Ano
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máte prosím někdo ideu proč je to tak levný? Nebyl jste se na ni někdo podívat? Co by se mělo preventivně udělat po nákupu a prosím hrubý odhad ceny.
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Protože je to další Ital... 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co je na tom levného? Mě to přijde drahý. Podle roku a výkonu motoru facelift, ale není to facelift např.Zbys píše: 26 kvě 2021 19:19 Máte prosím někdo ideu proč je to tak levný? Nebyl jste se na ni někdo podívat? Co by se mělo preventivně udělat po nákupu a prosím hrubý odhad ceny.
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nerozumím tomu, mě se cena zdála dobrá. Ještě se chci zeptat, je 380 000 km na naftu ve VOLVU hodně? Celou dobu servisováno ve Volvu. Zítra budu volat a dodám další informace
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proč to neni FL ? Vidim radio s ramečkem a snad LED v zadnim světlehajnej píše: 26 kvě 2021 20:18Co je na tom levného? Mě to přijde drahý. Podle roku a výkonu motoru facelift, ale není to facelift např.Zbys píše: 26 kvě 2021 19:19 Máte prosím někdo ideu proč je to tak levný? Nebyl jste se na ni někdo podívat? Co by se mělo preventivně udělat po nákupu a prosím hrubý odhad ceny.
PS:dá se tady na fóru najít člověk co xc70 rozumí a udělal by mě dozor? Netvrdím, že zrovna u tohoto, ale byl bych rád kdyby se na můj výběr koukl někdo kdo umí xc70 zkontrolovat. Pochopitelně za peníze.
Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/18981431
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14367
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi bych byl opatrný, tyhle přední světla tam nemají co dělat.
Mají tam být podle vin tyto:
https://www.google.com/search?q=30698835&oq=30698835&aqs=chrome..69i57.1260624448j0j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8
No a pak klasika, chce to sebou někoho kdo Volvům rozumí a má origo diagnostiku.
A je to drahý na 15 let starý auto, které není v původním stavu.
Mají tam být podle vin tyto:
https://www.google.com/search?q=30698835&oq=30698835&aqs=chrome..69i57.1260624448j0j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8
No a pak klasika, chce to sebou někoho kdo Volvům rozumí a má origo diagnostiku.
A je to drahý na 15 let starý auto, které není v původním stavu.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
raolsa:děkuju za upozornění. Sám bych na to někdy nepřišel. Takže asi bouračka.
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Kvasiny
- Vůz: Mitsubishi Pajero 3500 V6 24v
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co toto?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/19138145
Má dost najeto, ale prý je to servisováno jen ve Volvu.
Chci se zeptat, není nějaký fachman z Ostravy s diagnostikou a lakoměrkou, co by se semnou na to auto podíval a řekl, svůj názor. Pochopitelně za PENÍZE. Děkuju za odpovědi
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/19138145
Má dost najeto, ale prý je to servisováno jen ve Volvu.
Chci se zeptat, není nějaký fachman z Ostravy s diagnostikou a lakoměrkou, co by se semnou na to auto podíval a řekl, svůj názor. Pochopitelně za PENÍZE. Děkuju za odpovědi
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To vypadá na reálnou slušnou nabídku. Samozřejmě musíš vzít v úvahu stáří auta a nepočítat s tím, že vše bude už jen zalité sluncem. Tomu autu bych určitě dal šanci.
Otázka je, co od toho čekáš? Bude to prostě chtít dál nějakou péči. Bacha na automat, jestli výrazně nekope, haldex jestli někdy viděl novej olej s filtrem, AWD jestli vůbec funguje tzn neprotáčí se kardan na úhlovce atd.
No a nebo k tomu přistoupit úplně jinak. Prostě přijed svézt se a když přeskočí jiskra, odjet. Na tomhle autě jde všechno opravit kdyžtak....takže hurá do Ostravy!
Otázka je, co od toho čekáš? Bude to prostě chtít dál nějakou péči. Bacha na automat, jestli výrazně nekope, haldex jestli někdy viděl novej olej s filtrem, AWD jestli vůbec funguje tzn neprotáčí se kardan na úhlovce atd.
No a nebo k tomu přistoupit úplně jinak. Prostě přijed svézt se a když přeskočí jiskra, odjet. Na tomhle autě jde všechno opravit kdyžtak....takže hurá do Ostravy!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14367
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, je to jenom předokolka, to každý neshání. Co se dovozu týče v tom bych problém neviděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A má to DO na vrata, to bych bral 

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak napadne sníh, tak se to do mírného kopečka ani nerozjede
- nebrat

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 457
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bližší info nemám, ale přijde mi divné, že u záznamů z let 2018 a 2020 v servisce je nové razítko AP s novou adresou... ale třeba vedou servisku online a teď to dopsali až při prodeji.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Volvu zdar, jsem tu novy, chtel bych poprosit pritomne zkusene o radu... rad bych si poridil V70 2.gen. diesel bez virivych klapek... poradi nekdo prosim od jakeho roku, prip do jakych motoru se zacaly pouzivat?... diky moc za jakoykoliv nazor.
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli jsem dobře četl, tak se to týká jen verze 120kw (ta je ještě nemá). 136kw už je má.
-
Offline
- Příspěvky: 886
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jato chapu takle:mikka píše: 04 srp 2021 11:48 Volvu zdar, jsem tu novy, chtel bych poprosit pritomne zkusene o radu... rad bych si poridil V70 2.gen. diesel bez virivych klapek... poradi nekdo prosim od jakeho roku, prip do jakych motoru se zacaly pouzivat?... diky moc za jakoykoliv nazor.
EURO3 nema DPF ani klapky, turbo bez chlazeni rizene podtlakem, cerny dekl motoru:
D5244T (120kW)
D5244T2 (96kW)
EURO4 ma DPF a klapky, turbo chlazene vodou rizene motorkem, sedy dekl motoru:
D5244T4 (136kw)
D5244T5 (120kw)
D5244T7 (93kw)
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 457
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak píše Powl nademnou. Poznávací znamení verze bez DPF = černý dekl motoru.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:

Bylo:


-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Euro3 (bez klapek a DPF) poznáš podle:
- černého krytu motoru
- 4.+5. pozice VINu, kde je 120kW D5244T číslo 79 (případně podladěná 96kW D5244T2 tam je 74) - obojí lze zvednout na 147kW, je to identické železo.
Dávalo se to i do faceliftových P2 - konkrétně do modelového roku MY05, ale najde se i pár doprodejů (případně z jiných trhů) - aut s tímto motorem, ale modelově MY06 (tam byl souběh s novějším Euro4).
Ale bát se novější Euro4 generace asi není úplně nutné - za jednoho předpokladu: že je blok motoru v pořádku (komprese, vstřiky, atp.) = pokud motor jede dobře a nehulí (což přes DPF ale jednoduše nepoznáš) - pak i celý často strachovaný systém DPF funguje nadmíru spolehlivě. Vířivé klapky necháš v rámci ponákupního servisu případně vyměnit, taky necháš důkladně vyčistit celé sání, vypneš EGR a máš jednou pro vždy pokoj (a když ten EGR OFF rovnou spojíš s čipem - tak 160kW je hodně příjemných).
Ty 136kW motory jsou obecně dobré, navíc se vážou (v případě automatu) s 6q Aisinem TF80 a ten se servisuje výrazně lépe jak starší 5q AW5x automat. Takže toto je třeba rovněž zahrnout do celé ekonomické rovnice.
Good luck při hledání.
/PL
P.S. Jo, správně - ten elektrický regulátor turba taky umí pozlobit (což ale ta podtlaková u Euro3 taky), ale nic, co by bylo něco masového.
- černého krytu motoru
- 4.+5. pozice VINu, kde je 120kW D5244T číslo 79 (případně podladěná 96kW D5244T2 tam je 74) - obojí lze zvednout na 147kW, je to identické železo.
Dávalo se to i do faceliftových P2 - konkrétně do modelového roku MY05, ale najde se i pár doprodejů (případně z jiných trhů) - aut s tímto motorem, ale modelově MY06 (tam byl souběh s novějším Euro4).
Ale bát se novější Euro4 generace asi není úplně nutné - za jednoho předpokladu: že je blok motoru v pořádku (komprese, vstřiky, atp.) = pokud motor jede dobře a nehulí (což přes DPF ale jednoduše nepoznáš) - pak i celý často strachovaný systém DPF funguje nadmíru spolehlivě. Vířivé klapky necháš v rámci ponákupního servisu případně vyměnit, taky necháš důkladně vyčistit celé sání, vypneš EGR a máš jednou pro vždy pokoj (a když ten EGR OFF rovnou spojíš s čipem - tak 160kW je hodně příjemných).
Ty 136kW motory jsou obecně dobré, navíc se vážou (v případě automatu) s 6q Aisinem TF80 a ten se servisuje výrazně lépe jak starší 5q AW5x automat. Takže toto je třeba rovněž zahrnout do celé ekonomické rovnice.
Good luck při hledání.
/PL
P.S. Jo, správně - ten elektrický regulátor turba taky umí pozlobit (což ale ta podtlaková u Euro3 taky), ale nic, co by bylo něco masového.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
bezva diky moc vsem... takze jestli dobre chapu tak motor bez DPF nebude mit ani klapky... moje predstava je ze lepe se DPF vyhnout i kvuli memu mensimu najezdu (filtr se dostatecne nevypali?) jezdim 20+20km do prace, rocne tak 15tis,..
jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji
jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14367
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dvouhmotě se nevyhneš, mají ji všechny motory s manuální převodovkou. Automat tuhle blbost nemá.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Českolipsko
- Vůz: Sháním XC70 P2
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ale jak tu bylo řečeno, motor bez DPF s automatem má převodovku, kterou dneska opravovat moc nechtějí (nebo se to finančně nevyplatí).
-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jezdil jsem denně do práce 20 tam a 20 zpátky přesně co píšeš a za šest let sem neměl s dpf problém .mikka píše: 04 srp 2021 13:12 bezva diky moc vsem... takze jestli dobre chapu tak motor bez DPF nebude mit ani klapky... moje predstava je ze lepe se DPF vyhnout i kvuli memu mensimu najezdu (filtr se dostatecne nevypali?) jezdim 20+20km do prace, rocne tak 15tis,..
jeste prosim jeden laicky dotaz... pri brouzdani forem jsem narazil na problemy s dvouhmotovym setrvacnikem... nedalo by se i tomuto v aute vyhnout pri hledani starsiho 5ti valc. dieselu? dekuji
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Dvůr Králové n. Labem
- Vůz: prave hledam..
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jasne dik, takze ted je pro me ten vyber zase o něco komplikovanejsi
… navíc jsem ještě uplne nezavrhl ani benzin (s LPG)… no je mi jasny ze kazda varianta ma svoje pro i proti a bude zalezet hlavne na stavu konkretniho kusu, coz muze prekvapit… kazdopadne ale co tam není nebude delat problém… chtěl bych manual, chápu ze automat muze byt navykovy ale myslim ze se bez nej obejdu… vzhledove by se mi porad nejvic zamlouvala XC70 (ale zase ty problémy s 4x4)… kazdopadne dik vsem..
Ještě me napadla jedna věc… nemá někdo zkušenost se spaním vzadu se sklopenymi sedačkami?… mam 180cm a občas takovy nocleh využiju… ted mam stary mondeo a co se tyka spani tak spokojenost…

Ještě me napadla jedna věc… nemá někdo zkušenost se spaním vzadu se sklopenymi sedačkami?… mam 180cm a občas takovy nocleh využiju… ted mam stary mondeo a co se tyka spani tak spokojenost…

-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, chtěl bych pořídit XC70 druhé generace s nájezdem ideálně do 250.000 a chtěl bych se zeptat, jestli má tohle auto nějaká specifika co do životnosti konkrétních nákladných dílů. Například jestli automat odchází okolo 300.000 km i při pravidelných výměnách oleje, tak abych věděl, že u auta s nájezdem 250.000 km mě to bude čekat za 50.000 km kdežto auto s nájezdem 320.000 km už to může mít vyměněné a vyřešené. Byl to jen příklad, ale postě zatím vůbec nevím, jak je na tom automat, pohon všech kol turba a tak... Asi bych chtěl ideálně variantu 136 kW, ty 151/158 kW už prý nejsou tak spolehlivé a auto chci na přesuny rodiny a ne na závodění... A líbí se mi třeba jeden konkrétní kousek, ale má adaptivní tlumiče - když doslouží, dají se místo nich dát klasické, anebo se zase musí kupovat nové adaptivní za 13.000 Kš/kus, jak jsem někde našel? Předem díky moc za reakce...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé