nesvietia obidve predne parkovacky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
Zdravim, vie niekto poradit, vypatral som jedinu poistku v motore, ta je o.k., podozrievam CEM, ten nema zvonku rele, len poistky. Vyzna sa niekto v CEM? Je tam rele alebo tranzistor na parkovacky ? Stretol sa niekto s takym problemom ?
Vychadzam z TP3989202 V70/V70R/XC70/XC90 2006. Poradi mi niekto skuseny ? Budem povdacny za kazdy tip.
Vychadzam z TP3989202 V70/V70R/XC70/XC90 2006. Poradi mi niekto skuseny ? Budem povdacny za kazdy tip.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14562
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
nesvietia obidve predne parkovacky
A žárovky jsi vyměnil? 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky

Ako prve a nic, tak som meral napatie na ziarovkach,ale rozobral som aj LSM,prisiel som na to ze zbytocne, ved zadne parkovacky svietia,potom konektory 54/22 a 54/23 a meral napatie na nich a nameral 0V.
Moc sa mi v tomto -20 st. mraze nechce rozoberat cele auto aby som vybral CEM, zvlast ked ho potrebujem na robotu, moj automechanik sa toho "boji", ja zase nemam dost informacii o CEM. Mam dohodnuty servis, ale zrovna dnes je tam plno aut, co v noci "zaspali", ale chcem to skusit Sam, potrebujem to len kvoli STK.
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
Toto som nasiel v mojom "bordeli", vie k tomu niekto doplnit, co ktore rele spina?
Mne staci rele parkovaciek
Mne staci rele parkovaciek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
nesvietia obidve predne parkovacky
Stahni si wire diagram ( http://vidaresources.volvocars.biz/ewd/Eng/3998202/images/3998202.pdf )
EDIT ajo ne mlhovky ale parkovačky.
EDIT ajo ne mlhovky ale parkovačky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
nesvietia obidve predne parkovacky
Mě taky nesvitila do doby nez jsem po tom prasknul rukou už svítí obě dvě ... zkus to taky ... stejně to fungovalo i na zadní lampy 

-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
Dik za radu, to ma fakt nenapadlo, zajtra to skusim, clovek pozera katastrofalne cety o zatekani CEM atd. Niekedy jednoduche veci ako kvantovka cloveku ani nedocvaknu. To je ten spravny inziniersky pristup!
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
Tak som do toho skusil buchnut, ale nic nepomohlo, asi treba viac. A vcera som zistil, ze ked zapnem zadne hmlovky, tak sa jasnejsie rozsvieti lava strana a prava je normalna. Ma to tak byt? Nikdy som sa tym nezapodieval. V navode je sice zmienka o dvojvlaknovej 21/4 W BA 5s "(iba na lavej strane)" ale prekvapilo ma to.
-
Offline
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
nesvietia obidve predne parkovacky
Ano mlhovka jenom leva.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 3554
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
nesvietia obidve predne parkovacky
a jsou tam správné žárovky? já když dával do parkovaček ledky, tak mi v předních svítit nechtěly, všude jinde nebyl problém, jen u těch předních
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
Tak ta hmlovka je fakt len na lavej strane, povedali mi to vo Volve ked som dnes kupoval brzdovu kvapalinu a zmes do chladica. Zajtra idem na STK aj bez parkovaciek aj ked zrejme neprejdem, ziskam aspon cas.
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
Nie je to ziarovkami, nedava to napatie z CEM. Vo Volve mi povedali, ze ked si neporadim, aby som prisiel, ze by to chcelo urobit diagnostiku, no neviem ci cez zasuvku OBD zistia vadne rele, ale viem ze za pripojenie do diagnostiky chcu 70Eur a povedali, ze to chce viac casu. To je mi jasne, vydolovat ten kram spod volantu mi pride ako zo zleho sna.
Minuly rok mi opravovali/ vymienali prave predne naburane dvere, prelakovali predny naraznik aj zadne dvere museli prelakovat a stala ta sranda poistovnu 3500Eur plus nahradne vozidlo 780Eur. Jazdil som 15 dni na malom automate Hyundai i30, take male zihadlo - brzdil som na tom ako Fitipaldi.
Hradene to bolo nastastie z PZP. Keby som nemal kozenu vybavu, co podvihlo casovu cenu auta, tak to daju ako totalku. Povodny cenovy navrh opravy bol 4500Eur, ale nejak sa to vystrngalo. A vsetko vybavil servis FINAL-CD, palec hore, ja som len mal problem presadnut do mojho Volva. Bolo vylestene ako nove.
Minuly rok mi opravovali/ vymienali prave predne naburane dvere, prelakovali predny naraznik aj zadne dvere museli prelakovat a stala ta sranda poistovnu 3500Eur plus nahradne vozidlo 780Eur. Jazdil som 15 dni na malom automate Hyundai i30, take male zihadlo - brzdil som na tom ako Fitipaldi.
Hradene to bolo nastastie z PZP. Keby som nemal kozenu vybavu, co podvihlo casovu cenu auta, tak to daju ako totalku. Povodny cenovy navrh opravy bol 4500Eur, ale nejak sa to vystrngalo. A vsetko vybavil servis FINAL-CD, palec hore, ja som len mal problem presadnut do mojho Volva. Bolo vylestene ako nove.
Naposledy upravil(a) Sam dne 20 led 2021 12:09, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 3554
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
nesvietia obidve predne parkovacky
no právě, ono si to asi myslelo, že tam nejsou žárovky a proto tam ani nepustilo napájení, aspoň si to myslím
zkusil bych dát jiné žárovky, to nic nestojí
zkusil bych dát jiné žárovky, to nic nestojí
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
Takze tam nie je rele na vystupe z CEM? Nevie si zistit prepalenu ziarovku, len hlavne svetla.
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
nesvietia obidve predne parkovacky
tak u LED hlavně pozor jestli je nedáváš obráceněTod2 píše: 20 led 2021 09:52 a jsou tam správné žárovky? já když dával do parkovaček ledky, tak mi v předních svítit nechtěly, všude jinde nebyl problém, jen u těch předních

Ne, palubák ti zahlásí jen vadnou žárovku potkávaček (dálkové nevím). Parkovačky to nepozná.Sam píše: 20 led 2021 12:13 Takze tam nie je rele na vystupe z CEM? Nevie si zistit prepalenu ziarovku, len hlavne svetla.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 3554
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
nesvietia obidve predne parkovacky
no obráceně jsem je neměl, protože při zapnutí jen blikly a hned zhasly a otočení nepomohlo
, no většina ledek je dnes už s elektronikou a jsou přepólovatelné

-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
Tak priatelia, STK mam, teda docasne na 2 mesiace, ako som cakal, kvoli parkovackam, ale aj zajdenym reflektorom. A mam aj zazitky, bol tam taky mlady zhovorcivy technik. Vraj nedavno kontroloval " take podobne " Volvo a malo prejdenych vraj 700 000 km. EK mi robil akosi dlho, az nakoniec povedal zaver "nulove emisie". Mal som v decembri patalie s DPF, dospelo to az do nudzoveho stavu, nepomohlo uz ani 120km na 4ke po dialnici. Mal som asi 5 chybovych kodov na mojom LM370 s Torque apkou. Tak som to dal do cistiarne, cely den bez auta a 300Eur. Ked mi vracali auto, mechanik povedal, ze bola vypadnuta hadica od turba, mne sa zdalo, ze pocujem z motora nejaky fukot,ale nic som nevidel. Aj som to hlasil svojmu mechanikovi,ten to odignoroval. Esteze na to prisiel mechanik co to nahadzoval po cisteni. Ale to bol asi len sekundarny problem, na dialnici som sa rozbiehal pomaly ako slimak a do kopca vykon padal. To som hodne odbocil. STK.
Potom prisli na rad svetla a dostal som podrobny navod na prebrusenie polykarbonatu, taky teoretik som aj ja. Moj mechanik to trochu brusil nejakou specialnou pastou, ja som tomu vcera pomohol este WDckovou technikou,ale chce to prebrusit a vylestit a hodit na to lak, aby to vydrzalo.
Ked sa mali kontrolovat brzdy, tak som dostal otazku, ktoru som si nechal dvakrat zopakovat :
" To mate predny nahon?"
"Nie, to je stvorkolka- trvala bez vypinania."
Odbehol kdesi asi k pocitacu a ked sa vratil tukol prstom do technicaku a fakt mam tam zaznam pocet naprav dve z toho pohananych 1: ANO 2: NIE 3: NIE 4: NIE. Prekvapenie pre mna,vo vysledku mam v protokole medzi lahkymi chybami 0.2.c.
Tak sme teda preskocili brzdy, ale musim povedat, ze niektorym technikom je to jedno. Pred 2 rokmi to jeden "zvladol" aj ked som mu tiez hovoril "stvorkolka" a chvilu sme potom debatovali, ci sa to ma alebo nema pustat na valce.
Auto poletovalo ale vydrzalo, aj ked teda vraj dostava zabrat kardan. Asi pred 8 rokmi jeden technik asi 60 rocny mi sam povedal, ze brzdy na tom skusat nebude, lebo on si to nevezme na zodpovednost. Ze niekomu uz tak zrusili celu prevodovku ci co a bol z toho riadny pruser. Sranda ten mi zase nasiel v TP nejaku blbost pri zapise tazneho zariadenia. Mavol nad tym len rukou.
Ked mlady skontroloval podvozok a riadenie, tak zahlasil: "Idem vykonat skusobnu jazdu" Asi za pat minut sa vratil, ze brzdi dobre. (Ja viem, len rucna brzda uz chce nove lana lebo ju napinam na prasknutie, ked stojim na ceste pri chate so sklonom asi 35°- 40°;)). Leziem tam spiatockou, na Citroene ZX co som mal kedysi to bol nepredstavitelny vykon a parkoval som na rovinke kus od chaty a robil som nosica.
Spat k STK. Potom som dostal poucenie, ze do dvoch mesiacov mam odstranit zavady. Co na tom, ze parkovacky nepouzivam - to mam asi za to. Na aute vraj treba vsetko pouzivat, inak to odide. Ale zadne obrysovky - to som si vsimol svietia stale a medzi parkovackami samostatne a dennym svietenim som si nevsimol rozdiel...
Vcera som este skusal prehadzovat ziarovky, ako mi radil Tod2, zistil som navyse, pekne postupne, ze nesvietia aj predne obrysovky, budem musiet absolvovat inspekciu CEM modulu.
S asistentkou( manzelkou) som skusal pocuvat relatka na REM, ale ziadne cvaknutie pri zapnuti parkovaciek som nepocul ani s uchom na module.
Uz vas asi unavujem. Dam vediet ako som si poradil s CEMkom. Potreboval by som este nejaky tmel na utesnenie gumovej krkovice, ked ju budem davat naspat, vsetko okrem potravin mame zavrete. Co pouzivate? Ja mam dobru skusenost s butylenovym tmelom, lepi a zostava plasticky, dal som ho na utesnenie oplechovania okolo komina aj na odkvap a drzi to uz zopar rokov.
Potom prisli na rad svetla a dostal som podrobny navod na prebrusenie polykarbonatu, taky teoretik som aj ja. Moj mechanik to trochu brusil nejakou specialnou pastou, ja som tomu vcera pomohol este WDckovou technikou,ale chce to prebrusit a vylestit a hodit na to lak, aby to vydrzalo.
Ked sa mali kontrolovat brzdy, tak som dostal otazku, ktoru som si nechal dvakrat zopakovat :
" To mate predny nahon?"
"Nie, to je stvorkolka- trvala bez vypinania."
Odbehol kdesi asi k pocitacu a ked sa vratil tukol prstom do technicaku a fakt mam tam zaznam pocet naprav dve z toho pohananych 1: ANO 2: NIE 3: NIE 4: NIE. Prekvapenie pre mna,vo vysledku mam v protokole medzi lahkymi chybami 0.2.c.
Tak sme teda preskocili brzdy, ale musim povedat, ze niektorym technikom je to jedno. Pred 2 rokmi to jeden "zvladol" aj ked som mu tiez hovoril "stvorkolka" a chvilu sme potom debatovali, ci sa to ma alebo nema pustat na valce.
Auto poletovalo ale vydrzalo, aj ked teda vraj dostava zabrat kardan. Asi pred 8 rokmi jeden technik asi 60 rocny mi sam povedal, ze brzdy na tom skusat nebude, lebo on si to nevezme na zodpovednost. Ze niekomu uz tak zrusili celu prevodovku ci co a bol z toho riadny pruser. Sranda ten mi zase nasiel v TP nejaku blbost pri zapise tazneho zariadenia. Mavol nad tym len rukou.
Ked mlady skontroloval podvozok a riadenie, tak zahlasil: "Idem vykonat skusobnu jazdu" Asi za pat minut sa vratil, ze brzdi dobre. (Ja viem, len rucna brzda uz chce nove lana lebo ju napinam na prasknutie, ked stojim na ceste pri chate so sklonom asi 35°- 40°;)). Leziem tam spiatockou, na Citroene ZX co som mal kedysi to bol nepredstavitelny vykon a parkoval som na rovinke kus od chaty a robil som nosica.
Spat k STK. Potom som dostal poucenie, ze do dvoch mesiacov mam odstranit zavady. Co na tom, ze parkovacky nepouzivam - to mam asi za to. Na aute vraj treba vsetko pouzivat, inak to odide. Ale zadne obrysovky - to som si vsimol svietia stale a medzi parkovackami samostatne a dennym svietenim som si nevsimol rozdiel...
Vcera som este skusal prehadzovat ziarovky, ako mi radil Tod2, zistil som navyse, pekne postupne, ze nesvietia aj predne obrysovky, budem musiet absolvovat inspekciu CEM modulu.
S asistentkou( manzelkou) som skusal pocuvat relatka na REM, ale ziadne cvaknutie pri zapnuti parkovaciek som nepocul ani s uchom na module.
Uz vas asi unavujem. Dam vediet ako som si poradil s CEMkom. Potreboval by som este nejaky tmel na utesnenie gumovej krkovice, ked ju budem davat naspat, vsetko okrem potravin mame zavrete. Co pouzivate? Ja mam dobru skusenost s butylenovym tmelom, lepi a zostava plasticky, dal som ho na utesnenie oplechovania okolo komina aj na odkvap a drzi to uz zopar rokov.
Naposledy upravil(a) Sam dne 25 led 2021 17:16, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
Zdravim vsetkych, debatujem si tu sam, ale nevadi. Napadlo ma vybrat z auta modul REM a pozriet ako su tam poriesene parkovacky, nakolko som pojal podozrenie, ze mozno nie je na konci ovladania parkovaciek rele. Rozobral som ho a stravil nedelu prepiskavanim konektorov a relatiek, bez elektrickej schemy modulu tazka praca a vysledny efekt dost slaby. Plosny spoj je naviac viacvrstvovy. Niektore rele som identifikoval, je ich tam 13. Potom som zvolil taktiku zamerat sa len na parkovacky, ze musim ist od konca - od konektora. Na scheme REM som zistil, ze na D konektore, na pinoch D:5 a D:6 su parkovacky/obrysovky, a ten ma ako jediny viac ako 32 pinov.
Piny D:5 a D:6 su napojene na polovodic (ukazuje nan srobovak). Je zaliaty lakom a neviem ho identifikovat. Bude to dvojity FET tranzistor.
Predpokladam, ze to bude analogicky na module CEM.
Rele vymenit by nebol az taky problem, je na nich citatelne oznacenie, ale s tymto polovovodicom je to horsie.
Piny D:5 a D:6 su napojene na polovodic (ukazuje nan srobovak). Je zaliaty lakom a neviem ho identifikovat. Bude to dvojity FET tranzistor.
Predpokladam, ze to bude analogicky na module CEM.
Rele vymenit by nebol az taky problem, je na nich citatelne oznacenie, ale s tymto polovovodicom je to horsie.
Naposledy upravil(a) Sam dne 25 led 2021 17:29, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
nesvietia obidve predne parkovacky
Skontroluj poistku č20 a zmeraj či maš napetie v motorovej častiSam píše:
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
To som uz urobil, je to asi v CEM, prinajlepsom kontakt na module, v horsom pripade zateceny CEM. Ale dik za reakciu. Poliaci predavaju za 300-500 zlotych pouzite CEMka, ale treba ich naklonovat, aby fungovali. Asi sa tomu nevyhnem.
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
Biele su dvojite prepinacie rele typ NEC/TOKIN EX2-2u1S su uz pase, ale nastupcom je firma NEXEM, typ je ten isty. Su zapojene akoze zrkadlovo ( aspon 13,12,11). Tazko sa to sleduje v beznapatovom stave, je to vsetko poprepajane a aktivna funkcia sa straca.
To velke rele Tyco typ V23134-J52-X455 - rele 4 prepina F17 na F20,23,24. Velke rele 7 tiez spina napajanie z 40A poistky na poistky F 37,F38 co je odmrazovanie zadneho skla, cez konektor G na pin A:15, A16.
Ten sivy 32 pinovy konektor je B, cierny A.
Je to ako vysivanie. Mne to uz nedava moc zmysel, ked som zistil, ze parkovacky idu cez ten "zamaskovany" polovodic. Dufam, ze to firma DELPHI dobre vymyslela, ked tam nie su poistky.
Potreboval som spojazdnit auto a kedze zivot je kratky... Ak to niekomu pomoze pripajam obrazok, modre ciary su podla plosaka, ostatne je viac alebo menej prepiskane. Pohlad odspodu DPS.Vsetko bez zaruky!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Sam dne 26 led 2021 23:56, celkem upraveno 3 x.
-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
nesvietia obidve predne parkovacky
Tvoja cem vyzera ok skontroluj poistky 11E/4 11E/1 vystup z cem na parkovačky je C19 C20Sam píše:Tie male relatka su 1kanalove spinacie, napriklad to hned vedla poistky F1 je spiatocka, vedla je bass speaker, 5+6 ovladaju zadny stierac, 8 ide na F13. Pocitam relatka v tvare obrateneho C od poistky F1
Biele su dvojite prepinacie rele a su zapojene zrkadlovo ( aspon 13,12,11).To velke rele 4 prepina F17 na F20,23,24. Ten sivy 32 pinovy konektor je B. Je to ako take vysivanie. Mne to uz nedava moc zmysel, ked som zistil, ze parkovacky idu cez ten "zamaskovany" polovodic. Hadam to firma DELPHI dobre osetrila, ked tam nie su poistky, uvidime.

-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: XC70(2006) 136 kW D5244T manual
nesvietia obidve predne parkovacky
To je REM. Tiez to nebolo jednoduche vybrat, praskol mi pri tom plast pod oknom, v zime je plast haklivy, budem to musiet niecim zalepit. Vsetky poistky som samozrejme skontroloval.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé