Fórum se přestěhovalo...
...z Brna do Prahy
Takže omluvte případný výpadek(budou se měnit IP adresy).
Zajsoft
PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
a není to náhodou právě ten rozdíl, kdy těch 5000 je když si to půjčíš jen tak a když je to náhradní vozidlo tak 1400?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Mi minule účtovali cca 1300/den, ale to bylo auto o třídu níže.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Musel jsem dotankovat co jsem projel a ve smlouvě bylo 4kc km ale to neuctovali.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Takovou formuli bych si za 1400 den půjčil klidně na dýl.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Formuli myslíš co? Tu S90? Ta T4 co jsem měl já určitě ne
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Myslím tu S90 T6. Fakt to umí bokem a to jsem na na mokré cestě jenom trochu drtil, překvapilo mě to moc.
-
Offline
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
No a to je všude pořád slyšet že dvoulitr ctyřval je málo. ..
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To asi nikdo kdo měl možnost porovnat už neřekne. Navíc je vyhoda menší hmotnost agregátů a s tím spojená lepší ovladatelnost.
Taky mne mrzí, že mizi z nabídky 5-6-8 hrnků a jejich nezaměnitelný zvukový projev.
Kral je mrtev, ať žije král.
Taky mne mrzí, že mizi z nabídky 5-6-8 hrnků a jejich nezaměnitelný zvukový projev.
Kral je mrtev, ať žije král.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
4 válec je málo pouze po psychické stránce, výkon autu rozhodně nechybí. Jde spíše o to, že konkurence stále minimálně 6 válců nabízí a u auta téhle třídy to nevypadá moc reprezentativně.
Nás by měla zajímat spíše spolehlivost, poruchovost u řekněme 10 letého auta.. a jak padlo výše, zvukový projev, ale ten už stejně půjde z repráků a dohrajete si dle libosti
Nás by měla zajímat spíše spolehlivost, poruchovost u řekněme 10 letého auta.. a jak padlo výše, zvukový projev, ale ten už stejně půjde z repráků a dohrajete si dle libosti
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
No co k tomu dodat, snad i když mě láká M-B tak nevím jak bych ho servisoval, myslím přístup k informacím jako je tady k volvu.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Přesně měl jsem to úplně stejně.
Uvažoval jsem přejít k BMW, Jagu nebo Lexusu, ale ta parta lidí zde, ochota poradit a celkově, tohle se těžko opouští. Navíc Volvo, i přesto že není dokonalé, mě baví a prostě se v něm cítím tak nějak lépe než v čemkoliv jiném.
Uvažoval jsem přejít k BMW, Jagu nebo Lexusu, ale ta parta lidí zde, ochota poradit a celkově, tohle se těžko opouští. Navíc Volvo, i přesto že není dokonalé, mě baví a prostě se v něm cítím tak nějak lépe než v čemkoliv jiném.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Jj přesně tak
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Příběh pokračuje měníme čelní sklo a opravujeme Blis.
Náhradní D3 je oproti T6 velká nuda. Nutno dodat, že pěkná je.
Náhradní D3 je oproti T6 velká nuda. Nutno dodat, že pěkná je.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To až vypadá, že si ty problémy cíleně vytváříš aby jsi mohl mít náhradní vozidlo
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5957
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tak jsem Pinďo zvědavý, co ti na ten Blis řeknou, že jako na sviňu přestal fungovat ihned po vyzvednutí auta ze servisu minulý pátek.
A proč se mění sklo? Co se stalo? O tom jsi se nezmiňoval.
A proč se mění sklo? Co se stalo? O tom jsi se nezmiňoval.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Od Blisu, samozřejmě ruce pryč to je náhoda, já ho už měnil 4x na svém autě no. uvidíme
Čelní slo mělo rozlízající se prasklinku, tak jsem jim řekl ať ho vymění taky když už to tam bude stát a tím pádem se opraví i výhřev kamery v čelním skle.
Čelní slo mělo rozlízající se prasklinku, tak jsem jim řekl ať ho vymění taky když už to tam bude stát a tím pádem se opraví i výhřev kamery v čelním skle.
-
Offline
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
chyba výhřevu kamery mi taky svítí, že bych počkal až tam zas budou mít tu T6?
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 5252
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Jestli váš můžu uklidnit tak jsem minulý týden jel Teslou a ta řešila stejný problém Vtipny bylo že to byla vždy ta strana ze které svítilo slunko. Tam to znamená vypnutí autopilota a omezení některých systému.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ony ty čtyřválce jedou, o tom žádná, ale za tu cenu bych si představoval jiný projev, než má většina aut v nižší střední za třetinu ceny. U S60/V60 to není tak znatelný, ale nová XC90 vs třeba GLE s V6, tam je znát jak V6 má jiné podání výkonu.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
-
Offline
- Příspěvky: 924
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
se sice neznáme ale . . .
z merglu nemusíš mít obavy, když finančně utáhneš volvo, tak MB snad také, MB má obrovské zázemí na netu
jak z USA, Ruska Polska, spousta videí, jak jsem amíky považoval za pojídače hamburgrů, tak co se týče MB
jsem rychle změnil názor, jsou velice sdílní a mají docela zpřehled narozdíl od němců (domovská značka)
tudíž nebát se, výběr vozů, motorů, výrazně širší, je jen na Tobě, zda "půjdeš dál" nebo ustrneš
jen namátkou si zadej na YT třeba : "hidden function mercedes w211 " a uvidíš množství videí v podstatě k tomu samému
přidávám "pardi mercedes" polák z YT - spousta videí k opravám co provádí
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tos neměl dělat. Neměl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Teď když vím, že existuje Volvo s novější generace které mne může uspokojit, nemám potřebu koukat jinde po relativně starším voze jako je třeba https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/cl/18997435?goFrom=list
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9858
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To by se před tou optikou báječně vyjímalo až by zrak přecházel.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
To by se před tou optikou báječně vyjímalo až by zrak přecházel.
.............................................................. až by zrak přecházel ke konkurenci
.............................................................. až by zrak přecházel ke konkurenci
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: yebat