nimrodova devítka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
poví mi někdo, co s tím, než začnu bádat? šíbr mi sežral na té spadlé straně tohodle pěnovýho hranatýho hada...
šíbr silou zvednout nejde. když ho dám dolů, tak je ta spadlá strana pod úrovní střechy. zasunout díky tomu nejde
šíbr silou zvednout nejde. když ho dám dolů, tak je ta spadlá strana pod úrovní střechy. zasunout díky tomu nejde
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
nimrodova devítka
Nejsem odbornik pres sibry a proc jim chutnaj penovi hadi taky nevim. Prvotne bych srovnani sibru resil spustenim motorku v zavrene poloze sibru,srovnanim sibru se strechou a nasazenim motorku.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
nimrodova devítka
S tim turbem je to divny. Zralo to olej i s tim predchozim nebo to dela jen s tim repasovanym?
Olej v trubkach nemusi bejt jen ze samotnyho turba, ja ho tam mel z odvetravani klikovy skrine (ale tim nechci strasit, jestli to dela jen po vymene tak to bude turbem).
Co je divny je ze normalne to po repasi daji na testovaci stolici a natlakujou to, takze pripadny uniky by meli hned videt. Nebo mi to aspon takhle rikali v rema turbo.
Olej v trubkach nemusi bejt jen ze samotnyho turba, ja ho tam mel z odvetravani klikovy skrine (ale tim nechci strasit, jestli to dela jen po vymene tak to bude turbem).
Co je divny je ze normalne to po repasi daji na testovaci stolici a natlakujou to, takze pripadny uniky by meli hned videt. Nebo mi to aspon takhle rikali v rema turbo.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
honza: motorek povolený, ale stejně to nejde srovnat. je znát, že šíbr má větší vůli, ale nejde mi s ním prakticky hnout a už vůbec nemá v úmyslu držet v nějaké jiné poloze než té nakřivo výchozí. dělám něco špatně, nebo to chce hrubější sílu?
tom: odvětrání jsem také podezříval, ale za ní je v sání ještě celkem čisto, kdežto za turbem jsou fakt louže oleje. předtím si devítka o nějaký ten olej řekla, ale bylo to s rezervou do dvou litrů na 10tkm. teď mi to dle posledních měření žere litr oleje na 250km :-/ fakt celkem průtokáč. honza ještě nadhodil ucpanou vratku z turba, ale vzhledem k tomu, že hadice jsou čerstvě přetěsněný, tak by si toho kamarád asi všiml, když to dělal, ale vyloučit to nemohu
tom: odvětrání jsem také podezříval, ale za ní je v sání ještě celkem čisto, kdežto za turbem jsou fakt louže oleje. předtím si devítka o nějaký ten olej řekla, ale bylo to s rezervou do dvou litrů na 10tkm. teď mi to dle posledních měření žere litr oleje na 250km :-/ fakt celkem průtokáč. honza ještě nadhodil ucpanou vratku z turba, ale vzhledem k tomu, že hadice jsou čerstvě přetěsněný, tak by si toho kamarád asi všiml, když to dělal, ale vyloučit to nemohu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
nimrodova devítka
Jo, vratka je asi jedina moznost co mohlo bejt udelany pri instalaci spatne aby to zralo olej.
Zkontroloval bych tohle a pokud tam problem neni, tak reklamace. Zkusil bych z nich vymamit jestli/jak to po kompletaci testujou.
Zkontroloval bych tohle a pokud tam problem neni, tak reklamace. Zkusil bych z nich vymamit jestli/jak to po kompletaci testujou.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
to víš, že to testují https://www.specialturbo.cz/testovani/ . navíc mám to turbo doma 3/4 roku, takže se obávám, že na reklamaci nemám jakýkoli nárok. nicméně moje starý turbo je v pořádku, jen je třeba mu vyměnit regulační ventil, který evidentně moc nefunguje, takže půjdu touto cestou, je pro mě jednodušší. a až to bude venku, tak se zkoukne průchodnost vratky
no nic, jdu si zkusit zas hrát s tím šíbrem, to je dost podpásovka
no nic, jdu si zkusit zas hrát s tím šíbrem, to je dost podpásovka
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
na radu honzy jsem zabořil šroubovák do díry po pastoku od motůrku a srovnal šíbr posunutím toho zubatýho lanka. manuálně všechno funguje, ale na elektriku ne. otevření ventilace nahoru se nehne ani o fous. je slyšet cvaknutí nějaké elektrické součástky, ale tím to končí. otevření šíbru vzad se zastaví po zhruba 5 centimetrech, jakoby motor už neměl sílu to dál otevřít. musím uznat, že při točení šroubovákem to fakt jde ztuha, ale namazané plochy jsou, tak nevím, jestli s tím udělám něco víc
pro tu ventilaci je třeba nastavit nějaký doraz motůrku? s motůrkem jsem nehýbal, pokud nebyl přišroubovaný, tak mi to přijde trošku divné...
pro tu ventilaci je třeba nastavit nějaký doraz motůrku? s motůrkem jsem nehýbal, pokud nebyl přišroubovaný, tak mi to přijde trošku divné...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Online
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
nimrodova devítka
Něco podobného mi dělali koncové spínače https://www.volvoclub.org.uk/faq/BodySunroof.html#ElectricSunroofMotorOverhaul
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
teda rozumím tomu jak koza petrželi, ale není divný, že by to nějaký mikrospínač vzdal zrovna v době, kdy se něco takového stane? doteď jsem neměl se šíbrem jako takovým problém, jen jsem opravoval vypínač na přístrojovce
jestli to ale dobře chápu, mikrospínač by to byl, kdybych teď měl motorek natočený v koncové poloze, je tomu tak? mohu udělat fixem čáru, otočit samotným motorem třeba o 1/2 otáčky, a pokud to stále nebude fungovat, tak to mikrospínač nebyl?
jestli to ale dobře chápu, mikrospínač by to byl, kdybych teď měl motorek natočený v koncové poloze, je tomu tak? mohu udělat fixem čáru, otočit samotným motorem třeba o 1/2 otáčky, a pokud to stále nebude fungovat, tak to mikrospínač nebyl?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
tak jsem vůl. opravdu se motorek pootočil a v zavřený poloze si myslel, že je na max ventilace. moc nevím, proč tedy při otevírání šíbru šel opravdu tak divně pomalu až se zabrzdil (to si po těch 5cm myslel, že je zavřená poloha, ale opětovné stisknutí tlačítka nepomohlo a stisknutí nahoru nevedlo k nějakému pohybu), ale možná že to fakt bylo moc suchý a promazaly se potřebná místa až vzlínáním wd-40. nicméně šíbr je tedy opraven, děkuji za rady
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 885
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
nimrodova devítka
Ja vim, ze WDcko je ultramocny, ale chtelo by to promazat necim, co opravdu maze.
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
co bys doporučil? wd vozím s sebou, to je jeho hlavní výhoda
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 5121
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
nimrodova devítka
Silikal 93? Jako výoha je, že ti to nesežere gumy a plasty okolo.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
nimrodova devítka
Všude, kde je plast nebo guma, tak mazat silikonem. Pokud na to nejsou ty plasty z výroby dělaný, tak klasický ropný věci hodně blbě snáší.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
nimrodova devítka
To mne pripomina,ze wd dela i silikonovy sprej
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 885
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
nimrodova devítka
Osobně tyhle WD a podobné spreje považuju za krátkodobý řešení, přijde mi že to po pár týdnech je pryč. Motor s převodovkou budou z výroby namazané nějakým mazacím tukem, který už po letech není v kondici. Vodící mechanismus taky... Takže dle materiálu vybrat něco, co tam chvíli vydrží. Mimochodem v čechách je oblíbené řešení silikon do horní spáry mezi střechou a šíbrem
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
tak já se polepším a vezmu i něco se silikonem, byť ho jinak moc nemusím
vityjan:
vityjan:
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
tak kdo tipoval ucpaný odtok od turba, měl pravdu. od té doby jsme byli s devítkou v beskydech a dobrý
ale cestou zpátky mi začala pro změnu prokluzovat spojka zhruba mezi 3000-4500 ot./min., když dám plnej... ách jo. není to zas tak dávno, co jsem tam dával s kamarádem sachse... tak nevím, kde je chyba, jestli něčím mažu lamelu, nebo jestli nedává ten zvýšený plnící tlak
ale cestou zpátky mi začala pro změnu prokluzovat spojka zhruba mezi 3000-4500 ot./min., když dám plnej... ách jo. není to zas tak dávno, co jsem tam dával s kamarádem sachse... tak nevím, kde je chyba, jestli něčím mažu lamelu, nebo jestli nedává ten zvýšený plnící tlak
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
hromada lidí tu má "novou" devítku a já nebyl sto tu svou alespoň cvaknout, než jsem ji zazimoval (teď v neděli)...
vezmu to tak nějak popořadě. opět mi umřel kazeťák. koupil jsem před časem originál rádio, aby mi po pár měsících prasklo ozubené kolečko. následovala dost zdlouhavá snaha ho nějak nahradit, až se došlo k tomu, že je to prostě příliš obtížné. takže jsem koupil z ebay jiný volví model bez kódu a prohodil jsem kazeťák. užíval jsem si ho někdy do léta, než mi opět umřel. už jsem to ani neřešil a rovnou koupil yatour. ten je umístěn někde pod přihrádkou před spolujezdcem, v něm prodlužka na usb vyvedená k řídící jednotce, která je pod pravým á sloupkem u podlahy. je k tomu dobrý přístup, snadno se vyndavá krytka, všechno je schovaný a s yatourem nic neřeším. co víc si přát, že jo
spojka si prakticky sedla. pochopitelně až po tom, co jsem od zdejšího uživatele koupil sachs performance lamelu ale co už, alespoň mám o starost méně (teda doufám)
od té události se šíbrem mi od něj lehce píská, když zatáčím doleva. vypadá zavřený, tak nějak nevím, čím to. asi mu chybí pěnový had a něco se tam vrtí. ale sundavat kvuli tomu stropnici nehodlám
na stk (dva týdny zpátky) se celkem líbila, jen se mi furt trochu počůrává a nevím už opravdu odkud
v létě jsem díky honzovi á koupil originál zadní pružiny... no, snad se někdy dokopu na namontování
furt hrozně lupe v přední nápravě. vypadá to, že to bude dělat pružina v misce. zkusím se na to příští rok zaměřit (už mi jinak fakt docházej nápady)
opět jsem se nedokopal k tomu řešit přečalounění předních sedaček :-/
asi se nedokopu ani k opravě zadního nárazníku, byť by ta šance byla (v praze)
jinak si devítka devítkuje jak má dělá mi radost, odvezla nás s milou několikrát do beskyd, párkrát jsme v ní přespali v jeseníkách a tak, prostě devítka
vezmu to tak nějak popořadě. opět mi umřel kazeťák. koupil jsem před časem originál rádio, aby mi po pár měsících prasklo ozubené kolečko. následovala dost zdlouhavá snaha ho nějak nahradit, až se došlo k tomu, že je to prostě příliš obtížné. takže jsem koupil z ebay jiný volví model bez kódu a prohodil jsem kazeťák. užíval jsem si ho někdy do léta, než mi opět umřel. už jsem to ani neřešil a rovnou koupil yatour. ten je umístěn někde pod přihrádkou před spolujezdcem, v něm prodlužka na usb vyvedená k řídící jednotce, která je pod pravým á sloupkem u podlahy. je k tomu dobrý přístup, snadno se vyndavá krytka, všechno je schovaný a s yatourem nic neřeším. co víc si přát, že jo
spojka si prakticky sedla. pochopitelně až po tom, co jsem od zdejšího uživatele koupil sachs performance lamelu ale co už, alespoň mám o starost méně (teda doufám)
od té události se šíbrem mi od něj lehce píská, když zatáčím doleva. vypadá zavřený, tak nějak nevím, čím to. asi mu chybí pěnový had a něco se tam vrtí. ale sundavat kvuli tomu stropnici nehodlám
na stk (dva týdny zpátky) se celkem líbila, jen se mi furt trochu počůrává a nevím už opravdu odkud
v létě jsem díky honzovi á koupil originál zadní pružiny... no, snad se někdy dokopu na namontování
furt hrozně lupe v přední nápravě. vypadá to, že to bude dělat pružina v misce. zkusím se na to příští rok zaměřit (už mi jinak fakt docházej nápady)
opět jsem se nedokopal k tomu řešit přečalounění předních sedaček :-/
asi se nedokopu ani k opravě zadního nárazníku, byť by ta šance byla (v praze)
jinak si devítka devítkuje jak má dělá mi radost, odvezla nás s milou několikrát do beskyd, párkrát jsme v ní přespali v jeseníkách a tak, prostě devítka
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 770
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
nimrodova devítka
Liqui Moly dělá mazivo na silikonové bázi přímo na šíbry.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
prodloužený víkend na pálavě a okolí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
včera jsem se dokopal k tomu lehnout pod auto a vyměnit lamelu spojky, pomohl mi kamarád. abych to trošku zrekapituloval. spojku jsem měnil za sachs před pár lety, čistě provizorně, ale ona lamela už moc hezka po těch 1/4 miliónech nebyla, jak to tak bývá. všechno bylo ok. pak přišla repase turba a turbo mi začalo foukat dle budíku nějakých 0,9 baru. ze začátku to bylo dobrý, ale po nějakém né moc dlouhém čase začala spojka klouzat. myslel jsem si, že jsem třeba vyměnil špatně gufero na klice a lamela je od oleje. ale od oleje nebyla, nedoléhala po celé ploše a proto klouzala. jelikož jsem neměl nic na výměnu, šlo to zpátky s tím, že si to třeba časem sedne. no, nesedlo. mezi 3-4 tisícema otáček na trojku čtyřku prostě klouzala a nemusel jsem ani dávat plný plyn. takže včera byl velký den, kdy jsem po opravdu dlouhé době (rok a půl?) se dokopal vyměnil lamelu za zde na bazaru koupivší sachs performance, která přenese o moc větší točivý moment, než kolik asi zvládne m46. výměna proběhla zdá se úspešně, včera rychlé projetí nevykazovalo žádné chyby... snad to vydrží
nicméně je to divný. má někdo nápad, proč lamela nedolejhá po celé ploše? je to snad vidět ze snímku, že vyleštěná je prakticky jen po vnějším obvodu... druhá strana je zcela v pořádku
nicméně je to divný. má někdo nápad, proč lamela nedolejhá po celé ploše? je to snad vidět ze snímku, že vyleštěná je prakticky jen po vnějším obvodu... druhá strana je zcela v pořádku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 725
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
nimrodova devítka
Ahoj! Lamela je takhle vybroušená, vyleštěná, když je to vyosený. Buď na jedný straně-(setrvák), nebo na druhý(lamela, převodovka). U přítlačáku nevim, ten je napevno k setrváku(jestli je možný, aby byla vůle jen v přítlačáku-mezi košem a přítlač. kruhem.). Já měl třeba o hodně víc obroušenou lamelu, když byla v háji dvouhmota a vyosylo se to v setrváku. Měl jsem to vybroušený jako ty, plus ještě jen na jedný půlce lamely !!!
P.S. Samozřejmě, ty obroušeniny se ti udělaji na začátku záběru-při rozjezdech. Když spojka dosepne-jde celou plochou.
P.S. Samozřejmě, ty obroušeniny se ti udělaji na začátku záběru-při rozjezdech. Když spojka dosepne-jde celou plochou.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
nimrodova devítka
děkuju. jako setrvák má lecos za sebou, tak bych se úplně nedivil, kdyby byla chyba na jeho straně
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé