Hlásím se s updatem

Kromě klasického servisu kapaliny\filtry proběhlo řešení rzi, která se objevila poté, co auto najezdilo ročně minimum a více stálo. Šlo o lehkou rez kolem dveří\podběhů. Nic hrozného, ale vyřešilo se a přelakovalo. Viz zde:
Co ale nechápu je rez na hrncích (říká se tomu tak?

) tlumičů. Levý i pravý KO. Ten pravý ještě o něco více:
Takže jsem nechal opravit i toto a myslím, že se oprava povedla krásně

Posuďte sami:
Takže kromě olezlého laku na kufru, nestoprocentních stahovaček a sedačky řidiče (kterou mám nic moc od začátku) vše OK

Tohle už nechám na dalším majiteli. Jo a právě je na STK. Takže i toho budu mít vyřešeno. V srpnu totiž končí, ale budu mimo ČR.
A v rámci stěhování mimo ČR a mimo Evropu bude Volvo na prodej

Pokud byste výhledově něco podobného hledali, tak bude k odběru na jaře. V zimě jej ještě párkrát budu potřebovat na trasy letiště a zpět. Na cenovou představu je zatím brzy, pokud by mi tu hodil někdo, kdo se orientuje nějaký rozptyl, tak budu rád.
Jo a na prodej bude taky Mazda (ta už na podzim). Nějaké údaje k ní: MX-5 NC 2.0 118kw, najeto cca 185 tisíc, STK bude taky teď z léta nové. Bez investic, výbava NISEKO a vše co k ní patří včetně xenonů, hnědé kůže, BOSE, samosvoru apod. Mnou v létě "garážovaná" pod přístřeškem. V zimě ve vytápěné garáži. Předchozí majitelé (2) výhradně ve vytápěné garáži

V zimě nejeto. Takže rez čistá 0. V ČR se vždycky na nějaký časový úsek ukážu, takže prohlídka bude možná v těchto obdobích

Cenovka bude 250 000. Pořádný inzerát přijde na podzim.
Edit: plus jsem zapomněl přidat, že jinak je auto co se týče rzi v super stavu. A jelikož chci, aby to tak zůstalo, ošetřil se podvozek, jelikož zůstal nějaký materiál z jarního servisu C30
