Ta geometrie sice na první pohled vše OK, ale dle mě to vypadá na klasický český ojeb - seřídíme sbíhavost na předku a hotovo, odjezd - 1000 Kč/5 minut práce
![Bad :bad:](./images/smilies/bad.gif)
Správnou geometrii si představuji tak, že samotnému seřízení předchází kontrola silentbloků a čepů, jestli někde není vůle. Dále samotné seřízení. Tady by si mohli dát práci, aby to bylo na obou stranách stejně, dál dle mého názoru by zasloužil pozornost i zadek, byť je v toleranci, tak takové rozdíly na L/P straně bych je nechal srovnat. Po takovém seřízení je potřeba s autem zapružit, zahýbat volantem, nebo to krátce projet a pak znovu zkontrolovat, případně doseřídit, ale neměly by se ty hodnoty zásadně lišit od prvního seřízení.
Takto si představuji geometrii, bohužel to tak skoro nikdo nedělá a bohužel ani v autorizáku často geometrii neumí/nerozumí jí.
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)