Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
v podstatě by to mělo být tak, že naftový soft má časovače, přímý start a automatický příhřev, kdežto benzínový ten automatický příhřev nemá...
pak by se to mělo lehce lišit i v té frekvenci
ale jestli je to tohle, a stále to platí, nedokážu říct
pak by se to mělo lehce lišit i v té frekvenci
ale jestli je to tohle, a stále to platí, nedokážu říct
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Zkusím se povrtat ve Vdash jestli tam někde nenajdu něco na CPM.
Jinak ráno bufík fungoval, vytopil to zase na druhou čárku a uvnitř relativně teplo. Kolik stupňů nevím, zítra tam zkusím dát teploměr. Já jsem po ránu zmrzlý, tak mi to může připadat málo.
Ještě dumám, jestli v tom nedělá opravdu bordel to LPG, že voda přes reduktor proudí rychleji než přes radiátor, tudíž rychleji proudí i přes bufík a nemá čas se od plamene ohřát.
Jinak ráno bufík fungoval, vytopil to zase na druhou čárku a uvnitř relativně teplo. Kolik stupňů nevím, zítra tam zkusím dát teploměr. Já jsem po ránu zmrzlý, tak mi to může připadat málo.

Ještě dumám, jestli v tom nedělá opravdu bordel to LPG, že voda přes reduktor proudí rychleji než přes radiátor, tudíž rychleji proudí i přes bufík a nemá čas se od plamene ohřát.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5830
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vsechny hadice musi byt do serie.
SW pro benzinovou verzi ti Pavel musi pripravit jako aktualizaci jednotky CPM, to co jsi prikladal foto, to je jen povoleni konfigurace v CEM.
SW pro benzinovou verzi ti Pavel musi pripravit jako aktualizaci jednotky CPM, to co jsi prikladal foto, to je jen povoleni konfigurace v CEM.
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
Když otevřu dveře, tak se vyvalí opravdu teplý vzduch, řekl bych klidně přes 25°C.
Rychlejší proudění by přece v uzavřeném okruhu neměla mít vliv.
Naopak pomalejší by mohlo, pak by mohl otvírat termostat - neleze to do chladiče?
Rychlejší proudění by přece v uzavřeném okruhu neměla mít vliv.
Naopak pomalejší by mohlo, pak by mohl otvírat termostat - neleze to do chladiče?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Termostat mám relativně nový, takže doufám, že do chladiče to nepouští.
Na zítra tam dám teploměr, abych zjistil na kolik to vytopí.
Ale mám velké cukání předělat tu vodu. Ale musím koupit nějaké propojky a kolénka, protože do reduktoru jsou o chlup slabší hadice.
Pavel si zprávu přečetl, ale zatím neodpověděl.
Na zítra tam dám teploměr, abych zjistil na kolik to vytopí.
Ale mám velké cukání předělat tu vodu. Ale musím koupit nějaké propojky a kolénka, protože do reduktoru jsou o chlup slabší hadice.
Pavel si zprávu přečetl, ale zatím neodpověděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jinak ta první čárka je 55° - https://forum.volvoklub.cz/download/file.php?id=127820&mode=view
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Otázka, na kterou neznám odpověď
Mělo by to být jak říká Tod2. Timer only je (by měl být) benál soft s vyšší frekvencí pumpy.Tod2 píše: 22 lis 2021 08:18 v podstatě by to mělo být tak, že naftový soft má časovače, přímý start a automatický příhřev, kdežto benzínový ten automatický příhřev nemá...
pak by se to mělo lehce lišit i v té frekvenci
ale jestli je to tohle, a stále to platí, nedokážu říct
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Voila, tak Hajnej to rozsekl.
Pro benzínový bufík má být opravdu nahráno "With timer only" Kde jsou funkce časovačů a přímého zapnutí, ale frekvence palivového čerpadla je 5,5 Hz.
Teď jsem SW přehrál a vyzkoušel přímý start. Voda motoru byla při startu na druhé čárce, ale za chvilku to vystoupalo až na čtvrtou. Nutno ale podotknout, že motor nebyl úplně studený, nicméně myslím, že se to určitě zlepší. Uvidím ráno.
Asi by kluci z D5T5 měli upravit názvy jednotlivých SW, aby to bylo jasnější, co se má nahrát. Ještě, že změna byla zdarma.

Pro benzínový bufík má být opravdu nahráno "With timer only" Kde jsou funkce časovačů a přímého zapnutí, ale frekvence palivového čerpadla je 5,5 Hz.
Teď jsem SW přehrál a vyzkoušel přímý start. Voda motoru byla při startu na druhé čárce, ale za chvilku to vystoupalo až na čtvrtou. Nutno ale podotknout, že motor nebyl úplně studený, nicméně myslím, že se to určitě zlepší. Uvidím ráno.
Asi by kluci z D5T5 měli upravit názvy jednotlivých SW, aby to bylo jasnější, co se má nahrát. Ještě, že změna byla zdarma.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Otázka, na kterou neznám odpověď
V každém případě si ale předělej to zapojení vody do série.
Kdysi měl bratr Jeepa a bylo tam LPG montováno někde v polsku snad... Pro pohodlnost při montáži jen střihli hadice do topení, nasadili na ně téčka a k nim připojili reduktor.
Výsledkem bylo že to auto na volnoběh téměř netopilo, při nízkých otáčkách vlažilo a až ve vysokých fakt topilo.
Když jsme to přepojili do série, auto od té doby topilo krásně i na volnoběh...
Většina vody prostě šla nižším odporem do reduktoru a jen trochu do topení.
Kdysi měl bratr Jeepa a bylo tam LPG montováno někde v polsku snad... Pro pohodlnost při montáži jen střihli hadice do topení, nasadili na ně téčka a k nim připojili reduktor.
Výsledkem bylo že to auto na volnoběh téměř netopilo, při nízkých otáčkách vlažilo a až ve vysokých fakt topilo.
Když jsme to přepojili do série, auto od té doby topilo krásně i na volnoběh...
Většina vody prostě šla nižším odporem do reduktoru a jen trochu do topení.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jezdím s tím už 11 let se zapojením paralelně a s topením nikdy nebyl problém. 
Ale předělám to, jenom musím sehnat materiál na jiné propojení hadic. U nás ve městě mají kulový a tak to asi budu muset objednat na netu.

Ale předělám to, jenom musím sehnat materiál na jiné propojení hadic. U nás ve městě mají kulový a tak to asi budu muset objednat na netu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ono bude mít taky čerpadlo na motoru mnohem větší výkon něž to elektrické čerpadélko.
A tak jestli že to topí v pohodě s motorem, tak s menším průtokem vody už může více vody téct reduktorem a jen minimum přes topení.
A tak jestli že to topí v pohodě s motorem, tak s menším průtokem vody už může více vody téct reduktorem a jen minimum přes topení.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Hm, tak dneska odpoledne opět bez bufíkování.
Musím předělat to palivo, někde to musí přisávat vzduch. Zajímavý je, že ráno to bufíkovalo. Ale zase to vyhřálo motor jenom na druhou čárku. No v kabině bylo ráno pocitově teplo, i když teploměr (položený u řadičky) ukazoval 5,5°C - venku bylo -2°C. Je to blbý místo na teploměr, protože i po 20 km při příjezdu do práce tam ukazoval jenom 10°C a to bylo auto normálně vyhřáté.

Musím předělat to palivo, někde to musí přisávat vzduch. Zajímavý je, že ráno to bufíkovalo. Ale zase to vyhřálo motor jenom na druhou čárku. No v kabině bylo ráno pocitově teplo, i když teploměr (položený u řadičky) ukazoval 5,5°C - venku bylo -2°C. Je to blbý místo na teploměr, protože i po 20 km při příjezdu do práce tam ukazoval jenom 10°C a to bylo auto normálně vyhřáté.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak už jsem normální v koncích, v Praze nemůžu sehnat tak triviální věc jako je zip sáček ze silnějšího plastu
Moje odysea začala v obřim papírnictví na Letné: ZIP sáčky měli, ale jen o tloušťce 40 mikronů.
Tak domácí potřeby (opět velkej krám se slušným sortimentem)....40 mikronů
Železářství....nevedeme
Hornbach.....40 mikronů
Tak jsem jel do VELKOOBCHODU
https://www.obalove-materialy.cz/?gclid=CjwKCAiAv_KMBhAzEiwAs-rX1JfMQfl3YFfXvCt9_puSRcchc6XhcaY-4pcbx2XTXKZvKbA1UJ5i3BoCtGwQAvD_BwE
Přátelé, nevěřili byste....ale čuměli na mě jak telata na vrata!!!
Pane?? vy chcete 100 mikronové ?
koukali na mě v němém úžasu......tohle vůbec nevedeme!
Dop***!! to v celé po*** Praze není obchod, kde si koupim NORMÁLNĚ ZIP SÁČEK TY VOLE!!! 100 MIKRONOVEJ!!!
Nechci 1000 kusů, stačí mi jich 5

Moje odysea začala v obřim papírnictví na Letné: ZIP sáčky měli, ale jen o tloušťce 40 mikronů.
Tak domácí potřeby (opět velkej krám se slušným sortimentem)....40 mikronů
Železářství....nevedeme
Hornbach.....40 mikronů
Tak jsem jel do VELKOOBCHODU

Přátelé, nevěřili byste....ale čuměli na mě jak telata na vrata!!!
Pane?? vy chcete 100 mikronové ?

Dop***!! to v celé po*** Praze není obchod, kde si koupim NORMÁLNĚ ZIP SÁČEK TY VOLE!!! 100 MIKRONOVEJ!!!




Nechci 1000 kusů, stačí mi jich 5

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12948
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Si měl použít 3 40um. 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Otázka, na kterou neznám odpověď
to právě nechci, když vím, že "můžu" mít 100um+, která je na uskladnění ostrých předmětů (a hlavně otěruvzdorností, trvanlivostí) úplně někde jinde než ty podělané pytlíčky dobré tak na korálky.
I ten samotný ZIP systém je daleko robustnější. 3x 40 mikronů pro moje potřeby nemá význam
I ten samotný ZIP systém je daleko robustnější. 3x 40 mikronů pro moje potřeby nemá význam
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvky: 3323
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak jsem teďka sáhl do šuplíku a nejsilnější pocitově jsou IKEA sáčky, asi tak 2x oproti jiným potravinovým zipakum.
Jestli chceš změřím ti ho mikrometrem.
Jestli chceš změřím ti ho mikrometrem.
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ejdou, zajimavy poznatek.
Vcera jsem vypravoval dite na plavani a daval jsem mu koupaci cepici. Cepice je zabalana v pytliku se zipem. Zaujalo me na tom to, ze ten pytlik byl tak tlustej, ze by se v nem daly prevazet otevrene injekcni strikacky.
Skoc si k nejblizsimu vietnamci a kup si par cepic:-)
Vcera jsem vypravoval dite na plavani a daval jsem mu koupaci cepici. Cepice je zabalana v pytliku se zipem. Zaujalo me na tom to, ze ten pytlik byl tak tlustej, ze by se v nem daly prevazet otevrene injekcni strikacky.
Skoc si k nejblizsimu vietnamci a kup si par cepic:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Otázka, na kterou neznám odpověď
2 Vapík/xSam
chlapi díky, shodou okolností jsem dneska držel IKEA ZIP sáček v ruce - jsou opravdu silnější, odhadem minimálně 60-80 mikronů.
V nejhorším použiju ty.
Jinak ano, k opravdu festovním ZIP sáčkům jsem se v minulosti dostal, jen když jsem kupoval třeba Troy Lee Design D3 Carbon,
nebo chrániče od FOXU. Ty jsou balené v těhle dobrejch sáčkách. Mám podezření, že slouží jen k velkoobchodním účelům
a do spotřeby v maloobchodu to samostatně nechtějí nabízet
chlapi díky, shodou okolností jsem dneska držel IKEA ZIP sáček v ruce - jsou opravdu silnější, odhadem minimálně 60-80 mikronů.
V nejhorším použiju ty.
Jinak ano, k opravdu festovním ZIP sáčkům jsem se v minulosti dostal, jen když jsem kupoval třeba Troy Lee Design D3 Carbon,
nebo chrániče od FOXU. Ty jsou balené v těhle dobrejch sáčkách. Mám podezření, že slouží jen k velkoobchodním účelům
a do spotřeby v maloobchodu to samostatně nechtějí nabízet

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak dneska jsem předělal čerpadlo dozadu a je to úplně v háji. Bufík běží 4 minuty, pak chcípne, nastartuje, zase běží 4 minuty, chcípne a už nenastartuje. Ale když ho znovu ručně pustím, tak zase běží ty čtyři minuty a tak pořád dokola.raolsa píše: 23 lis 2021 15:53 Hm, tak dneska odpoledne opět bez bufíkování.![]()
Musím předělat to palivo, někde to musí přisávat vzduch.
Podezření padá na sací hadičku z nádrže, páč mi připadlo, že byla trochu od benzínu. Zítra je v plánu ji vyměnit, ale pokud to nepomůže tak už nevím. Při výměně ještě zkusím jestli je dost dlouhá ta pidihadička do nádrže. Mám tu náhradní čerpadlo tak ji do něj strčím kam až dosáhne. Mám polovinu nádrže benzínu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvky: 3323
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak pak ještě zkusit test s externí nádrží, kterou dáš co nejblíže bufiku, aby jsi eliminoval všechny vlivy v palivové cestě.
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nabidka: Novej bufik + svicka + prace v autorizaku 13 500,-
Je to dobra nabidka? Mne to pride docela dost...
(muj bufik shorel jasnym plamenem takze zachrana nemozna)
Je to dobra nabidka? Mne to pride docela dost...
(muj bufik shorel jasnym plamenem takze zachrana nemozna)
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 3484
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
řekl bych dobrá cena, se podívej, kolik stojí jen hořák https://www.skandix.de/en/spare-parts/interior-temperature/independent-car-heater/burner-independent-car-heating/1023123/
otázka je, co znamená nový bufík
otázka je, co znamená nový bufík
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
novy bufik podle ty nabidky znamena to co jsi poslal + do toho daji novy zhavak
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Otázka, na kterou neznám odpověď
Cena bude určitě za ten hořák jak je na Skandixu.
Otázka je, kde to chceš sehnat levněji?
Otázka je, kde to chceš sehnat levněji?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
presne tak
no to nevim
AV dily si ceni pouzity na 5000. Coz prave nevim, jestli uz neni lepsi novy za 10, (resp za 13 s praci) a zarukou, vzhledem ke spolehlivosti tohoto aparatu

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé