syčení brzdového pedálu V70II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
syčení brzdového pedálu V70II
Kolik mate najeto na tech autech?
Myslim, ze valec vydrzi nesmysl, nebal bych se koupit pouzitej.
Myslim, ze valec vydrzi nesmysl, nebal bych se koupit pouzitej.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
syčení brzdového pedálu V70II
teprve 380 tis svítí na budíku
auto po druhém majiteli, který ho měl 10 let. tak to bude sedět. Nejradši bych dal těsnění nové pro klid, auto si nebudu nechávat, ale chci aby šlo dál v dobrém stavu.

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
syčení brzdového pedálu V70II
Trochu toto téma oživým. Těsnění už mám a postup taky(je to všude na youtubu). Trochu si to lze usnadnit pomocným nástrojem z PVC trubky, kterou právě dělám. Rozměry jsou už jasný, ale obrázek dávám pro ty, kteří to nechtějí měřit v autě. Aby si ušetřili jednu cestu do garáže. O víkendu jdu na to. Good Luck Nerd!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
syčení brzdového pedálu V70II
Tak snad to bude fungovat, protože neoriginální červený těsnící kroužek nám kdysi před lety nefungoval.
Byl tvrdší nežli černý originál, a i když se tam nakonec narval, tak dokonale netěsnil.
Zatím jsme vždy měli po ruce funkční posilovač z jiného typu, takže jsme z něj vytěžili kroužek, a s křečí v ruce a zlomenými zády,
jsme ho pod pedály vyměnili.
Byl tvrdší nežli černý originál, a i když se tam nakonec narval, tak dokonale netěsnil.
Zatím jsme vždy měli po ruce funkční posilovač z jiného typu, takže jsme z něj vytěžili kroužek, a s křečí v ruce a zlomenými zády,
jsme ho pod pedály vyměnili.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
syčení brzdového pedálu V70II
Já jsem snad byl tehdá první pokusný zákazník této opravy u Davida 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70XC B5244T3 2,4T 2001
syčení brzdového pedálu V70II
Pánové,kdo jste to dělal,jak jste dopadli? Ja jsem se do toho dneska pustil a absolutně tam nešlo narvat (červený těsnění od tedgum). Samozřejmě je o chlup větší. Takže jsem tam potom narval zpět to původní. Jen se chci zeptat co se může stát pokud by mi vylítlo ven,přestane brzdit?
_________________
Volvo V70XC rv.2001,2,4t 147kw B5244T3
Volvo V70XC rv.2001,2,4t 147kw B5244T3
-
Offline
- Příspěvky: 811
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
syčení brzdového pedálu V70II
Ahoj! Jde to velice špatně. Přímo v autě skoro nemožné. I kdybys vyndal posilovač mimo auto, je to taky nadliský výkon. Já s pomocí vazelíny to tam za dopoledne dostal, ale odnesla to moje ruka-2dny mě bolelo zápěstí. Jinak, bez posilovače to brzdí taky-kovová táhla-páky k brzdovému válci zůstanou zachovány. Dokonce se mi paradoxně stalo, že mi brzdění, s novými brzdami z Rka, bez funkčního posilovače, přišlo i příjemnější-přesnější-citlivější. Líp se to dávkovalo, ale musíš trochu víc šlapat silou. To by třeba např. ženská neskousla.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
syčení brzdového pedálu V70II
Hlavně pozor na to, že tam nesmí přijít běžná vazelína.
Musí to být přímo vazelína na brzdové systémy, nebo automatické převodovky, prostě na gumičky.
Pokud tam přijde něco jiného, tak se guma naleptá, nafoukne, a přestane to fungovat.
Na autě to udělat lze, je to opravdu strašná práce, ale jeden dobrovolník to u nás dělá .
Musí to být přímo vazelína na brzdové systémy, nebo automatické převodovky, prostě na gumičky.
Pokud tam přijde něco jiného, tak se guma naleptá, nafoukne, a přestane to fungovat.
Na autě to udělat lze, je to opravdu strašná práce, ale jeden dobrovolník to u nás dělá .
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70XC B5244T3 2,4T 2001
syčení brzdového pedálu V70II
Takže ten červený tam narvat jde,jen je potřeba použít větší sílu. No koupím časem nový a možná se do toho jednoho dne pustím. Jinak na ten původní jsem dal silikonovou na gufera a těsnění.
_________________
Volvo V70XC rv.2001,2,4t 147kw B5244T3
Volvo V70XC rv.2001,2,4t 147kw B5244T3
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nová Paka
- Vůz: V70 2.4B
syčení brzdového pedálu V70II
Pánové, jak to dopadlo u Vás, kdo měnil gufero za nové od Tedgum? Je funkční? Nebo raději nový posilovač?
Začal mi hajzlík syčet
Začal mi hajzlík syčet
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70XC B5244T3 2,4T 2001
syčení brzdového pedálu V70II
Mě se to nepovedlo ale vrazil jsem tam zpět původní nově namazaný silikonovou vazelínou a od tý doby mám klid. Zatim nesyčí.
_________________
Volvo V70XC rv.2001,2,4t 147kw B5244T3
Volvo V70XC rv.2001,2,4t 147kw B5244T3
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
syčení brzdového pedálu V70II
Stačí přehodit těsnící gumičku z použitého posilovače obdobného typu, a je zase klid.
Mám na mysli to, že posilovače s STC, DSTC, Automat, Manuál.......jsou odlišné, ale těsnění mají shodné.
Gumička kupodivu netrpí opotřebením zevnitř třecí plochy, ale odlamují se těsnící břity po vnějším obvodu.
To je vidno při demontáži.
Originál gumička lze při troše sebezapření a trpělivosti vyměnit přímo na autě, repliku tam dostat je výkon, i když je posilovač venku z auta.
Mám na mysli to, že posilovače s STC, DSTC, Automat, Manuál.......jsou odlišné, ale těsnění mají shodné.
Gumička kupodivu netrpí opotřebením zevnitř třecí plochy, ale odlamují se těsnící břity po vnějším obvodu.
To je vidno při demontáži.
Originál gumička lze při troše sebezapření a trpělivosti vyměnit přímo na autě, repliku tam dostat je výkon, i když je posilovač venku z auta.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3705
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
syčení brzdového pedálu V70II
Davide, zminujete ze lze namazat to tesneni silikovonou vazelinou. Lze vyuzit i tento typ?
https://www.autokelly.cz/Product/AT-700015/1236434
Diky.
https://www.autokelly.cz/Product/AT-700015/1236434
Diky.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nová Paka
- Vůz: V70 2.4B
syčení brzdového pedálu V70II
dumi.cz jsem nezmiňoval silikonovou vazelinu, to uživatel Krokrdumi.cz píše: 01 srp 2022 15:14 Davide, zminujete ze lze namazat to tesneni silikovonou vazelinou. Lze vyuzit i tento typ?
https://www.autokelly.cz/Product/AT-700015/1236434
Diky.
ale u té od ATE se nepíše nic o silikonu a ani tuhle vazelinu neznam.
Zkusil bych klidně tuhle:
https://autodex.cz/xeramic-silikonova-vazelina-500g-na-brzdove-valecky?gclid=Cj0KCQjwxb2XBhDBARIsAOjDZ36JtzilvaECx8Om5xp5mz1ex3Hy11xGE9GNtOyo0ZAZq4GgtlEkN8YaAgF6EALw_wcB
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nová Paka
- Vůz: V70 2.4B
syčení brzdového pedálu V70II
Díky za fundovanou odpověď. Ještě blbá otázkaDavid Patočka píše: 01 srp 2022 12:38 Stačí přehodit těsnící gumičku z použitého posilovače obdobného typu, a je zase klid.
Mám na mysli to, že posilovače s STC, DSTC, Automat, Manuál.......jsou odlišné, ale těsnění mají shodné.
Gumička kupodivu netrpí opotřebením zevnitř třecí plochy, ale odlamují se těsnící břity po vnějším obvodu.
To je vidno při demontáži.
Originál gumička lze při troše sebezapření a trpělivosti vyměnit přímo na autě, repliku tam dostat je výkon, i když je posilovač venku z auta.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3705
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
syčení brzdového pedálu V70II
Ja myslel Davida Patocku, ale diky za tipDawsonX píše: 08 srp 2022 02:19dumi.cz jsem nezmiňoval silikonovou vazelinu, to uživatel Krokrdumi.cz píše: 01 srp 2022 15:14 Davide, zminujete ze lze namazat to tesneni silikovonou vazelinou. Lze vyuzit i tento typ?
https://www.autokelly.cz/Product/AT-700015/1236434
Diky.
ale u té od ATE se nepíše nic o silikonu a ani tuhle vazelinu neznam.
Zkusil bych klidně tuhle:
https://autodex.cz/xeramic-silikonova-vazelina-500g-na-brzdove-valecky?gclid=Cj0KCQjwxb2XBhDBARIsAOjDZ36JtzilvaECx8Om5xp5mz1ex3Hy11xGE9GNtOyo0ZAZq4GgtlEkN8YaAgF6EALw_wcB

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nová Paka
- Vůz: V70 2.4B
syčení brzdového pedálu V70II
Pro všechny kterým odejde těsnění na posilovači brzd, tak jako mě, mohu po dnešní zkušenosti napsat NEBOJTE SE TOHO !!
Nechápu ty komentáře typu nadlidský výkon, nemožné, těsnění nefunguje, ... atd. Díky těmto "zkušenostem" sem výměnu oddaloval 1a1/2roku a raději sem sehnal a vymontoval jiný posilovač abych ho vyměnil celý. Víc času mi zabralo vypreparovat celý posilovač z auta než vyměnit pouze těsnění.
Dnes se vším všudy i přípravou za 2hodiny vyměněno. Ano přístup z prostoru pedálů není nic moc ale jde to. Dost mi pomohl přípravek z PVC trubky co zde kishmick dal ve formě obrázku, ale netlačil sem brzdovým pedálem na těsnění, ale tlačil do strany, abych udělal větší mezeru a těsnění tam šlo lépe prsty zatlačit.
Pokud by někdo chtěl, klidně mu těsnění vyměním po předchozí dohodě
Nechápu ty komentáře typu nadlidský výkon, nemožné, těsnění nefunguje, ... atd. Díky těmto "zkušenostem" sem výměnu oddaloval 1a1/2roku a raději sem sehnal a vymontoval jiný posilovač abych ho vyměnil celý. Víc času mi zabralo vypreparovat celý posilovač z auta než vyměnit pouze těsnění.
Dnes se vším všudy i přípravou za 2hodiny vyměněno. Ano přístup z prostoru pedálů není nic moc ale jde to. Dost mi pomohl přípravek z PVC trubky co zde kishmick dal ve formě obrázku, ale netlačil sem brzdovým pedálem na těsnění, ale tlačil do strany, abych udělal větší mezeru a těsnění tam šlo lépe prsty zatlačit.
Pokud by někdo chtěl, klidně mu těsnění vyměním po předchozí dohodě

-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
syčení brzdového pedálu V70II
Čtu tu několik úspěšných výměn těsnění. Kanibalizovali jste nebo se vám tam podařilo dostat TEDGUM těsnění a těsní?
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
syčení brzdového pedálu V70II
Jak se přesně to syčení pedálu při špatném guferu projevuje?
Myslím že to gufero mám špatné, protože klape olej při vyndaném víčku olej. Když se odpojí posilovač od vakuové pumpy a vývod ucpe, tak je klapání oleje pryč.
Na brždění problém necítím. Po vypnutí motoru jde pedál tak 2x ještě zmáčknout, potom efekt posilovače odezní.
Rád bych ten problém lokalizoval na to gufero. Koupil jsem tedgum, ale nepodařilo se mi vyndat to staré.
Myslím že to gufero mám špatné, protože klape olej při vyndaném víčku olej. Když se odpojí posilovač od vakuové pumpy a vývod ucpe, tak je klapání oleje pryč.
Na brždění problém necítím. Po vypnutí motoru jde pedál tak 2x ještě zmáčknout, potom efekt posilovače odezní.
Rád bych ten problém lokalizoval na to gufero. Koupil jsem tedgum, ale nepodařilo se mi vyndat to staré.
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
syčení brzdového pedálu V70II
To staré gufero se mi nakonec podařilo vyndat. Stačilo víc zabrat.
Označení původního "03.7718-5024.1".
TEDGUM 00748698 sice všude vyjede podle auta jako náhrada, ale je o hodně tužší a na konci tlustčí, což asi nevadí, ale už moc nepůjde potom přetáhnout ten plastový kryt.
Podle toho původního označení jde najít TEDGUM TED38029, které vypadá podobně, ale podle:
vypadá trochu jinak a podle jiného zdroje má i jiný průměr.
Jelikož moje původní gufero vypadalo celkem hodně zachovale, tak jsem jej vrátit zpět. Udělal jsem to na autě, zas tak neproveditelné to není. Řekl bych, že tudy podtlak neuniká, zvlášť přes novou vrstvu silikonové vazelíny.
Problém však zůstal. Posilovač je velmi lehce netěsný, což se projevuje:
- "klapáním oleje z víčka"
- podtlak je okolo 0.75 namísto 0.85 baru
- pedál vydrží posílený po vypnutí motoru max. 10, 15 minut, víc jak hodinu ne, přes noc už vůbec
Zajímalo by mě, kudy ten podtlak tedy uniká. Že by přes spojení s brzdovým válcem, je to možné? Nebo ještě jinudy?
Označení původního "03.7718-5024.1".
TEDGUM 00748698 sice všude vyjede podle auta jako náhrada, ale je o hodně tužší a na konci tlustčí, což asi nevadí, ale už moc nepůjde potom přetáhnout ten plastový kryt.
Podle toho původního označení jde najít TEDGUM TED38029, které vypadá podobně, ale podle:
vypadá trochu jinak a podle jiného zdroje má i jiný průměr.
Jelikož moje původní gufero vypadalo celkem hodně zachovale, tak jsem jej vrátit zpět. Udělal jsem to na autě, zas tak neproveditelné to není. Řekl bych, že tudy podtlak neuniká, zvlášť přes novou vrstvu silikonové vazelíny.
Problém však zůstal. Posilovač je velmi lehce netěsný, což se projevuje:
- "klapáním oleje z víčka"
- podtlak je okolo 0.75 namísto 0.85 baru
- pedál vydrží posílený po vypnutí motoru max. 10, 15 minut, víc jak hodinu ne, přes noc už vůbec
Zajímalo by mě, kudy ten podtlak tedy uniká. Že by přes spojení s brzdovým válcem, je to možné? Nebo ještě jinudy?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
syčení brzdového pedálu V70II
Může být tržená membrána v posilovači, nebo v něm vlivem koroze a oddálení půlek od sebe vznikla "dirka".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé