa píše toto:


-
Offline
- Příspěvky: 2296
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Já když jsem sháněl xc60 tak jsem chtěl kožené sedáky jedině s ventilací a nakonec mám látkové protože na ventilované jsem nenarazil ani jednou...
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ja som sedel pred mesiacom v XC60 2016 Inscription a ani tá nemala ventilované sedačky. Čo mám odpozerané z inzerátov, len V70 a S80 obe P3 majú ventilované sedačkyMunga píše:Já když jsem sháněl xc60 tak jsem chtěl kožené sedáky jedině s ventilací a nakonec mám látkové protože na ventilované jsem nenarazil ani jednou...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jestli Thor nemyslel SPA.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 771
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
https://www.spx-car.cz/novinky/nove-volvo-xc60 ROK 2017
Masážní funkce opěradla
Toto luxusní vybavení vás zchladí v horku a na dlouhých cestách dopřeje vašim zádům příjemnou masáž. Sedadla jsou odvětrávána pomocí vestavěných ventilátorů v sedáku a opěradle a opěradlo je vybaveno vždy deseti masážními body. Odvětrávání lze nastavit na tři stupně rychlosti a masážní funkce nabízí výběr z pěti programů, tří rychlostí a tří intenzit – vy i spolujezdec tak můžete funkce ventilace a masáže snadno přizpůsobit svým potřebám. Tato funkce může být obsažena v sedadlech Comfort s čalouněním z perforované kůže Fine Nappa.
Masážní funkce opěradla
Toto luxusní vybavení vás zchladí v horku a na dlouhých cestách dopřeje vašim zádům příjemnou masáž. Sedadla jsou odvětrávána pomocí vestavěných ventilátorů v sedáku a opěradle a opěradlo je vybaveno vždy deseti masážními body. Odvětrávání lze nastavit na tři stupně rychlosti a masážní funkce nabízí výběr z pěti programů, tří rychlostí a tří intenzit – vy i spolujezdec tak můžete funkce ventilace a masáže snadno přizpůsobit svým potřebám. Tato funkce může být obsažena v sedadlech Comfort s čalouněním z perforované kůže Fine Nappa.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé



