Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Zbys
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Kvasiny
Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zbys »

Čibi píše: 24 kvě 2021 20:46
hajnej píše: 24 kvě 2021 19:31

Tak to smrdí. Víc jsem to ale nestudoval.

To je řeč o té XC70?
Ano

Zbys
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Kvasiny
Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zbys »

Máte prosím někdo ideu proč je to tak levný? Nebyl jste se na ni někdo podívat? Co by se mělo preventivně udělat po nákupu a prosím hrubý odhad ceny.
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431

Tod2
Offline
Příspěvky: 3501
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tod2 »

Protože je to další Ital... :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Zbys píše: 26 kvě 2021 19:19 Máte prosím někdo ideu proč je to tak levný? Nebyl jste se na ni někdo podívat? Co by se mělo preventivně udělat po nákupu a prosím hrubý odhad ceny.
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431
Co je na tom levného? Mě to přijde drahý. Podle roku a výkonu motoru facelift, ale není to facelift např.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zbys
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Kvasiny
Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zbys »

Nerozumím tomu, mě se cena zdála dobrá. Ještě se chci zeptat, je 380 000 km na naftu ve VOLVU hodně? Celou dobu servisováno ve Volvu. Zítra budu volat a dodám další informace

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5808
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

hajnej píše: 26 kvě 2021 20:18
Zbys píše: 26 kvě 2021 19:19 Máte prosím někdo ideu proč je to tak levný? Nebyl jste se na ni někdo podívat? Co by se mělo preventivně udělat po nákupu a prosím hrubý odhad ceny.
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431
Co je na tom levného? Mě to přijde drahý. Podle roku a výkonu motoru facelift, ale není to facelift např.
Proč to neni FL ? Vidim radio s ramečkem a snad LED v zadnim světle
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14367
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Asi bych byl opatrný, tyhle přední světla tam nemají co dělat.
Mají tam být podle vin tyto:

https://www.google.com/search?q=30698835&oq=30698835&aqs=chrome..69i57.1260624448j0j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

No a pak klasika, chce to sebou někoho kdo Volvům rozumí a má origo diagnostiku.

A je to drahý na 15 let starý auto, které není v původním stavu. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zbys
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Kvasiny
Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zbys »

raolsa:děkuju za upozornění. Sám bych na to někdy nepřišel. Takže asi bouračka.

Zbys
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Kvasiny
Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zbys »

Co toto?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/19138145
Má dost najeto, ale prý je to servisováno jen ve Volvu.
Chci se zeptat, není nějaký fachman z Ostravy s diagnostikou a lakoměrkou, co by se semnou na to auto podíval a řekl, svůj názor. Pochopitelně za PENÍZE. Děkuju za odpovědi

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

To vypadá na reálnou slušnou nabídku. Samozřejmě musíš vzít v úvahu stáří auta a nepočítat s tím, že vše bude už jen zalité sluncem. Tomu autu bych určitě dal šanci.
Otázka je, co od toho čekáš? Bude to prostě chtít dál nějakou péči. Bacha na automat, jestli výrazně nekope, haldex jestli někdy viděl novej olej s filtrem, AWD jestli vůbec funguje tzn neprotáčí se kardan na úhlovce atd.
No a nebo k tomu přistoupit úplně jinak. Prostě přijed svézt se a když přeskočí jiskra, odjet. Na tomhle autě jde všechno opravit kdyžtak....takže hurá do Ostravy!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14367
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

No, je to jenom předokolka, to každý neshání. Co se dovozu týče v tom bych problém neviděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

A má to DO na vrata, to bych bral :)
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5675
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Jak napadne sníh, tak se to do mírného kopečka ani nerozjede :( - nebrat

Pep
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 457
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Korejský toustovač

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Pep »

Bližší info nemám, ale přijde mi divné, že u záznamů z let 2018 a 2020 v servisce je nové razítko AP s novou adresou... ale třeba vedou servisku online a teď to dopsali až při prodeji.
_________________
Je: Obrázek KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:

Obrázek S60 T5 MY2004
Obrázek S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation

mikka
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
Vůz: prave hledam..

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mikka »

Volvu zdar, jsem tu novy, chtel bych poprosit pritomne zkusene o radu... rad bych si poridil V70 2.gen. diesel bez virivych klapek... poradi nekdo prosim od jakeho roku, prip do jakych motoru se zacaly pouzivat?... diky moc za jakoykoliv nazor.

Čibi
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Českolipsko
Vůz: Sháním XC70 P2

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Čibi »

Jestli jsem dobře četl, tak se to týká jen verze 120kw (ta je ještě nemá). 136kw už je má.

powl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 886
Registrován: 5 roků
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od powl »

mikka píše: 04 srp 2021 11:48 Volvu zdar, jsem tu novy, chtel bych poprosit pritomne zkusene o radu... rad bych si poridil V70 2.gen. diesel bez virivych klapek... poradi nekdo prosim od jakeho roku, prip do jakych motoru se zacaly pouzivat?... diky moc za jakoykoliv nazor.
Jato chapu takle:

EURO3 nema DPF ani klapky, turbo bez chlazeni rizene podtlakem, cerny dekl motoru:
D5244T (120kW)
D5244T2 (96kW)

EURO4 ma DPF a klapky, turbo chlazene vodou rizene motorkem, sedy dekl motoru:
D5244T4 (136kw)
D5244T5 (120kw)
D5244T7 (93kw)
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Pep
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 457
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Korejský toustovač

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Pep »

Jak píše Powl nademnou. Poznávací znamení verze bez DPF = černý dekl motoru.
_________________
Je: Obrázek KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:

Obrázek S60 T5 MY2004
Obrázek S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Euro3 (bez klapek a DPF) poznáš podle:
- černého krytu motoru
- 4.+5. pozice VINu, kde je 120kW D5244T číslo 79 (případně podladěná 96kW D5244T2 tam je 74) - obojí lze zvednout na 147kW, je to identické železo.

Dávalo se to i do faceliftových P2 - konkrétně do modelového roku MY05, ale najde se i pár doprodejů (případně z jiných trhů) - aut s tímto motorem, ale modelově MY06 (tam byl souběh s novějším Euro4).

Ale bát se novější Euro4 generace asi není úplně nutné - za jednoho předpokladu: že je blok motoru v pořádku (komprese, vstřiky, atp.) = pokud motor jede dobře a nehulí (což přes DPF ale jednoduše nepoznáš) - pak i celý často strachovaný systém DPF funguje nadmíru spolehlivě. Vířivé klapky necháš v rámci ponákupního servisu případně vyměnit, taky necháš důkladně vyčistit celé sání, vypneš EGR a máš jednou pro vždy pokoj (a když ten EGR OFF rovnou spojíš s čipem - tak 160kW je hodně příjemných).

Ty 136kW motory jsou obecně dobré, navíc se vážou (v případě automatu) s 6q Aisinem TF80 a ten se servisuje výrazně lépe jak starší 5q AW5x automat. Takže toto je třeba rovněž zahrnout do celé ekonomické rovnice.

Good luck při hledání.

/PL

P.S. Jo, správně - ten elektrický regulátor turba taky umí pozlobit (což ale ta podtlaková u Euro3 taky), ale nic, co by bylo něco masového.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

mikka
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
Vůz: prave hledam..

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mikka »

bezva diky moc vsem... takze jestli dobre chapu tak motor bez DPF nebude mit ani klapky... moje predstava je ze lepe se DPF vyhnout i kvuli memu mensimu najezdu (filtr se dostatecne nevypali?) jezdim 20+20km do prace, rocne tak 15tis,..

jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14367
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Dvouhmotě se nevyhneš, mají ji všechny motory s manuální převodovkou. Automat tuhle blbost nemá.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Čibi
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 4 roky 5 měsíců
Bydliště: Českolipsko
Vůz: Sháním XC70 P2

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Čibi »

Ale jak tu bylo řečeno, motor bez DPF s automatem má převodovku, kterou dneska opravovat moc nechtějí (nebo se to finančně nevyplatí).

*dědek*
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 258
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od *dědek* »

mikka píše: 04 srp 2021 13:12 bezva diky moc vsem... takze jestli dobre chapu tak motor bez DPF nebude mit ani klapky... moje predstava je ze lepe se DPF vyhnout i kvuli memu mensimu najezdu (filtr se dostatecne nevypali?) jezdim 20+20km do prace, rocne tak 15tis,..

jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji
Jezdil jsem denně do práce 20 tam a 20 zpátky přesně co píšeš a za šest let sem neměl s dpf problém .
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

mikka
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
Vůz: prave hledam..

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mikka »

Jasne dik, takze ted je pro me ten vyber zase o něco komplikovanejsi :) … navíc jsem ještě uplne nezavrhl ani benzin (s LPG)… no je mi jasny ze kazda varianta ma svoje pro i proti a bude zalezet hlavne na stavu konkretniho kusu, coz muze prekvapit… kazdopadne ale co tam není nebude delat problém… chtěl bych manual, chápu ze automat muze byt navykovy ale myslim ze se bez nej obejdu… vzhledove by se mi porad nejvic zamlouvala XC70 (ale zase ty problémy s 4x4)… kazdopadne dik vsem..

Ještě me napadla jedna věc… nemá někdo zkušenost se spaním vzadu se sklopenymi sedačkami?… mam 180cm a občas takovy nocleh využiju… ted mam stary mondeo a co se tyka spani tak spokojenost… :)

Cromoly
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC 70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Cromoly »

Ahoj, chtěl bych pořídit XC70 druhé generace s nájezdem ideálně do 250.000 a chtěl bych se zeptat, jestli má tohle auto nějaká specifika co do životnosti konkrétních nákladných dílů. Například jestli automat odchází okolo 300.000 km i při pravidelných výměnách oleje, tak abych věděl, že u auta s nájezdem 250.000 km mě to bude čekat za 50.000 km kdežto auto s nájezdem 320.000 km už to může mít vyměněné a vyřešené. Byl to jen příklad, ale postě zatím vůbec nevím, jak je na tom automat, pohon všech kol turba a tak... Asi bych chtěl ideálně variantu 136 kW, ty 151/158 kW už prý nejsou tak spolehlivé a auto chci na přesuny rodiny a ne na závodění... A líbí se mi třeba jeden konkrétní kousek, ale má adaptivní tlumiče - když doslouží, dají se místo nich dát klasické, anebo se zase musí kupovat nové adaptivní za 13.000 Kš/kus, jak jsem někde našel? Předem díky moc za reakce...

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé