
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
...a přidali jsme další koně a newtonmetry. Člověk dělá vše proto, aby si žena C30 zamilovala navždy 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Vlaječky se mi líbí, takové decentní, asi také objednám
Jinak sry za off, ale teď při mistrovství budeš fandit vlastně komu?
Aby nebyly uvnitř švédské a vně české

Jinak sry za off, ale teď při mistrovství budeš fandit vlastně komu?

Aby nebyly uvnitř švédské a vně české

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
jednoznačně ČR, když už ČR fandit nepůjde, ať to klidně SWE vyhraje 

-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
To mi připomíná když jsem jel v 2019 Volvem na MS U20 do Werku na zápas SUI vs SWE 

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Koukám, že proběhla inspiraceHaben píše: 17 kvě 2021 07:12 ...a přidali jsme další koně a newtonmetry. Člověk dělá vše proto, aby si žena C30 zamilovala navždy![]()
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Haben...pro koho to ladíš? Vždyť to stejně půjde do prodeje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
pro případného kupce - jsem první v řadě 

-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Takže inzerát bude v ,,co neprodávám já,,? 

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
on se sem ani nedostane, žena fórum ovládat neumí a já než to dám sem, tak jí přesunu ze spořícího účtu na běžný účet požadovanou částku a prodej tím bude vyřešen 

-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Jeden takový detail, na koho že je vozidlo napsané? 

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
na ženu. To ničemu ale nevadí. Když to neprodá mně, tak je tady x kamarádů, co to koupí jako že na sebe za naše peníze a já si to na sebe jen zaregistruji. Ráno prodá a večer bude čučet, co to stojí na parkovišti 

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5296
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
To je dobrý plán.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Jasně.
Já jen čekal, že na tebe a pak by bylo vše vyřešené dříve než by vůbec začalo
Já jen čekal, že na tebe a pak by bylo vše vyřešené dříve než by vůbec začalo

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Před cca měsícem jsem na C30 nasadil čepičky na ventilky se švédskou vlajkou. No a už dvě někdo šlohnul
Dnes proběhlo vapkování a šamponování na chatě a “instalace AUX bluetooth. Nejprve jsem chtěl BT modul někam více schovat, ale kvůli mikrofonu bylo třeba najít vhodné místo. Takto umístěné to bere hlas dostatečně, spárované telefony se do 5 sec po startu připojí a přepnutím na AUX lze telefonovat či poslouchat hudbu z telefonu. Za mě spokojenost.

Dnes proběhlo vapkování a šamponování na chatě a “instalace AUX bluetooth. Nejprve jsem chtěl BT modul někam více schovat, ale kvůli mikrofonu bylo třeba najít vhodné místo. Takto umístěné to bere hlas dostatečně, spárované telefony se do 5 sec po startu připojí a přepnutím na AUX lze telefonovat či poslouchat hudbu z telefonu. Za mě spokojenost.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Tak před prodlouženým víkendem proběhla kontrola C30, proč nechladí. Verdikt: uniklé chladivo a propouštějící chladič. Takže výměna chladiče, naplnění + desinfekce AC, to vše za "pěkných" 7 677 Kč. No lidská práce je drahá, neboť za 4 hodiny práce vyúčtováno 3 872 Kč, tedy 968 Kč/hod. Oprava v servise specializujícím se na klimatizace - tedy žádný autorizák 

-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Tak paní máma ho má pořád ráda. Po výměně chladiče klimatizace to teď mrazí jak chladírenský náklaďák a po příletu saharského písku bylo třeba auto očistit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 5731
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Haben - od V70 I přes V70 II k C30

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Jirka Nepraš, Klimacar?Haben píše: 07 črc 2021 07:42 Tak před prodlouženým víkendem proběhla kontrola C30, proč nechladí. Verdikt: uniklé chladivo a propouštějící chladič. Takže výměna chladiče, naplnění + desinfekce AC, to vše za "pěkných" 7 677 Kč. No lidská práce je drahá, neboť za 4 hodiny práce vyúčtováno 3 872 Kč, tedy 968 Kč/hod. Oprava v servise specializujícím se na klimatizace - tedy žádný autorizák![]()
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
To vypadá jako když z toho sundava lak.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Minulý víkend jsme byli na podzimní volvosraze na Želivce. Opět povedená akce se skvělou kuchyní. Nebylo ani moc času fotit, tak jedna noční po příjezdu a jedna s novými nálepkami ze srazu.
Takže nyní s novým Mobilem 5W40 a filtrem MANN.
Na sv. Václava jsem si dal stavbu nájezdů a výměnu oleje a olejového filtru. Zvažuji, že si nájezdy vyrobím, přeci jen provizorní postavit a a pak zase uklidit sebere nejméně 30 minut. ale tentokráte díky pokáceným topolům a slušným kmenům bylo možné dostat auto luxusně vysoko.Takže nyní s novým Mobilem 5W40 a filtrem MANN.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Pěkné
, dobrá směska co zahrada nabídla
Máš fajn, že je zahrada ve svahu a auto máš po vypodložení skoro v rovině.


Máš fajn, že je zahrada ve svahu a auto máš po vypodložení skoro v rovině.

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - od V70 I přes V70 II k C30
Tak a další etapa končí. Andreas, tedy C30 vlastními silami dovezené ze Švédska, předáno dalšímu majiteli a zdá se, že do velmi dobrých rukou. Tak ať slouží.
Jak to shrnout?
Pokud jste v P1 platformer neseděli a máte k tomu jen řeči, sedněte si, pojezděte pořádně a pak hodnoťte.
C30 na nás asi zanechala největší dojem. V70 I s 2,5 D byla sice první, měla charakter, zajímavý zvuk motoru, ale řadím ji na druhé místo z důvodu motorizace. V70 II v AT nás neoslovila vůbec - to by přešlap. V70 II s D5 a AWD s MT měla kouzlo AWD a spousty zábavy na sněhu, super na dlouhé cesty. Nezábavná na okresce a ve městě otravná.
No a C30? Proč zůstává na první příčce?
- stylový a jedinečný design, který se líbil nám, ale i valné většině kamarádů či kamarádek, spolupracovníků
- zvuk motoru, benzínový atmosférický pětiválec byl krásně tichý a člověk o něm při plynulé jízdě, na semaforech nevěděl - žádný hluk, minimální vibrace. Když šel však do otáček, krásně hluboký a jadrný zvuk, až občas mrazilo. A bylo jedno, zda sedíš uvnitř, či posloucháš rozjezd z venku
- akcelerace v 1 osobě a od 4 tisíc ot s úsměvem
- ve městě díky slušnému rejdu snadná manovrévatelnsot, okresky a fordí podvozek nabízely zábavu a ochotu zatočit, změnit směr a to i na standardním podvozku
- děti byly vzadu jako v atomovém krytu, nikdo na ně neviděl, cítily se bezpečně, každé dítko mělo jedno plnohodnotné a tvarované sedadlo, výhled ven přes šíbr je chytil za srdce
- keyless - startování a odemykání bez klíčku - jinak už nechceme
- ano mělo i své mouchy jako jen 3 dveře, vysokou městskou spotřebu a chtělo servis, ale charisma auta a motoru toto vše převážilo.
Život jde dál, těším se na nové a budeme věřit, že nás chytne něčím jiným a že jsme neudělali životní automobilovou chybu.
https://youtu.be/x8-gTlS9MjQ
Jak to shrnout?
Pokud jste v P1 platformer neseděli a máte k tomu jen řeči, sedněte si, pojezděte pořádně a pak hodnoťte.
C30 na nás asi zanechala největší dojem. V70 I s 2,5 D byla sice první, měla charakter, zajímavý zvuk motoru, ale řadím ji na druhé místo z důvodu motorizace. V70 II v AT nás neoslovila vůbec - to by přešlap. V70 II s D5 a AWD s MT měla kouzlo AWD a spousty zábavy na sněhu, super na dlouhé cesty. Nezábavná na okresce a ve městě otravná.
No a C30? Proč zůstává na první příčce?
- stylový a jedinečný design, který se líbil nám, ale i valné většině kamarádů či kamarádek, spolupracovníků
- zvuk motoru, benzínový atmosférický pětiválec byl krásně tichý a člověk o něm při plynulé jízdě, na semaforech nevěděl - žádný hluk, minimální vibrace. Když šel však do otáček, krásně hluboký a jadrný zvuk, až občas mrazilo. A bylo jedno, zda sedíš uvnitř, či posloucháš rozjezd z venku
- akcelerace v 1 osobě a od 4 tisíc ot s úsměvem
- ve městě díky slušnému rejdu snadná manovrévatelnsot, okresky a fordí podvozek nabízely zábavu a ochotu zatočit, změnit směr a to i na standardním podvozku
- děti byly vzadu jako v atomovém krytu, nikdo na ně neviděl, cítily se bezpečně, každé dítko mělo jedno plnohodnotné a tvarované sedadlo, výhled ven přes šíbr je chytil za srdce
- keyless - startování a odemykání bez klíčku - jinak už nechceme
- ano mělo i své mouchy jako jen 3 dveře, vysokou městskou spotřebu a chtělo servis, ale charisma auta a motoru toto vše převážilo.
Život jde dál, těším se na nové a budeme věřit, že nás chytne něčím jiným a že jsme neudělali životní automobilovou chybu.
https://youtu.be/x8-gTlS9MjQ
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5296
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Měl jsem možnost se svést a oproti 1,6D co jsem vlastnil to byla pila. Kdybych mohl vlastnit více aut tak bych si ho koupil sám.
Tak a jdeme hledat Hábenovi nový volvo povoz

Tak a jdeme hledat Hábenovi nový volvo povoz

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12915
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Haben - V70 I, V70 II, C30 - a co bude dál...
Po C30 už je návrat k volvu téměř vyloučen. I dle hodnocení výše na volvu pozitivně hodnotíš věci, který byly naposledy u 850/V70I a ani to bez úprav.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé