XC70 P3 - výměna D5 za 3,2

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 652
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

XC70 P3 - výměna D5 za 3,2

Příspěvek od Schumi_01 »

Jelikož jsem založením prostě benzínový, a svou XC70 D5 jsem vzal jen proto, že jsem chtěl XC70 v nějakém vzhledu, výbavě a stavu a v benzinech ten výběr prostě není...mi ale stále tak nějak ten diesel nejde k pleti :)
Pohrávám si s myšlenkou výměny za benzín. A pokud možno s přehozením výbavy.

Chci tu tedy rozjet tři roviny diskuze:

- jak moc snadno / těžko lze mezi auty přehodit např. Navi, Dynaudio, větrané sesle? Co kabelové přípravy?

- jak moc je z pohledu spolehlivosti a nákladů výhra změna D5 za 3,2 nebo T6?

- a jak se ty výše dva zmíněné body dají napasovat na vůz v tomto inzerátu a zda ho někdo náhodou neviděl na živo? Unikátní na tom celém totiž je, že je to auto stejně barvy zvenku i uvnitř, což by výměně krásně nahrávalo :)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/149299178
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Thor123
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 933
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

XC70 P3 - výměna D5 za 3,2

Příspěvek od Thor123 »

Přehodit jde víceméně vše.
Sedačky jen vyměníš kus za kus + CCM panel a přehraješ konfig přes VDASH v obou autech + MOST odblok
U dynaudio přehodíš AUD, repro, palubku a zase konfigurace přes VDASH v obou autech+ MOST oddblok
Navi.... to samé.
Kabely všude jsou.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone

Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 652
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

XC70 P3 - výměna D5 za 3,2

Příspěvek od Schumi_01 »

No sakra...
Díky pěkně. Tomu brouku v hlavě jsi to zrovna moc neulehčil :-D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

diemonDC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 91
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno - Poníkovice
Vůz: C70 2000 2.0T Cabrio
Bydliště: Karlovy Vary, Brno

XC70 P3 - výměna D5 za 3,2

Příspěvek od diemonDC »

3.2 je celkem blbovzdorný motor.. Rozvody má řetězové, na atmosféře je málo věcí co umírá. Co vím tak leda škrtící klapka (to snad u každého druhého Volvího benálu) a rád tam trpí klimakompresor na únik chladiva (a ten by měl být stejný pro 3.2 i pro T6, takže stejný problém). Mimochodem, teď je jedna 3.2 k prodeji tu: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/149299178 ;)
_________________
Drandíme v/na: Volvo C70 P80 Convertible, XC60 2.4D M66 AWD, '03 Yamaha TDM 900, Suzuki GSX 650 F
Mám k dispozici VIDU v okolí Brna a občas v Karlových Varech, stačí napsat ;)
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=12&t=76009

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6368
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

XC70 P3 - výměna D5 za 3,2

Příspěvek od python.p »

Ty flekatý sicny :bad:

Jinak heká výbava asi by mě ani neuráželo, že nemá kožený sicny.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 652
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

XC70 P3 - výměna D5 za 3,2

Příspěvek od Schumi_01 »

Však ta je právě ve hře viz. můj první příspěvek ;)
Osobně kůži nemusím, podmínkou bylo její větrání. Tyhle látkové sedačky jsou úžasné pohodlné. Ale mají jednu chybu, nemají zadní dětské podsedáky což byla má další podmínky. Ty by se přehodily.
Jinak právě proto, mám rád benzínové atmosféry, i v C70 mám záměrně 2,4i a ne T5, mám ten motor rád.
A tohle auto má už nový klimakompresor, dvakrát olej v automatu. Kosmeticky žádný zázrak, ale technicky o něj staráno bylo.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5966
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

XC70 P3 - výměna D5 za 3,2

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tyhle sicny mam taky a lehky flek pres leto se mi udela od zpocene nohy. Ale zde to vypada jak by se nekdo pochcal.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

VB
Offline
Člen VK
Příspěvky: 675
Registrován: 21 roků 10 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

XC70 P3 - výměna D5 za 3,2

Příspěvek od VB »

Profi čištění mokrou cestou by si s tím mělo poradit :)
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5966
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

XC70 P3 - výměna D5 za 3,2

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jasne, ze Karcher si s tim poradil.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé