Werscajkova Té-Šestka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5797
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
Doplněno do textu, 20.000 korun. Ještě doplním, že tyto projektory netrpí vypalováním, jako jejich starší bratříčci. Měli by bez problémů zvládnout minimálně 200.000 km.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Werscajkova Té-Šestka
Krásný šajn!!
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
Až s tím skončím, budeš litovat, že jsi to prodal.

Jenže já s tím neskončím... project car is never done.


Jenže já s tím neskončím... project car is never done.

_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
Werscajkova Té-Šestka
Věřím že to bude supercar a jsem rád, že je zrovna v tvých rukách. 

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Werscajkova Té-Šestka
Jak to budeš řešit? Aby to nějak vypadalo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
Zatím nejvíc fandím nákupu origo DRL z XC70 (3700 za set) a k tomu CFE (5500) od SwedeSolution, který umí řešit automatické přepínání na potkávačky při vjezdu do tunelu či při setmění s využitím senzoru světla, který se využívá na regulaci jasu palubky.
Pak jsou ve hřy ještě ty Osramy, co navrhoval Hájčus, ale za ty prachy si radši koupím něco obyč a osrám si to sám.
Pak jsou ve hřy ještě ty Osramy, co navrhoval Hájčus, ale za ty prachy si radši koupím něco obyč a osrám si to sám.

_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
Cívkožrout. A zase při předjíždění. 
Ještě že vozím náhradní cívku v kufru.
Nevím kde bych ji v neděli sháněl. Nevím kdo mi to kdysi poradil (??možná raolsa??), ale dotyčnému díky.

Ještě že vozím náhradní cívku v kufru.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Werscajkova Té-Šestka
Mel jsi tam vodu/olej? Nebo jen mizernej kontakt? Pacz si jinak nedokazu predstavit, jak se to povedlo 

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
No jelikož bylo trhlé těsnění na cívce a olejová mlhla vzlíná víčkem po krytu motoru, je možný že se tam něco dostalo. Ale svíčka byla suchá, když jsem tam koukal. Spíš medová substace tekla z té cvíky.
Já bych řekl, že za to může 400 tisíc km spíš.
Budou původní. Ono měnit preventivně všechny cívky za 18 litrů není prdel. 



_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Werscajkova Té-Šestka
Neni nutne menit preventivne, ale bohate staci pres to dat treba 1-2 vrstvy treba stahovaci buzirky.
Pacz tohle melo nejake parazitni svody, nebo tak neco. Takze ten vzniklej "oblouk" Ti to proste rozstavil.
A jinak ono zjistit, zda je ten obal prorazenej neni zas tak problem, udela Ti to slusnejsi elektrikar/revizak, nebo treba nekdo kdo testuje el. spotrebice/naradi.
A nebo to jeste byl mizernej prechod svicka - pruzinka, co je vevnitr, chce je kdyz se menej svicky prosriknout kontaktolem a mechanicky ocistit, pripadne pruzinky krapet natahnout.
Pacz tohle melo nejake parazitni svody, nebo tak neco. Takze ten vzniklej "oblouk" Ti to proste rozstavil.
A jinak ono zjistit, zda je ten obal prorazenej neni zas tak problem, udela Ti to slusnejsi elektrikar/revizak, nebo treba nekdo kdo testuje el. spotrebice/naradi.
A nebo to jeste byl mizernej prechod svicka - pruzinka, co je vevnitr, chce je kdyz se menej svicky prosriknout kontaktolem a mechanicky ocistit, pripadne pruzinky krapet natahnout.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
Nebo prostě lak na vinutí cívky povolil (stáří, teploty) a zkratlo se to uvnitř mezi závity. Hodně mi to připomíná spálený trafo, smradem i tím medem, co z toho lezl. A že jsem těch traf ve svých jalolých elektrotechnických letech v prváku na průmce spálil hooodně.
Škoda že na cívkách není vyznačen rok výroby.

_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
Ještě pár fotek z přestavby světel. Pěkně si s instalací projektoru vyhráli.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
Dneska jsem pro srandu strčil do dálkových světel H7 360° LEDky z alíka za 400.
Rozhodl jsem se udělat malý test. Vzdálenost od zdi 2,5 metru.
Nejdřív kresba potkávaček. Pak kresba dálek A všechno spolu Jako jo, asi to svítí nějak dopředu, ale taky na všechny světový strany.
A tahle potvora mi dneska pěkně zkazila den.

Rozhodl jsem se udělat malý test. Vzdálenost od zdi 2,5 metru.
Nejdřív kresba potkávaček. Pak kresba dálek A všechno spolu Jako jo, asi to svítí nějak dopředu, ale taky na všechny světový strany.

A tahle potvora mi dneska pěkně zkazila den.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
Dneska jsem se konečně dostal k výměně oleje spolu s proplachem BG, který mi doporučil Zajsoft. A protože jedni říkají že je to k prdu, druzí, že je to supr-čupr-dupr. Rozhodl jsem se udělat malý amatérský chemicko-olejový pokus.
Nejdříve postup experimentu:
Vzorek R je referenční, byl odebrán rovnou z kanystru před nalitím do motoru. Mezi vzorky 1 a 2 je pouze zanedbatelný rozdíl v barvě, ale řekl bych že 2 je tmavší než 1. Vzorek 2 se ale víc "táhne" a déle mu trvá stéct po stěnách zkumavky. Vzorek 3 je oproti 1 a 2 výrazně řidší. Mělo to efekt? Nevím, ale když si vezmu, že do motoru šlo R a o hodinu později vylezlo 3. Já bych řekl, že to něco dělá. Komediální vsuvka - FAIL
Koupil jsem si vanu na vypouštění oleje. Moc super vanu. Se špuntama a tak. Pohodlně vypustíte olej, zašpuntujete a pak vylejete výlevkou do kanystru, který odevzdáte k likvidaci. Čistá práce. Co se může posrat? Jop... jedna věc se posrat může. A to když úplnou nááááhodou je odtok na dně vany přesně ve tvaru a průměru výpustného šroubu na olej. Jednou rukou svítím, druhou rukou oddělávám šroub... a hop... vyskočil mi z ruky do vany, zapadl do odtoku pro olej a dokonale jej utěsnil. Do vteřiny se olej valil všude. Jako úplně všude. Čůrky, potoky, řeky a do jámy úplný olejopády. A do toho olejového jezírka co se udělalo v jámě mi spadla ještě ráčna.
Dneska zasypáno absorbentem a zítra úklid... Jo a mimochodem. Koupil jsem si garáž s montážní jámou, abych si mohl nějaký věci dělat sám. Jako třeba měnit olej a nebo si hrát na hasiče při likvidaci ropných produktů.
Nejdříve postup experimentu:
- Odebrán vzorek oleje č.1 -> Olej najeto 18.000 km (mělo být 15t, ale nestíhal jsem před dovolenou)
- Nalito Liqui Moly 5200 a ujeto 200km
- Nalito BG109 a kloktání 1 hodina na 1500rpm
- Odebrán vzorek oleje č.2
- Výměna filtru oleje: Nalito 5L 0W30 A5/B5 (Dle Volvo spec.) a 1L BG-120
- Kloktání na 1500rpm po dobu 1 hodiny
- Odebrán vzorek oleje č.3
- Výměna filtru oleje: Nalito 7,2L 0W30 A5/B5 (Dle Volvo spec.) a BG110
- Jezdím
Vzorek R je referenční, byl odebrán rovnou z kanystru před nalitím do motoru. Mezi vzorky 1 a 2 je pouze zanedbatelný rozdíl v barvě, ale řekl bych že 2 je tmavší než 1. Vzorek 2 se ale víc "táhne" a déle mu trvá stéct po stěnách zkumavky. Vzorek 3 je oproti 1 a 2 výrazně řidší. Mělo to efekt? Nevím, ale když si vezmu, že do motoru šlo R a o hodinu později vylezlo 3. Já bych řekl, že to něco dělá. Komediální vsuvka - FAIL
Koupil jsem si vanu na vypouštění oleje. Moc super vanu. Se špuntama a tak. Pohodlně vypustíte olej, zašpuntujete a pak vylejete výlevkou do kanystru, který odevzdáte k likvidaci. Čistá práce. Co se může posrat? Jop... jedna věc se posrat může. A to když úplnou nááááhodou je odtok na dně vany přesně ve tvaru a průměru výpustného šroubu na olej. Jednou rukou svítím, druhou rukou oddělávám šroub... a hop... vyskočil mi z ruky do vany, zapadl do odtoku pro olej a dokonale jej utěsnil. Do vteřiny se olej valil všude. Jako úplně všude. Čůrky, potoky, řeky a do jámy úplný olejopády. A do toho olejového jezírka co se udělalo v jámě mi spadla ještě ráčna.
Dneska zasypáno absorbentem a zítra úklid... Jo a mimochodem. Koupil jsem si garáž s montážní jámou, abych si mohl nějaký věci dělat sám. Jako třeba měnit olej a nebo si hrát na hasiče při likvidaci ropných produktů.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14256
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Werscajkova Té-Šestka
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
A to jsem nechtěl, protože "Do toho jebnu a olej bude všude..." No a co jsem nakonec použil při druhém vypuštění? Obyč lavor.



_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14256
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Werscajkova Té-Šestka
Tahle nádoba je super. Krásně se z toho vylévá olej do sudu, nebo kamkoli. 
A je z kvalitního materiálu.

A je z kvalitního materiálu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
Já koupil tuhle čovinu
https://www.bovram.cz/nadoba-na-vyjety-olej-vt01378b/
S Volvem to moc kompatibilní není. Za mě 0/5 hvězdiček po dnešku.
https://www.bovram.cz/nadoba-na-vyjety-olej-vt01378b/
S Volvem to moc kompatibilní není. Za mě 0/5 hvězdiček po dnešku.

_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14256
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Werscajkova Té-Šestka
No tak to už se nedivím, že ti to vyteklo, tohle je totální p*čovina. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Werscajkova Té-Šestka
Mám to co postoval Raolsa a spokojenost. Tu Werscajkovu jsem zvažoval aspoň jsi mi ušetřil koruny.
-
Offline
- Příspěvky: 419
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 T6 2008, V70 T5 2002
Werscajkova Té-Šestka
Myslím, že nejen koruny... 

_________________
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km
"T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
-
Offline
- Příspěvky: 639
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
Werscajkova Té-Šestka
Musím se smát, když vidím tu louži oleje v tvé garáži... asi měsíc zpátky jsem měnil olej v převodovce (a to jsou tam jen dva litry) a nějak naivně jsem si myslel, že to zvládnu odlít po litrech a přelívat do něčeho většího... Ha ha ha

Skončilo to obří louží oleje na asfaltu, kde jsem to měnil... nějak jsem to utřel, ale byl to dost fail



Skončilo to obří louží oleje na asfaltu, kde jsem to měnil... nějak jsem to utřel, ale byl to dost fail

_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Werscajkova Té-Šestka
Gréta by z vás měla radost.
A proto měním olej na zahradě. Od kámoše si půjčuju tu vsnu co má Radek a když to občas ukápne, tak kramličku a kus hníny s trávou pryč ze zahrady do komunálu.

_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 5797
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Werscajkova Té-Šestka
Ja mam 25L plechovou vanu a nic lepsiho neni.
Najednou muzu vypoustet olej z motoru i AT.
Najednou muzu vypoustet olej z motoru i AT.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: kishmick