tak to jsem zvědavý, koho napadne si to koupit. Nejnižší cena 92 000 Kč, odhadované náklady na opravu 380 000 kč a téměř 800 000 km na hrbu. To jim asi zůstane, nebo to mohou tak akorát někomu darovat
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Ještě tak počítám kolik to mohlo zblajznout benzínu (Kč) za těch 775000 km.
Když se držím při zemi s cenou tak mi to vychází okolo 3.500.000 za palivo.
mno pokud tam bude v háji automat, adaptivní podvozek, načlej haldex a nedej bože něco s motorem(s tímhle nájezdem nic divného), tak tam začnou naskakovat pěkný sumy. Ne sice 300k, ale ke dvoustům se to bude blížit.
Nosound89 píše: 07 led 2021 13:12
Pokud bude něco i s motorem, řízením, převodovkou, haldexem, four-c podvozkem tak to klidně i těch 300K může být a dost jednoduše.
Deshi píše: 07 led 2021 12:29
říkáte i zadarmo je to drahé?
neblbni
Neboj, to si raději kilo přidám (možná trochu víc) a koupím něco míň jetýho
Mno ono zachovala kastle a interier maj neco do sebe.
V8 nejsou a nebudou. A koupit neco min "jetyho", ono to muze mit 1/2, nebo i 1/3najezd a stav bejt stejnej/horsi...
Podvozek + brzdy 50k
Automat 50k
Motor 100k
Ano samozrejme, jeste tam klidne muze bejt dalsich 20-50k za AWD...
Vse zaokrouluju nahoru a pocitam s tou horsi/drasi variantou...
Ale clovek ve vysledku, by clovek mel za ty prachy auto na kterym bude vse udelany... Viz. treba Chaseho V8, rekl bych, ze v souctu prace/casu/penez, bude vysledek stejnej...
Nakonec stejně nejlepší V8 je 3,2 do 150km/h to jede stejně, výhoda že se to dělalo i po face. Takže kdo má rád moderní technologie tomu ani nic jiného nezbyde. Pokud nechce bezednou kapsičku.
v8 není o výkonu, spíš je to životní styl.
s80 je na dlouhé trasy pohodlná obecně (bez ohledu na motor). když chipnu s60 t5, tak v8 dostává na prdel, takže zbývá jen ten wow efekt a pocit, že seru každého eko-teroristu
_________________ .:::.Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM.:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM.:::. Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
Všemi těmi serepetičkami, čím zasvinili diesely. Start-stopem. EGR. DFP/GPF. Downsizingem.
Nic z toho není ani za mák ekologické, životnost motorů padla - náklady na (zbytečné) opravy a výměny se ani zdaleka nevyrovnají těm tzv. přínosům.
Pavel má samozřejmě pravdu, to je prostě fakt, který se bohužel začal praktikovat už od konce výroby starého dobrého mercedesáckého dieselu s předkomůrkou který otočil ODO metr na budíkách 4x...
Byl se na to někdo podívat? Kamarád by měl zájem a z Brna to je štreka jak sviňa
_________________ Drandíme v/na: Volvo C70 P80 Convertible, XC60 2.4D M66 AWD, '03 Yamaha TDM 900, Suzuki GSX 650 F
Mám k dispozici VIDU v okolí Brna a občas v Karlových Varech, stačí napsat ;) https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=12&t=76009
Řekl bych, že to asi nebudou aktuální foto, protože fotky jsou na převozkách, ale když si dám vinko do kontrolatachometru.cz tak v měsíci kdy to přivezl (3/19) to registroval do CZ registru.
_________________ Drandíme v/na: Volvo C70 P80 Convertible, XC60 2.4D M66 AWD, '03 Yamaha TDM 900, Suzuki GSX 650 F
Mám k dispozici VIDU v okolí Brna a občas v Karlových Varech, stačí napsat ;) https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=12&t=76009