doporučte nezávislé topení do XC60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 68
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeňsko
- Vůz: VOLVO zas a znova
- Kontaktovat uživatele:
#26 doporučte nezávislé topení do XC60
No ať točím, jak točím, nezávislé topení tam nikde nevidím.
_________________
VOLVO XC 60 D4 AWD AT, 2016, 162kW POLESTAR
VOLVO XC 60 D4 AWD AT, 2016, 162kW POLESTAR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13144
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#27 doporučte nezávislé topení do XC60
Njn tak holt nemáš, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#28 doporučte nezávislé topení do XC60
Ty máš už asi TFT co? Tam je to schované možná ještě někde jinde, ale pochybuji. Prostě tam asi není.
Ten výfuk je jistota.
Ten výfuk je jistota.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 68
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeňsko
- Vůz: VOLVO zas a znova
- Kontaktovat uživatele:
#29 doporučte nezávislé topení do XC60
no asi vážně nemám, ale stejně ty prachy raději nacpu do koksu a do seksu...
_________________
VOLVO XC 60 D4 AWD AT, 2016, 162kW POLESTAR
VOLVO XC 60 D4 AWD AT, 2016, 162kW POLESTAR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#30 doporučte nezávislé topení do XC60
neparkuješ u el. zasuvky ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
#31 doporučte nezávislé topení do XC60
a kdyby tak co? rozveď to... ohřev chladící kapaliny?
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#32 doporučte nezávislé topení do XC60
Jojo. Dá se pořídit zástavba typu Defa nebo Calix - ohřívá jak chl. kapalinu tak je v kabině el. topení s větrákem. Materiál kolem 9 tis Kč.
Nebo se dá kolem 2 tis koupit jen ele. ohřívač chl. kapaliny - k tomu je ale potřeba připočíst cenu za inteligentně řešenou zásuvku, aby ti z pod nárazníku nečuměl klasickej kabel s domovní zásuvkou.
Nebo se dá kolem 2 tis koupit jen ele. ohřívač chl. kapaliny - k tomu je ale potřeba připočíst cenu za inteligentně řešenou zásuvku, aby ti z pod nárazníku nečuměl klasickej kabel s domovní zásuvkou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 68
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeňsko
- Vůz: VOLVO zas a znova
- Kontaktovat uživatele:
#33 doporučte nezávislé topení do XC60
Bohužel po rozvodu jsem bezdomovec, tedy bezgarážovec....
_________________
VOLVO XC 60 D4 AWD AT, 2016, 162kW POLESTAR
VOLVO XC 60 D4 AWD AT, 2016, 162kW POLESTAR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#34 doporučte nezávislé topení do XC60
Na severu je to běžná věc. V nárazníku máš zásuvku 230V topení 3KW dáš do chladícího okruhu. Rano máš sice zamrzlé auto ale chladící okruh je zahřátý, takže odpojíš kabel nahodíš a hned ti jde teplý vzduch. Vim že to dost dělají číňani. Ono vlastně na tom nic není čerpadlo s volnoběžkou a topná spirála. Paradoxně stojí dost kabeláž a hlavně konektor do nárazníku.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 660
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#35 doporučte nezávislé topení do XC60
Co něco takovýho? Cena oproti Webastu o dost nižší což nevím, jestli je dobře, nebo špatně
https://www.opservis.cz/nezavisle-teplovodni--topeni-binar-5s-12v-diesel-?gclid=EAIaIQobChMIsPH_sq_g7gIVWeqyCh1XXg1REAQYBiABEgIhXvD_BwE
https://www.opservis.cz/nezavisle-teplovodni--topeni-binar-5s-12v-diesel-?gclid=EAIaIQobChMIsPH_sq_g7gIVWeqyCh1XXg1REAQYBiABEgIhXvD_BwE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#36 doporučte nezávislé topení do XC60
Nerentabilní. Průměrný čech mění auto á 3 roky (Dan á 3 měsíce, ale on není průměrný čech ), takže takováhle investice se nemůže vyplatit.
Auto nelituj, nemá duši, reálně netrpí. Počítám cca 3 zimy vlastnictví. Kolik máme arktických dnů v roce, že by se ten bufík hodil?
To už je lepší prodat a koupit stejné auto s bufíkem.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#37 doporučte nezávislé topení do XC60
To je další faktor.
Nicméně k el. topení bylo tema tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=62877
Nicméně k el. topení bylo tema tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=62877
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#38 doporučte nezávislé topení do XC60
Kdyby byla zásuvka tak je možnost tohoto originálu:
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC60(-17)/Accessories/Document/VCC-495647/2014/D4
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC60(-17)/Accessories/Document/VCC-495647/2014/D4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#39 doporučte nezávislé topení do XC60
Bez garáže, bez zásuvky.... promiň
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#40 doporučte nezávislé topení do XC60
Děkuju ja to zaboha nemohl najít. a seš někde na 5500Kč. což už je pro někoho kdo má třeba parkování před rodiným barákem a má bordel v garáži zajimavá varianta.Sup píše: ↑11 úno 2021 07:31 Kdyby byla zásuvka tak je možnost tohoto originálu:
https://accessories.volvocars.com/cs-cz/XC60(-17)/Accessories/Document/VCC-495647/2014/D4
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#41 doporučte nezávislé topení do XC60
Nebo má barák bez garáže jako já. Ale chtělo by to ještě ten větrák do kabiny když už....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#42 doporučte nezávislé topení do XC60
A stejne se dostanes na cca 15tis Kč.
To jsem si radeji za 25tis Kč dodelal bufika. Origo do XC70 P3
To jsem si radeji za 25tis Kč dodelal bufika. Origo do XC70 P3
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#43 doporučte nezávislé topení do XC60
Všechno má svoje, v jednom autě mám orig.bufíka a jsem za to rád.
Ovšem někdy dokáže potrápit kvalita paliva, krátké trasy a opravy stojí dost peněz.
Ve druhém nebylo nic, tak jsem tam dodělal orig. elektrický ohřev motoru do zásuvky, jen jsem si neřezal díru do nárazníku,
ale schoval jsem to elegantně do přední dolní mřížky nárazníku. Ano, ohřeje to motor a vevnitř je zima, takže doporučovaný malý
přímotop od Volva jsem s ohledem na cenu nevolil, ale nejslabší malé topítko z OBI ten interiér vyhřeje za 30 minut úplně skvěle.
Tato varianta je naprosto bezporuchová, jen to chce mít zahradu se zásuvkou
Kabel ze sklepa paneláku by asi nebyl ideální řešení..............
Můj kamarád bydlí na vesnici v bytovce, ze svého sklepa si vytáhl kabel a zakopal ho do předzahrádky domu.
Tam umístil sloupek jako dobíjecí stanici elektrokřápů, a po příjezdu domu si auto připojí a spínací hodiny to sepnou hodinu před odjezdem.
Taky české řešení
Ovšem někdy dokáže potrápit kvalita paliva, krátké trasy a opravy stojí dost peněz.
Ve druhém nebylo nic, tak jsem tam dodělal orig. elektrický ohřev motoru do zásuvky, jen jsem si neřezal díru do nárazníku,
ale schoval jsem to elegantně do přední dolní mřížky nárazníku. Ano, ohřeje to motor a vevnitř je zima, takže doporučovaný malý
přímotop od Volva jsem s ohledem na cenu nevolil, ale nejslabší malé topítko z OBI ten interiér vyhřeje za 30 minut úplně skvěle.
Tato varianta je naprosto bezporuchová, jen to chce mít zahradu se zásuvkou
Kabel ze sklepa paneláku by asi nebyl ideální řešení..............
Můj kamarád bydlí na vesnici v bytovce, ze svého sklepa si vytáhl kabel a zakopal ho do předzahrádky domu.
Tam umístil sloupek jako dobíjecí stanici elektrokřápů, a po příjezdu domu si auto připojí a spínací hodiny to sepnou hodinu před odjezdem.
Taky české řešení
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 114 Odpovědi
- 8483 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 27 Odpovědi
- 4463 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 1 Odpovědi
- 1864 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od travex
-
- 6 Odpovědi
- 1197 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Majda
-
- 16 Odpovědi
- 3824 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko