S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Ahojte, viete mi poradiť čo sa stalo a čo má čaká? Výkon je stály bez výpadkov, spotreba nekolíše.
Moja hypotéza: Mám ešte staršiu variantu hadíc a hliníková rúra má ulomený jeden držiak, vidieť ho pri pohľade medzi chladič a motor. Hmotnosťou je celý tento trakt hadíc nižšie a spoje medzi hadicami nie sú tesné a tak vznikajú tieto priesaky.
Odfotený spoj sa nachádza tu: Prepoj hadic vo vrchnej časti za motorom. Trochu oleja
Spodný kryt motora
Moja hypotéza: Mám ešte staršiu variantu hadíc a hliníková rúra má ulomený jeden držiak, vidieť ho pri pohľade medzi chladič a motor. Hmotnosťou je celý tento trakt hadíc nižšie a spoje medzi hadicami nie sú tesné a tak vznikajú tieto priesaky.
Odfotený spoj sa nachádza tu: Prepoj hadic vo vrchnej časti za motorom. Trochu oleja
Spodný kryt motora
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 04 bře 2021 12:51, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
-
Offline
- Příspěvky: 5177
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
No minimalne vidim, ze chladici kapalina nebyla menena jak se ma.
-
Offline
- Příspěvky: 579
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Každé turbo žere olej. Pokud nepadá do nouzáku, jezdi!
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Chladiaca kvapalina bola menena v autorizaku pred 2 rokmi. HádamJakub Svoboda píše:No minimalne vidim, ze chladici kapalina nebyla menena jak se ma.
Dali mi aj OEM nadobku chladiacej na pripadne doliatie
Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 05 bře 2021 17:06, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Za 15 tis km si zoberie jednu paličku na stupnici v budíkoch. Len do kedy bude jazdiť...skôr mám obavy o ten únik...volvoperformance píše:Každé turbo žere olej. Pokud nepadá do nouzáku, jezdi!
-
Offline
- Příspěvky: 5177
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Jenze aby vypustili vse, tak to by musel nekdo sundat dekl a strihnout tu jednorazovou sponu, odpojit hadici a dat utahovaci na sroubovak. To jen abys vedel jak te autorizak ojebava.lkopcansky píše: ↑05 bře 2021 17:06Chladiaca kvapalina bola menena v autorizaku pred 2 rokmi. HádamJakub Svoboda píše:No minimalne vidim, ze chladici kapalina nebyla menena jak se ma.
Dali mi aj OEM nadobku chladiacej na pripadne doliatie
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Jakube, a nemůžou mít v servise ty jednorázový spony nový?
Já měnil na jaře také chladící kapalinu a také jsem tam měl tuto jednorázovou sponu.
Anebo nedodržují servisní postup - zase na druhou stranu, po vypuštění z kohoutku z chladiče pak z této hadice už toho moc dalšího nevyteklo.
Já měnil na jaře také chladící kapalinu a také jsem tam měl tuto jednorázovou sponu.
Anebo nedodržují servisní postup - zase na druhou stranu, po vypuštění z kohoutku z chladiče pak z této hadice už toho moc dalšího nevyteklo.
-
Offline
- Příspěvky: 5177
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Vytece, asi 1,5L
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Jakub, sledujem tvoju robotu a vidieť tvoj super prístup a kvalitu. Bohuzial si veľmi ďaleko...
Ohľadom môjho problému, čo ta moja hypotéza? Je to reálne?
Ohľadom môjho problému, čo ta moja hypotéza? Je to reálne?
-
Offline
- Příspěvky: 5177
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Asi takto, jak píše Martin výše, každý turbo něco pápne. Nicméně pokud máš tu AL trubku opravdu bez jednoho držáku, tak je klidně možné, že je v místě lomu prasklina a tudy vzlíná olej co běžně projde turbem.
Já měl prasklinu a vzlínal olej, že koleno bylo totál zablité. Po opravě praskliny, naprosté sucho. Takže bych začal kontrolou té trubky.
Já měl prasklinu a vzlínal olej, že koleno bylo totál zablité. Po opravě praskliny, naprosté sucho. Takže bych začal kontrolou té trubky.
-
Offline
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Odlomeny uchyt je tento
K úniku oleja dochádza na pravom konci tento trúbky v spoji v gumenou hadicou. Myslím, že hmotnosťou a slabým uchytenim sa to proste v najnižším bode hromadí...
K úniku oleja dochádza na pravom konci tento trúbky v spoji v gumenou hadicou. Myslím, že hmotnosťou a slabým uchytenim sa to proste v najnižším bode hromadí...
-
Offline
- Příspěvky: 5177
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
S60 MY2012 D5204T3 úniky oleja
Chapu. No a pod nim jsem mel prasklinu. Proste svar se vylomil.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé