AlesK - XC90 2010 Executive
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Btw: Teď jsem objevil vaše řešení v jiném topicu a možná je to ten samý problém - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=933062&hilit=rezon%C3%A1tor#p933062
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13488
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
AlesK - XC90 2010 Executive
Ty díry o kterých jsem psal byly uvnitř DPF, někdo provrtal tu vložku co tam je.
Možná tu má Ekky někde v galerii fotku.
Zkoušel jsi vyresetovat DPF přes diagnostiku? Jako že byl vyměněný?
Možná tu má Ekky někde v galerii fotku.
Zkoušel jsi vyresetovat DPF přes diagnostiku? Jako že byl vyměněný?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Tak to jsem špatně pochopil, dovnitř jsem samozřejmě nekoukal. Já myslel, že to někdo ještě na většího prasáka fakt prošťochnul zvenčí.
Tím řešením jsem myslel tohle:
"Byl jsem to dneska projet - první cesta proběhla v nouzáku, ale filtr se protáhl tak, že rozdíl tlaků klesl ze 179 hpa na nějakých 57 hpa. No a pak už šla regenerace spustit.
Takže jsem to nechal asi 1,5 hodiny regenerovat (samo se to neukončilo) no a pak už jenom následovala kalibrace snímače DPF a nakonec resetování DPF filtru - bez toho nešla smazat hláška o plném filtru."
Ve Vidě se zatím moc nevyznám a ani nemám možnost s ní laborovat a musím spoléhat na ostatní. Co vím, že to psalo špatný snímač před DPFkem (o několik postů víš mám screen z VIDY, kde je vidět), ten jsem vyměnil, auto se ale nevzpamatovalo. V pondělí asi opět zajedu do Písku na VIDU, tak poprosím Davida, ať to zkusí vyresetovat
Tím řešením jsem myslel tohle:
"Byl jsem to dneska projet - první cesta proběhla v nouzáku, ale filtr se protáhl tak, že rozdíl tlaků klesl ze 179 hpa na nějakých 57 hpa. No a pak už šla regenerace spustit.
Takže jsem to nechal asi 1,5 hodiny regenerovat (samo se to neukončilo) no a pak už jenom následovala kalibrace snímače DPF a nakonec resetování DPF filtru - bez toho nešla smazat hláška o plném filtru."
Ve Vidě se zatím moc nevyznám a ani nemám možnost s ní laborovat a musím spoléhat na ostatní. Co vím, že to psalo špatný snímač před DPFkem (o několik postů víš mám screen z VIDY, kde je vidět), ten jsem vyměnil, auto se ale nevzpamatovalo. V pondělí asi opět zajedu do Písku na VIDU, tak poprosím Davida, ať to zkusí vyresetovat
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Dnes přesně měsíc od koupě a "Velký bílý problémy" furt nejezdí
Menší update:
- Vyměnil jsem olej, předchozí majitel nasadil 5W-30, tak jsem to držel a ACEA A5/B5 také. S olejem samozřejmě i filtr. Vše celkem bez problému, po nasátí filtru jsem dolil přesně mezi rysky, vyšlo to na těch cca 5,7l.
- Včera jsem objednal DiCE za čtyřku a dnes přišel, reinstaloval jsem tedy macOS, abych si udělal volný místo na VirtualBox a VIDU a vše zprovoznil, kabel zdá se funguje v pořádku.
Když už jsem to měl všechno, kouknul jsem na chyby. Svítí mi tam furt ECM-2A10 - vadný čidlo teploty DPF, čidlo jsem měnil za náhradu, dle technika z Volvo ČB může být klidně problém v tý náhradě, nebo kabeláž (stopy po kuně žádný, ze svazku vede pár centimerů do konektoru, tak to tipuji na konektor nebo čidlo II.). Do autorizáku jsem se stejně chystal s klapkama a řemenem, tak to nechám na nich. Hlášku plného DPF jsem vymazal, ale předpokládám, že se vrátí.
V úterý to mazal přes DELPHInu chlapík z města, původně jsme se bavili o tom, že má VIDU, ale když přijel, ukázalo se, že nemá. Každopádně nejspíš vyresetoval počítadlo DPF a teď to ukazuje blbosti. Tlak doufám sedí a podle toho by snad DPFko samotný na tom nemuselo být tak špatně. Čidlo je ale zaseknutý na 349.96°C a v menu regenerace se nedoporučuje regeneraci spouštět při vadným čidlu, tak jsem to ani nepokoušel.
EDIT: Teď ještě jednou koukám na ty obrázky a došlo mi, že jsem měnil ten senzor hned za motorem (předpokládám, že je to ten, co ukazuje 115°C (u toho se hodnota měnila) a možná že ten spodní na výfuku je ten špatnej, ten jsem neměnil. No mám teď nutkání ho hodit do košíku a v týdnu pod to lehnout a vyměnit. Může někdo poradit jak zjistit, který je který a jestli to má smysl?
EDIT2: Moje teorie se potvrzuje, vyměnil jsem špatný senzor https://www.volvoforums.org.uk/showpost.php?p=1926594&postcount=13
Menší update:
- Vyměnil jsem olej, předchozí majitel nasadil 5W-30, tak jsem to držel a ACEA A5/B5 také. S olejem samozřejmě i filtr. Vše celkem bez problému, po nasátí filtru jsem dolil přesně mezi rysky, vyšlo to na těch cca 5,7l.
- Včera jsem objednal DiCE za čtyřku a dnes přišel, reinstaloval jsem tedy macOS, abych si udělal volný místo na VirtualBox a VIDU a vše zprovoznil, kabel zdá se funguje v pořádku.
Když už jsem to měl všechno, kouknul jsem na chyby. Svítí mi tam furt ECM-2A10 - vadný čidlo teploty DPF, čidlo jsem měnil za náhradu, dle technika z Volvo ČB může být klidně problém v tý náhradě, nebo kabeláž (stopy po kuně žádný, ze svazku vede pár centimerů do konektoru, tak to tipuji na konektor nebo čidlo II.). Do autorizáku jsem se stejně chystal s klapkama a řemenem, tak to nechám na nich. Hlášku plného DPF jsem vymazal, ale předpokládám, že se vrátí.
V úterý to mazal přes DELPHInu chlapík z města, původně jsme se bavili o tom, že má VIDU, ale když přijel, ukázalo se, že nemá. Každopádně nejspíš vyresetoval počítadlo DPF a teď to ukazuje blbosti. Tlak doufám sedí a podle toho by snad DPFko samotný na tom nemuselo být tak špatně. Čidlo je ale zaseknutý na 349.96°C a v menu regenerace se nedoporučuje regeneraci spouštět při vadným čidlu, tak jsem to ani nepokoušel.
EDIT: Teď ještě jednou koukám na ty obrázky a došlo mi, že jsem měnil ten senzor hned za motorem (předpokládám, že je to ten, co ukazuje 115°C (u toho se hodnota měnila) a možná že ten spodní na výfuku je ten špatnej, ten jsem neměnil. No mám teď nutkání ho hodit do košíku a v týdnu pod to lehnout a vyměnit. Může někdo poradit jak zjistit, který je který a jestli to má smysl?
EDIT2: Moje teorie se potvrzuje, vyměnil jsem špatný senzor https://www.volvoforums.org.uk/showpost.php?p=1926594&postcount=13
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) AlesK dne 21 lis 2021 10:18, celkem upraveno 3 x.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
AlesK - XC90 2010 Executive
Je dobrý že s toho nejsi nějak extra zdrchanej, ale než jsi šel do volva tak jsi psal že jsi pár měsíců projížděl forum a teď alespoń vidíš že se s volvem nudit nebudeš jako ostatně většina z nás tady
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
AlesK - XC90 2010 Executive
Kup si Vidu z ali (treba trocha vedieť anglicky cca 70€) keď si to chceš riešiť sam keď nevieš ktore čidlo riešiš odpojiš ho a načitaš vidou. Robiš klasické chyby ktore som robil aj ja kým som nekupil Vidu. (Mal som texu delphi)
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Nic jinýho mi ani nezbývá
Mám a je to tu dokonce napsaný, jen Tapatalk neukazuje seznamy. Screenshoty jsou z VIDY
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Heureka, po dlouhý době celkem normální projížďka
Před návštěvou autorizáku jsem chtěl vyřešit ten problém s nouzákem a DPF, aby se hned neměli k tomu vyměňovat DPF za tři pětky, ty radši dám jinam do auta. Vyměnil jsem senzor přímo ten na DPF, nastartoval, červený vykřičník nikde, hodnota teploty se hýbala, ujel jsem pár km, auto napsalo plný filtr a oranžový trojúhelník, po chcipnutí a nastartování se změnila hláška na doporučen servis. Dojel jsem na parkoviště, kde jsem cca 45min nechal regenerovat, už bylo po půlnoci, tak se mi tam nechtělo strašit další dvě hodiny, spodní senzor se zahříval až k 590*C. Potom vyresetovano počítadlo DPF a nakalibrovan snímač tlaku. Ukazuje 16-17 hPa na volnoběh (před kalibrací taky). Cesta z parkoviště k baráku s plným výkonem, při zašlápnutí plynu na zem žádná hláška nevyskočila.
O víkendu bych chtěl udělat tu regeneraci ještě jednu delší, ať mám fakt pocit, že jsem odtud dostal co šlo.
Před návštěvou autorizáku jsem chtěl vyřešit ten problém s nouzákem a DPF, aby se hned neměli k tomu vyměňovat DPF za tři pětky, ty radši dám jinam do auta. Vyměnil jsem senzor přímo ten na DPF, nastartoval, červený vykřičník nikde, hodnota teploty se hýbala, ujel jsem pár km, auto napsalo plný filtr a oranžový trojúhelník, po chcipnutí a nastartování se změnila hláška na doporučen servis. Dojel jsem na parkoviště, kde jsem cca 45min nechal regenerovat, už bylo po půlnoci, tak se mi tam nechtělo strašit další dvě hodiny, spodní senzor se zahříval až k 590*C. Potom vyresetovano počítadlo DPF a nakalibrovan snímač tlaku. Ukazuje 16-17 hPa na volnoběh (před kalibrací taky). Cesta z parkoviště k baráku s plným výkonem, při zašlápnutí plynu na zem žádná hláška nevyskočila.
O víkendu bych chtěl udělat tu regeneraci ještě jednu delší, ať mám fakt pocit, že jsem odtud dostal co šlo.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvky: 496
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
AlesK - XC90 2010 Executive
fandím!
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Dnes druhá hodinová regenerace a od teď si zakazuju na DPFko v diagnostice vůbec kliknout. Ať se to dál popasuje samo
Taky konečně ujetá nějaká stovka km a dostal jsem se na první milník - 260k km
Mimochodem, takhle od boku, auto rezonuje na 700 otáčkách, je to cítit v zadku, volantu a poskakuje levé světlo, někdo zkušenosti?
Taky konečně ujetá nějaká stovka km a dostal jsem se na první milník - 260k km
Mimochodem, takhle od boku, auto rezonuje na 700 otáčkách, je to cítit v zadku, volantu a poskakuje levé světlo, někdo zkušenosti?
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9883
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
AlesK - XC90 2010 Executive
Silentblok uchyceni převodovky. Ale funguje jen originál.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Díky Jeden takovej silent jsem tam viděl vysypanej, spojuje převodovku s kastlí.hajnej píše:Silentblok uchyceni převodovky. Ale funguje jen originál.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9883
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
AlesK - XC90 2010 Executive
To je ono.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Dnešní návštěva autorizáku v ČB nebyla zrovna moc veselá.
Čekám tedy ještě na kalkulaci - vířivé klapky + těsnění, řemen příslušenství + kladka a napínák, výše zmiňovaný silentblok motoru a ještě navíc díra v intercooleru. Tak uvidíme, jakou částku si na mě vymyslí
No a pak se snad dostane na ten bufík
Čekám tedy ještě na kalkulaci - vířivé klapky + těsnění, řemen příslušenství + kladka a napínák, výše zmiňovaný silentblok motoru a ještě navíc díra v intercooleru. Tak uvidíme, jakou částku si na mě vymyslí
No a pak se snad dostane na ten bufík
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9883
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
AlesK - XC90 2010 Executive
Si tak říkám, jak by asi dopadla předkupní prohlídka v autorizáku v UL...?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 722
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
AlesK - XC90 2010 Executive
To ti reknu Hajnej presne...Za jakou dobu zpetne chcete vytisknout faktury za udrzbu a opravy? Nevim....Tak ja vam dam posledni 3 roky...suma sumarum: 350 tis.Kc...Delali do me koupe vse co meli a opravy vzdy origo dily. Pamatuji na jeden 18"Merac za 16 tis.Kc...Ja myslim,ze Homolka se snazil. Jak je to ted,tezko rici.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
Pokukuji/shanim xc60 T6/T8 plug in (nabidky SZ)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9883
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
AlesK - XC90 2010 Executive
Jasper - nechápu tu souvislost.
Já spíš narážím na to, jestli by na tyto chyby přišel autorizák při prohlídce této XC90 ještě s původním majitelem - kdyby teda s takovou prohlídkou souhlasil.
Já spíš narážím na to, jestli by na tyto chyby přišel autorizák při prohlídce této XC90 ještě s původním majitelem - kdyby teda s takovou prohlídkou souhlasil.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Dnes přišla kalkulace od Macha ČB.
Intercooler, závěs motoru, vířivé klapky a těsnění, drážkovaný řemen a napínací kladka, volnoběžka alternátoru = 24 293,- za díly bez DPH a bez práce.
S původním majitelem jsme se domluvili na dodatku ke kupní smlouvě - sleva, která částečně pokryje náklady na opravu vzhledem k tomu, že za těch 500km, který jsem s autem zatím najel jsem to s největší pravděpodobností nezapříčinil.
Intercooler, závěs motoru, vířivé klapky a těsnění, drážkovaný řemen a napínací kladka, volnoběžka alternátoru = 24 293,- za díly bez DPH a bez práce.
S původním majitelem jsme se domluvili na dodatku ke kupní smlouvě - sleva, která částečně pokryje náklady na opravu vzhledem k tomu, že za těch 500km, který jsem s autem zatím najel jsem to s největší pravděpodobností nezapříčinil.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13488
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
AlesK - XC90 2010 Executive
No tvl. to jsou ceny.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
No, bohužel to dopadne tak, že jim to tam v lednu dám, protože jsem v okolí (60km) nenašel nikoho, kdo by se do toho pustil
Ještě tam zítra budu volat, protože straší tím, že se mezitím můžou změnit ceny a práce bude na dva dny, tak já to ve výsledku odhadují. Taky, jestli to je po 25% slevě na starý střepy nebo ne.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13488
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
AlesK - XC90 2010 Executive
SZ
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9883
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
AlesK - XC90 2010 Executive
ajeje...Aleš si udělá pěkný výlet do Semil. Běžky s sebou
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Třeba jo Nepojedeš na jih pro další kolo, že bys mě stáhnul zpátky
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Slíbil jsem pár fotek interiéru. Protože ještě řeším záležitosti kolem motoru, neměl jsem chuť se pouštět do nějakého většího detailingu, tak odpusťte nedostatky.
Celkově si myslím, že na skoro 12 let a 260k km, je to v pěkném stavu
Celkově si myslím, že na skoro 12 let a 260k km, je to v pěkném stavu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
- Vůz: XC90 2010 Executive D5244T4
AlesK - XC90 2010 Executive
Dnešní pokus o omlazení auta. Vypadá to, že error free Čína funguje, tak uvidíme
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Volvo XC90 Executive | 2010 | D5 136kW D5244T4 | Moonlight s hnědým interiérem | 7 míst
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé