Jezdím s AT teprve 14 dní, tak nevím, zda je to normální nebo ne.
chování automatu bez plynu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
Je normální chování AT (TF80-SC), když jedu na 6q (režim D) třeba 80km/h, přijde dlouhý táhlý kopec dolů a sundám nohu z plynu, že AT do 100km/h nic a pak (auto z kopce zrychluje) si podřadí na 5q a nechá ho tam i když je rychlost 120km/h a dále zrychluje? Přitom, když jedu na 5q a to samé udělám na rovině a dojíždím třeba k vesnici bez plynu, tak si klidně při 60km/h (někdy i méně) sám přeřadí na 6q, aby za pár vteřin zase začal podřazovat? Ono vůbec chování AT v obci (jízda do 50km/h) je při deceleraci krajně nevyzpytatelné. Někdy si řadí nahoru, jindy dolů a jindy otáčky úplně spadnou na volnoběh a chvíli přemýšlí, co tam vlastně kopnout. Na komfort jízdy to nemá vliv, žádné cukání ani pazvuky. Nevypozoroval jsem, co na to má vliv. Jakmile mám byť sebeméně sešlápnutý plyn a je jedno, zda auto zpomaluje nebo samovolně díky spádu kopce zrychluje, AT řadí předvídavě a přibližně tak, jak bych řadil s manuálem. Ale bez plynu je to jak, když mi někdo čínsky vysvětluje kvantovou mechaniku
Jezdím s AT teprve 14 dní, tak nevím, zda je to normální nebo ne.
Jezdím s AT teprve 14 dní, tak nevím, zda je to normální nebo ne.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
chování automatu bez plynu
Pokud mas nahranej posledni SW, vymenenej olej a zadaptovano, tak s tim nemas co delat (max. odpojit baterku, na smazani provoznich adaptaci - umi to bejt dost rozdil s ohledem na to, ze se predtim s tim jezdilo jak s hnojem, nebo naopak tezka noha = idealni vec po koupi, at si to zvykne na Tvuj jizdni styl...).
Pokud z toho neco nemas, tak to udelej, vysledek bude pravdepodobne +/- stejnej(ale budes mit jistotu/klid), nebo o neco lepsi, jinak opet muzes maximalne odpojit tu baterku
Hlavne to moc nepresvedcuj rucnim razenim - to ma smysl jen, pro opravdu brzdeni motorem(vozejk/karavan), nebo naopak pokud Ti to do kopce se zatezi furt radi nahodu/dolu.
Pak uz jen kdyz treba zapadnes, nebo naopak kdyz chces jet na hrane a nechces, aby Ti to treba v zatacce/smyku radilo = potencionalni pruser...
Stejne tak nevyrazuj na svetlech a podobne, pokud je pravdepodobne, ze budes stat treba 1/2-1min.
Pokud z toho neco nemas, tak to udelej, vysledek bude pravdepodobne +/- stejnej(ale budes mit jistotu/klid), nebo o neco lepsi, jinak opet muzes maximalne odpojit tu baterku
Hlavne to moc nepresvedcuj rucnim razenim - to ma smysl jen, pro opravdu brzdeni motorem(vozejk/karavan), nebo naopak pokud Ti to do kopce se zatezi furt radi nahodu/dolu.
Pak uz jen kdyz treba zapadnes, nebo naopak kdyz chces jet na hrane a nechces, aby Ti to treba v zatacce/smyku radilo = potencionalni pruser...
Stejne tak nevyrazuj na svetlech a podobne, pokud je pravdepodobne, ze budes stat treba 1/2-1min.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
Co tam je za SW netuším, auto mám teď od srpna.
Manuální řazení jsem zkusil dneska poprvé (s asistentem sjezdu z kopce) - hodně prudký sjezd na neposečené mokré louce (celkem adrenalin - končila lesem
) a pak jízda v lese přes kořeny, takže celou dobu jen 1q.
Olej jsem měnil před týdnem, reset degradace oleje nebyl (nemám diagnostiku a na aliexpresu před 14 dny zcela zmizely ty krabičky Dice k Vidě). Snad za týden mi to jeden klubák smázne.
Adaptace mám pocit, že se upravují nějak příliš rychle. Stačí, abych jeden, dva kopce vyjel s více sešlápnutým plynem a následně pár km AT řadí nahoru i dolů v o dost vyšších otáčkách. Pak stačí jet 2-3km v klídku a režim řazení je zase jak předtím. Nevím, možná je to normální, možná ne. Každopádně i pod plynem řadí hladce na všech kvaltech.
Krapet mě znepokojuje teplota oleje v AT. Za jízdy mi aplikace v mobilu ukazuje kolem 98°C, chvilkově i 103. Teplota vody v motoru se jak židovská víra drží skoro bez výchylek na 86°C. Četl jsem, že by teplota oleje v AT měla být za provozu kolem 85-95. Chladiče na pohled vypadají nově, čistě, plně průchozí.
Když jsem měnil olej, spáleninou cítit nebyl a to byl určitě ještě původní z výroby (najeto 197 tis, v servisce byla uvedena jen jedna kontrola hladiny) a byl to docela humáč.
Manuální řazení jsem zkusil dneska poprvé (s asistentem sjezdu z kopce) - hodně prudký sjezd na neposečené mokré louce (celkem adrenalin - končila lesem
Olej jsem měnil před týdnem, reset degradace oleje nebyl (nemám diagnostiku a na aliexpresu před 14 dny zcela zmizely ty krabičky Dice k Vidě). Snad za týden mi to jeden klubák smázne.
Adaptace mám pocit, že se upravují nějak příliš rychle. Stačí, abych jeden, dva kopce vyjel s více sešlápnutým plynem a následně pár km AT řadí nahoru i dolů v o dost vyšších otáčkách. Pak stačí jet 2-3km v klídku a režim řazení je zase jak předtím. Nevím, možná je to normální, možná ne. Každopádně i pod plynem řadí hladce na všech kvaltech.
Krapet mě znepokojuje teplota oleje v AT. Za jízdy mi aplikace v mobilu ukazuje kolem 98°C, chvilkově i 103. Teplota vody v motoru se jak židovská víra drží skoro bez výchylek na 86°C. Četl jsem, že by teplota oleje v AT měla být za provozu kolem 85-95. Chladiče na pohled vypadají nově, čistě, plně průchozí.
Když jsem měnil olej, spáleninou cítit nebyl a to byl určitě ještě původní z výroby (najeto 197 tis, v servisce byla uvedena jen jedna kontrola hladiny) a byl to docela humáč.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
chování automatu bez plynu
Total CAN Reload a Total MOST reload me ted na XC90 V8 (takze sice P2, ale ...) na 3,5k (VOLVO zakazalo Servis 2.0 pokud se nedela zadnej fyzickej servis...).
Menil, znamena proplach(nejlepe s BG), tj. 12-14l, nebo parodie tj. vypustit z vany, 4L, nalejt novy 4L a smichat to bordelem co tam zbyl?
Mno pokud se chces zabejvat teplotou AT, tak pokud by nebyl proplach s BG(nebo alternativou) a nebyly chemii umyte chladice, tak to nema extra smysl.
Uvadeny teploty sou relativne normalni, kdyz neni pridavnej chladic, jinak pri pomaly jizde(mesto)/kolony, je bezny ze AT bude mit vyssi teplotu nez voda(nemluve o tom, ze pokud mela voda vetsi teplotu, tak s ni ten AT neschladis, ze...
).
Menil, znamena proplach(nejlepe s BG), tj. 12-14l, nebo parodie tj. vypustit z vany, 4L, nalejt novy 4L a smichat to bordelem co tam zbyl?
Mno pokud se chces zabejvat teplotou AT, tak pokud by nebyl proplach s BG(nebo alternativou) a nebyly chemii umyte chladice, tak to nema extra smysl.
Uvadeny teploty sou relativne normalni, kdyz neni pridavnej chladic, jinak pri pomaly jizde(mesto)/kolony, je bezny ze AT bude mit vyssi teplotu nez voda(nemluve o tom, ze pokud mela voda vetsi teplotu, tak s ni ten AT neschladis, ze...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 5814
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
chování automatu bez plynu
Já nemám zkušenost s jakýmkoliv volváckým automatem, ale dvouspojka koncernu při ubrání plynu plachtí, při přibrždění začne trochu brzdit motorem a při ručním podřazení taky brzdí motorem, ale jen tak trochu, protože to jen řve a nebrzdí (objem ničím nenahradíš, že?) 
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 463
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
chování automatu bez plynu
Jenom k těm softwarům:
Pokud je dostupný Total Upgrade, tak je Total CAN a MOST upgrade zbytečný. Navíc Total Upgrade je o cca polovinu levnější.
Pokud je dostupný Total Upgrade, tak je Total CAN a MOST upgrade zbytečný. Navíc Total Upgrade je o cca polovinu levnější.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
Na výměnu padlo 12L od Ravenolu. Všem "tekutým opravářům" se vyhýbám, nemám k nim prostě důvěru ani když by mi k tomu dávali dva teleprovázky zdarma
To chování mi přijde spíše jako softwarová záležitost. Jak jsem psal, když je motor v tahu, chová se to předvídatelně. Pouze když se brzdí motorem, tak nechápu jeho myšlenkové postupy
To chování mi přijde spíše jako softwarová záležitost. Jak jsem psal, když je motor v tahu, chová se to předvídatelně. Pouze když se brzdí motorem, tak nechápu jeho myšlenkové postupy
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
Poznám z Vidy, co tam mám za SW? Pokud ano, můžete mě někdo nasměrovat?
Pokud jedu z kopce a bez plynu, tak pokud auto samovolně zrychluje AT podřadí. Pokud zpomaluje, tak naopak řadí nahoru až dokud nejsou otáčky až na volnoběhu, pak terpve začne podřazovat. Předpokládám, že se snaží udržet rychlost. Nicméně je to nepraktické a osobně bych preferoval přesný opak.
Pokud jedu z kopce a bez plynu, tak pokud auto samovolně zrychluje AT podřadí. Pokud zpomaluje, tak naopak řadí nahoru až dokud nejsou otáčky až na volnoběhu, pak terpve začne podřazovat. Předpokládám, že se snaží udržet rychlost. Nicméně je to nepraktické a osobně bych preferoval přesný opak.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 500
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
chování automatu bez plynu
Zkus převodovce napovědět co má dělat. Já to dělám jemným klepnutím na pedál brzdy nebo plynu. Tzn. pokud z kopce chci držet rychlost - jemně klepnu do pedálu brzdy, pokud chci aby brzdila co nejméně - jemně klepnu do pedálu plynu. U mě to funguje.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 427
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, XC70 D5 2009
chování automatu bez plynu
Slova Macka potvrzuji, opravdu se TF80 takto nechá navádět. 
Když nedělám nic, chová se zmateně a snaží se tipovat.
Když nedělám nic, chová se zmateně a snaží se tipovat.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
-
Offline
- Příspěvky: 6033
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
chování automatu bez plynu
Taktez mohu potvrdit. Ted jsem frcel k mori a klesani pokud jsem vypl ACC, tak XC70 dokonce zpomalovala.
-
Offline
- Příspěvky: 5865
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
chování automatu bez plynu
U meho 5kvaltu jsem vypozoroval, že z kopce dam sekvenci 5-4-3 a zase D a auto drži tu 3ku než šlapnu na plyn, ale na brzdu mi to nepodřazuje.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6033
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
chování automatu bez plynu
U druheho auta V60 FWD z kopce to leti jak raketa. Az jsem se lekl, pac z XC jsem byl zvykly na pribrzdovani AWD.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10044
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
chování automatu bez plynu
Jj. S80 plachti. Xc70 vyloženě brzdí. A taky občas ťuknu do pedálu, aby se přeřadilo.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
Tak mě to ťuknutí do plynu ani brždění nepomáhá. Aby zpátky přeřadil na 6q, musím dát tolik plynu, aby motor přestal brzdit a naopak táhnul auto vpřed a i tak to pak trvá cca 5 vteřin, než přeřadí.
Lze někde ve Vidě zjistit, co tam mám za SW (jestli byl upgradovaný)?
Lze někde ve Vidě zjistit, co tam mám za SW (jestli byl upgradovaný)?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
Už jsem na to přišel. Je to vlastnost AT, kdy se snaží udržet rychlosti 50 a 90km/h (rychlosti pro obec a mimo obec). Pokud je kopec prudší, nepomůže se mu brzdou a rychlost přesáhne 60 a 100km/h, tak zase přeřadí na vyšší kvalt a už nepodřazuje a nechává to na řidiči. Když se jede pomaleji, tak řadí nahoru a až se dosáhne rychlosti cca 47 a 87, tak podřadí. Při jiných rychlostech to neudělá.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
Při pročítání manuálu k autu jsem zjistil, že mi asi nefunguje pojistka na páce převodovky. Zepředu je páčka a bez ní by nemělo jít přeřadit z D do P, případně z R do P a obráceně. Mě to jde. Je to chyba, z které by se mi měla rozklepat peněžka? 
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 427
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, XC70 D5 2009
chování automatu bez plynu
Je to chyba u které by se Ti měla rozklepat peněženka, pokud s tou pákou budeš za jízdy cvičit mezi PRND 
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
XC70 D5 (D5244T4) AWD - AT - 2008 - 380.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 342.000 km [R.I.P.]
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
Tvl, tohle mi nedělej. Já si přečetl jen první část věty a málem mě kleplo 
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6033
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
chování automatu bez plynu
Z D na N to jde bez pojistky. Z P musi jit s pojistkou vzdy.
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
A když to jde z P bez pojistky, tak co? To byla má otázka 
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6033
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
chování automatu bez plynu
Sundej hlavici a treba to jiz nepujde. Muze byt blbe nasazena.
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
A že jsem tak smělý, má tato závada nějaký zásadní vliv na funkci rostlináře? 
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 6033
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
chování automatu bez plynu
Ma na nasledny problem pouze vliv članek mezi sedackou a radici pakou. Tot muj nazor.
Jeste zkus sundat bocni plast panelu vlevo a zkoukni zda neni zasekly blokacni eketromagnet na volici.
Jeste zkus sundat bocni plast panelu vlevo a zkoukni zda neni zasekly blokacni eketromagnet na volici.
-
Offline
- Příspěvky: 757
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
chování automatu bez plynu
Ok, juknu na to. Díky
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé