Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Tod2
Offline
Příspěvky: 3484
Registrován: 10 roků
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

v podstatě by to mělo být tak, že naftový soft má časovače, přímý start a automatický příhřev, kdežto benzínový ten automatický příhřev nemá...
pak by se to mělo lehce lišit i v té frekvenci
ale jestli je to tohle, a stále to platí, nedokážu říct
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Zkusím se povrtat ve Vdash jestli tam někde nenajdu něco na CPM.
Jinak ráno bufík fungoval, vytopil to zase na druhou čárku a uvnitř relativně teplo. Kolik stupňů nevím, zítra tam zkusím dát teploměr. Já jsem po ránu zmrzlý, tak mi to může připadat málo. :D
Ještě dumám, jestli v tom nedělá opravdu bordel to LPG, že voda přes reduktor proudí rychleji než přes radiátor, tudíž rychleji proudí i přes bufík a nemá čas se od plamene ohřát.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jakub Svoboda
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5830
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Vsechny hadice musi byt do serie.
SW pro benzinovou verzi ti Pavel musi pripravit jako aktualizaci jednotky CPM, to co jsi prikladal foto, to je jen povoleni konfigurace v CEM.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Tod2
Offline
Příspěvky: 3484
Registrován: 10 roků
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

Když otevřu dveře, tak se vyvalí opravdu teplý vzduch, řekl bych klidně přes 25°C.
Rychlejší proudění by přece v uzavřeném okruhu neměla mít vliv.
Naopak pomalejší by mohlo, pak by mohl otvírat termostat - neleze to do chladiče?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Termostat mám relativně nový, takže doufám, že do chladiče to nepouští.
Na zítra tam dám teploměr, abych zjistil na kolik to vytopí.

Ale mám velké cukání předělat tu vodu. Ale musím koupit nějaké propojky a kolénka, protože do reduktoru jsou o chlup slabší hadice.

Pavel si zprávu přečetl, ale zatím neodpověděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5746
Registrován: 6 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od hajnej »

Tod2 píše: 22 lis 2021 08:18 v podstatě by to mělo být tak, že naftový soft má časovače, přímý start a automatický příhřev, kdežto benzínový ten automatický příhřev nemá...
pak by se to mělo lehce lišit i v té frekvenci
ale jestli je to tohle, a stále to platí, nedokážu říct
Mělo by to být jak říká Tod2. Timer only je (by měl být) benál soft s vyšší frekvencí pumpy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Voila, tak Hajnej to rozsekl. :Yahoo!:

Pro benzínový bufík má být opravdu nahráno "With timer only" Kde jsou funkce časovačů a přímého zapnutí, ale frekvence palivového čerpadla je 5,5 Hz.
Teď jsem SW přehrál a vyzkoušel přímý start. Voda motoru byla při startu na druhé čárce, ale za chvilku to vystoupalo až na čtvrtou. Nutno ale podotknout, že motor nebyl úplně studený, nicméně myslím, že se to určitě zlepší. Uvidím ráno.

Asi by kluci z D5T5 měli upravit názvy jednotlivých SW, aby to bylo jasnější, co se má nahrát. Ještě, že změna byla zdarma. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1126
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tom0 »

V každém případě si ale předělej to zapojení vody do série.
Kdysi měl bratr Jeepa a bylo tam LPG montováno někde v polsku snad... Pro pohodlnost při montáži jen střihli hadice do topení, nasadili na ně téčka a k nim připojili reduktor.
Výsledkem bylo že to auto na volnoběh téměř netopilo, při nízkých otáčkách vlažilo a až ve vysokých fakt topilo.
Když jsme to přepojili do série, auto od té doby topilo krásně i na volnoběh...

Většina vody prostě šla nižším odporem do reduktoru a jen trochu do topení.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Jezdím s tím už 11 let se zapojením paralelně a s topením nikdy nebyl problém. :wink:
Ale předělám to, jenom musím sehnat materiál na jiné propojení hadic. U nás ve městě mají kulový a tak to asi budu muset objednat na netu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1126
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tom0 »

Ono bude mít taky čerpadlo na motoru mnohem větší výkon něž to elektrické čerpadélko.
A tak jestli že to topí v pohodě s motorem, tak s menším průtokem vody už může více vody téct reduktorem a jen minimum přes topení.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

Hm, tak dneska odpoledne opět bez bufíkování. :cry:
Musím předělat to palivo, někde to musí přisávat vzduch. Zajímavý je, že ráno to bufíkovalo. Ale zase to vyhřálo motor jenom na druhou čárku. No v kabině bylo ráno pocitově teplo, i když teploměr (položený u řadičky) ukazoval 5,5°C - venku bylo -2°C. Je to blbý místo na teploměr, protože i po 20 km při příjezdu do práce tam ukazoval jenom 10°C a to bylo auto normálně vyhřáté. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3607
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tak už jsem normální v koncích, v Praze nemůžu sehnat tak triviální věc jako je zip sáček ze silnějšího plastu :D

Moje odysea začala v obřim papírnictví na Letné: ZIP sáčky měli, ale jen o tloušťce 40 mikronů.
Tak domácí potřeby (opět velkej krám se slušným sortimentem)....40 mikronů
Železářství....nevedeme
Hornbach.....40 mikronů

Tak jsem jel do VELKOOBCHODU :D https://www.obalove-materialy.cz/?gclid=CjwKCAiAv_KMBhAzEiwAs-rX1JfMQfl3YFfXvCt9_puSRcchc6XhcaY-4pcbx2XTXKZvKbA1UJ5i3BoCtGwQAvD_BwE
Přátelé, nevěřili byste....ale čuměli na mě jak telata na vrata!!!

Pane?? vy chcete 100 mikronové ? :shock: koukali na mě v němém úžasu......tohle vůbec nevedeme!

Dop***!! to v celé po*** Praze není obchod, kde si koupim NORMÁLNĚ ZIP SÁČEK TY VOLE!!! 100 MIKRONOVEJ!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Nechci 1000 kusů, stačí mi jich 5 :bad:
Bez názvu.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12948
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Si měl použít 3 40um. 😁
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3607
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

to právě nechci, když vím, že "můžu" mít 100um+, která je na uskladnění ostrých předmětů (a hlavně otěruvzdorností, trvanlivostí) úplně někde jinde než ty podělané pytlíčky dobré tak na korálky.
I ten samotný ZIP systém je daleko robustnější. 3x 40 mikronů pro moje potřeby nemá význam
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3323
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Tak jsem teďka sáhl do šuplíku a nejsilnější pocitově jsou IKEA sáčky, asi tak 2x oproti jiným potravinovým zipakum.
Jestli chceš změřím ti ho mikrometrem.

xSam
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1348
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od xSam »

Ejdou, zajimavy poznatek.
Vcera jsem vypravoval dite na plavani a daval jsem mu koupaci cepici. Cepice je zabalana v pytliku se zipem. Zaujalo me na tom to, ze ten pytlik byl tak tlustej, ze by se v nem daly prevazet otevrene injekcni strikacky.
Skoc si k nejblizsimu vietnamci a kup si par cepic:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3607
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Vapík/xSam

chlapi díky, shodou okolností jsem dneska držel IKEA ZIP sáček v ruce - jsou opravdu silnější, odhadem minimálně 60-80 mikronů.
V nejhorším použiju ty.

Jinak ano, k opravdu festovním ZIP sáčkům jsem se v minulosti dostal, jen když jsem kupoval třeba Troy Lee Design D3 Carbon,
nebo chrániče od FOXU. Ty jsou balené v těhle dobrejch sáčkách. Mám podezření, že slouží jen k velkoobchodním účelům
a do spotřeby v maloobchodu to samostatně nechtějí nabízet :(
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od raolsa »

raolsa píše: 23 lis 2021 15:53 Hm, tak dneska odpoledne opět bez bufíkování. :cry:
Musím předělat to palivo, někde to musí přisávat vzduch.
Tak dneska jsem předělal čerpadlo dozadu a je to úplně v háji. Bufík běží 4 minuty, pak chcípne, nastartuje, zase běží 4 minuty, chcípne a už nenastartuje. Ale když ho znovu ručně pustím, tak zase běží ty čtyři minuty a tak pořád dokola.
Podezření padá na sací hadičku z nádrže, páč mi připadlo, že byla trochu od benzínu. Zítra je v plánu ji vyměnit, ale pokud to nepomůže tak už nevím. Při výměně ještě zkusím jestli je dost dlouhá ta pidihadička do nádrže. Mám tu náhradní čerpadlo tak ji do něj strčím kam až dosáhne. Mám polovinu nádrže benzínu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3323
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Tak pak ještě zkusit test s externí nádrží, kterou dáš co nejblíže bufiku, aby jsi eliminoval všechny vlivy v palivové cestě.

powl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 849
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od powl »

Nabidka: Novej bufik + svicka + prace v autorizaku 13 500,-

Je to dobra nabidka? Mne to pride docela dost...

(muj bufik shorel jasnym plamenem takze zachrana nemozna)
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Tod2
Offline
Příspěvky: 3484
Registrován: 10 roků
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

řekl bych dobrá cena, se podívej, kolik stojí jen hořák https://www.skandix.de/en/spare-parts/interior-temperature/independent-car-heater/burner-independent-car-heating/1023123/
otázka je, co znamená nový bufík
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

powl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 849
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od powl »

novy bufik podle ty nabidky znamena to co jsi poslal + do toho daji novy zhavak
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od hajnej »

Cena bude určitě za ten hořák jak je na Skandixu.
Otázka je, kde to chceš sehnat levněji?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

powl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 849
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od powl »

hajnej píše: 26 lis 2021 13:53 Cena bude určitě za ten hořák jak je na Skandixu.
presne tak

hajnej píše: 26 lis 2021 13:53 Otázka je, kde to chceš sehnat levněji?
no to nevim

AV dily si ceni pouzity na 5000. Coz prave nevim, jestli uz neni lepsi novy za 10, (resp za 13 s praci) a zarukou, vzhledem ke spolehlivosti tohoto aparatu :green:
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé