Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#201 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Přesně tak to bylo myšleno ...
Protože pravděpodobnost prodat ho sólo je hodně mizivá.
Protože pravděpodobnost prodat ho sólo je hodně mizivá.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#202 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
pravda, pravda to mě nedošlo, omlouvám se.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#203 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Tak hlásím, že prozatím je problém vyřešen a to díku pavlu.2 , který mi tam převařil nerez plech.
Po odbroušení rozpadající se části výfuku se objevila díra cca 10x15cm. Nicméně rozpadající se části byly pouze na vnějším krytu výfuku. Vnitřní části výfuku byly sice orezlé, ale ne na perník.
Pak jsem se zastavil u Pavla, který mi tam navařil pořádný kus nerez plechu.
No a dnes jsem ho namontoval zpět na auto a super. Kočka zase ztichla a jen si tak vrní.
Když už jsem ležel pod autem, tak jsem se díval i na druhou koncovku a musím říct, že tam v dohledné době mohu očekávat to samé. Jsou tam také navařené pěkně orezlé záptaty.
Asi se nějak pokusím koupit toho poláka a až to přijde, budu připraven.
Ještě jednou díky Pavle za pomoc.
Po odbroušení rozpadající se části výfuku se objevila díra cca 10x15cm. Nicméně rozpadající se části byly pouze na vnějším krytu výfuku. Vnitřní části výfuku byly sice orezlé, ale ne na perník.
Pak jsem se zastavil u Pavla, který mi tam navařil pořádný kus nerez plechu.
No a dnes jsem ho namontoval zpět na auto a super. Kočka zase ztichla a jen si tak vrní.
Když už jsem ležel pod autem, tak jsem se díval i na druhou koncovku a musím říct, že tam v dohledné době mohu očekávat to samé. Jsou tam také navařené pěkně orezlé záptaty.
Asi se nějak pokusím koupit toho poláka a až to přijde, budu připraven.
Ještě jednou díky Pavle za pomoc.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 7539
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#204 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
No jo, Pavel je šikula!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2364
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#205 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
A je to tedy způsobeno tím, že tam v tom místě v obou tlumičích stojí permanentně voda? (Která kvůli hloubce tlumiče nemůže být "vyflusána" ven)
Nebo ta díra není zespodu výfuku ale shora?
Nebo ta díra není zespodu výfuku ale shora?
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#206 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Oba tlumiče jsou prorezlé z vrchu.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5047
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#207 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
To je zajímavé... napadá někoho proč právě z vrchu.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#208 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Neni treba nekde v tech mistech zadni odtokovy kanalek?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#209 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Osobně bych tipoval že tam nahází spoustu bordelu ze silnice hnaná jen zadní náprava. (asi mnohem více bordelu než u FWD nebo i AWD)
Samozřejmě v zimě blátíčko se solí... A na těch tlumičích to jen leží a postupně pracuje.
Jinak se mi nechce věřit že by až tak prděli na kvalitu že by po cca šesti letech si musel měnit nebo opravovat oba výfuky.
Samozřejmě v zimě blátíčko se solí... A na těch tlumičích to jen leží a postupně pracuje.
Jinak se mi nechce věřit že by až tak prděli na kvalitu že by po cca šesti letech si musel měnit nebo opravovat oba výfuky.
#210 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Jo spodní strana v pohodě , ale je fakt , že ten plech je tenký , rantl pořádný a bok ok , držáky jsou z nerez jak nové , jen ten tlumič ,
obyč plech. Ani nevím zda je z pravé strany kde je na silnici víc bláta atd.
obyč plech. Ani nevím zda je z pravé strany kde je na silnici víc bláta atd.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#211 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Ne ne, tohle byl levý tlumič.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#212 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Tak včera konečně dorazil objednaný polák. Byl to docela velký balík, tak to bylo trochu složitější s dopravou.
Při rozbalování jsem byl trochu nervózní, jaká zrezivina na mě vykoukne, ale nakonec jsem byl mile překvapen.
Výfuky jsou v o dost lepším stavu než ty moje současné.
Celkově včetně všech doprav a provize překupníka to vyšlo na 6400kč.
Vzhledem k tomu, že pouze jedna nová koncovka stojí asi 20000, tak si myslím, že dobrý kup.
Teď už jen budu čekat, až se proděraví i ten druhý a pak je oba vyměním.
Při rozbalování jsem byl trochu nervózní, jaká zrezivina na mě vykoukne, ale nakonec jsem byl mile překvapen.
Výfuky jsou v o dost lepším stavu než ty moje současné.
Celkově včetně všech doprav a provize překupníka to vyšlo na 6400kč.
Vzhledem k tomu, že pouze jedna nová koncovka stojí asi 20000, tak si myslím, že dobrý kup.
Teď už jen budu čekat, až se proděraví i ten druhý a pak je oba vyměním.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#213 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
No tak to vypadá na hodně slušný stav.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#214 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Dneska jsem se byl projet na Klínech a opět tato má cesta nezůstala bez následků.
Celá cesta probíhala o duchu uhlazené jízdy aristokrata, až do jisté chvíle.
A tou chvílí bylo to, kdy mě začala předjíždět Alfa Romeo Stelvio. To by mě ještě nechalo v klidu, ale když jsem uviděl vzadu čtyři výfuky a nápis QUADRIFOGLIO. To zapůsobilo jako červený hadr na býka.
V tom okamžiku jsem přepnul na dynamický režim, převodovku do S a už se jelo.
No, jak to jen správně napsat. Jeli jsem velmi dynamicky (na můj vkus až moc). Bylo vidět, že i on jede na max. Při řazení bylo slyšet, jak mu to krásně práská do výfuků.
No udělali jsme pár předjížděcích manévrů a po pár kilometrech jsem se rozloučili zablikáním.
No a co se mi stalo? Opět mi praskl výfuk, ale tentokrát ten druhý . Ono asi při těch otáčkách tam musí letět velké množství plynu a asi i ta teplota tomu nepřidá.
Ještě že mám doma připraveného toho Poláka. Dojde ne něj řada dřív než jsem si myslel, ale to vůbec nevadí.
Jelikož budu měnit komplet oba zadní výfuky, tak mi zůstanou ty staré. Tak mě napadlo, že je tu dost kutilů. Tak kdyby někdo přemýšlel o tom, že si nechá svařit nějaký celonerez v duplexu, tak budu mít 2ks pěkných koncovek. Tak kdyby měl někdo zájem, tak můžu odprodat.
No a na závěr ještě řeknu to, na co určitě všichni čekáte. Jak dopadl ten souboj s 510PS QUADRIFOLIÍ vyladěnou od Ferarri.
Řekl bych to asi takhle. On neměl na to, aby mi ujel a já bych neměl na to ho předjet. Těch zrychlení z 80Km/h do XXXX bylo dost na to, abych toto mohl říct.
Jiná situace by asi byla, kdyby tento motor byl v GIULII, ten by mi asi už ujel.
Celá cesta probíhala o duchu uhlazené jízdy aristokrata, až do jisté chvíle.
A tou chvílí bylo to, kdy mě začala předjíždět Alfa Romeo Stelvio. To by mě ještě nechalo v klidu, ale když jsem uviděl vzadu čtyři výfuky a nápis QUADRIFOGLIO. To zapůsobilo jako červený hadr na býka.
V tom okamžiku jsem přepnul na dynamický režim, převodovku do S a už se jelo.
No, jak to jen správně napsat. Jeli jsem velmi dynamicky (na můj vkus až moc). Bylo vidět, že i on jede na max. Při řazení bylo slyšet, jak mu to krásně práská do výfuků.
No udělali jsme pár předjížděcích manévrů a po pár kilometrech jsem se rozloučili zablikáním.
No a co se mi stalo? Opět mi praskl výfuk, ale tentokrát ten druhý . Ono asi při těch otáčkách tam musí letět velké množství plynu a asi i ta teplota tomu nepřidá.
Ještě že mám doma připraveného toho Poláka. Dojde ne něj řada dřív než jsem si myslel, ale to vůbec nevadí.
Jelikož budu měnit komplet oba zadní výfuky, tak mi zůstanou ty staré. Tak mě napadlo, že je tu dost kutilů. Tak kdyby někdo přemýšlel o tom, že si nechá svařit nějaký celonerez v duplexu, tak budu mít 2ks pěkných koncovek. Tak kdyby měl někdo zájem, tak můžu odprodat.
No a na závěr ještě řeknu to, na co určitě všichni čekáte. Jak dopadl ten souboj s 510PS QUADRIFOLIÍ vyladěnou od Ferarri.
Řekl bych to asi takhle. On neměl na to, aby mi ujel a já bych neměl na to ho předjet. Těch zrychlení z 80Km/h do XXXX bylo dost na to, abych toto mohl říct.
Jiná situace by asi byla, kdyby tento motor byl v GIULII, ten by mi asi už ujel.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#215 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Jelikož byl zvuk za jízdy už trošku nesnesitelný, rozhodl jsem se, že dneska výfuk vyměním.
Po rozebrání se potvrdila moje domněnka, že tentokrát to odnesl pravý výfuk.
Vyndal jsem z kůlny připraveného Poláka a na auto nasadil. Výfuk tam sedl přesně jako originál .
Při následné projížďce se auto chová zas jako nové.
Po demontáži výfuků jsem neodolal a zkusil nastartovat. No zvuk to mělo brutální . Pro zajímavost přikládám video.
No ještě že jsem si tehdy toho Poláka objednal . Ze starých výfuků jsem uřezal koncovky, které jsou k prodeji.
https://www.youtube.com/watch?v=07GMX5d5YCU
Po rozebrání se potvrdila moje domněnka, že tentokrát to odnesl pravý výfuk.
Vyndal jsem z kůlny připraveného Poláka a na auto nasadil. Výfuk tam sedl přesně jako originál .
Při následné projížďce se auto chová zas jako nové.
Po demontáži výfuků jsem neodolal a zkusil nastartovat. No zvuk to mělo brutální . Pro zajímavost přikládám video.
No ještě že jsem si tehdy toho Poláka objednal . Ze starých výfuků jsem uřezal koncovky, které jsou k prodeji.
https://www.youtube.com/watch?v=07GMX5d5YCU
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#216 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Krasny zvuk nac tam ten vyfuk montovat Skoda ze si musel tak skoro nahadzovat ja by som ten polsky este nastriekal speci farbou na vyfuky aby vydrzal co najviac.
Naposledy upravil(a) Arkaz dne 28 úno 2021 19:17, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#217 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Zvuk bez koncovek je perfektní . S tlumičema bude určitě trochu míň výraznej, ale stejně zvuk V8 tam zůstane, ten se pozná vždycky-ten ničím nenahradíš.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#218 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Fajný zvuk, chtělo by to výfuk s klapkami. Občas je hezké si je otevřít a užít si to. Na dílně mechanik popojížděl s V12 od MB a byly tam jen svody, hrozný rachot.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#219 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Jj musel jsem to nahodit docela neplánovaně. Ale stejně si myslím, že tento už moje vlastnictví přežije.
Taky jsem zjistil, že co jsem jezdil s tím poškozeným výfukem, tak jsem měl nějakou vyšší spotřebu, ale to bude tím, že ten zvuk nutí člověka na to víc šlapat.
Tak V12 jen se svody muselo být peklo. Když si vzpomenu, tak se svody dělal hrozný rachot i Favorit.
Taky jsem zjistil, že co jsem jezdil s tím poškozeným výfukem, tak jsem měl nějakou vyšší spotřebu, ale to bude tím, že ten zvuk nutí člověka na to víc šlapat.
Tak V12 jen se svody muselo být peklo. Když si vzpomenu, tak se svody dělal hrozný rachot i Favorit.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5936
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#220 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Nejlepší je pejsek, jak při prvním přidání zdrhnul
Zvuk krásný.
Zvuk krásný.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 9891
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#221 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Je to stejně debilne řešený jako na P2 kdy bordel od kola lítá rovnou nahoru na ten tlumič.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: XF 5.0 V8
#222 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Dnes jsem si udělal čas a provedl pravidelný servis.
Auto má interval 1rok/12tis. kilometrů. U mě to bylo tentokrát 1rok/7,5tis. kilometrů.
A teď k vlastní práci. Když jsem to dělal minule, tak největší problém byl se vůbec dostat pod auto a následně tam něco dělat. Nejhorší bylo sundat asi dva dekly, abych se dostal k výpustnímu šroubu.
To už se mi letos moc nechtělo, tak jsem se rozhodl, že využiji čerpací trubky z motoru. V průběhu loňského roku jsem se nechal k svátku obdarovat čerpadlem na olej z Lidlu . No a dnes přišla jeho chvíle. Už když jsem četl návod, tak mi bylo jasné, že to nebude na chvíli. Rychlost čerpání motorového oleje při 60°C je cca 0,2l/min. Takto to zpočátku asi opravdu bylo, ale když už jsem tahal poslední cca 1,5l oleje, tak to byla věčnost. Z auta jsem takto vysál asi 6l oleje, vyměnil olejový filtr a oba vzducháče.
A nyní k cenám.
Olej jsem kupoval už při předešlé výměně za 1071Kč / 7l
Olejový filtr stál 500Kč. Tady mě překvapilo, že před rokem stál ten stejný 470Kč
Vzduchový filtr 2x za 442Kč.
Celkem mě tento servis vyšel na 2013Kč
Oproti minulé výměně jsem nyní nemusel ani jednou lehnou pod auto. Časová náročnost je s čerpadlem asi stejná. Jen po většinu času místo toho, abych zápasil s krycím deklem, jsem se díval jak cucá čerpadlo.
Auto má interval 1rok/12tis. kilometrů. U mě to bylo tentokrát 1rok/7,5tis. kilometrů.
A teď k vlastní práci. Když jsem to dělal minule, tak největší problém byl se vůbec dostat pod auto a následně tam něco dělat. Nejhorší bylo sundat asi dva dekly, abych se dostal k výpustnímu šroubu.
To už se mi letos moc nechtělo, tak jsem se rozhodl, že využiji čerpací trubky z motoru. V průběhu loňského roku jsem se nechal k svátku obdarovat čerpadlem na olej z Lidlu . No a dnes přišla jeho chvíle. Už když jsem četl návod, tak mi bylo jasné, že to nebude na chvíli. Rychlost čerpání motorového oleje při 60°C je cca 0,2l/min. Takto to zpočátku asi opravdu bylo, ale když už jsem tahal poslední cca 1,5l oleje, tak to byla věčnost. Z auta jsem takto vysál asi 6l oleje, vyměnil olejový filtr a oba vzducháče.
A nyní k cenám.
Olej jsem kupoval už při předešlé výměně za 1071Kč / 7l
Olejový filtr stál 500Kč. Tady mě překvapilo, že před rokem stál ten stejný 470Kč
Vzduchový filtr 2x za 442Kč.
Celkem mě tento servis vyšel na 2013Kč
Oproti minulé výměně jsem nyní nemusel ani jednou lehnou pod auto. Časová náročnost je s čerpadlem asi stejná. Jen po většinu času místo toho, abych zápasil s krycím deklem, jsem se díval jak cucá čerpadlo.
_________________
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
je: Jaguar XF 5.0 V8 385Ps, MY2010
bylo: S60 2.0T 2006 Summum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#223 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Ani k olejovemu filtru nemusíš pod auto?
Shodou okolností, to čerpadlo jsme si zrovna včera objednali také
Shodou okolností, to čerpadlo jsme si zrovna včera objednali také
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13108
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#224 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
Jo, ten krám z Lidlu mám taky. Použil jsem to jednou a když jsem ho chtěl použít znovu tak už nefungovalo. Jako vrčí, ale nic se neděje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#225 Spongebobova zachovalá šedesátka, Britská kočka 5.0 V8
V Lidlu ti to bez keců vymění
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek